Προς το περιεχόμενο

Καποιος που να ξερει απο Animation (SilverLight/WPF/,Net3)


Evgenios1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα.

Εχω ενα object του οποιο του βαζω ενα Animation με το οποιο το obj "πεφτει"(σε σχεση με το κοντρολ που βρισκετε) μεσα σε ενα δευτερολεπτο. Η απορια μου ειναι , πως θα βρω το σημειο(Point/ X-Y) στο οποιο εχει πεσει , σε σχεση με το Grid που ανικει.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτο εδω ειναι το animation

>        [color="Silver"]private DoubleAnimation da = null;
       private Image img = null;
       private TranslateTransform tt = null;[/color]
       public void Move()
       {
           tt = new TranslateTransform { };
           img.RenderTransform = tt;
           da = new DoubleAnimation
           {
               From = 0,
               To = 500,
               Duration = new Duration
               {
                   TimeSpan = TimeSpan.FromSeconds(1)
               }
           };
           tt.BeginAnimation(TranslateTransform.YProperty, da);
           
       }

***αυτόματη ένωση μηνυμάτων***

Kαλημερα.

Ξερει κανεις ποιος ειναι ο complier για το silverlight ? Θελω να κανω build απο command port αλλα δε ξερω ποιος ειναι ο compiler και στο google το μονο που βρισκω ειναι για devenv.exe το οποιο ειναι για vsc :/....

Yo

Δημοσ.

http://www.microsoft.com/express/vwd/

Οδηγίες (howto) εδώ

http://www.informikon.com/blog/howto-silverlight-and-visual-studio-express.html

 

Αν θες μπορείς να χρησιμοποιήσεις το expression blend ή το Visual Studio (πλήρες) για περισσότερες δυνατότητες στον σχεδιασμό ή προγραμματισμό αντίστοιχα.

Δημοσ.

Ναι φιλαρακι το ξερω το παραπανω. Για αυτο θελω να κανω build απευθιας απο το compiler. Τωρα, κανω ενα project σε C# ide και για build το ανοιγω με blend φσσ...

 

 

----------

Βασικα σκεπτομουνα να κανω ενα προγραμμα με τη χρηση prosse (καπως ετσι λεγετε η κλαση) με την οποια ανοιγεις exes, δλδ " compiler sulotion project /build'debug' "

και να μου κανει build σε *.xap αλλα δεν ξερω ποιος ειναι ο compiler για το SL

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...