Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σταματησα να ασχολουμαι με αυτη τη σειρα απο τοτε που βγηκε το carbon. Παιζοντας τα επομενα ενιωθα σαν να μου ξανασερβιρουν το ιδιο πιατο με διαφορετικη γαρνιτουρα. Αυτο ομως φαινεται αρκετα διαφορετικο, αλλα και πολυ πιο βαρετο. Μου φαινεται οτι δεν νοιαζονται πια για το gameplay και τα πονταρουν ολα στα γραφικα. Ε οσο καλα γραφικα και να εχει τη μαγεια των underground δεν την ξεπερναει με τιποτα. Τα underground 1 και 2 ηταν για μενα οτι καλυτερο ειχε να προσφερει αυτη η σειρα.

Αν δεν νοιάζονταν για το gameplay, δεν θα είχε τόσο διαφορετικό χειρισμό, ούτε τόσο διαφορετικό στήσιμο σαν παιχνίδι. Τα γραφικά ειναι η μικρότερη από τις αλλαγές του παιχνιδιού. Εδώ οι άνθρωποι έκαναν τόσο μεγάλη στροφή και εσύ το βρίσκεις ίδιο με τα προηγούμενα;

Εκτός και αν λέγοντας "το ίδιο πιάτο" εννοείς ότι τα NfS συνεχίουν να ασχολούνται με αγώνες αυτοκινήτων. Γιατί αυτή είναι η μόνη ομοιότητα του Shift με τα προηγούμενα NfS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οντως εχει γινει μεγαλυ στροφη και προς το πολυ καλυτερο! Εχω να ασχοληθω ετσι με nfs απο το most wanted και το nfs 3!

 

Αν υπηρχε και η απαιτηση να περασεις εξετασεις ωστε να αποκτησεις διπλωματα οπως στο gran turismo θα ηταν ακομα πιο αψογο!

 

ps: Παιζω συνεχως με την εσωτερικη καμερα (οτι καλυτερο φυσικα) και σχεδον αγνοω τα χαμηλα fps οταν υπαρχουν πολλα αμαξια μαζι. Πιστευω με καποιο patch και νεους drivers απο ati θα δουμε βελτιωση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλουτσικο φαινεται σαν αντιγραφη του grid που ομως ειναι καλυτερο

Απο κει και περα φευγει απο το χαρακτηρα του need for speed που ηταν αγωνες στους δρομους με κοντρες και παει σε αγωνες πιστας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μεν ειναι αγωνες πιστας αλλα και το nfs 2,3,4 παλι αγωνες σε πιστες ειχε απλα ηταν στην εξοχη.

Το free roaming ηταν μεταγενεστερη εξελιξη, οχι δυσαρεστη κατ εμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα γενικά με οποιοδήποτε μέρος του

υπολογιστή σε θέματα που αφορούν π.χ. την αναπαραγωγή Video/Audio,

αντιγραφή αρχείων, δεν κολλάει κτλ

 

Όταν παίζω Games σαν το Need for Speed™ SHIFT, Call Of Juarez Bound In Blood

δηλαδή Games που έχουν βγεί τον τελευταίο χρόνο παρόλο που η εισαγωγή στο Menu

τα Intro Videos παίζουν μια χαρά οταν φτάνω να παίξω εμφανίζονται γραμμές απο το

πουθενά... Επειδή είχα πειραματιστεί με προγράμματα 3D-Animation (δεν ασχολούμαι)

είναι σαν να έχεις πάρει μια γωνία και να την προεκτείνεις πολύ μακριά σαν να αλλάζει

το μέγεθος μιας μπάλας ας πούμε και να την κάνεις σαν σκατζόχηρο μπορείς δηλαδή να

δεις τα textures πως έχουν γίνει όσο πιο streched γίνεται.

 

Νομίζω πως το πρόβλημα βρίσκεται στον καινούργιο DirectX 10 πιο συγκεκριμένα

στο Call Of Juarez Bound In Blood δεν γίνεται πλήρης αξιοποίηση του DirectX 10

για 'υτο το πρόβλημα πρέπει να υπάρχει σε μερικά απο τα βασικά στοιχεία του που

όλα σχεδόν τα καινούργια Games χρησιμοποιούν π.χ. Motion Blur, Shader Model 4.0

 

Menu Screenshot:

 

shift2009092115252927.png

shift2009092115251543.png

 

 

In-Game Screenshot:

 

shift2009092115273394.png

shift2009092115273533.png

shift20090921152s.png

 

 

Χαρακτηριστικά:

CPU: Intel Quad Core 2,44GHZ

RAM: 2GB 800MHZ

GPU: 2 X ATI Radeon HD3870 512MB Crossfire

PSU: CoolerMaster 850Watts

HDD: 2 X 500GB

OS: Windows 7 32Bits

 

ANY IDEAS? :shifty:

 

Το συγκεκριμενο προβλημα ειναι τα κλασσικα artifacts..... που οφείλεται ή σε υπερβολική θερμοκρασία της κάρτας... η σε προβληματική μνήμη της κάρτας. Τσέκαρε θερμοκρασιες!!!

επίσης δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το crossfire και να παίξεις με μία κάρτα!

Φαντάζομαι ότι δεν χρειάζεται να σου πώ να βάλεις και τους τελευταίους catalyst!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, εχθές πήγα να το δοκιμάσω κι εγώ, όταν όμως πάει να μπει δείχνει το logo του παιχνιδιού, φορτώνει η μπάρα και μετά μαυρίζει η οθόνη και κολλάει εκεί. Είναι γνωστό το πρόβλημα; Στο σύστημα της υπογραφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να υπάρχει στον editor σχετικό tag, υποθέτω είναι οκ να ποστάρουμε βιντεάκια μας εδώ, έτσι δεν είναι; (αν όχι, ας τα σβήσει κάποιος συντονιστής, ευχαριστώ)

 

Και στα 2 βίντεο το Έσκορτ έχει όλα τα Stage 1 upgrades, με Performance Rating 5.12, καμία βοήθεια, χωρίς NOS, με σειριακές αλλαγές ταχυτήτων, mode Pro και G25.

 

 

Επεξ/σία από migf1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν το δοκίμασα σε XP/SP3/DX9c/HD4850/full γραφικά_8XAA@1280X1024.

 

Τα γραφικά δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο (δεν ξέρω αν σε DX10 θα έχουν). Το μόνο που μπορώ να πω πως είναι πολύ καλό είναι οι διαστάσεις των αυτοκινήτων. Μια λεπτομέρεια που πραγματικά μου άρεσε είναι η ο ζεστός αέρας που φαίνεται πίσω από το αυτοκίνητο στην εκκίνηση. Κατά τα άλλα, τα γραφικά δεν προσφέρουν κάτι για το 2009, θα έλεγα πως είναι μέτρια και αρκετά πλαστικά.

 

Από gameplay (οδήγηση) τί να πω, δεν ξέρω. Πάντως όπως είναι από την εγκατάσταση ρυθμισμένο είναι τελείως άκυρο, εκτός αν πρόκειται να το παίξουν 11χρονα και να χαίρονται. Το έβαλα γρήγορα στο "Experienced" προσπαθώντας να νιώσω πως ΕΓΩ ελέγχω το αυτοκίνητο (και στο medium τους αντιπάλους για να έχει ένα μικρό νόημα). Παίζω με αναλογικά χειριστήρια σε ένα logitech gamepad. Έχω παίξει το παιχνίδι κανά 3ωρο δοκιμάζοντας συνεχώς διαφορετικές ρυθμίσεις στην ευαισθησία/νεκρή ζώνη steering/accelarating κτλ που έχει και ακόμα δεν μπορώ να βρω κάποιο σημείο όπου το αυτοκίνητο να στρίβει με νόημα και ο χειρισμός να είναι σωστός. Μαγνήτες και τέτοια δεν είδα, αλλά αυτό που έχω καταλάβει είναι πως δεν υπάρχει προοδευτικότητα στον τρόπο που γλυστράει το αυτοκίνητο, δηλαδή ή που θα πηγαίνει καλά ή που θα πηγαίνει γλυστρώντας με ανάποδο ή με τις μπάντες οτι-να-ναι εκτός ελέγχου θα βγαίνει έξω, αλλά για τις τρεις αυτές καταστάσεις μοιάζει να υπάρχει ένα threshold προγραμματιστικά και συμβαίνει το 1, το 2 ή το 3 χωρίς κάτι ενδιάμεσο και χωρίς προειδοποίηση. Γενικώς το τιμόνι δεν το νιώθεις/ελέγχεις σε αυτό το παιχνίδι και νομίζω πως είναι το σοβαρότερο μειονέκτημα στο gameplay.

 

Από ρυθμίσεις/λοιπά στοιχεία του gameplay, κάποια πράγματα είναι σπαστικά. Για παράδειγμα όταν κάνεις look back η κάμερα κάνει ένα εφέ εστίασης που σε κάνει να χάνεις χρόνο μέχρι να... δεις πίσω και αυτό είναι κακό (όπως και η γωνία που δείχνει). Το εφέ της σύγκρουσης έχει μεν κάποιο ρεαλισμό αλλά είναι σπαστικό και καλό θα ήταν να μπορεί να απενεργοποιηθεί.

 

Τα διάφορα ψιψιψίνια που κερδίζεις και δεν-ξέρω-γω-τι, όπως έχω ξαναπεί, μου είναι εντελώς αδιάφορα ως στοιχείο του παιχνιδιού. Θα προτιμούσα ένα καλύτερο χειρισμό.

 

Ως παιχνίδι της ΕΑ οπωσδήποτε είναι η πιο φιλότιμη προσπάθεια που έχει κάνει σε παιχνίδι που χειρίζεσαι κάτι με ρόδες, πάντως έχει πολύ ψωμί ακόμα για να δώσει κάτι άξιο και πρωτότυπο μετά από χρόνια. Το στυλάκι του παιχνιδιού, ακόμα και στοιχεία όπως η δυναμική κίνηση της κάμερας κτλ, δείχνουν πως είχαν στο μυαλό τους το Grid. Όμως το Grid ήταν ένα πραγματικά ολοκληρωμένο και πολύ όμορφο ολοκαίνουργιο semi-sim και αν σκεφτεί κάποιος τί ακριβώς συμβαίνει με το Shift, είναι απλά μια κακή προσομοίωση του Grid με στοιχεία NFS (κερδίζεις καραμέλες και τις βάζειες στα κουτάκια) και μάλιστα χρονολογείται 1+ χρόνο αργότερα, οπότε ένα fail ως καινούργιο παιχνίδι το παίρνει. Αν συμπεριλάβουμε και τα bugs με την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ακόμα χειρότερα.

 

 

Υ.Γ. Αν κάποιος θεωρεί πως έχει βρει κάποιο set ρυθμίσεων γι αναλογικό για οδήγηση με νόημα, ας δώσει...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[snip]

 

Υ.Γ. Αν κάποιος θεωρεί πως έχει βρει κάποιο set ρυθμίσεων γι αναλογικό για οδήγηση με νόημα, ας δώσει...

Διάβασε από αυτή τη δημοσίευση και κάτω.

 

Γενικώς αρχίζει να υπάρχει κινητικότητα από την απανταχού sim-community και τα πρώτα συμπεράσματα δείχνουν αισιόδοξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, μηδένισα κάποιες τιμές (τις είχα ξαναμηδενίσει αλλά όχι όλες μαζί, το ξέχασα) και δοκίμασα το Speed Steering Sensitivity σε 0/50% κι έκανα κάπως καλύτερους χρόνους και πιο ωραίες γραμμές, αλλά με πολύ φροντίδα και προδέρμ στο τιμόνι, διότι όντως το παιχνίδι έχει το φαινόμενο με το 1-2-3_threshold που ανέφερα παραπάνω, μάλιστα τώρα φάνηκε περισσότερο. Δυστυχώς όσο και να αλλάξεις αυτές τις ρυθμίσεις αυτό είναι μέσα στον κώδικα. Κάπως αναμενόμενο βέβαια να υπάρχουν προδιαγεγραμμένες συμπεριφορές σε ένα παιχνίδι που ελέγχει τον τρόπο οδήγησής σου για να σου δώσει καραμέλες. Τελικά μάλλον έχω καλό ένστικτο που δε μ'αρέσουν αυτά τα μπιχλιμπίδια...

:-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν το δοκίμασα σε XP/SP3/DX9c/HD4850/full γραφικά_8XAA@1280X1024.

 

Τα γραφικά δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο (δεν ξέρω αν σε DX10 θα έχουν). Το μόνο που μπορώ να πω πως είναι πολύ καλό είναι οι διαστάσεις των αυτοκινήτων. Μια λεπτομέρεια που πραγματικά μου άρεσε είναι η ο ζεστός αέρας που φαίνεται πίσω από το αυτοκίνητο στην εκκίνηση. Κατά τα άλλα, τα γραφικά δεν προσφέρουν κάτι για το 2009, θα έλεγα πως είναι μέτρια και αρκετά πλαστικά.

 

Εγώ σου υπογράφω πως στο δικό μου σύστημα με τις δικές μου επιλογές (δες μερικές σελίδες πίσω, not something very special. Άλλωστε XP > VISTA 64 right?) και με το 32 inch Monitor μου.. βλέπω κάτι εκτυφλωτικό. (Εκτυφλωτικό όχι με τα standards klaneimain + ikaruga δηλαδή cartoon/fantasy style.. Το παιχνίδι έχει γραφικά και θέα που μοιάζουν πραγματικά. blah!)

 

Oh and btw, για αυτό το Forum (ή για μερικούς at least) είμαι "Graphics Whore" so.. σίγουρα είμαι το σωστό άτομο που θα εκφέρει γνώμη για "γραφικά". I own t3h approval! ;)

 

Maybe you are itching to blame EA. EA sucks, aye? You don't really know why.. but Electronic Arts sucks hard.

 

/Μαρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NFS: Shift Patch

 

This patch adds two new features: LAN (Local Area Network) play, enhancing the multiplayer experience and Mouse Support, providing full menu navigation through the game using your PC mouse.

 

http://www.needforspeed.com/web/nfs/downloads

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι έχει γραφικά και θέα που μοιάζουν πραγματικά.

 

Oh and btw, για αυτό το Forum (ή για μερικούς at least) είμαι "Graphics Whore" so.. σίγουρα είμαι το σωστό άτομο που θα εκφέρει γνώμη για "γραφικά". I own t3h approval!

Εννοείται πως μοιάζουν (και σε παιχνίδια 5ατίας μοιάζουν) κι έχουν καλοσχεδιάσει τα αυτοκίνητα, το εφέ του ζεστού αέρα και κάποια εμπόδια στα πλάγια του δρόμου. Αλλά για κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2009 δε μου κάνουν αίσθηση (το Grid που έχει σχεδιαστεί 2 χρόνια πριν είναι πολύ ομορφότερο στο μάτι).

 

Υ.Γ. Σε λίγο, ως "Driving Whore", θα μας πεις ότι στρίβουν κιόλας τα αυτοκίνητα στο παιχνίδι (ναι, αν παίζει στο Easy ο αυτόματος πιλότος, ίσως στρίβουν, αλλά είναι σαν pacman μετά).

 

I own XP.

Windows

 

 

/name

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολοι εχουν προβλημα με την συμβατοτητα του game και τις καρτες της ati.......Διαβασα λοιπον στο forum της ati οτι το αργοτερο σε μια βδομαδα θα εχουν δωσει λυση απο την EA....μαλλον να περιμενουμε νεο patch!!!Ειδωμεν!!!!

Εγω εχω την 3870χ2 asus η αληθεια ειναι οτι με ολα τερμα σε αναλυση 1680χ1050 το game παιζει γαμ@τ@(την περισσοτερη διαρκεια τα 60fps κολλημενα) και δεν εχω τοσο πολλα προβληματα οσο διαβαζω σε καποιους απο εδω....Αυτο που εκανα ηταν να σβησω το physx που εγκατεστησε το game και να περασω το νεο που εβγαλε η nvidia δεν ξερω τι και πως αλλα το game εχει αισθητη διαφορα.....για δοκιμαστε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...