Προς το περιεχόμενο

Quest: Για την Apple παίρνει την Rainbow


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά για να μην κουράζεστε η Infoquest έχει της έξεις αντιπροσωπείες :

HP, Compaq, Lenovo, IBM, Acer, Nec και αλλά πολλά.

 

Το θέμα είναι ότι από μια άποψη είναι θετικό από την άλλη υπάρχει πρόβλημα.

 

Η Quest αν δώσεις κάτι στο Service το λιγότερο που θα τους πάρει για να το πιάσει στα χεριά του ο τεχνικός είναι 3-5 μέρες. Αυτό σε όλες της παραπάνω αντιπροσωπείες.

 

Το δεύτερο αρνητικό είναι ότι πολύ δύσκολα μιλάς με κάποιων τεχνικό στο τηλέφωνο. Οι τηλεφωνήτριες μπλοκάρουν σχεδόν τα πάντα.

 

Από την άλλη είναι μια εταιρία μεγάλη με πολύ εμπείρους τεχνικούς μια που βλέπουν παρα πολλές εταιρίες διαφορετικές και αυτό τους κάνει καλούς. Το τεχνικό τμήμα αν θυμάμαι καλά είναι 200 άτομα. Μια μεγάλη ελληνική εταιρία !!! τεραστία μεγέθη.

 

AZZURRO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

heh μάλλον δεν έχετε σχέση με το θέμα e?

η quest έχει άπειρα δικά τις προβλήματα να μαζέψει πριν αρχίσει να φτιάχνει την ονειρεμένη αντιπροσωπεία apple ;)

 

απλά προσπαθεί να γατζώσει ρευστό αυτή τι στιγμή μπας και προλάβει την κατρακυλα

 

επίσης απλά διανομέας είναι και όχι αντιπρόσωπος των εταιριών που αναφέρατε

 

HP, Compaq

Hewlett-Packard Hellas Ε.Π.Ε.

Βορείου Ηπείρου 76

151 25Μαρούσι

 

Lenovo, IBM

ΙΒΜ ΕΛΛΑΣ A.E.

Λ. Κηφισίας 284

152 32 Χαλάνδρι

 

Acer

επίσημο αντιπρόσωπο δεν έχει χρέη για επισκευές εκτελούν οι

1.ALMAN HELLAS

Ορτανσιας 23 Αχαρναι

Τηλ. 210 2409150

2.MDI S.A.

Ραφαηλιδου & Αγρινιου Ταυρος

Τηλ. 210 4804500

 

NEC

TEOTEC Α.Ε.

Λ. Κηφισού 138-140

121 31 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Τηλ: 210-5786880

Φαξ: 210-5744596

 

 

... :D

Επεξ/σία από Dark_son20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα κατσε να την παρουν και τοτε να δειτε χαλια και γελια, οποιος εχει εμπειρια απο InfoQUest ξερει....

 

Ολο λενε για τα χαλια της Rainbow και τα χαλια της Rainbow.

2-3 προσωπικα παραδειγματα για δειτε τα "χαλια" της Rainbow:

1. Χαλασε η μπαταρια σε ενα iPod, πηρα τηλεφωνο, το πηγα αυθημερον, το πηρα την επομενη.

2. Χαλασε ο σκληρος του Macbook του κολλητου μου, πηρε τηλεφωνο, το πηγε αυθημερον, το πηρε μετα απο 2 μερες.

3. Χαλασε ο φορτιστης ή μπαταρια (δεν θυμαμαι) στο macbook ενος αλλου γνωστου, πηρε τηλεφωνο, το πηγε αυθημερον, το πηρε την επομενη.

 

Οταν σου χαλασει το HP laptop, ξερετε μετα απο ποσες μερες θα το παρετε? 10+

Ασε για τις τιμες τους... οπως προανεφερε ο The_Mentor 290€ για μια 512 ram.

Εχει και κατι dvd-rom/writer για τα laptops της, καπου στα 100€+...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η InfoQuest είναι μια εταιρία με τεράστιο δίκτυο. Ξαφνικά στα μαγαζια πληροφορικής

της *γειτονιάς θα δείτε να φιγουράρουν Macbooks, iMacs etc...

νέα προιόντα, νέα πελατια.

 

*Στην επαρχία μονο τέτοια υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

heh μάλλον δεν έχετε σχέση με το θέμα e?

επίσης απλά διανομέας είναι και όχι αντιπρόσωπος των εταιριών που αναφέρατε

... :D

 

Είναι εξουσιοδοτημένο service δηλαδή όταν κάτι από αυτά τα προϊόντα σου χαλάσει δεν το πας Βορείου Ηπείρου 76 ,151 25Μαρούσι άλλα στην quest.

 

Για την πληροφόρηση σου αλλά εξουσιοδοτημένα service για HP είναι η ΕΛΜΗ Systems, η Byte Computers.

 

Στα δε Acer είναι η MDI και Quest.

 

Ανάλογα είναι και στην Lenovo είναι η Byte, Quest, performance και άλλες.

 

Εγώ χαίρομαι όταν εξουσιοδοτημένα service είναι παραπάνω από μια εταιρία. Και αυτό γιατί μπορείς να αναζητήσεις τον πιο κοντινό σου άλλα ταυτόχρονα και τον πιο γρήγορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχοντας μεγάλη σχέση με την byte πριν κάποια περίοδο αλλα και με την Quest.

η Quest τα πάει απευθείας στην HP ενώ η byte το τελευταίο καιρό χρησιμοποιεί πολύ συχνά την Quality (κάπου στα στενά τις νέας σμύρνης ένας μικρός χορός με καλους τεχνικούς)

 

γενικά η Byte δεν φτιάχνει σχεδόν tpt μέσα πια.

και η Quest έχει απλά τον έλεγχο για να σου πει αν θα το στείλει για εγγύηση η όχι.

 

το τεχνικό της τμήμα είναι για κάνα windows να περάσουν max, και τα παλικαρια (και κοπέλες τεχνικοί) που το απαρτίζουν είναι το 85% με όλη την εννιά τις πρότασης GTP

(προσωπική άποψη και εμπειρία από τους γνωστούς μου που δουλεύουν εκεί και μονο τεχνικοί δεν είναι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ αυτό που ξέρω από πηγές είναι ότι στην Ελλάδα ο ιδιοκτητης της rainbow την είχε στα μύδια του την επιχείρηση καθώς έχει και άλλες επιχειρήσεις αν δεν κάνω λάθος.μακάρι να πάρει κάποιος άλλος την επιχείρηση για να αναδείξει επιτέλος την apple στην Ελλάδα.

 

Συμφωνώ απόλυτα ότι ένας από τους λόγους που η apple δεν κινούνταν στην Ελλάδα ήταν ότι μέχρι τώρα είναι σε κακά χέρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχοντας μεγάλη σχέση με την byte πριν κάποια περίοδο αλλα και με την Quest.

η Quest τα πάει απευθείας στην HP ενώ η byte το τελευταίο καιρό χρησιμοποιεί πολύ συχνά την Quality (κάπου στα στενά τις νέας σμύρνης ένας μικρός χορός με καλους τεχνικούς)

 

γενικά η Byte δεν φτιάχνει σχεδόν tpt μέσα πια.

και η Quest έχει απλά τον έλεγχο για να σου πει αν θα το στείλει για εγγύηση η όχι.

 

το τεχνικό της τμήμα είναι για κάνα windows να περάσουν max, και τα παλικαρια (και κοπέλες τεχνικοί) που το απαρτίζουν είναι το 85% με όλη την εννιά τις πρότασης GTP

(προσωπική άποψη και εμπειρία από τους γνωστούς μου που δουλεύουν εκεί και μονο τεχνικοί δεν είναι)

 

Δεν ξέρω τι εννοείς πάντως έχω πάει το IBM R50e για να μου αλλάξουν ένα κουμπί στο πληκτρολόγιο και είδα να έχουν αποσυναρμολογήσει εντελώς ένα Notebook HP. Δεν νομίζω να τα στέλνουν κάπου έξω δεν έχει νόημα να είναι εξουσιοδοτημένο service για HP και Lenovo και να τα στέλνουν έξω. Και όταν είχα πρόβλημα με την οθόνη με το R50e εκεί το πήγα, και δεν είχα κανένα πρόβλημα μέσα σε 4 μέρες μου άλλαξαν την οθόνη. Η quality από ότι ξέρω CRT οθόνες επισκεύαζε. Τι να σου πω. Στην Quest δεν έχω πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δεν ενθουσιάζομαι από αυτή την εξέλιξη ... Πιθανότατα να μην αλλάξει τίποτα ... Μέχρι να δούμε επίσημη Apple, δεν νομίζω να δούμε άσπρη μέρα ..

 

και πάλι πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε χαμηλότερες τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μονο αν ερθει επισημα η apple με σοβαρα applestore mac genius κλπ θα αλλαξει κατι... οσον αφορα το σερβις της rainbow για εντος εγγυηση δεν το βρισκω τραγικο 3-4 μερες μου το κρατησε και μου αλλαξε logicboard και ενα αλλο macbook για σκληρο 2 μερες απο εκει και περα αν δεν εχεις εγγυηση μπες στο ifixit.com κανε τη διαγνωση σου αγόρασε από εκεί τα ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές και φτιαξτο μόνος σου!! (εχω αλλάξει σε macbookpro ram 2 φορες σκληρό και dvdr) έχει και πλάκα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ίσως και η χειρότερη εταιρεία που έχω συνεργαστεί γενικώς...

 

γύρω στις 15 Δεκέμβρη έκανα παραγγελία ένα iMac μέσα από την εταιρεία που δουλεύω και λόγω ότι δεν ήθελα το default configuration, μου είπαν 20-25 μέρες...

 

μου ήρθε εχθές...

 

κάποια στιγμή στο παρελθόν έστειλα ένα Laptop (εμπορικού διευθυντή) για επισκευή καθώς είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα στην τροφοδοσία και χρειάστηκε να βγάλω άνθρωπο της rainbow σε ανοικτή ακρόαση ώστε να γίνω πιστευτός για την καθυστέρηση και ότι δεν λέω μπαρούφες εγώ στην διοίκηση.

 

αν θέλετε apple...να πάτε να το πάρετε ΜΟΝΟΙ σας.

αν την πάρει η Infoquest δεν ξέρω αν βελτιωθεί κάτι...αλλά χειρότερα σίγουρα δεν θα γίνει.

 

Αν είχε καλύτερη αντιπροσωπία στην Ελλάδα, στην εταιρεία μου θα είχα κάνει τουλάχιστον 6-7 αγορές, περισσότερες.Πλέον όταν μου λένε για apple...τους στέλνω για κανά ipod για προσωπική χρήση, γιατί για εταιρική σίγουρα δεν είναι με τους χρόνους απόκρισης που αντιμετώπισα.

 

άντε να δούμε τι θα γίνει...

 

α και κάτι ακόμα... αυτό -> http://www.applehellas.com/ το έχουν ξεχάσει μήπως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θέλετε apple...να πάτε να το πάρετε ΜΟΝΟΙ σας.

Παρήγγειλα από την κοπέλα μου να μου φέρει το καινούργιο λευκό MacBook από το Βέλγιο, καθώς οι "δικοί" μας εδώ θα το έχουν σε τουλάχιστον 2 εβδομάδες για πώληση. Και φυσικά θα το πάρω 150 Ευρώ φθηνότερο.

Αφού ξέρουμε όλοι τι λαμόγια είμαστε εμείς οι Έλληνες (μερικοί, όχι όλοι, για να μην παρεξηγηθώ). Μπροστά στο κέρδος αδιαφορούν για το αν ο άλλος είναι ευχαριστημένος από αυτό που του πουλήσανε. Πολύ απλά, είναι στο DNA μας. Ακόμα και αν η Info Quest αναλάβει τα ηνία, δε νομίζω να αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως μια κακή αντιπροσωπεία χαλάει την εικόνα της εταιρίας.Πόσο θα ήθελα να είχε η Apple μια αντιπροσωπεία σαν της LG...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...