telegamesvg Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=528269&catalog=21 Περιγραφή H Acer σας προσφέρει τώρα παράταση της διάρκειας κάλυψης και τεχνικής υποστήριξης στα notebook σειράς Aspire, Ferrari και Travelmate. Το ολοκληρωμένο πακέτο "Acer Advantage Light" εγγυάται αποτελεσματική δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος που έχετε αγοράσει για 3 συνολικά έτη ώστε να απολαύσετε τις επιδόσεις του φορητού σας υπολογιστή με ηρεμία και ασφάλεια. * Παραλαβή & επιστροφή του υπολογιστή με courier με χρέωση της Acer. Προτεραιότητα στην επισκευή. * Iσχύς εγγύησης: Ελλάδα (Για τον πρώτο χρόνο ισχύει πανευρωπαϊκή κάλυψη) * Διάστημα ενεργοποίησης: Το πακέτο αυτό μπορεί να αγοραστεί μόνο μέσα στον πρώτο χρόνο από την ημερομηνία αγοράς ενός φορητού υπολογιστή Αcer.
HellasVagabond Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Αυτη την εξτρα εγγυηση με εξτρα χρηματα την ειχαν ολες οι εταιρειες εδω και χρονια, νομιζα και η Acer.
telegamesvg Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Mου εκανε εντυπωση ,οτι στελνουν courier .. Aυτο μεχρι τωρα νομιζω οτι το εκανε η Sony μονον ... Παντως ειναι ενα μεγαλο ΣΥΝ για τους κατοχος ΑCER που δεν εχουν κλησει χρονο απο την αγορα τους , αυτη η επεκταση . Ας ελπισουμε οτι η ποιοτητα του Service θα ειναι αντιστοιχη της περιγραφης .
basilis5 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Ας ελπισουμε οτι η ποιοτητα του Service θα ειναι αντιστοιχη της περιγραφης . πλακα κανεις ετσι; δεν εχεις ακουσει τπτ για την alman;
telegamesvg Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Πλέον δεν ειναι μονον η Alman.... http://www.acer.gr/public/page6.do?sp=page6&dau11.oid=562&inu19.current=562&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=19&CountryISOCtxParam=GR&LanguageISOCtxParam=el&ctx3=-1&ctx4=Hellas&crc=1970519684
basilis5 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 μαλιστα αντε να δουμε τι θα κανουν και οι νεοι εξουσιοδοτημενοι γιατι οι παλιοι...
P270 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 τα αλλα service ποια ειναι γιατι ξερω πως εκτος απο την alman ηταν και η mdi υπαρχουν και αλλοι και αν ναι ποιοι
zaratustra100 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Η επέκταση ισχύει μόνο εντός Ελλάδος? Είναι σίγουρο αυτό?
bakass Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2009 υπαρχουν 2 πακετα επεκτασης εγγυησης αν κοιταξεις...το ενα σου προσφερει και πανευρωπαικη καλυψη για ολα τα χρονια της εγγυησης και κοστιζει λιγο παραπανω..το αλλο σου δινει μονο για τον πρωτο χρονο αν δεν κανω λαθος!!
telegamesvg Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Επισης εμαθα οτι υπαρχει και ενα ακομη πακετο για τριετ εγγυηση που καλυπτει και ΤΥΧΑΙΑ ΠΤΩΣΗ του φορητου ,με 119€ !!
astrea966 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2009 θελω να ξεκαθαρισω κατι με το θεμα της εγγυησης.αν εχετε κανει επεκταση εγγυησης και παρετε το τηλεφωνικο τους κεντρο τοτε η επισκευη δεν γινεται στην ελλαδα αλλα στα εργοστασια της acer στην ιταλια και πιστεψτε με ειναι πολυ πιο γρηγορη η επισκευη απο οτι αν εμενε ελλαδα.το ξερω απο πρωτο χερι.τωρα η διαφορα μεταξυ των δυο εγγυησεων ειναι οτι η plus εκτος του οτι ειναι πανευρωπαικη η καλυψη της εχει και καλυψη για ζημιες που θα κανει ο χρηστης κατα ενα 70%.αυτο σημαινει οτι να σπασετε την οθονη του φορητου θα χρειαστει να πληρωσετε μονο το 30% της αξιας της.υπαρχουν και αλλες παροχες οπως 30% εκπτωση στην αγορα 2ης μπαταριας δωρεαν τηλεφωνικη υποστηριξη κ.α.
kokos2003 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Για ποια εγγυηση μιλαμε , πριν εξι μηνες αγορασα εναν aspire 7720 , εδω και 2 μηνες τον στελνω συνεχεια για service (1 αλμαν και 1 echo) με καμμενη μητρικη. Αρα για ποιο service μιλαμε και εγγυηση. Πεταμενα λεφτα.
telegamesvg Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Για δοκιμασε κ εδω .. MDI S.A. System & Services 1, Rafailidou & Agriniou Str. 177 78 - Tavros Tel. +30 210 4804-500 Fax +30 210 4804-501 Web: http://www.mdi.gr MDI S.A. THESSALONIKI N.MANTZAROU STR. N°11 54627 THESSALONIKI Phone number : + 30 231 0523016 Fax : + 30 231 0566549 contact : Stelios Gatsonidis e-mail : [email protected] Επισης θα σε παρακαλουσα να γραψεις και ενα συντομο ιστορικο της βλαβης ,για να ενημερωνωμαστε..
gzioupos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Μια και μιλάμε για εγγυήσεις, η εξτρά εγγύηση την αγοράζεις όποτε θες (σωστά?), από πότε όμως τρέχει??? Για να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση του Η/Υ πριν αρχίσει να ισχύει?? Δηλαδή εδώ που τα λέμε αγοράζεις ένα laptop και σχεδόν πάνω στο χρόνο που είναι να περάσει η εγγύηση αγοράζεις την εξτρά ή ακόμα καλύτερα μέχρι να πάθει το laptop κάτι δεν αγοράζεις τίποτα, απλά μια μέρα μετά από το κακό πας και την παίρνεις... Παίζουν τα σενάρια αυτά ή κατι μπορεί να περάσει και κάτι όχι...!!!
zaratustra100 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2009 Μια και μιλάμε για εγγυήσεις, η εξτρά εγγύηση την αγοράζεις όποτε θες (σωστά?), από πότε όμως τρέχει???Για να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να ελεγχθεί η κατάσταση του Η/Υ πριν αρχίσει να ισχύει?? Δηλαδή εδώ που τα λέμε αγοράζεις ένα laptop και σχεδόν πάνω στο χρόνο που είναι να περάσει η εγγύηση αγοράζεις την εξτρά ή ακόμα καλύτερα μέχρι να πάθει το laptop κάτι δεν αγοράζεις τίποτα, απλά μια μέρα μετά από το κακό πας και την παίρνεις... Παίζουν τα σενάρια αυτά ή κατι μπορεί να περάσει και κάτι όχι...!!! Την επέκταση πρέπει να την ενεργοπηήσεις μέχρι 1 χρονο απο την αγορά του προιόντος. Με άλλα λόγια όσο ισχύει ακόμα η αρχική εγγύηση του laptop. Όταν την ενεργοποιήσεις τότε η νέα εγγύση μετατίθεται 3 χρόνια μετά την ημερομηνία αγοράς. Επομένως αν αγόρασες τον υπολογιστή στις 15/01/2009 και ενεργοπειήσεις την επέκταση τότε θα έχεις εγγύηση ώς τις 15/01/2012 ασχέτου πότε ενεργοποίησες την επέκταση (μέσα στον πρώτο χρόνο πάντα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.