Προς το περιεχόμενο

Need For Speed: Shift


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην ΕΑ συνεχιζουν να κοροιδευουν τους πελατες τους που εχουν αγορασει το παιχνιδι στο pc.Εβγαλαν patch για Lan και mouse support.Αυτα ειναι τα σοβαρα προβληματα του παιχνιδιου συμφωνα με τα τζιμανια της εταιριας.Οχι το οτι δεν εχουν test support για τις τιμονιερες,οχι το οτι εχουν το χειροτερο συστημα επιλογης αναλυσης οθονης απο καταβολης gaming,οχι το οτι εχουν μπερδεψει(!) το oversteer με το understeer στις επιλογες tuning,οχι το οτι για να φορτωσει το race μπορεις να φορτωσεις 2 φορες το gothic 3..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 731
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όντως, μηδένισα κάποιες τιμές (τις είχα ξαναμηδενίσει αλλά όχι όλες μαζί, το ξέχασα) και δοκίμασα το Speed Steering Sensitivity σε 0/50% κι έκανα κάπως καλύτερους χρόνους και πιο ωραίες γραμμές, αλλά με πολύ φροντίδα και προδέρμ στο τιμόνι, διότι όντως το παιχνίδι έχει το φαινόμενο με το 1-2-3_threshold που ανέφερα παραπάνω, μάλιστα τώρα φάνηκε περισσότερο. Δυστυχώς όσο και να αλλάξεις αυτές τις ρυθμίσεις αυτό είναι μέσα στον κώδικα. Κάπως αναμενόμενο βέβαια να υπάρχουν προδιαγεγραμμένες συμπεριφορές σε ένα παιχνίδι που ελέγχει τον τρόπο οδήγησής σου για να σου δώσει καραμέλες. Τελικά μάλλον έχω καλό ένστικτο που δε μ'αρέσουν αυτά τα μπιχλιμπίδια...

:-(

Στο link που σου είχα δώσει πριν, αν πας λίγο παραπάνω θα βρεις πλήρη επεξήγηση των ρυθμίσεων από την EA.

 

Το παιχνίδι θέλει ψάξιμο, υπομονή και συχνό τσεκάρισμα στο διαδίκτυο για επερχόμενες βελτιώσεις στη φυσική του από modding groups (ήδη κατάφεραν να αποσυμπιέσουν τα αρχεία που περιγράφουν τα physics). Κατά 99% η μηχανή κάτω από το arcade περιτύλιγμα περιέχει πολλά... σιμοειδή στοιχεία, είναι ζήτημα χρόνου πιστεύω να βγουν στην επιφάνεια -κι αυτά τα γράφει παρακάτω στο λινκ που σου είχα δώσει).

 

Το patch νομίζω βελτιώνει και τους τραγικούς χρόνους φορτώματος.

 

Για τα γραφικά, εγώ τα θεωρώ υπέροχα :)

 

ΥΓ. Στο 2ο από τα βίντεο που πόσταρα στην προηγούμενη σελίδα πρόσθεσα annotations στα σημεία που πιστεύω πως έχασα χρόνο (πρέπει να υπάρχει περίπου ένα σεκ ακόμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ΕΑ συνεχιζουν να κοροιδευουν τους πελατες τους που εχουν αγορασει το παιχνιδι στο pc.Εβγαλαν patch για Lan και mouse support.Αυτα ειναι τα σοβαρα προβληματα του παιχνιδιου συμφωνα με τα τζιμανια της εταιριας.Οχι το οτι δεν εχουν test support για τις τιμονιερες,οχι το οτι εχουν το χειροτερο συστημα επιλογης αναλυσης οθονης απο καταβολης gaming,οχι το οτι εχουν μπερδεψει(!) το oversteer με το understeer στις επιλογες tuning,οχι το οτι για να φορτωσει το race μπορεις να φορτωσεις 2 φορες το gothic 3..

Συμφωνω, πως φαινετε οτι ο γνωμονας σχεδιασης ειναι η κονσολες... Ειδικα ο τροπος που επιλεγεις αναλυση ειναι τραγικος.

 

Για τα γραφικα παντως προβλημα δεν εχω, μια χαρα φαινονται. Και γενικως τα τελευταια χρονια πιστευω οτι εχουμε φτασει σε ενα μεγιστο.

Αν συγκρινουμε την αυξηση της ποιοτητας των γραφικων αναμεσα σε πχ dx8 και dx9 δεν εχει καμια σχεση με την αυξηση αναμεσα σε dx9 kai dx10.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.Αυτο που εκανα ηταν να σβησω το physx που εγκατεστησε το game και να περασω το νεο που εβγαλε η nvidia δεν ξερω τι και πως αλλα το game εχει αισθητη διαφορα.....για δοκιμαστε...

αυτο μπαινει και αν εχεις ΑΤΙ ?

Απο που το κατεβαζουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο link που σου είχα δώσει πριν, αν πας λίγο παραπάνω θα βρεις πλήρη επεξήγηση των ρυθμίσεων από την EA.

Άσε, μαζί με το σημερινό έχω ήδη φάει 5 ώρες προσπαθώντας να κάνω το παιχνίδι playable χωρίς το αυτόματο ρομποτάκι στο εύκολο που στρίβει,φρενάρει,κρατάει τα μπόσκα και ξύνει τη μύτη του αυτόματα...

Το μόνο που συμπεραίνω είναι πως στο στρίψιμο υπάρχουν οι φάσεις 1-2-3 περίπου όπως περιέγραψα. Μερικά αυτοκίνητα σχεδόν δεν παίζονται καν, στρίβουν αποκλειστικά με τρεις τρόπους: σιγά-σιγά ή με συγκεκριμένη φυγόκεντρο δύναμη δήθεν πλαγιάζοντας ή με τις μπάντες βγαίνουν έξω. Όταν καταφέρνεις και το πας κάπως (επιτυγχάνοντας τη φάση 2) είναι τελείως πλασματικό, αφού απλά τοποθετείς το αυτοκίνητο σε συγκεκριμένο σημείο και στρίβεις το τιμόνι συγκεκριμένα επίσης (ανάλογα με τις ρυθμίσεις σου) για να βγει ο προδιαγεγραμμένος κύκλος που γνωρίζουν οι αλγόριθμοι του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει ελευθερία επιλογής στυλ οδήγησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται πως μοιάζουν (και σε παιχνίδια 5ατίας μοιάζουν) κι έχουν καλοσχεδιάσει τα αυτοκίνητα, το εφέ του ζεστού αέρα και κάποια εμπόδια στα πλάγια του δρόμου. Αλλά για κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2009 δε μου κάνουν αίσθηση (το Grid που έχει σχεδιαστεί 2 χρόνια πριν είναι πολύ ομορφότερο στο μάτι).

 

Μη τη ψάχνεις.. το παιχνίδι έχει άψογα γραφικά.

 

Come to the 64bit side Luke..

Come to the nVidia side Luke...

Stop pissing in wells Luke....

 

Υ.Γ. Σε λίγο, ως "Driving Whore", θα μας πεις ότι στρίβουν κιόλας τα αυτοκίνητα στο παιχνίδι (ναι, αν παίζει στο Easy ο αυτόματος πιλότος, ίσως στρίβουν, αλλά είναι σαν pacman μετά).

 

Its simple.. Slow down, then turn. Δεν νομίζω να χρειάζεται να είσαι Driving Whore.. Σίγουρα στο Hard δεν παλεύεται από casuals ή αν δεν το έχεις τερματίσει στο medium αλλά με PRO χειρισμό και Easy/Medium Ai είναι πολύ πιο εύκολο από Ninja Gaiden. (Μόνο τα stats του 360 controller μου fixαρα, thanks to fearwhatnow)

 

I own XP.

Windows

 

Σίγουρα ξέρεις ότι το γνωρίζουμε όλοι αυτό. Γιατί άραγε να το αναφέρεις άκυρα στο τέλος του Post σου.. Πρέπει να υποβόσκει κάτι έξυπνο εδώ.. :P

 

/Μαρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα ξέρεις ότι το γνωρίζουμε όλοι αυτό. Γιατί άραγε να το αναφέρεις άκυρα στο τέλος του Post σου.. Πρέπει να υποβόσκει κάτι έξυπνο εδώ.. :P

 

/Μαρία

 

 

Παίγνιο του XP ως experience ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Its simple.. Slow down, then turn.

...και μετά κλείνεις τα 12α γενέθλιά σου. Καταρχάς το θέμα δεν είναι αν μπορείς να τερματίσεις ένα παιχνίδι (το κάνω και με το keyboard αν θες, έτσι για σπάσιμο) αλλά το αν έχει νόημα να φας το χρόνο σου με κάτι, αν αξίζει την προσοχή σου. Αυτό λοιπόν που δεν έχεις καταλάβει είναι πως για την αφεντιά μου και για κάποιους άλλους, το να βάλουν τις ρυθμίσεις στο αυτόματο/εύκολο και να το τερματίσουν ικανοποιώντας τις συνθήκες ενός προετοιμασμένου επίπεδου, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Εκείνο που μας ενδιαφέρει σε κάθε racing (είτε sim, είτε semi-sim όπως τούτο) είναι να αποκτήσουμε κατά δύναμην τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να ευχαριστηθούμε έπειτα το όποιο παιχνίδι, το design του, τα γραφικά του και τη δομή του. Αν ένα παιχνίδι το 2009 δεν είναι ικανό να μου δώσει τον έλεγχο, τότε καλύτερα να βγάλω το ATARI 2000 από το πατάρι και να παίξω το παιχνίδι με το αεροπλανάκι ή κανά racing στον NES εξομοιωτή, το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι με διαφορά τα γραφικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο μπαινει και αν εχεις ΑΤΙ ?

Απο που το κατεβαζουμε?

 

Σβησε το physx απο το control panel που εχει περασει απο την εγκατασταση του nfs και μετα κατεβασε απο εδω...

http://www.nvidia.com/object/physx_9.09.0814.html

Οπως εγραψα και πιο πανω εχω την asus 3870x2 και το παιχνιδι παιζει αισθητα καλυτερα απο πριν με full ρυθμισεις!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το patch μείωσε τον χρόνο φορτώματος σχεδόν στο μισό!

 

Αυτό που λέει ο PCharon για την scripetd συμπεριφορά όντως ισχύει. Μπαίνεις σε μία στροφή με σωστή ταχύτητα, αλλά λάθος σχέση. Το παιχνίδι σε πετάει εκτός, ό,τι και να κάνεις. Αν προλάβεις και κατεβάσεις σχέση, τότε ξαφνικά το αμάξι μετατρέπεται σε τραίνο και όλα στρώνουν. Αυτό όντως είναι εξαιρετικά κακόγουστο και άσχημο, μας πάει πίσω, σε εποχές spectrum και amstrad... Παρόλα αυτά, πάλι εξαιρετικό το βρίσκω.

 

Έχωσα άλλα 90 χιλιάρικα για το stage 3, μπας και αυτό το μπάζο η Μ3 στρώσει λίγο. Τα ίδια χάλια...

Επεξ/σία από Voodooman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω την αγωνία μερικών να παίξουν το παιχνίδι χωρίς τα βοηθήματα στην οδήγηση, βοηθήματα που στην πραγματικότητα είναι ενεργά κατά την διάρκεια ενός πραγματικού αγώνα ταχύτητας. Εννοείται ότι θα υπάρχει ενεργό το antispin και το traction control. Εννοείται ότι θα έχει ένα σωρό ηλεκτρονικούς σένσορες για να διαβάζουν το οδόστρωμα. Εννοείται ότι θα ενεργοποιείται το ABS.

Μια φορά οδήγησα στην πραγματικότητα το Mercedes CLS 63 AMG. Χωρίς βοηθήματα δεν μπορούσα να το κάνω καλά. Έφευγε η ουρά της με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού και στις εκκινήσεις άρχιζε το σπινιάρισμα με το καλημέρα. Μόλις πατούσα το μαγικό κουμπάκι του Traction Control όλα άλλαζαν και αυτομάτως τελείωναν τα παιχνίδια με την ουρά της και τα σπινιαρίσματα. Ακόμα και ο Schumaher βοηθήματα χρησιμοποιεί. Δεν νομίζω να οδηγάει την δική του Ferrari χωρίς το antispin και το traction control. Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία μερικών να οδηγήσουν αυτά τα θηρία των 500+ ίππων χωρίς κανένα βοήθημα. Δηλαδή από τη μια μεριά θέλετε το υπέρτατο παιχνίδι εξομείωσης και από την άλλη θέλετε να οδηγήσετε 500+ ίππους χωρίς καμιά εργοστασιακή βοήθεια. Έλεος. Αν δεν είναι εξομείωση να μην μπορείς να το οδηγήσεις χωρίς κανένα βοήθημα τότε τι είναι??? Είτε παίζεις με πληκτρολόγιο, είτε με joypad, είτε με τιμονιέρα το να κάνεις καλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς κανένα βοήθημα δεν είναι εφικτό. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και αυτό δεν έχει να κάνει με τις οδηγικές ικανότητες του καθενός.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά????

Παίξτε το παιχνίδι στην normal δυσκολία (με όλα τα βοηθήματα ως έχουν εκτός από αυτό του φρεναρίσματος).Δεν είναι ντροπή. Είναι η πραγματικότητα. Αν θέλετε extra δυσκολία βάλτε την δυσκολία των αντιπάλων στο Hard.

Επεξ/σία από jvgrjohn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω την αγωνία μερικών να παίξουν το παιχνίδι χωρίς τα βοηθήματα στην οδήγηση, βοηθήματα που στην πραγματικότητα είναι ενεργά κατά την διάρκεια ενός πραγματικού αγώνα ταχύτητας. Εννοείται ότι θα υπάρχει ενεργό το antispin και το traction control. Εννοείται ότι θα έχει ένα σωρό ηλεκτρονικούς σένσορες για να διαβάζουν το οδόστρωμα. Εννοείται ότι θα ενεργοποιείται το ABS.

Μια φορά οδήγησα στην πραγματικότητα το Mercedes CLS 63 AMG. Χωρίς βοηθήματα δεν μπορούσα να το κάνω καλά. Έφευγε η ουρά της με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού και στις εκκινήσεις άρχιζε το σπινιάρισμα με το καλημέρα. Μόλις πατούσα το μαγικό κουμπάκι του Traction Control όλα άλλαζαν και αυτομάτως τελείωναν τα παιχνίδια με την ουρά της και τα σπινιαρίσματα. Ακόμα και ο Schumaher βοηθήματα χρησιμοποιεί. Δεν νομίζω να οδηγάει την δική του Ferrari χωρίς το antispin και το traction control. Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία μερικών να οδηγήσουν αυτά τα θηρία των 500+ ίππων χωρίς κανένα βοήθημα. Δηλαδή από τη μια μεριά θέλετε το υπέρτατο παιχνίδι εξομείωσης και από την άλλη θέλετε να οδηγήσετε 500+ ίππους χωρίς καμιά εργοστασιακή βοήθεια. Έλεος. Αν δεν είναι εξομείωση να μην μπορείς να το οδηγήσεις χωρίς κανένα βοήθημα τότε τι είναι??? Είτε παίζεις με πληκτρολόγιο, είτε με joypad, είτε με τιμονιέρα το να κάνεις καλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς κανένα βοήθημα δεν είναι εφικτό. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και αυτό δεν έχει να κάνει με τις οδηγικές ικανότητες του καθενός.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά????

Παίξτε το παιχνίδι στην normal δυσκολία (με όλα τα βοηθήματα ως έχουν εκτός από αυτό του φρεναρίσματος).Δεν είναι ντροπή. Είναι η πραγματικότητα. Αν θέλετε extra δυσκολία βάλτε την δυσκολία των αντιπάλων στο Hard.

 

Το θέμα είναι να διαχωρίσουμε το αν μιλάμε για συμβατικά αυτοκίνητα ή για αγωνιστικά. Εγώ θεωρώ αυτονόητο πως τα παιχνίδια πίστας έχουν ως σημείο αναφοράς τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και όχι τα συμβατικά.

 

Στα αγωνιστικά λοιπόν αυτοκίνητα το ποια βοηθήματα επιτρέπονται και ποια όχι περιγράφονται στους Τεχνικούς Κανονισμούς της διοργανώτριας αρχής και ποικίλλουν ανάλογα τη μορφή του μηχανοκίνητου σπορ στο οποίο συμμετέχουν κι ανάλογα την κλάση μέσα στο συγκεκριμένο σπορ.

 

Για παράδειγμα, στα FIA GT, κλάση GT2 δεν επιτρέπεται κανένα βοήθημα

FIA GT Technical Regulations Group GT2

 

[snip]

 

2.6 Electronic Systems

2.6.1) Any automatic or electronic control system or function is

prohibited: chassis control, final drive differentials, adjustment of

the shock absorbers, suspension or ride height, four-wheel

steering, anti-lock braking, etc.

Semi-automatic or automatic gearboxes and power-driven

clutches with electronic or pneumatic control are prohibited unless

fitted on the homologated road car.

In that case, the manufacturer must provide the FIA with the

system for checking the control system of the series gearbox

and/or series clutch.

 

[snip]

 

 

Ελάχιστα βοηθήματα επιτρέπονται στη κλάση GT1

Επεξ/σία από migf1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε jvgrjohn η ευχαριστηση στην οδηγηση η και στην και καλα εξομοιωση διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο...εσυ μπορει να γουσταρεις να "καβαλας" μια MERC να σε πηγαινει παντου και γρηγορα με ολα τα βοηθηματα ενεργοποιημενα και το μονο που να απαιτει απο σενα να ειναι το να πατας γκαζι φρενο και να στριβεις το τιμονι αλλα για μενα πχ και για αρκετους αλλους ευχαριστηση ειναι η οδηγηση μιας f40(εφοσον μιλαμε για supercars οπως μια amg63) οπου εισαι εσυ και η "μηχανη" χωρις κανενα μεσαζων,κοντρα στο δρομο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ενθουσιώδης οδηγός είμαι αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία από supercars εκτός από εκείνη με το mercedes. Θυμάμαι πολύ καλά ότι χωρίς τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα το αυτοκίνητο ήταν ακυβέρνητο. Το οδηγούσα μόνο με ανάποδο τιμόνι.Σίγουρα κάποιοι εδω μέσα θα έχουν περισσότερη εμπειρία και θα γνωρίζουν καλύτερα από εμένα και θα ήθελα να ακούσω την άποψη τους.

Και εντάξει να πάρω το F40 να το πάω μια βόλτα στο ραλαντί χωρίς βοηθήματα πάει και έρχετε. Αλλά να το τσακίσω στα γκαζίδια και να το τρέξω σε αγώνα χωρίς τα βοηθήματα, μου φαίνεται αδύνατον. Μια ώρα θα σπίνιαρα στην εκκίνηση και μετά θα πήγαινα για χόρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...