Προς το περιεχόμενο

Ισχύει η εγγύηση χωρίς την απόδειξη αγοράς για οθόνη από multirama ?


Nightstalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατα πάσα πιθανότητα, η οθόνη μου είναι στα τελευταία της (σχετικό thread)

 

Αν την επιστρέψω στα multirama απ'όπου και την πήρα θα μου την αλλάξουν με άλλη? Είναι κατά 90% μέσα στην εγγύηση (λιγότερο από 3 χρόνια), αλλά δεν μπορώ να βρώ την απόδειξη αγοράς με τπτ ρε γαμώτο... :-(

 

 

-----Προστέθηκε 15/1/2009 στις 07 : 54 : 45-----

 

 

Η οθόνη είναι η LG L1919S, 3 χρόνια δεν είχε αυτή?

Δημοσ.

Αν υπάρχει στο αρχείο του καταστήματος απο οπου αγόρασες την οθόνη το παραστατικό αγοράς(απόδειξη), πιθανότατα να σου βγάλουν ένα αντίγραφο αυτού. Θα πρέπει να την πας στην αντιπροσωπεία. Δεν γίνεται αντικατάσταση....:rolleyes:

Δημοσ.
Αν υπάρχει στο αρχείο του καταστήματος απο οπου αγόρασες την οθόνη το παραστατικό αγοράς(απόδειξη), πιθανότατα να σου βγάλουν ένα αντίγραφο αυτού. Θα πρέπει να την πας στην αντιπροσωπεία. Δεν γίνεται αντικατάσταση....:rolleyes:

Μάλιστα...

Δλδ η εγγύηση ισχύει μόνο αν πας την οθόνη στην αντιπροσωπεία? Δεν το γνώριζα! Νόμιζα ότι μπορείς να την αλλάξεις και στο κατάστημα! Το ίδιο ισχύει για τις οθόνες και των υπολοιπων εταιριών?

 

Τους πήρα τηλ και τους εξήγησα την κατάσταση και μου είπαν ότι θα το ψάξουν και θα με ειδοποιήσουν...

Δημοσ.

Βασικά και να την πάς στο κατάστημα δεν θα την ακουμπήσουν καθόλου. Θα την στείλουν αντιπροσωπεία με την μία για να ελέγξει αν όντως υπάρχει πρόβλημα και θα στείλουν την καινούργια -ή την ίδια διορθωμένη-. Αν δεν μπορείς εσυ να πας την οθόνη -συνήθως- μπορόυν και στο multirama να την στείλουν για εσένα.

Σκέψου το και αλλιώς... θα έχουν καινούργια στο κατάστημα 2 χρονών οθόνη?;)

Δημοσ.

Αν μπορείς πήγαινέ τη στην αντιπροσωπεία.

 

Κάποτε σε παρόμοια κατάσταση (χαμένη απόδειξη) πήγα μια Sony στην αντιπροσωπεία της και μου την έφτιαξαν εντός εγγύησης διότι από τον κωδικό κατασκευής της οθόνης φαινόταν και η ημερομηνία παραγωγής. Συνεπώς το λογικό είναι στην αντιπροσωπεία να πρέπει να ελέγξουν αυτό ακριβώς και να την επισκευάσουν/αντικαταστήσουν εφόσον δεν έχουν περάσει 3 χρόνια από την ημερομηνία παραγωγής. ;)

 

Υ.Γ. Επειδή από την ημέρα παραγωγής μέχρι την ημέρα που την αγόρασες μπορεί να έχουν περάσει πχ 1-2 μήνες να ελπίζεις να είσαι εντός αν είσαι στο όριο.

Δημοσ.
Σκέψου το και αλλιώς... θα έχουν καινούργια στο κατάστημα 2 χρονών οθόνη?;)
Το σκέφτηκα αυτό που λες λόγω παλαιότητας της οθόνης, αλλά δεν γίνεται να την αντικαταστήσουν με την αντίστοιχης κατηγορίας τιμής & χαρακτηριστικών σημερινή? Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε παρόμοια κατάσταση και δεν ξέρω πως είναι η σχετική διαδικασία!

 

@ PCharon: δύσκολο για αντιπροσωπεία, δεν μένω Αθήνα αλλά επαρχία :-(

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Πάντως αν θυμάσαι πότε την αγόρασες, μπορείς να ζητήσεις επανέκδοση της απόδειξης.

 

και στο περιπου να θυμαται ειναι υποχρεωμενοι να κανουν επανεκτυπωση οχι επανεκδοση (δεν θα κοψουν καινουργιο παραστατικο δλδ)

Δημοσ.

Eπανέκδοση=επανεκτύπωση, προφανώς, στην περίπτωσή μας.

 

Υποχρεωμένοι είναι, αλλά βαριούνται κιόλας...Εκτός αν ήταν ονομαστικό τιμολόγιο, οπότε είναι πανεύκολο.

Δημοσ.

Όντως, όπως τα λέει ο random είναι, όλα καλά τελικά, το καλώδιο έφταιγε! :o

 

Για την ιστορία πάντως πήρα τηλ στα Multirama στην Πάτρα και με ειδοποίησαν μετά από 4-5 μέρες ότι αν θέλω μπορώ να περάσω από κει και να πάρω τη σχετική απόδειξη. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια ότι θα με ειδοποιούσαν. :-)

 

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις btw, case closed! ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...