Siropiastos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Καλημερα σε ολους, Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Εχω το παιχνιδι dynasty warriors 6 και θελω να παιξω με το xbox 360 controller Win edition. Εφοσον το χειριστηριο ειναι on απο την αρχη, μπορω ανετα να μπω σε ολα τα μενου, να ξανακανω assign κουμπιων οπου θελω, να πειραξω οτι ρυθμιση θελω γενικα. Ομως τη στιγμη που επιλεγω οτι ειναι και παταω start για να ξεκινησω actually να παιζω, το χειριστηριο σα να κολλαει, ειναι σα να παταω συνεχως ενα κουμπι, συγκεκριμενο αυτο που λειτουργει σαν escape και με βγαζει "πισω" σε ενα μενου. Το κουμπι "κρατιεται" κολλημενο και συνεχεια με βγαζει στο μενου, ξαναπαταει resume και ξανα μενου κι ουτω καθεξης... Εχω πολλα χρονια να δω κατι τετοιο οταν υπηρχαν πιο παλια παιχνδια dos και ειχες ενα χειριστηριο αλλα σα να κολλαγε ετσι ενα κουμπι αν το παιχνιδι δε συνεργαζοταν, αν επρεπε να το γυρισεις σε analog ή digital ή το αντιστροφο... Εχει κανεις καμια ιδεα;;
we_will_rise Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Ένας φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το PES2009, δοκίμασε να το βάλεις σε άλλη θύρα USB
Siropiastos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 κατι βρηκα... "I had the same problem initially, but I just went and manually configured each button. That pretty much eliminated the problem. Most likely the auto-mapping placed the pause button on a non-existent button on the controller. After all, besides the hatch, the 360 controller only has 10 buttons. I found it strange when there was a button-12 in the config menu when I know there are only 10 buttons. The only problem I have is that I can't get the game to detect the axis for the right analog stick, only up and down no left and right." και "Had the same issue with my wired 360 controller. I'm guessing it's caused by the PC considering the two trigger buttons as axis - DirectX doesn't seem to be able to handle pressure-sensitive buttons. The documentation for the controller doesn't say this, but the d-pad directions are actually considered as four seperate buttons, and the two analog sticks can also be pressed in and serve as buttons a la the good ol' PS2 controllers. Those are an extra six buttons free for usage, if you've only bound A, B, X, Y, LB, LT, RB, RT, Start and Back. All I did was bind the camera directions to the corresponding d-pad point, put 'call horse' on Back, and stick the special attack on L3. Moving the camera is a bit clunkier like this but it never causes any real problems." πρεπει να τα δοκιμασω ομως...Α, το χειρ. ειναι ασυρματο, με βαση που παει σε usb
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.