Προς το περιεχόμενο

αλλαγή os

kotsos_licious

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα σε όλους...

είμαι φοιτητής και μπορώ να κατεβάσω δωρεάν κάποια software της Microsoft...

στο φορητό υπολογιστή μου έχω εγκατεστημένα τα Windows Vista Home Premium...

σκέφτομαι να κατεβάσω τα Windows Vista Business 64 bit DVD with Service Pack 1 (αναφέρω την ονομασία όπως ακριβώς εμφανίζεται στην σχετική σελίδα) ...

αυτό που θέλω να μάθω είναι:

1)αξίζει να μεταβώ από το ένα λειτουργικό στο άλλο?

2)θα λειτουργεί σωστά ο υπολογιστής μου??? (drivers και όλα τα σχετικά...)

edit: έχω αυτό...:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.907973

thanks in advance...:-)

Δημοσ.

1) Προφανώς και αξίζει εφόσον τώρα η μνήμη του υπολογιστή σου είναι ανεκμετάλλευτη. Τα 64bit vista θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα 4 GB RAM και τα 512MB της κάρτας γραφικών σου.

2) Θα λειτουργεί σωστά, αν η acer παρέχει 64 bit drivers για όλα τα υποσυστήματα του υπολογιστή. Πήγαινε στο site της acer και έλεγξε αν υπάρχουν drivers.

είμαι φοιτητής και μπορώ να κατεβάσω δωρεάν κάποια software της Microsoft...

Δεν είναι τυχαίο που η M$ σου δίνει τη δυνατότητα αυτή... Σκέψου...

500 GB δίσκο έχεις, βάλε και ένα ubuntu να δεις και κάτι διαφορετικό (φοιτητής είσαι άλλωστε - δεν είναι ανάγκη να δεθείς στο άρμα κανενός από τόσο νωρίς)

Δημοσ.

χμ...

έκανα μια βόλτα από το site της Acer αλλά δεν βρήκα κάτι...

εννοείται πως θέλω να μάθω να δουλεύω και με άλλα λειτουργικά συστήματα...

ειδικά το πολυλεγόμενο "Ubuntu"...

αν γνωρίζεις κάποιο link για να το κατεβάσω, πολύ ευχαρίστως...

thanks in advance...

-----Προστέθηκε 10/12/2008 στις 12 : 45 : 12-----

λοιπόν, έστειλα mail στην Acer Hellas και πριν λίγο μου απάντησαν λέγοντας μου ότι:

"Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Acer Ελλάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να βρείτε όλους τους διαθέσιμους οδηγούς για τον μοντέλο Aspire 8920/8920G στην παρακάτω σελίδα:

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_8920G.html

&