pc_admin Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δεν ξερω αν εχει πει καποιος αλλος για το θεμα αυτο , ειδα οτι το e-shop εχει την Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) που οπου αυτο σημαινει : "Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη" Πολυ καλο νομιζω ,τωρα με αντικατασταση προιοντος "ιδιων ή ανωτερων τεχνικων προδιαγραφων" αυτο θα ηταν προτιμοτερο να γινεται απευθειας πιστωση και να διαλεγει ο πελατης καποιο αλλο που ΘΕΛΕΙ. πχ μια biostar 9800GT εχει ιδιες τεχνικες προδιαγραφες με μια xfx 9800GT αλλα εχει καμια σχεση (και τιμη) η μια με την αλλη ?
Tuko Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Μα βάσει νόμου μπορείς να πάρεις τα λεφτά σου πίσω αν θες, σύμφωνα με την υπανάχωρηση...οπότε. ΕΑΝ ΘΕΣ δέχεσαι την πρόταση αλλαγής που θα σου κάνουν.
De@th L0rd Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Καλά να δώ να κάνεις απροβλημάτιστο DOA return στο e-shop και τι στον κόσμο...
GIANNIS400 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ θα βρουν τρόπους για την συσκευασία διάφορους να στην σπάσουν.Επιλεγουν κιόλα τα προϊοντα DOA κακό αυτο. Στο κατω κατω εχεις το δικαίωμα να το επιστρεψεις σε 7 ημέρες. Επαγγελματικη τακτικη, μπααα δε νομιζω. φανφαρες μου μηριζουν
notios7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 θα βρουν τρόπους για την συσκευασία διάφορους να στην σπάσουν.Επιλεγουν κιόλα τα προϊοντα DOA κακό αυτο.Στο κατω κατω εχεις το δικαίωμα να το επιστρεψεις σε 7 ημέρες. Επαγγελματικη τακτικη, μπααα δε νομιζω. φανφαρες μου μηριζουν διαβασα κι εγω χτες τους ορους και μαλλον δειχνει κολπο μαρκετινγκ.
Deorum Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Ουστ απο δώ. Το αυτονόητο τολμάνε να το διαφημίζουν κιόλας. Θρασύτατοι. Σιγά την χάρη που μας κάνετε κιόλας. Άσε που ούτε καν πρόκειται να το εφαρμόσουν. Πάλι τα σουξουμουξου θα σου αρχίσουν αν τους πας κάτι. Και by the way είναι 14 μέρες, όχι 7. Ρεζίλιδες.
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Καλά να δώ να κάνεις απροβλημάτιστο DOA return στο e-shop και τι στον κόσμο... εχω κανει απροβληματιστα επιστροφη προιοντος παιρνοντας τα χρηματα μου πισω επιστρεφοντας προιον το οποιο αποφασισα οτι δε θα το χρειαζομουν και οχι απο καποια δυσλειτουργια συσκευης και ολα αυτα με συνοπτικες διαδικασιες (αυτα στο καταστημα Πατρων) -----Προστέθηκε 7/2/2009 στις 11 : 34 : 05----- Ουστ απο δώ.Το αυτονόητο τολμάνε να το διαφημίζουν κιόλας. Θρασύτατοι. Σιγά την χάρη που μας κάνετε κιόλας. Άσε που ούτε καν πρόκειται να το εφαρμόσουν. Πάλι τα σουξουμουξου θα σου αρχίσουν αν τους πας κάτι. Και by the way είναι 14 μέρες, όχι 7. Ρεζίλιδες. Αυτο δεν ειναι διαφημιση, σου λεει τους ορους αγορας, δηλαδη αν δεν το λεγε θα ημασταν ευχαριστημενοι και αυτοι μετριοφρωνες?
Deorum Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Είναι διαφήμιση. Δεν είναι χύμα μαζί με τους γενικούς όρους τις αγοράς. Είναι σε περίοπτη θέση. Το πλασάρουν σαν ένα απο τα πλεονεκτήματά να ψωνίζεις απο αυτούς. Υπηρεσία e-shop λένε, λες και είναι δικό τους προνόμιο. Δεν είναι. Εγώ ήθελα να επιστρέψω κάτι μερικές ώρες αφου το πήρα, και μου βγάλαν το λάδι, με καθυστερήσαν 10 μέρες, και μου δώσαν μετά άλλο ... ακόμα χειρότερα από το πρώτο.
Aragorn Elessar Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Μακραν το χειροτερο RMA απο τα γνωστα καταστηματα της Ελλαδας.
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Είναι διαφήμιση. Δεν είναι χύμα μαζί με τους γενικούς όρους τις αγοράς. Είναι σε περίοπτη θέση.Το πλασάρουν σαν ένα απο τα πλεονεκτήματά να ψωνίζεις απο αυτούς. Υπηρεσία e-shop λένε, λες και είναι δικό τους προνόμιο. Δεν είναι. Εγώ ήθελα να επιστρέψω κάτι μερικές ώρες αφου το πήρα, και μου βγάλαν το λάδι, με καθυστερήσαν 10 μέρες, και μου δώσαν μετά άλλο ... ακόμα χειρότερα από το πρώτο. κοιτα ο,τι και να ναι καλα κανουν και το χουν σε περιοπτη θεση δεν αμφιβαλω οτι ειχες προβλημα εσυ ή καποιος αλλος αλλααυτο που γραφεται ισχυει. Οσες φορες ψωνισα απο το καταστημα Πατρας εγω δεν ειχα προβλημα. Ισως σε υποκαταστηματα με πολυ φορτο να δημιουργουνται τετοια προβληματα
The_Judas Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Εχουμε φτάσει στο σημείο να διαφημίζουν τα δεδομένα και τα κεκτημένα των αγοραστών. Προσωπικά δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το e-shop αλλά το rma τους είναι πολύ αργό. 14 μέρες για αντικατάσταση ηχείων και άλλο τόσο για αντικατάσταση κάρτας sd (αυτή ήταν και DOA!). Δηλαδή είναι τόσο δύσκολη περίπτωση της sd? Απλά την δοκιμάζεις... ή δουλεύει ή όχι. Που να τους πήγαινα ελαττωματικό hardware! Ασε που ποτέ δεν παίρνουν τηλέφωνο για να σε ενημερώσουν.
GIANNIS400 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Ασε που ποτέ δεν παίρνουν τηλέφωνο για να σε ενημερώσουν.αυτο ξαναπεστω, σου λενε: θα σας παρει καποιος υπαλληλος τηλεφωνο απο εμας, και δεν σε παιρνει ποτε.τι να πει κανεις? ο diskalified ειναι εξερεση στον κανονα, δεν εχει πετυχει στραβα πουθενα με το ε-σοπ.αυτο αποτελει επυτιχια για το ε-σοπ :lol:
disqualified Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 ο diskalified ειναι εξερεση στον κανονα, δεν εχει πετυχει στραβα πουθενα με το ε-σοπ.αυτο αποτελει επυτιχια για το ε-σοπ :lol: LOL:lol::lol::lol: καλυτερα να γυρισω πισω στην Πατρα γιατι θα τα βρω σκουρα στη Στουρναρη
Paliouras Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2009 ετσι ημουν και εγω 3 χρονια αγορες χωρις παραπονο.Οσπου πηρα καινουργιο pc πρωι ηρθε απογευμα πηγε πισω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.