Insignificant Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Όταν σε ακολουθεί με το στόχαστρο πίσω από τοίχο, ειδικά αν <<χορεύεις>>, τότε είναι απόδειξη πως έχει wh (οk, χωρίς να είσαι μαρκαρισμένος με το Q)Βέβαια οι έμπειροι, δεν προδίδονται τόσο εύκολα. Έχω ακολουθήσει πολλούς πίσω από τοίχους στο cod που ανέφερες που δεν έχει και spot, πολύ απλά έχοντας ακούσει ή δει την κατεύθυνση που κινείται πιο πριν, υπολογίζοντας την ταχύτητα που τρέχει και περιμένοντας να περάσει σε τοίχο με bullet penetration. Μόνο που με τα δευτερόλεπτα δεν βλέπει πολλές φορές ο άλλος ότι τον είδα και από πριν. Επίσης ρίχνοντας σε γωνίες και σημεία (στην τύχη) που μπορεί να camperονεται κάποιος και άλλες πολλές καταστάσεις που δεν είναι αποδείξεις για wh
konstantinos77 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Και εγω Recon παιζω αλλα δεν το λες ευκολο....Ενας οποιοσδηποτε και να ειναι κοντα σου εχεις πολυ λιγες ελπιδες να την βγαλεις καθαρη και δεν ειναι λιγες φορες που μενεις μονος πισω και οι δικοι σου τρεχουν στις αλλες βασεις. Το καθε Class εχει τα καλα και τα κακα του. Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο ,απλα σε hardcore οταν (αναγκαστικα) μεινεις πισω σε rush ,η σε flags oπου προστατευεις σημαια ,εχεις το συγκριτικο πλεονεκτημα οτι δεν σε βλεπουν απο καποιο spot και μπορεις να παρεις πολλα κεφαλια .Παιζει ρολο και απο τον αντιπαλο ,αν ψαχνει και το κατα ποσο παιζει για την ομαδα ή για τον εαυτο του .Απο την αλλη εχεις το δευτερο μεγαλο πλεονεκτημα που εχει να κανει με το ping .Πολλες μαχες οταν βρεθεις φατσα-φατσα με τον αντιπαλο τις χανεις γιατι ο αντιπαλος σου εχει καλυτερο ping .Με sniper αυτο το μειονεκτημα εξαλειφεται ,εκτος αν τυχει να βρεθουν τα σκοπευτρα αντικρυστα ,το οποιο ομως οκ εχει και πλακα . Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι σε πολλους servers hardcore εχει απαγορευτει το sniper οπως επισης και το m2 με τα οποια πολλοι χτιζουν stats.
Nik.K Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Αυτο που λες δεν ισχυει, το Ping ειναι το ιδιο. Οσο για το να απαγορευτει ενα class απο ενα παιχνιδι το βρισκω το λιγοτερο χαζο.
konstantinos77 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Το να απαγορευεται το m95 ή οχι δεν ειναι δικο μου θεμα .Ουτε εμενα μου αρεσει .Προφανως ομως γινεται για τους λογους που σου ανεφερα. Οσο για το ping δεν ειναι το ιδιο . Σε οσα online παιχνιδια εχω παιξει παντα μα παντα καποιος εβλεπε <<χρονικα>> πιο μπροστα απο τον αλλο...
Nik.K Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Το Ping εχει να κανει με το τι συνδεση εχει ο καθενας στο ιντερνετ, την ταχυτητα του server και την τοποθεσια του. Αν αυτος απεναντι σου σερνεται φυσικα και θα τον χανεις και θα σε χανει, το ιδιο αν σερνεσαι εσυ. Απο εκει και περα αν σερνεται ο σερβερ εχουν ολοι lag. Σιγουρα δεν μπορεις να πεις πως εχει να κανει με το ποσο κοντα εισαι με καποιον. Με αυτη την λογικη ενας sniper που εχει 20 ατομα στο στοχαστρο του θα επρεπε να εχει πολυ περισσοτερο lag.
konstantinos77 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Ναι που διαφωνεις για να καταλαβω? Ειπες οτι εχουμε ολοι το ιδιο Ping και σου λεω οτι δεν ισχυει αυτο ...Ο χρονος μεταδοσης του σηματος μεταξυ εμενα και του host δεν ειναι ο ιδιος οπως ειναι πχ σε καποιον που ειναι στην Γερμανια .Φυσικα και εχει να κανει με το παιχνιδι και το ποιος βλεπει πρωτα τον αλλο ...
Nik.K Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Διαφωνω στο οτι νομιζεις πως το Ping σου ανεβαινει οταν βλεπεις καποιον απο κοντα.
konstantinos77 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Ρε Nik σοβαρα τωρα που το ειπα αυτο ?Ποιο Ping ανεβαινει οταν βλεπω καποιο κοντα ?Θα με τρελανεις δηλαδη..
Insignificant Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Το ότι υπάρχει τόση επεξεργασία δεδομένων (hit detection, physics, κτλ) μέσω του server και το ότι είναι χάλιας ποιότητας είναι από τα χειρότερα ΜΕΙΟΝ του παιχνιδιού. Σε συνδυασμό με το ότι σε αυτό το παιχνίδι η κάθε σφαίρα γίνεται ξεχωριστό φυσικό αντικείμενο που ταξιδεύει, τρώμε στην μάπα το άπειρο lag (bullet travel delay). Έχουμε γυρίσει στις εποχές που παίζαμε με ISDN, ήδη έχεις κρυφτεί πίσω από τον τοίχο και τότε δέχεται ο client σου τα χτυπήματα και πεθαίνεις. Αλλά δεν είναι μόνο lag, καθώς χάνει και το μπούσουλα εντελώς αρκετές φορές και δεν δηλώνει τελείως hit detection
Nik.K Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2010 Σορρυ, απλα ειπες πως ο αντιπαλος σου εχει καλυτερο ping.....Ε αυτο συμβαινει παντου, ακομα χειροτερο οταν εισαι sniper γιατι βαρας απο μεγαλες αποστασεις και ο αλλος μπορει να μην ειναι πια εκει.
Insignificant Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Η πραγματική εξέλιξη της έκθεσης του bf στη gamescom: Ένα άθλιο διαλεγμένο Q&A http://leblackdragon.com/images/zh1nt0-gamescom.gif Και η συνέντευξη του στην gamescom. [ame] [/ame] Μερικά highlights: zh1nt0: "We actually at DICE put up a forum post in the official EA UK forums for the PC side and the NG side (the next generation consoles xbox360 and playstation) and we just put up a post there saying what is your biggest issues, what would you like to see in the game WHAT BUGS WOULD YOU LIKE TO HAVE FIXED..." Interviewer: "So, we had Battlefield Bad Company 1 and Battlefield Bad Company 2, both were huge successes and what do you tink is the main reason for this success?" zh1nt0: "Uuhm, I think the main reason for Bad Company to be such a success is that when you look at older Battlefield games, like Battlefield '42, Battlefield 2, Vietnam and 2142, they were all pretty similar in the way that the maps were constructed, they were pretty similar in the way that they were very, uuhm, they were not really linear, they were more sandbox. So the user could do whatever he wanted, and you also had some kind of cooling time there, you could wander off to some edge of the map and just sit there and just relax a while. But in Bad Company 1 and Bad Company 2, since the maps are very... *ahem* ...they're very combat-oriented, with lots of action, you can't really do that. So I think the constant flow of action, the constant flow of Frostbite, the Frostbite engine who has done really well for this, er, for the games, uh, that is the main thing, I believe."
dfk_7677 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Νομίζω κανείς δε διαφωνεί ότι οι απαντήσεις του zhinto δεν ικανοποιούν. Ούτε ότι το BC2 δεν ήταν τόσο επιτυχημένο όσο το BF2 (τουλάχιστον για τους hardcore BF fans). Αλλά κατά τη γνώμη μου τέτοια event μόνο θετικά έχουν. Ακόμα και το ότι o community manager της DICE ήρθε αντιμέτωπος με θέματα που τον δυσκολεύουν, είναι βήμα εμπρός, άσχετα αν δε μπόρεσε να βρει τις καταλληλότερες απαντήσεις.
Insignificant Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Αλλά κατά τη γνώμη μου τέτοια event μόνο θετικά έχουν. Καλά ναι αυτό εννοείται. Ακόμα και με τα αρνητικά, βλέπουμε από ποιους να απομακρυνθούμε. Τα πανηγύρια που έδειξε αντί για τις συνεντεύξεις επίσης δείχνουν ότι είναι για τα πανηγύρια κυριολεκτικά άσχετα αν δε μπόρεσε να βρει τις καταλληλότερες απαντήσεις. Μπα σαν την μαριονέτα που είναι έδωσε τις απαντήσεις που του είπαν, και δείχνουν την πολιτική της εταιρείας.
Nik.K Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Ε η θα πει οτι του πουν η θα χασει την δουλεια του.....Ο καθενας θα ηταν ετσι..... Τωρα για το event δεν ειναι τπτ περισσοτερο απο κινηση εντυπωσιασμου, δεν παιζει ρολο. ΑΝ ηθελαν πραγματικα την αποψη του κοσμου θα ανεβαζαν μια σελιδα κεντρικη που θα ηταν μονο για προτασεις κτλ κτλ κτλ, αντι να ανεβασουν μια Υπο-Σελιδα μονο στο UK site.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα