lion2486 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 γεια σε όλους, πάω τρίτη λυκείου και έχω ακόμα μια διαφωνία με το μαθηματικό μου και με τους συμμαθητές μου και πιστεύω πως έχω πάλι δίκιο (όπως και πέρισυ τους απέδειξα στις κωνικές τομές ότι ο κύκλός και η υπερβολή μπορούν να έχουν 4 κοινά σημεία). Ο ισψυρισμός μου έιναι ο εξής, ότι όταν έχουμε ένα σώμα με αρνητική ταχύτητα, και αρνητική επιτάχυνση, τότε έχουμε ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, και όχι επιβράδυνση!
evabb Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 οταν η ταχυτητα και η επιταχυνση ειναι ομοροπες τοτε το σωμα επιταχυνει. αρα αν ειναι και τα δυο προς αρνητικη μερια του αξονα (διανυσματικα μεγεθη λεμεεεε) τοτε ναι επιταχυνεται
red7genius Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 τρομερο... τωρα σειρα εχει η τετραγωνιση του κυκλου! ακομα και προς τα θετικα του αξονα αν κινουνταν το σωμα, εφοσον ταχυτητα και επιταχυνιση ειναι ομόρροπες το σωμα επιταχυνεται... δεν νομιζω να χρειαζεται να το αποδειξει καποιος...
evabb Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 τρομερο...τωρα σειρα εχει η τετραγωνιση του κυκλου! ακομα και προς τα θετικα του αξονα αν κινουνταν το σωμα, εφοσον ταχυτητα και επιταχυνιση ειναι ομόρροπες το σωμα επιταχυνεται... δεν νομιζω να χρειαζεται να το αποδειξει καποιος... δεν ειναι το θεμα η αποδειξη. αλλα οι βλακειες που του μαθαινουν περι αρνητικης επιταχυνσης χωρις να λενε τα μισα πραματα οποτε να το μπουρδουκλωμα
firewalker Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Στην φύση δεν υπάρχουν αρνητικά και θετικά. Υπάρχουν μεγέθη ομόρροπα και αντίρροπα. Τα πρόσημα απλώς βοηθάνε εμάς. Όπως ανέφεραν και τα άλλα παιδιά, είναι ομόρροπα η ταχύτητα και η επιτάχυνση; Θα επιταχύνει. Είναι αντίρροπα; Θα επιβραδύνει. Αν επιταχύνει όμως συνεχώς; Τι θα γίνει; Μέχρι που θα φτάσει;
Sellers Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Αν επιταχύνει όμως συνεχώς; Τι θα γίνει; Μέχρι που θα φτάσει; Μέχρι την ταχύτητα του φωτός...
firewalker Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μέχρι την ταχύτητα του φωτός... Μην τους τα δίνετε όλα στο πιάτο. Μαθητές είναι, ας ψάξουν λίγο. Αν θυμάμαι καλά είναι και στο βιβλίο της φυσικής της Γ' λυκείου.
Sellers Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Α σόρρυ ρε μαν... Νόμιζα ρωτούσες! Ρεζίλι...
evabb Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μην τους τα δίνετε όλα στο πιάτο. Μαθητές είναι, ας ψάξουν λίγο. Αν θυμάμαι καλά είναι και στο βιβλίο της φυσικής της Γ' λυκείου. το αλλο με τον τοτο το ξερεις;:lol::lol:
Krokodilos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 γεια σε όλους, πάω τρίτη λυκείου και έχω ακόμα μια διαφωνία με το μαθηματικό μου και με τους συμμαθητές μου και πιστεύω πως έχω πάλι δίκιο (όπως και πέρισυ τους απέδειξα στις κωνικές τομές ότι ο κύκλός και η υπερβολή μπορούν να έχουν 4 κοινά σημεία). Ο ισψυρισμός μου έιναι ο εξής, ότι όταν έχουμε ένα σώμα με αρνητική ταχύτητα, και αρνητική επιτάχυνση, τότε έχουμε ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, και όχι επιβράδυνση! Τρομερο πραγματι! Διαφωνια σε τετριμμενα θεματα ορισμων! Ο ισχυρισμος σου δεν ειναι τιποτα αλλο απο το ορισμο της επιταχυνομενης κινησης προς μια κατευθυνση. Αυτα τα μαθαινετε στα αρχικα κεφαλαια της 2ας γυμνασιου και αν οι συμμαθητες σου της 3ης λυκειου!! διαφωνουν με αυτο τοτε δεν εχω λογια. Καλα και ο μαθηματικος σου λεει το αντιθετο? Α και επισης αυτο το "τότε έχουμε ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, και όχι επιβράδυνση!" ειναι λαθος καθως το σωστο ειναι "τοτε εχουμε επιταχυνομενη κινηση προς την αρνητικη φορα και οχι επιβραδυνομενη κινηση προς την αρνητικη φορα.". (όπως και πέρισυ τους απέδειξα στις κωνικές τομές ότι ο κύκλός και η υπερβολή μπορούν να έχουν 4 κοινά σημεία). Δηλαδη απεδειξες οτι ενα δευτεροβαθιο συστημα 2 εξισωσεων με 2 αγνωστους μπορει να εχει 4 λυσεις? Τρομερo!
lion2486 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ωραία θα δείξω το topic στην ταξη μου.... -----Προστέθηκε 6/2/2009 στις 01 : 45 : 55----- Τρομερο πραγματι! Διαφωνια σε τετριμμενα θεματα ορισμων!Ο ισχυρισμος σου δεν ειναι τιποτα αλλο απο το ορισμο της επιταχυνομενης κινησης προς μια κατευθυνση. Αυτα τα μαθαινετε στα αρχικα κεφαλαια της 2ας γυμνασιου και αν οι συμμαθητες σου της 3ης λυκειου!! διαφωνουν με αυτο τοτε δεν εχω λογια. Καλα και ο μαθηματικος σου λεει το αντιθετο? Α και επισης αυτο το "τότε έχουμε ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ, και όχι επιβράδυνση!" ειναι λαθος καθως το σωστο ειναι "τοτε εχουμε επιταχυνομενη κινηση προς την αρνητικη φορα και οχι επιβραδυνομενη κινηση προς την αρνητικη φορα.". Δηλαδη απεδειξες οτι ενα δευτεροβαθιο συστημα 2 εξισωσεων με 2 αγνωστους μπορει να εχει 4 λυσεις? Τρομερo! Πες τα ρε φιλε μου, τα λεω εγώ και με λένε τρελο! Δηλαδή επειδή ψάχνομαι και σκεύτομαι λίγο παραπάνω, είμαι τρελός? Και ο καθηγητής μου λέει πως φέρνω αντιρήσεις, για να χάσουμε μάθημα και να κάνω τον έξυπνο...
Krokodilos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ωραία θα δείξω το topic στην ταξη μου.... Πες τα ρε φιλε μου, τα λεω εγώ και με λένε τρελο! Δηλαδή επειδή ψάχνομαι και σκεύτομαι λίγο παραπάνω, είμαι τρελός? Και ο καθηγητής μου λέει πως φέρνω αντιρήσεις, για να χάσουμε μάθημα και να κάνω τον έξυπνο... Ισως σκεφτεσαι παραπανω πραγματι, αλλα τα παραπανω που ειπες δεν αποδεικνυουν κατι τετοιο. Πχ αυτο με τους κυκλους και την παραβολη δεν χρειαζεται καν να σκεφτεις αυτο που ειπα πριν αλλα ακομα και ενα μικρο παιδι μπορει να το φανταστει οτι ισχυει. Πχ:
Lomar Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ωραία θα δείξω το topic στην ταξη μου.... -----Προστέθηκε 6/2/2009 στις 01 : 45 : 55----- Πες τα ρε φιλε μου, τα λεω εγώ και με λένε τρελο! Δηλαδή επειδή ψάχνομαι και σκεύτομαι λίγο παραπάνω, είμαι τρελός? Και ο καθηγητής μου λέει πως φέρνω αντιρήσεις, για να χάσουμε μάθημα και να κάνω τον έξυπνο... φίλε μου εσύ καλά κάνεις, ο καθηγητής σου μάλλον είναι ακόμα ένας κηφήνας που τρώει τα λεφτά των φορολογούμενων που πραγματικά δουλεύουν (υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που πραγματικά δουλεύουν - προς αποφυγή flame). Δεν έχω κάτι περισσότερο να προσθέσω, ειδικά ο κροκόδειλος τα είπε όλα και με το παραπάνω. απλά μια συμβουλή, την ώρα του μαθήματος και επειδή πηγαίνετε για πανελλήνιες, άσε τα πιο ψαγμένα πράγματα ή τους καλύτερους ορισμούς, κράτα τα για τον εαυτό σου ή για όποιον άλλο έχει την ικανότητα να το συζητήσει εκτός μαθήματος. το οτι κάποιος τελείωσε το φυσικό και ίσως να έκανε και κανένα μεταπτυχιακό δε σημαίνει οτι αντιλαμβάνεται σωστά την υφή της πραγματικοτητας μέσα απο τη φυσική, μπορεί να είναι πολύ έξυπνος, αλλά αυτό δε σημαίνει οτι μπορεί να μεταδώσει ή να γενικεύσει σε μη-συμβατικό επίπεδο αυτά που ξέρει. κονφορμισμός λέγεται και υπάρχει και στην επιστημονική κοινότητα (πόσο μάλλον στην ακαδημαϊκή και σίγουρα στη σχολική) βολεύει τα αδύναμα δειλά άτομα - και εμένα λίγο
afentiko7 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2009 Ρε φίλε τράβα βρες καμιά γκόμενα και άσε τους τετραγωνισμούς του κύκλου. Αντί να σκέφτεσαι πως θα κάνεις φασαρία στο μάθημα κάνεις τον έξυπνο? Φίλους έχεις? Γιατί αν ήσουν συμμαθητής μου, θα ήσουνα persona non grata. Και τώρα τι απέδειξες δλδ? Οτι 2 αρνήσεις, δίνουν κατάφαση? Ε ωραία, η αβ της μαθηματικής λογικής (πες του το κι αυτό)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.