Προς το περιεχόμενο

διαδικασία αλλαγής ηχειων


freestyoler93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα..εχω ακουσει πολλεσ θετικεσ γνωμεσ για την εξυπηρετηση τησ logitech...ειμαι κατοχος των z-5500 και εχουν το γνωστο popping sound..ετσι σκεφτηκα να τα παω για RMA και θελω καποιος να μου πει την διαδικασια..δηλαδη τα βηματα που πρεπει να κανω ωστε να μου αντικαταστησουν το ηχοσυστημα..να προσθεσω πως εχω χασει την αποδειξη αγορας(απτο eshop)

 

Ευχαριστω και χρονια πολλα...

Δημοσ.

Αν ειναι ονομαστικη η αγορα η απο Online θα εχουν τα στοιχεια σου οποτε το οτι δεν εχεις την αποδειξη δεν πειραζει. Περα απο αυτο θα σου πουν εκεινοι τι να κανεις για την αντικατασταση αν και εφοσον το popping sound θεωρειται λογος αντικαταστασης.

 

Thresh χρειαζεται πρωτα να εχει την αποδειξη στα χερια του.

Δημοσ.

ρε παιδια μπηκα στο ελληνικο σαιτ της logitech..αλλα ενα τηλεφωνο δεν βρηκα :X:X:fear::fear:

 

μπορειτε να μου πειτε καποιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ τηλεφωνο ή ΕΛΛΗΝΙΚΟ email της logitech για να συνεννοηθω?

 

ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας..

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν παίζει ελληνικό τηλέφωνο...

θα πάρεις εξωτερικό αλλά θα μιλάς ελληνικά δεν υπάρχει πρόβλημα...

 

checkαρε και αυτό που λέει ο Vagabond για την απόδειξη

Δημοσ.

Κοίταξες κάτω απ το sub; Αν δε θες να πάρεις τηλέφωνο υπάρχει και μια σχετική φόρμα στο site της Logitech. Απόδειξη μου χαν ζητήσει αλλά στην περίπτωσή μου ήταν προφανές μιας και μου καναν refund. Λογικά όμως θα τη χρειάζεσαι κι εσύ.

Δημοσ.

παιδια δωστε λιγο τα φωτα σας..στο support της logitech δεν βρισκω τηλεφωνα..μονο αποστολη email...αντονλ μαυτην την φορμα αμα στειλω και τα στοιχεια μου μπορουν να μου αλλαξουν τα ηχεια χωρις να παρω τηλεφωνα?αν δεν σας κανει κοπο βρειτε μου καποιο τηελφωνο να εποικηνωνησω..

εψαξα κατω και πισω απτο sub..κατω απτο sub ειναι το pid και πισω απτο woofer ειναι το m/n..

 

ευχαριστω..

Δημοσ.

Τηλέφωνο δεν πήρα/με πήραν ποτέ. Συμπλήρωσα τη φόρμα και μετά επικοινωνούσαμε μέσω email. Ήρθαν και πήραν τα ηχεία και μου βαλαν σε τραπεζικό μου λογαριασμό το ποσό που έγραφε η απόδειξη.

Δημοσ.

ωχ δεν το ειδα...χιλια ευχαριστω για τον χρονο σου...καληνυχτα και ευχαριστω και παλι...

 

 

-----Προστέθηκε 3/1/2009 στις 02 : 17 : 55-----

 

 

καλημερα...θα ηθελα να ρωτησω τι θα κανατε εσεις στην θεση μου...θα εποικηνωνουσατε με το καταστημα που αγορασατε τα ηχεια (στην περιπτωση μου eshop)για να αλλλαξουν τα ηχεια ή θα εποικηνωνουσατε με την logitech για να σας τα αλλαξει?

αυτο που φοβαμαι με το eshop ειναι πως μπορει να μου πουνε πως δεν ειναι λογος το popping sound για να μου αλλαξουν τα ηχεια..

Δημοσ.

Η δική μου άποψη είναι να απευθυνθείς πρώτα στο eshop, εφόσον τα αγόρασες απο ΄κει... Εάν δεν έχει λήξη η εγγυησή τους, τότε απλά είναι υποχρεωμένοι να στα αλλάξουν εφόσον παρουσιάζουν πρόβλημα.. Καλή και άγια η Logitech, δεν λέω, αλλά η εγγυησή τους είναι στο eshop... Εάν δεν βγάζεις άκρη μαυτούς τότε απευθύνσου στην Logitech...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...