Προς το περιεχόμενο

Forthnet ADSL - Ελεος!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

το καλό θα ήταν να μην υπήρχαν εξαρχής ή να τα διόρθωνε από μόνη της η Forthnet, δεν είναι δουλειά του συνδρομητή να κάθεται να τα ψάχνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

το καλό θα ήταν να μην υπήρχαν εξαρχής ή να τα διόρθωνε από μόνη της η Forthnet, δεν είναι δουλειά του συνδρομητή να κάθεται να τα ψάχνει...

Έρχεσαι στα λόγια μου σιγά σιγά...

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα τελικά με πήραν τηλ μετά απο μερικές μέρες...λένε πως δεν είναι gap αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν....γίνεται να έρθει τεχνικός όμως θα πληρώσω 60ευρώ και απο θέμα ταχύτητας με έβαλαν να κατεβάσω κάτι και είχα λένε φυσιολογική ταχύτητα...και γενικά αν έχω πρόβλημα (λαγκ) να τους πάρω τηλ να δουνε τι φταίει (εσωτερικό ή εξωτερικό) αυτά δλδ δεν είναι ότι κάτι θα διορθώσουν....

ntccy4weoquu.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...λένε πως δεν είναι gap αυτό και δεν μπορούν να το φτιάξουν....

 

Στο αντίστοιχο ερώτημα απο εμένα ο Thresh εδώ απάντησε ως εξής: (αν έχει αλλάξει άποψη ας μας πεί)

... τα Infineon dslams δεν έχουν gap όπως τα broadcom!
που και εσύ απ΄ ότι βλέπω είσαι σε infineon, άρα σωστά τα είπανε..

 

γίνεται να έρθει τεχνικός όμως θα πληρώσω 60ευρώ
Τον τεχνικό θα τον πληρώσεις μόνο εφόσον η αιτία της βλάβης σου βρίσκεται / οφείλεται στην καλωδίωση του σπιτιού σου. Αν από το "κουτί" της πολυκατοικίας - σπιτιού σου, μέχρι τη πρίζα του τηλεφώνου σου μέσα στο σπίτι, οι μετρήσεις είναι ίδιες (απο άποψη συγχρονισμού - θορύβου) τότε το πρόβλημα βρίσκεται αλλού -εκτός ευθύνης σου- και δεν πληρώνεις φράγκο...

Προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω είναι να υπάρχει βλάβη στη γραμμή, όχι "απλά ελάτε να μου τσεκάρετε την καλωδίωση στο σπίτι" :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον τεχνικό θα τον πληρώσεις μόνο εφόσον η αιτία της βλάβης σου βρίσκεται / οφείλεται στην καλωδίωση του σπιτιού σου. Αν από το "κουτί" της πολυκατοικίας - σπιτιού σου, μέχρι τη πρίζα του τηλεφώνου σου μέσα στο σπίτι, οι μετρήσεις είναι ίδιες (απο άποψη συγχρονισμού - θορύβου) τότε το πρόβλημα βρίσκεται αλλού -εκτός ευθύνης σου- και δεν πληρώνεις φράγκο...

Προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω είναι να υπάρχει βλάβη στη γραμμή, όχι "απλά ελάτε να μου τσεκάρετε την καλωδίωση στο σπίτι" :-)

 

το ξέρω γιαυτό δεν τους φωνάζω... έτσι και αλλιώς μόνο και μόνο ο θόρυβος της γραμμής μου είναι αρκετά μεγάλος και έτσι δικαιολογεί διάφορα....

από την στιγμή που μου λένε "έχετε φυσιολογική ταχύτητα" δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο....

 

Αν μπορεί όμως κάποιος να βάλει να κατεβάσει από κάποιο λινκ της forthnet κάτι αρχεία που έχουν (με κλειστά utorrent) να πει ταχύτητες (δεν θυμάμε το λινκ)...εμένα έπιανε το μέγιστο 830.. ώστε να γίνει μια σύγκριση της "φυσιολογικής" ταχύτητας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση (μου) όπου:

 

η forthnet δηλώνει μια βλάβη στον ΟΤΕ,

έρχονται μαζί οι δύο τεχνικοί (Forthnet - OTE) στο καφάο και στο σπίτι,

διαπιστώνουν το πρόβλημα από κοινού (στο καφάο στα 20 μέτρα η ταχύτητα της γραμμής 9 Μbit στο σπίτι 3 Mbit...!)

και ο ΟΤΕ απλά αρνείται να φτιάξει τη βλάβη (ειλικρινά δεν ξέρω με τί δικαιολογία... περιμένω να με πάρουν απο forthnet)

 

τί γινεται?

 

:confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ μεχρι το καφαο η γραμμη ειναι στα 9 και απο το καφαο στο σπιτι σου ειναι 3? αν ειναι ετσι, νομιζω οτι απο το καφαο και περα δεν επεμβαινει ο οτε... με καθε επιφυλαξη βεβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για speedtest χρησιμοποιούμε το tool του parsifal :P

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=380172

 

α χαζομάρες...εγώ λέω για αρχεία από την forthnet και για συνδρομητές forthnet...3-4κλικ όχι διαδικασίες :P:p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ναι αλλά το speedtest αυτό δίνει απείρως καλύτερη εικόνα για το πως συμπεριφέρεται η γραμμή και ένας ISP...

 

σιγά την διαδικασία, δεν είναι και πυρηνική φυσική...κατεβάζεις 2 .zip τα πετάς σε ένα folder τρέχεις το .exe και πατάς start για να ξεκινήσει το test

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση (μου) όπου:

 

η forthnet δηλώνει μια βλάβη στον ΟΤΕ,

έρχονται μαζί οι δύο τεχνικοί (Forthnet - OTE) στο καφάο και στο σπίτι,

διαπιστώνουν το πρόβλημα από κοινού (στο καφάο στα 20 μέτρα η ταχύτητα της γραμμής 9 Μbit στο σπίτι 3 Mbit...!)

και ο ΟΤΕ απλά αρνείται να φτιάξει τη βλάβη (ειλικρινά δεν ξέρω με τί δικαιολογία... περιμένω να με πάρουν απο forthnet)

 

τί γινεται?

 

:confused:

.... και η απάντηση της forthnet είναι ότι ¨αυτά έχει η ζωή, δε μπορούμε να κάνουμε κάτι....αυτη θα είναι η γραμμή σου"

 

και επιπλέον λέει δεν έχω δικαίωμα να διακόψω απο forthnet χωρίς να πληρώσω το πρόστιμο για "σπάσιμο" του συμβολαίου γιατί η υπαιτιότητα είναι του ΟΤΕ...

 

Δηλαδή εγώ πρέπει να συνεχίσω να πληρώνω μια γραμμή που όπως παραδέχεται η Forthnet έχει βλάβη...

 

Είναι δυνατόν;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...