djskoufos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2009 Παιδιά σκοπεύω να αγοράσω μηχανή, περίπου σαν την παρακάτω και αν μπορείτε να μου πείτε ,αν ξέρετε, τι να προσέξω κατά την αγορά της, για να μην με πιάσουν κότσο.. Με τους τρόπους πληρωμής τι παίζει?
johnnyestia Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Το 600άρι είναι αυτό? Αν θέλεις να το αγοράσεις καινούριο λίγα πράγματα μπορούν να πάνε στραβά. Το μόνο βασικά που χρειάζεται να κοιτάξεις είναι αν ο έμπορος θα σου πουλήσει μηχανή από την ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ή αν τις φέρνει παραεισαγωγή από Ευρώπη. Στην πρώτη περίπτωση είσαι 100% καλυμένος σε θέματα εγγύησης αντιπροσωπείας,ενώ στην δεύτερη γλυτώνεις κάποια λεφτά αλλά από θέμα εγγύησης σε καλύπτει ο ίδιος ο έμπορος (αν και εδώ είναι μπερδεμένα τα πράγματα). Τρόπο πληρωμής μπορείς να βρείς ότι σηκώνει η τσέπη σου, από όλα τα λεφτά ντούκου μέχρι 0% προκαταβολή και δόσεις.
Fan Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Καινούρια ή μεταχειρισμένη θέλεις να αγοράσεις. Εγώ θα σε συμβούλευα να πάρεις ένα CBR 600 RR μεταχειρισμένο που είναι και καλύτερο και πιο όμορφο και θα το βρεις σε μια τιμή γύρω στα 6.000 με 6.500
Dark_son20 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 επειδή μου φαίνεται λίγο περίεργο ήδη μοτοσικλετιστής να ρωτάει σε forum πληροφορικής τέτοιες πληροφορίες... πρώτη σου μηχανή θα είναι???
djskoufos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ναι η πρώτη μου μηχανή θα είναι.. Κάπου στα 5.000 με 6.000 σκοπεύω να χαλάσω.. Αν είναι μεταχειρισμένη, έχει πολλές πιθανότητες να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα? Να ρωτήσω και κάτι άλλο επίσης που μπορεί να ακουστεί χαζό.. Την δηλώνω στην εφορία? Ρωτάω γιατί δεν έχω δικό μου εισόδημα και δεν κάνω φορολογική δήλωση.. Αν είναι έτσι, πρέπει να την πάρω στο όνομα κάποιου από την οικογένοιά μου που κάνει φορολογική δήλωση, ή πρέπει να ξεκινήσω να κάνω και εγώ? Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
million_voices Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 ξερω οτι θα σου την σπασω αλλα επειδη ειμαι και εγω 2τροχος θα σου πω οτι αν δεν εχεις εμπειρια με μεγαλες μηχανες ολες αυτες οι SS ειναι αβολες και επικινδυνες στους Ελληνικους δρομους περισσοτερο δε οταν εισαι πρωταρης
panagos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ναι η πρώτη μου μηχανή θα είναι.. Κάπου στα 5.000 με 6.000 σκοπεύω να χαλάσω.. Αν είναι μεταχειρισμένη, έχει πολλές πιθανότητες να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα? Για superbike 5-6000 μάλλον για μεταχειρισμένη πας. Το αν έχει πιθανότητες να παρουσιάσει πρόβλημα εξαρτάται απο το πόσο την πρόσεχε ο ιδιοκτήτης της. Πριν την αγοράσεις θα πρέπει να την κάνεις βόλτα και αν μπορείς να την πας σε δικό σου μάστορα να την κοιτάξει. ξερω οτι θα σου την σπασω αλλα επειδη ειμαι και εγω 2τροχος θα σου πω οτι αν δεν εχεις εμπειρια με μεγαλες μηχανες ολες αυτες οι SS ειναι αβολες και επικινδυνες στους Ελληνικους δρομους περισσοτερο δε οταν εισαι πρωταρης +1 Όταν πήγα απο supermoto σε superbike, ωραία ήταν απο τη μια και η αίσθηση και η δυνατότητα να πηγαίνω σε πίστα. Απο την άλλη πραγματικά χαραμίζονται τα superbikes στους Ελληνικούς δρόμους. Με το superbike θα δεις πως είναι να έχεις στροφές και να μην μπορείς να στρίψεις.
kaiowas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Τα περι CBR600 καλυπτονται απο καποια εμπεριστατωμενη αποψη? Το καλυτερο τι σημαινει? Σε συγκριση με τον ανταγωνισμο σε επιδοσεις το CBR συνηθως ειναι τελευταιο. Το θεμα εμπιστοσυνης στα Honda εχει ξεπεραστει εδω και μια δεκαετια στην Ευρωπη, εδω ακομα προσκιναμε το θεο Honda. Δεν βγαζουν οι αλλες εταιριες καγιακ και η Honda κοτερα, οι διαφορες πια εχουν εξαληφθει στην αξιοπιστια. Ωραια ειναι τα supersport και υπαρχουν αρκετες επιλογες γενικα. Πρεπει να αναφερεις τι ακριβως ψαχνεις, γιατι υπαρχουν καποια μηχανακια που δεν ειναι supersport αλλα ισως σε βολεψουν καλυτερα γιατι εχουν καποια κοινα με αυτο που ψαχνεις (πχ. SV650-1000, Fazer ντημενο, VTR-VFR, τρικυλινδρα Triumph και αλλα πολλα). Με το supersport θα υπαρχουν στιγμες που θα καταριεσε, γιατι θα νιωθεις καθε λακουβα στην μεση σου και μετα απο ενα 6μηνο δεν θα χεις την ιδια καυλα. Ομως σε μια ανοιχτη διαδρομη στην υπαιθρο θα γουσταρεις απειρα. Αν το θελεις κυριως για μεσα στην πολη μην αγορασεις supersport, τα clipons δεν ειναι για ελιγμους σε κινηση. Αν πας για 600αρι παντως σε γενικες γραμμες δεν εχουν γκαζι απο χαμηλα, μεσσαια και κυριως στις ψυλες στροφες βγαζουν την δυναμη τους. Κατα την αγορα μεταχειρισμενου πρεπει να το δει οπωσδηποτε καλος και γνωστος σου μαστορας. Να γινει ελεγχος προσεχτικος σε σασι για τυχον τρακαρισμα, οπως και στο μπροστινο (απο κει την τρωμε συνηθως την στουκα) για τυχον αλλαγες στις μπουκαλες, σταξιμο λαδιου, στραβωμα. Αν εχει φαει συρσιμο η τρακαρισμα θα μπορει να το καλαταβει ο μαστροας σου. Λογικα θα δεις σημαδια στα πλαστικα αν ειναι συρσιμο, αν τα εχει αλλαξει ο ιδιοκτητης τοτε κοιτας τις εξατμισεις για τυχον γρατζουνιες. Ιδανικο θα ταν να γνωριζεις το μηχανακι που αγοραζεις και τι χρηση εχει γινει. Καλο θα ηταν να δεις και την κατασταση της αλυσιδας και των λαστιχων. Αν ειναι χαλια τοτε να ξερεις οτι εχεις ενα αρχικο κοστος +500 ευρω για να τα αλλαξεις. Επισης τα κλασσικα με τις αδειες, να μην εχει παρακρατηση, σημα 2009 κτλπ για να μην εχεις και αλλα εξοδα μετα.
million_voices Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 επειδη βλεπω οτι δεν εισαι ασχετος,συνειδητοποιεις οτι θα ειναι η πρωτη του μηχανη?
kaiowas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 επειδη βλεπω οτι δεν εισαι ασχετος,συνειδητοποιεις οτι θα ειναι η πρωτη του μηχανη? Δεν αναφερει οτι ειναι πρωτη του μηχανη πουθενα. Υπεθεσα οτι εχει και μια εμπειρια με κατι μικροτερο. Αν ειναι για πρωτη μηχανη djskoufos τοτε δεν σου συνηστω με την καμια να παρεις supersport. Το γκαζι της και η συμπεριφορα θα σε φοβησει αρκετες φορες. Εν τελη θα αργησεις παααρα πολυ να την μαθεις οπως πρεπει και να την οδηγας στα ορια της (αν ποτε το μαθεις με τους δρομους που χουμε). Επισης (χτυπα ξυλο, αλλα αν ειναι πρωτη μηχανη εχεις μια πιο μεγαλη πιθανοτητα) αλλα ετσι και πεσεις εστω και με 2Km την ωρα, θα πληρωσεις πολλα. Τα κουστουμια ειναι πανακριβα, οπως και μανετες, φλασακια κτλπ. Πανε σε κατι πιο γυμνο και με πιο ομαλη λειτουργια αν δεν εχεις εμπειρια.
georgemarios Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 επισης, αν ειναι μεταχειρα, να σου δωσει το βιβλιαρακι των συντηρησεων που εχει κανει για να εισαι σιγουρος (οσο γινεται) πως οι αλλαγες λαδιων κτλ εχουν γινει στην ωρα τους. Τα ελαστικα κοιτα τα, πιθανον να πρεπει να τα αλλαξεις, κοιτα την τριγυρω για τυχον γρατζουνιες (εσενα μπορει να μη σε πειραζουν αλλα αν θες μετα να την πουλησεις να σου ριξουν ασχημα την τιμη) Σιγουρα θα την πας σε μαστορα να την τσεκαρει, ζητα του να την παει και μια βολτα να σιγουρευτει. Επισης, για πρωτη μηχανη, εμπειρικα σου λεω πως αντεδεικνυται. Ειναι δυσχρηστες μεσα στη πολη και απαιτητικες απο αποψη εμπειριας. Εχεις αλλο μεταφορικο μεσο; Αν θα ειναι το μοναδικο σου μεσο και θες 2τροχο, το ιδανικο ειναι ενα δυνατο σκουτερ, ειναι οικονομικα, ευελικτα, ευχρηστα και εχουν χωρους αποθηκευσης. Αν τωρα θες μηχανη (οπως εγω πχ για συναισθηματικους λογους) θελεις κατι σε στυλ XT, δηλαδη ελαφρυ, δυνατουτσικο με καλες αναρτησεις, ευελικτο και να μη σπαει. Αν θες κατι πιο σπορ, εγω εχω ενα fazer 600 και με εχει βολεψει πολυ (αλλα στο μποτιλιαρισμα νοσταλγω τη βεσπα μου) Τελος, για την εφορια, προς το παρον δε δηλωνεται η μηχανη. Παντώς κυβικων. Θεωρητικα μπορεις να εχεις 100 μηχανες των 6000 κυβικων, no problem. Ξεχνα την εφορια (προς το παρον λεμε, δε ξερω τι θα γινει στο μελλον ετσι που παμε) @kaiowas κοιτα στο ποστ 6, αναφερει πως ειανι η 1η του
kaiowas Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 @kaiowas κοιτα στο ποστ 6, αναφερει πως ειανι η 1η του Ουτε το δα, thanks. Τοτε συμφωνω με τα παιδια 100%, και επαυξανω οτι ειπα παραπανω. Μην παρεις supersport, δεν ειναι για πρωτη μηχανη, θα βγαλεις ταλαιπωρια.
million_voices Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ναι η πρώτη μου μηχανή θα είναι.. Κάπου στα 5.000 με 6.000 σκοπεύω να χαλάσω.. Αν είναι μεταχειρισμένη, έχει πολλές πιθανότητες να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα? Να ρωτήσω και κάτι άλλο επίσης που μπορεί να ακουστεί χαζό.. Την δηλώνω στην εφορία? Ρωτάω γιατί δεν έχω δικό μου εισόδημα και δεν κάνω φορολογική δήλωση.. Αν είναι έτσι, πρέπει να την πάρω στο όνομα κάποιου από την οικογένοιά μου που κάνει φορολογική δήλωση, ή πρέπει να ξεκινήσω να κάνω και εγώ? Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! εδω το λεει ξεκαθαρα -----Προστέθηκε 6/2/2009 στις 01 : 05 : 22----- αν δεν μας πει την ηλικια του και τι οδηγικες εμπειριες εχει ειναι λαθος να του προτεινουμε οτιδηποτε
djskoufos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Λοιπόν ναι, θα είναι η πρώτη μου μηχανή. Δεν μπορώ να πώ ότι έχω και τρελή εμπειρία στις μηχανές αλλά στα μηχανάκια πιστεύω τα καταφέρνω.. Είμαι 22 και πλήρως συνειδητοποιημένος ότι μπορεί και να αγοράζω το φέρετρο μου.. Δεν την θέλω για να πηγαίνω με 200, να παίρνω τις στροφές ξαπλωτός, ούτε και για τόσο πολύ μακρινά ταξίδια, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Σκεφτόμουν να πάρω κάποιο δυνατό σκούτερ, αλλά οι λόγοι που θέλω μηχανή είναι περισσότερο συναισθηματικοί- αισθητικοί. Επίσης είμαι διατεθημένος να αφιερώσω αρκετό χρόνο, σε ασφαλές μέρος, για να την μάθω όσο γίνεται καλύτερα, πρωτού βγώ στους δρόμους.. Δικό μου μάστορα δεν έχω, αλλά αν την πάω σε έναν οποιονδήποτε μάστορα και του ζητήσω ευγενικά να μου την κοιτάξει ( την μηχανή ) έστω και αν πρέπει να τον πλήρωσω, δεν θα το κάνει? Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις, είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμες για μένα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.