Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πω πανω που ενθουσιαστικα ηρθε ο subzero και με ξενερωσε...πειτε μου οτι ειναι pre-seted o και καλα ρεαλισμος οπως πχ στο most wanted που ναι σπινιαρε κιολλας αλλα ηταν σαν να βλεπω animation μιας και καθε φορα το κανε με τον ιδιο τροπο και μεχρι ενος σημειου να ξενερωσω μεγιστα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βασικά το παιχνίδι έχει μεγάλη διαφορά ανεβάζοντας τον ρεαλισμό/δυσκολία.

οπότε καλό είναι να λέμε και σε τι επίπεδο το παίζουμε (ρυθμίσεις γενικά μια και έχει αρκετές) ώστε να το κάνεις αρκετά Manual ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγνήτης στις μπάρες????

Και βγάζει και μάτι????

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό????

Ότι ''και καλά'' τραβάει το αυτοκίνητο επάνω στις μπάρες για να τρακάρεις????

Μήπως θέλει ζυγοστάθμιση το τιμονάκι σου????

Τι λες βρε παιδί μου και ποιός είναι ο σκοπός αυτού του διαβολικού πράγματος????

Θα σε πείραζε να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου????

Βασικά το ότι βγάζει μάτι σημαίνει ότι το έχεις παρατηρήσει και σε άλλα παιχνίδια.

Θα μπορούσες να μου αναφέρεις μερικά για να το τσεκάρω με τα ματάκια μου (έχω όλα τα ραλάκια από το 1995 και μετά).

Για τα κρατήματα θα ήθελα να αναφέρω ότι όταν ανεβάζουμε την ισχύ σε ένα δεδομένο κινητήρα, πρέπει να κάνουμε και ανάλογες διορθώσεις στην αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως επίσης και στα φρένα.

 

*Δεν ξέρω βρε παιδιά αλλά μάλλον γερνάω και παραξενεύω και δεν μπορώ να δεχτώ πολλά από τα αφελή σχόλια που παραθέτουν μερικοί κατά καιρούς και γιαυτό αντιδρώ.

 

 

Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω να βελτιώνεις τα κρατήματα του αυτοκινήτου και αυτό στους επόμενους αγώνες να κουνάει περισσότερο σαν βάρκα απ' ότι νωρίτερα.

Πόσο bold να το κάνω πια; Εννοείται ότι πρώτα κοιτάς το κράτημα του αυτοκινήτου και μετά αναλόγως αυξάνεις και τις επιδόσεις του.

 

Είπα ότι βγάζει μάτι στο Shift' date=' που σημαίνει [b']ότι είναι εμφανέστατο στο συγκεκριμένο παιχνίδι όταν είσαι κοντά στις μπάρες[/b] (ιδιαίτερα σε στροφές... και δεν λέμε για όταν σε πετάει προς τα έξω η φυγόκεντρος). Βασικά και στο Sega Rally κάνει ΜΠΑΜ ο μαγνήτης, αλλά αυτό είναι πέρα για πέρα arcade οπότε σιγά τα ωα, δεν αξίζει καν να αναφερθεί.

 

Στην τελική, αρκετοί που το παίξαμε τα είδαμε και τα αναφέρουμε. Θέλεις να τα αμφισβητείς (δεν σε αναγκάζει και κανένας άλλωστε, μιλάω για αυτά που είδα με παραδείγματα. Μέχρι και fraps θα τραβούσα για τον μαγνήτη αλλά μιας και δεν έχει ανατεθεί σε μένα το review του συγκεκριμένου παιχνιδιού το προσπέρασα); Ποσώς με ενδιαφέρει, do it ;)

 

PS: Η πρόταση "είναι εμφανές" δεν σημαίνει ότι υπάρχει σε όλα τα racing games :o

 

πω πανω που ενθουσιαστικα ηρθε ο subzero και με ξενερωσε...πειτε μου οτι ειναι pre-seted o και καλα ρεαλισμος οπως πχ στο most wanted που ναι σπινιαρε κιολλας αλλα ηταν σαν να βλεπω animation μιας και καθε φορα το κανε με τον ιδιο τροπο και μεχρι ενος σημειου να ξενερωσω μεγιστα...

 

Καμία, μα καμία σχέση με Most Wanted. Καλύτερο, ρεαλιστικότερο αλλά έχει τα προβλήματά του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνω ένα pause το παιχνίδι για να πω τις εντυπώσεις μου.

Είναι η πρώτη φορά σε παιχνίδι που η default κάμερα είναι η εσωτερική και δεν ψάχνω να βρω ποιό κουμπί την αλλάζει.

Πρώτη φορά σε παιχνίδι μεταφέρουν την φύση του οδοστρώματος τόσο ρεαλιστικά μέσα στο κοκπιτ. Επίσης πρώτη φορά σε παιχνίδι παρατηρώ ότι το πεδίο όρασης της εσωτερικής κάμερας πλησιάζει πολύ το πραγματικό κάτι που δεν νομίζω να το έχει πετύχει ποτέ κανένα παιχνίδι έως σήμερα.

Τα γραφικά πολύ όμορφα. Λεπτομερή και αληθοφανή.

Τα μοντέλα των αυτοκινήτων μια χαρά και αυτά.

Το τρέχω full όλα σε 1650 σε vista 64 και ati 4870 με 4gb ram.(To τσέκαρα και με 15 αν θυμάμαι καλά αυτοκίνητα στην πίστα και δεν παρατήρησα κάποιο ιδιαίτερο κόλλημα - σπάσιμο.)

Δεν παρατήρησα τίποτα για μαγνήτες (και δεν το λέω για να πειράξω τον συνονόματο μου τον john2gr) γιατί όση ώρα έπαιζα προσπάθησα να δω αν πραγματικά γίνεται αυτό που είπε. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι η ισχύς των κινητήρων περνάει στο δρόμο και όπως είναι φυσικό αν μπω σε μια στροφή με παραπάνω χιλιόμετρα φυσικό είναι να με πετάξει έξω. Αφού βγω έξω φυσικό είναι το χαλίκι και το χόρτο να μην με αφήνει να μπω εύκολα μέσα αφού τα λάστιχα είναι σλικ και όχι 4χ4. Επίσης όταν αφήσεις το τιμόνι ελεύθερο αυτό ακολουθεί όπως κσι στην πραγματικότητα την κλίση του οδοστρώματος το οποίο είναι μια τρομερή λεπτομέρεια και πρέπει να την λάβουμε υπόψη μας.

Πιστέυω ότι πρέπει όλοι να χειροκροτήσουμε και να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ (επαναλαμβάνω....να $$$$$$$$ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ $$$$$$) συμπεριλαμβανομένου και εμού του ιδίου, αυτή την νέα προσπάθεια της ΕΑ, με απώτερο σκοπό να της δείξουμε ποιός είναι ο σωστός δρόμος.

 

Επεξεργασία

 

*****Τελικά βρήκα ποιο κουμπί αλλάζει την κάμερα και παρατήρησα ότι στην εξωτερική κάμερα κάνει μερικά κολλήματα ιδιαίτερα στην εκκίνηση με πολλά αυτοκίνητα.

Η οποία εξωτερική κάμερα δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Το δυνατό σημείο του τίτλου είναι η εσωτερική κάμερα.

Τελικά κατέβασα την ανάλυση στα 1440 με full όλα και πλέον τρέχει μια χαρά χωρίς κολλήματα.

Έπειτα από 1 ώρα παιχνιδιού κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το TEST DRIVE UNLIMITED εξακολουθεί να είναι το Νο 1 ραλάκι για τα δικά μου δεδομένα.

Καλή η προσπάθεια της ΕΑ και εύχομαι να συνεχίσει έτσι.

 

Επεξεργασία

******Τελικά είναι πολύ καλό, πάρα πολύ καλό και τα αυτοκίνητα δεν έχουν μόνο παρδαλά χρώματα. Εκπληκτικό gameplay και πολύ καλή παραμετροποίηση. Κόλλησα άσχημα. Με εσωτερική κάμερα πάντα.

Επεξ/σία από jvgrjohn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο παντως με το μαγνητη στις μπαρες το παρατηρησα και γω. Βγαινεις εκτος πιστας σε γρασιδι, ακουμπας μπαρα, αφηνεις το γκαζι και στριβεις το τιμονι και το αμαξι κολλημενο εκει και δε λεει να φυγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται βέβαια πως το παιχνίδι δεν είναι καθαρόαιμο racing σε καμμία περίπτωση.

Εμένα δεν θα με πείραζε αν υπήρχε ένα racing με 4-5 αυτοκίνητα και 3 ή 4 πίστες, θα μου έφτανε να γυρίζω σε αυτές για πολλές μέρες απλά κυνηγώντας τον χρόνο, όπως έκανα άλλωστε με τα GTR.

Aλλά είναι σίγουρα το καλύτερο αυτού του είδους racing, με carrier mode, φτιαξίματα και πολλή βαβούρα. Είναι πάρα πολύ καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδες... Να ρωτησω... εχει βρει κανενας σας settings για τιμονιερα και γενικα μεσα στο παιχνιδι ωστε να το κανει πιο πολυ sim... Κατι σαν GTR EVOLUTION.....:-)

Εγω καταφερα να εξαληψω λιγο το προβλημα του μαγνητη με την μπαριερα κατεβαζοντας τα spring effect strength και Damper effect strength της τιμονιερας G25 στο 15% και πειραζοντας λιγο τα settings μεσα στο shift... αλλα παλι δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος... Αν καποιος εχει καταφερει κατι please γραψτε τα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade? Δηλ. σε στυλ most wanted ενα πραμα.

Γιατι ενταξει δε λεω, καλη η προσομοιωση αλλα εφοσον εχεις τιμονιερα κλπ. Οταν παιζεις με πληκτρολογιο σου βγαινει η πιστη να κρατηθεις στο δρομο, ποσο μαλλον να νικησεις κιολας....

 

PS: Εχει καταφερει κανεις να δουλεψει τον controller του ps3/ps2 με το παιχνιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδες... Να ρωτησω... εχει βρει κανενας σας settings για τιμονιερα και γενικα μεσα στο παιχνιδι ωστε να το κανει πιο πολυ sim... Κατι σαν GTR EVOLUTION.....:-)

Αν καποιος εχει καταφερει κατι please γραψτε τα...

Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι με τις ρυθμίσεις ώστε να μοιάσει έστω και λίγο το παιχνίδι με simulation καθώς είναι απόλυτα arcade.

 

Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade?

 

Κάπως πιο arcade; :rolleyes:

Ε δεν νομίζω ότι γίνεται πιο πολύ arcade από όσο είναι το Need For Speed: Shift... :-(

 

 

Είχα μια ελπίδα ότι αυτό το Need For Speed θα ήταν κάτι διαφορετικό, κυρίως λόγω της εμπλοκής των Slightly Mad Studios, αλλά τελικά και αυτό είναι απόλυτα arcade.

 

Στην αρχή και εγώ νόμιζα (όπως και ο Antonyart) ότι κάτι φταίει με τις ρυθμίσεις της τιμονιέρας, καθώς δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτός ήταν ο έλεγχος στο Pro επίπεδο, αλλά μετά από κάποιους αγώνες κατάλαβα ότι απλά έτσι είναι το παιχνίδι.

 

Τρέχεις στο Nordschleife με Lotus Elise 111R και είναι σαν να κάνεις βόλτα στο πάρκο...

 

Ακολουθείς "καθαρές" γραμμές και φρενάρεις πριν τις στροφές αλλά κάνεις καλύτερους χρόνους απλά ντριφτάροντας στις στροφές...

 

Άντε αρκετά γκρίνιαξα πάλι... τι να κάνουμε, κάπου πρέπει να πούμε τον "πόνο" μας και οι simulation fans... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ άκουγα οτι στο pro φέρνει πολύ σε simulation αλλά καμία σχέση.

Απλά στο pro μπαίνεις στις στροφές driftarontas και παλεύεις ελάχιστα για να το μαζέψεις.

Δεν λέω οτι το παιχνίδι είναι απογοήτευση.Είναι από τα καλύτερα arcade που έχω παίξει.Αλλά για να λέμε την αλήθεια σε simulation ούτε για πλάκα φέρνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει καποιος τροπος να γινει ο χειρισμος του αυτοκινητου καπως πιο arcade? Δηλ. σε στυλ most wanted ενα πραμα.

Γιατι ενταξει δε λεω, καλη η προσομοιωση αλλα εφοσον εχεις τιμονιερα κλπ. Οταν παιζεις με πληκτρολογιο σου βγαινει η πιστη να κρατηθεις στο δρομο, ποσο μαλλον να νικησεις κιολας....

 

PS: Εχει καταφερει κανεις να δουλεψει τον controller του ps3/ps2 με το παιχνιδι?

Πίστεύω ότι στην περίπτωση του πληκτρολογίου η λύση είναι να ενεργοποιήσεις τα traction control και ABS. Έτσι θα εξαλειφθούν τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ψηφιακά πλήκτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως δεν θα ήθελα ενα nfs ούτε καθαρό simulation ούτε καθαρό arcade...και αυτό το ρημάδι πιστεύω έχει τον τρόπο του από όποια πλευρά και να είσαι, κρατάει σε πολύ καλά επίπεδα το gameplay! δεδομένης και της (προ)ιστορίας του έτσι...είναι σαφώς η πιο φιλότιμη προσπάθεια εδώ και χρόνια ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως δεν θα ήθελα ενα nfs ούτε καθαρό simulation ούτε καθαρό arcade...και αυτό το ρημάδι πιστεύω έχει τον τρόπο του από όποια πλευρά και να είσαι, κρατάει σε πολύ καλά επίπεδα το gameplay! δεδομένης και της (προ)ιστορίας του έτσι...είναι σαφώς η πιο φιλότιμη προσπάθεια εδώ και χρόνια ;)

 

Σωστός σε όλα!

Νομίζω ότι από το Porsche Unleashed έχουμε να δούμε σωστό NfS, και αυτό τα κατάφερε πολύ καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...