Προς το περιεχόμενο

Φυσική!


lion2486

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν επιταχύνει όμως συνεχώς; Τι θα γίνει; Μέχρι που θα φτάσει;

 

 

Μην τους τα δίνετε όλα στο πιάτο. Μαθητές είναι, ας ψάξουν λίγο. Αν θυμάμαι καλά είναι και στο βιβλίο της φυσικής της Γ' λυκείου.

 

Μη δίνεται λάθος πληροφορίες στους μαθητές παρακαλώ

 

1196539615059ev1.jpg

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πες του κι αυτό 3 ^-1 κάνει 1/3. Ε 1/3 ^-1 κάνει πάλι 3. Το αντίστροφο του αντίστροφου, είναι ο ίδιος αριθμός. Αν σου ζητήσει απόδειξη, πες του ότι ξεπερνάει τα όρια του σχολικού εγχειριδίου

Δημοσ.
Πες του κι αυτό 3 ^-1 κάνει 1/3. Ε 1/3 ^-1 κάνει πάλι 3.

Το αντίστροφο του αντίστροφου, είναι ο ίδιος αριθμός.

Το παραδειγμα που εδωσες για το θεωρημα που μετεπειτα ανεφερες και ετσι οπως το εδωσες(το παραδειγμα), δεν αντιστοιχει στο θεωρημα που ανεφερες, αφου παρελειψες ενα βημα.

 

 

 

Pedantic regards. :lol:

Δημοσ.
Το παραδειγμα που εδωσες για το θεωρημα που μετεπειτα ανεφερες και ετσι οπως το εδωσες(το παραδειγμα), δεν αντιστοιχει στο θεωρημα που ανεφερες, αφου παρελειψες ενα βημα.

 

 

γιατί? αντίστροφος του αντίστροφου = 2 αρνήσεις

Δημοσ.

Επίσης

 

Έστω α=β

 

α^2=β^2

α^2-β^2=0

(α-β)(α+β)=0

(α-β)(α+β)/(α-β)(α+β)=0/(α-β)(α+β)

1=0

 

Τόσο σπίρτο που είναι ο καθηγητής με την 5η θα το βρει

Δημοσ.
Αρχικά καταχωρημένο από afentiko7 Εμφάνιση Μηνύματος

Πες του κι αυτό 3 ^-1 κάνει 1/3. Ε 1/3 ^-1 κάνει πάλι 3.

Το αντίστροφο του αντίστροφου, είναι ο ίδιος αριθμός.

 

Το παραδειγμα που εδωσες για το θεωρημα που μετεπειτα ανεφερες και ετσι οπως το εδωσες(το παραδειγμα), δεν αντιστοιχει στο θεωρημα που ανεφερες, αφου παρελειψες ενα βημα.

 

γιατί? αντίστροφος του αντίστροφου = 2 αρνήσεις

 

Επειδη το παραδειγμα που δινεις παιρνει αρχικα τον αντιστροφο του 3 και βρισκει 1/3 αλλά μετα δεν παιρνεις αυτον τον αντιστροφο για να τον υψωσεις εις την -1 (δηλαδη (1/3)^-1), αλλά παιρνεις το 1/3^-1 δηλαδη το 1/(3^-1).

Πληρως ισοδυναμο φυσικα απλα ως αντιστοιχο παραδειγμα με πληρη αντιστοιχια δεν υπαρχει. Ισχυει φυσικα καθως 1/(3^-1) = (1/3)^-1 απλα το δευτερο αποτελει πληρη αντιστοιχια ενω το πρωτο οχι και χρειαζεται για να δειχτει ενα ακομα βημα.

 

 

Επίσης

Έστω α=β

 

α^2=β^2

α^2-β^2=0

(α-β)(α+β)=0

(α-β)(α+β)/(α-β)(α+β)=0/(α-β)(α+β)

1=0

 

Τόσο σπίρτο που είναι ο καθηγητής με την 5η θα το βρει

Πρωτον: υποθετω οτι στις παραπανω ισοτητες καθε γραμμη δειχνει μια συνεπαγωγη.

Κακως που δεν την βαζεις(βαζοντας επειτα απο καθε ισοτητα το συμβολο =>) και κακως που δεν την βαζουν οι περισσοτεροι αφου αυτο που γραφεις δεν εχει κανενα απολυτως νοημα, αποτελει απλως μια σκορπια παραθεση ισοτητων!

 

Και αντι να βαζεις επειτα απο καθε ισοτητα το συμβολο =>, θα μπορουσες εναλλακτικα να πεις στην αρχη οτι: "Ισχυουν οι συνεπαγωγες για τις παρακατω ισοτητες".

 

Οποτε δεν υπαρχει κανενα περιεργο σε αυτα που ειπες ετσι οπως τα ειπες. Αν βεβαια θεωρησουμε συνεπαγωγες οπως ειπα τοτε το πραγμα αλλαζει:

 

Τοτε δευτερον:

Το "Έστω α=β" ειναι ασαφες και προφανως ανουσιο να συζητησουμε παραπερα για το τι εννοεις. Να κανουμε μια παραπερα υποθεση οτι εννοεις "Έστω οτι ισχυει το α=β".

**Φυσικα συνηθως οταν γραφουμε εστω γ=4 κλπ εννοουμε εστω οτι ισχυει το γ=4, αλλά αυτο δεν αποτελει ορισμο σε κανενα παρον βιβλιο μαθηματικων της Ελλαδας που διδασκεται σε σχολεια οποτε δεν ειναι και πρεπον να χρησιμοποιειται και τοσο ελευθερα.

 

Τριτον:

Γραφεις:

(α-β)(α+β)/(α-β)(α+β)=0/(α-β)(α+β)

1=0

 

Υπονοωντας ευθεως οτι η πραξη (α-β)(α+β)/(α-β)(α+β) μας δινει 1.

Πραγμα που δεν ισχυει για τις παροντες υποθεσεις για 2 λογους.

Ο ενας ειναι και αυτο που θελεις να θιξεις εδω περα, οτι δηλαδη εχουμε σαν παρονομαστη το μηδεν, αλλα ξεχνωντας αυτο: Ο αλλος λογος ειναι οτι ακομα και αν α-β δεν εκανε μηδεν, και παλι το (α-β)(α+β)/(α-β)(α+β) δεν μας δινει σιγουρα 1 αλλα μας δινει: (α+β)^2.

Ξεχνας δηλαδη τις παρενθεσεις. Αυτο που προφανως ηθελες να γραψεις ειναι το:

(α-β)(α+β)/((α-β)(α+β)) το οποιο πραγματι μας δινει 1 αν βεβαια (α-β) και (α+β) ειναι διαφορα του μηδενος και τα 2.

 

Με τις 3 αυτες υποθεσεις εχουμε οτι:

 

Έστω α=β αληθες.

 

Τοτε:

α^2=β^2 =>

α^2-β^2=0 =>

(α-β)(α+β)=0 =>

(α-β)(α+β)/((α-β)(α+β))=0/(α-β)(α+β) =>

1=0

 

Τι γινεται εδω περα λοιπον?

Απο κατι που ισχυει(α=β) καταληξαμε με συνεπαγωγες σε κατι που δεν ισχυει(1=0).

Αρα δεν ισχυουν οι συνεπαγωγες που γραψαμε.

Δηλαδη εχει γινει καποιο λαθος στις πραξεις.

 

Και το λαθος ειναι οτι λογω της υποθεσης το (α-β) μας δινει μηδεν αρα δεν μπορουμε να διαιρεσουμε με αυτο οπως καναμε σε ενα απο τα βηματα.

Δημοσ.

Απλά respect που κάθησες και ανέλυσες το "τρικ" που έμαθα στο γυμνάσιο,ξέρω ένα στο οποίο βγαίνει 1+1=4 αλλά φοβάμαι να το βάλω μη με κόψεις και το ξαναδίνω τον Ιούνιο

Δημοσ.

 

......................

Τι γινεται εδω περα λοιπον?

Απο κατι που ισχυει(α=β) καταληξαμε με συνεπαγωγες σε κατι που δεν ισχυει(1=0).

Αρα δεν ισχυουν οι συνεπαγωγες που γραψαμε.

Δηλαδη εχει γινει καποιο λαθος στις πραξεις.

 

Και το λαθος ειναι οτι λογω της υποθεσης το (α-β) μας δινει μηδεν αρα δεν μπορουμε να διαιρεσουμε με αυτο οπως καναμε σε ενα απο τα βηματα.

 

ποιο απλα απο την στιγμη που εχουμε υποθεσει οτι α=β τοτε το κλασμα του πρωτου μελους κανει 0/0 το οποιο ειναι απροσδιοριστη μορφη αρα μας δινει οτι γουσταρουμε ;)

Δημοσ.

Έλα krokodilos λύσε

 

1/3=0,333333333333 (άπειρα δεκαδικά) =>

3 * 1/3 = 3 * 0.33333333333 =>

1=0,999999999999999999999

 

 

 

Ε βρε όλοι πέσατε να το πείτε,τρικ για επίπεδο γυμνασίου είναι,για αυτό άλλωστε το τετράγωνο και μετά η ταυτόητα,για να μπερδεύει,απαπαπαπα

Δημοσ.
Επίσης

 

Έστω α=β

 

α^2=β^2

α^2-β^2=0

(α-β)(α+β)=0

(α-β)(α+β)/(α-β)(α+β)=0/(α-β)(α+β)

1=0

 

Τόσο σπίρτο που είναι ο καθηγητής με την 5η θα το βρει

 

Στα bold κρύβεται όλο το παραμύθι ;). Μάθετε τις ιδιότητες των πράξεων (και πότε κάνουμε πρώτα αφαίρεση αντί για πολλαπλασιασμό (hint: *γκούχου "παρενθέσεις" *γκούχου) και θα καταλάβετε την φουστιά :P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...