vag_pRiMi Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2009 Διαβάστε τι τραβάω. Έχει κανείς/καμία παρόμοια εμπειρία; Να περιμένω τα χειρότερα ή να κάνω λίγο ακόμα υπομονή; Είμαι συνδρομητής Τ(ρ)ελλάς για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα (αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο Οκτ-Νοε 2008, που το Ιντερνετ έκανε νερά) Στα μέσα Δεκεμβρίου έκανα αίτηση μεταφοράς γραμμής από Γαλάτσι σε Αγία Παρασκευή. Από τότε και μέχρι σήμερα δεν έχω τηλέφωνο και φυσικά ούτε Ιντερνετ. Ο λόγος σύμφωνα με την Τελλας, είναι ότι "φταίει ο ΟΤΕ" (θα θυμάστε τις διαφημήσεις φαντάζομαι). Έχουν στείλει δύο φορές τεχνικό. Και τις δύο φορές έφυγε χωρίς να κάνει τίποτα γιατί όπως μου εξήγησε, δεν έχει "τερματίσει" ακόμα ο ΟΤΕ την γραμή στο καφάο ( τα λέω σωστα; ) Με αυτά και μ' αυτά έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι θα μπλέξω σε ένα ατελείωτο πινκγ-πονκγ μεταξύ Τελλας-ΟΤΕ και με βλέπω να αποκτάω σύνδεση το καλοκαίρι. Επειδή η υπομονή έχει και τα όριά της, και προκειμένου να...σφίξουν οι κώ, λέω να στείλω το κατάλληλο τήριο στην ΕΕΤΤ με καταγγελία και για τις δύο εταιρείες.
pan34 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2009 εγω για μια απλη μεταφορα γραμμηs (ειχα ον)στην Ν.Ιωνια λιγα στενα παρακατω εμεινα 2,5 μηνεs χωριs τηλ.και νετ!εκανα καταγγελια και αλλαξα παροχο αναγκαστικα δηλαδη πηγα οτε και ξεμπερδεψα
Vasilisxd Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2009 Απο τα μέσα Δεκεμβρίου σε εχουν γραμενο στα @@ρια τους, δηλαδή 1,5 μήνα και εσυ ρωτάς... Ο Οτε γράφει στα αχανέστατα @@ρια του την Τελλάς , η Τελλάς μετα απο κανα 2 προσπάθειες εγκαταλείπει τον αγώνα και σε γράφει και αυτή στα @@της. Βεβάια μιας και πρόκειτε για δικιά σου ανάγκη προσπαθείς να βγάλεις εσύ το φίδι απο την τρύπα. Τώρα πόσο θα βοηθήσει μια προσφυγή στην ΕΕΤΤ ... εξαρτάτε πάντα απο το ποσο ο Οτε και η Τελλας θα την γράψουν και πιστεψε με, θα την γράψουν στα @@ρια τους για όσο περισσοτερο καιρό τους παίρνει. το ξέρουμε όλοι καλά, αλλωστε στην ίδια χώρα ζούμε Δεν τον ακούς τον άλλον απο επάνω, αναγκαστηκε λέει να αλλάξει Πάροχο... και γ@μώ τις λύσεις. Χέστηκε η ON να τον εξυπηρετήσει, μόλις είδε ότι θα πρέπει να γίνουν καποιες δύσκολες απο την πλευρά τις ενέργειες, αντι να κάνει αυτή μια καταγελεια στον ΕΕΤΤ και να ενημερώσει για την πορεια της καταγγελειας και την παρουσα αδυναμία της να σου παρέχει Υπηρεσία με σκοπό να κινηθεις ανάλογα αράζει και λεέι το κλασικο : Στα @@ρια μου, αστον να βγάλει ακρη μόνος του και εαν μου πει και να φύγει, θα του σπάσω τα @@ρια στο πως και τι και βάστα Τουρκο να γεμισω.
vag_pRiMi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Μάλλον δεν πρέπει να αλλάξουμε πάροχο, χώρα πρέπει να αλλάξουμε. Θα σας πω τι έγινε! Πάντως αν (βρώ την όρεξη και) κάνω την καταγγελία, θα κοινοποιηθεί και εδώ
pan34 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 αν δεν κανειs καταγγελια και δεν τουs βρισειs ακρη δεν θα βρειs απλα.Ο ΟΤΕ το κανει επιτηδεs και η τρελλαs δεν ενδιαφερεται.Προτιμαει να σε χασει απο πελατη παρα να ασχοληθει
fullon Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Διαβάστε τι τραβάω. Έχει κανείς/καμία παρόμοια εμπειρία; Να περιμένω τα χειρότερα ή να κάνω λίγο ακόμα υπομονή; Είμαι συνδρομητής Τ(ρ)ελλάς για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα (αν εξαιρέσει κανείς την περίοδο Οκτ-Νοε 2008, που το Ιντερνετ έκανε νερά) Στα μέσα Δεκεμβρίου έκανα αίτηση μεταφοράς γραμμής από Γαλάτσι σε Αγία Παρασκευή. Από τότε και μέχρι σήμερα δεν έχω τηλέφωνο και φυσικά ούτε Ιντερνετ. Ο λόγος σύμφωνα με την Τελλας, είναι ότι "φταίει ο ΟΤΕ" (θα θυμάστε τις διαφημήσεις φαντάζομαι). Έχουν στείλει δύο φορές τεχνικό. Και τις δύο φορές έφυγε χωρίς να κάνει τίποτα γιατί όπως μου εξήγησε, δεν έχει "τερματίσει" ακόμα ο ΟΤΕ την γραμή στο καφάο ( τα λέω σωστα; ) Με αυτά και μ' αυτά έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι θα μπλέξω σε ένα ατελείωτο πινκγ-πονκγ μεταξύ Τελλας-ΟΤΕ και με βλέπω να αποκτάω σύνδεση το καλοκαίρι. Επειδή η υπομονή έχει και τα όριά της, και προκειμένου να...σφίξουν οι κώ, λέω να στείλω το κατάλληλο τήριο στην ΕΕΤΤ με καταγγελία και για τις δύο εταιρείες. φιλε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ειχε ενας φιλος μου.. μονο που σε αυτον η οδυσσεια κρατησε 3 μηνες ... στο τελος τους πηρε τηλεφωνο ζητησε εναν υπευθυνο , τον καντιλιασε κανονικα και ακυρωσε την αιτηση.. εβαλε forthnet μεσα σε 20 μερες
vrodinos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2009 Ο κουμπαρος μου μενει στο Κουκακι στο κεντρο, δεν εχει ουτε τηλεφωνο ουτε internet για 3 μηνες.Παει για καταγγελια στη Τρελλας
vag_pRiMi Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 :lol: Είναι απίστευτοι καραγκιόζηδες: Τους πήρα τηλέφωνο χθές κατά τις 6:30 το απόγευμα και απείλησα ότι θα τους καταγγείλω στην ΕΕΤΤ αν σε μια εβδομάδα δεν έχω τηλέφωνο. Μέσα σε 5 λεπτά αφού το κλείσαμε ξαναπήραν και ενώ πριν από λίγο μου έλεγαν ότι δεν γίνεται τίποτα, το γυρίσανε ότι "υπάρχει θετική εξέλιξη με τον ΟΤΕ" και ότι "θα με παρούν τηλέφωνο για να έρθει τεχνικός". Μα για μαλά μας περνάνε;
vag_pRiMi Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2009 Αχρείαστο να 'ναι, αν ποτέ θελήσετε να εκφράσετε την αγάπη σας προς τον πάροχό σας, δειγματοληπτικά πάρτε και το δικό μου ερωτικό γράμμα (κοντεύει και του αγίου Βαλεντίνου, μεγάλη η χάρη του) Tellas-Καταγγελία_2.zip
vag_pRiMi Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 Χαρμόσυνες καμπάνες ήχησαν στο μικρό στρουμφοχωριο! Από Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου, και μετά από αμέτρητες ώρες στο τηλέφωνο, επιτέλους έχω τηλέφωνο και νετ! Ας είναι καλά ο τεχνικός που έκατσε και ασχολήθηκε λίγο και ακούστε τι εκτίμησε: Ο ΟΤΕ είχε κάνει τη δουλειά του εδώ και καιρό. Απλά η Tellas είχε "ξεχάσει" να ανοίξει/ενεργοποιήσει τη γραμμή ("Ο αριθμός δεν υπάρχει" έλεγε η κυρία όταν έπαιρνα τηλ τον εαυτό μου). Κακό,ε; Και τι κατάλαβα; Συγχρονίζω λίγο πάνω από 4Mpbs :mad: Ή μήπως είναι 40 και χάνω ένα μηδενικο :lol:
atrias Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 επειδή κι εγώ είχα πρόσφατα μια εμπειρία από μεταφορά DSL γραμμής (ήταν και otenet να φανταστείς!) έχω να πω το εξής: ποτέ ξανά μεταφορά!! νέα σύνδεση και όλα από την αρχή στο νέο σημείο! παρεπιπτόντως ο ΟΤΕ ενεργοποιεί νέα γραμμή τηλεφώνου μέσα σε 3-4 μέρες (από τη μέρα που θα πάρεις τηλ στο 134 μέχρι να έχεις τηλέφωνο)!!
vag_pRiMi Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2009 ποτέ ξανά μεταφορά!! νέα σύνδεση και όλα από την αρχή στο νέο σημείο! Έχεις δίκιο. Το σκέφτηκα, αλλά λίγο αργά, αφού είχα κάνει την αίτηση για μεταφορά. Όλοι έχουν και προσφορές για δωρεάν ενεργοποίηση οπότε μπορείς και να γλυτώσεις και τη χρέωση για τη μεταφορά (40 ευρουλάκια είναι της Tellas).
smartdeal Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2009 Να ταν μόνο οι μεταφορές... Ένα χρόνο με χρέωναν με λογαριασμούς Tellas χωρίς να έχω TEllas! Kαθάρισα με την ΕΕΤΤ μετά από 3 καταγγελίες... ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ.
chr1s Δημοσ. 9 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2009 Εδώ και κανα 2μηνο πολλά προβλήματα με tellas και σήμερα τους έστειλα fax για διακοπή συμβολαίου...
vag_pRiMi Δημοσ. 12 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2009 Σε κάθε τηλεφώνημα η Tellas ξεπερνάει τον εαυτό της: Σχεδόν 10 μέρες μετά την ενεργοποιήση της γραμμής με παίρνουν τηλ και ενώ περίμενα να μου πουν για την καταγγελία ακούω την φωνή να μου λέει: "Για την ενεργοποιήση της γραμμής σας θα σας επισκεφθεί τεχνικός στις..." "Μα έχω γραμμή", τους απαντάω. "Α, ναι; Μάλιστα θα ενημερώσω τους συναδέλφους"....Άβυσσος η ψυχή του CRM. Στα περί καταγγελίας τώρα (#9): Μετά από 22 εργάσιμες ημέρες (με ανώτατο όριο από την ΕΕΤΤ τις 20) και ύστερα από δικό μου τηλέφωνημα, προσπάθησαν να με τουμπάρουν με έκπτωση στο πάγιο. Φαίνεται ότι προσπαθούν να βάζουν "κατάλληλα" άτομα όταν χοντραίνει το πράμα. Όχι ότι τα καταφέρνουν πάντως: Είναι λέει πρακτική να μην κοινοποιούν εταιρική αλληλογραφία και "Μα τέλος καλό όλα καλά, γιατί να χαλάμε τις καρδιές μας"; (το κερασάκι στην τούρτα της έκπτωσης). Εκεί με έχασε, μιας και τελικά αυτή η λογική (της ατιμωρησίας, στην ουσία) με έχει φτάσει στο "αμήν", γενικότερα . Αν δεχτώ την έκπτωση στο πάγιο και καθαρίσουμε, "ούτε γάτα ουτε ζημιά", λάδι η Tellas και την ΕΕΤΤ γλιτώνει και εγώ χαρούμενος και η σύνδεση σε λειτουργία. Θα το πάω στην ΕΕΤΤ του είπα γιατί πρέπει η αρχή να έχει εικόνα τι γίνεται και πως μας αντιμετωπίζετε, ενώ βοηθάω να μειωθούν οι πιθανότητες να συμβεί το ίδιο σε κάποιον άλλο. Αν αποφασίσει να το διερευνήσει, εσείς έχετε καθαρή τη φωλιά σας δεν έχετε να φοβηθήτε τίποτα, αφού φταίει ο ΟΤΕ. Κάπου εκεί πήγε να γίνει φιλοσοφική η κουβέντα του τύπου "Και ότι είναι γνωστό ότι ο ΟΤΕ δυσκολέυει την ζωή των εναλλακτικών για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό". "Και ότι κατά καιρούς οι εναλλακτικοί δίνουν "δικαστικές μάχες" με τον ΟΤΕ για "τα δίκια τους"...κοκ. Επειδή αυτά πλέον με έχουν κουράσει (...δε σηκώνω πλέον άλλη μαχαιριά...ρε πού τη βρήκα τέτοια λεβεντιά; ) και αποτελεί κλασσική τακτική για να γίνουμε τελικά "φιλαράκια" και να "τα ξεχάσουμε", του ζήτησα να μου δώσει τον "Μοναδικό Αριθμό Αναφοράς" (βλ. αριθμό πρωτοκόλλου) της καταγγελίας μήπως τυχόν και τελικά θελήσει να επικοινωνήσει με την Tellas η ΕΕΤΤ. Δυσκολεύτηκε και εκεί αλλά πως το παίζεις τρελίτσα μετά από όσα προηγήθηκαν; ...και έτσι η καταγγελία έχει πάρει το δρόμο για την ΕΕΤΤ. Τι θα κερδίσω; Μπορεί απλά μα θέλω να ικανοποιηθεί ο εγωισμός μου (αυτά θα μου τα πεί ο ψυχολόγος μου ). Στο καλύτερο σενάριο την πιθανότητα (λέμε τώρα) να ασχοληθεί η ΕΕΤΤ (ποτέ δεν ξέρεις). Στο χειρότερο να αποφύγουμε γελοία άρθρα με στατιστικές για μείωση καταγγελίών που πανε να περάσουν ότι είμαστε λιγότερο μπανανία. ΥΓ Σε blog έχει εξελιχθεί το θέμα , αλλά συνεχίζω να καταθέτω τις εμπειρίες μου για να ενημερώνω και εσάς για το τι μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.