telegamesvg Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Εδω κλεβανε βαγονια , τρωγανε και τρωνε χρηματα του ελληνικου λαου και δεν ιδρωσε το αυτι κανενος . Λες να αλλαξει κατι απο μια καταγγελια? Μονο αν πας εκει κ τους τα χωσεις , απλα και μονον για δικη σου ηθικη ικανοποιηση .
p_under Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 οτι κλεβανε κλεβανε αλλα αλλο ειναι το αρχικο θεμα,κ να σου πω κ το αλλο απο που δεν τα βουτανε? κ να παει να τους τα χωσει γιατι?τι μπορει να φταιει αυτος που κοβει εισητηρια η ο νυχτοφυλακας?
De@th L0rd Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Η λύση είναι απλή για τον ΟΣΕ.Ιδιωτικοποίηση και καλύτερη διαχείρηση χρημάτων και όποιος δε δουλεύει και τα ξύνει να πληρώνεται αναλόγως.Καλό ε;
telegamesvg Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 όποιος δε δουλεύει και τα ξύνει να πληρώνεται αναλόγως.Καλό ε; Το σκεφτεσαι να γινοταν αυτο στο Δημοσιο ???
p0k0p1k0s Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 παιδια οσο ανΑφορα τον O.Σ.Ε. δεν ειναι ακριβως ετσι,τωρα πλεων ιδιωτικοποιηται κ το αλλο για τα βαγονια,ενταξει δεν λεω ειχε πολυ κοσμο αλλα ποσα βαγονια να βαλει δηλαδη?Κατανταει επικινδυνο να βαλει πολλα βαγονια σε μια μονο μηχανη.αυτο το σκεφτηκε κανεις?Το λεω επειδη ξερω απο τον πατερα μου που δουλευει εκει κ δεν ειναι μηχανοδηγος.... +1 Βέβαια εκτός από την επικινδυνότητα, υπάρχει και το εξής. Αν ο ΟΣΕ έβαζε περισσότερα βαγόνια ή περισσότερα τρένα αμέσως πολλοί ταξιδιώτες θα τον επέλεγαν αντί του ΚΤΕΛ το οποίο είναι κατά πολύ ακριβότερο(και καλά θα έκαναν). Όμως σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα με το ΚΤΕΛ καθώς θα το χρησιμοποιούσαν λιγότεροι. Θέλω να πω πως μάλλον επικρατεί αυτή η κατάσταση για να ισομοιράζεται ο όγκος των ταξιδιωτών.
p_under Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 +1Βέβαια εκτός από την επικινδυνότητα, υπάρχει και το εξής. Αν ο ΟΣΕ έβαζε περισσότερα βαγόνια ή περισσότερα τρένα αμέσως πολλοί ταξιδιώτες θα τον επέλεγαν αντί του ΚΤΕΛ το οποίο είναι κατά πολύ ακριβότερο(και καλά θα έκαναν). Όμως σε αυτή την περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα με το ΚΤΕΛ καθώς θα το χρησιμοποιούσαν λιγότεροι. Θέλω να πω πως μάλλον επικρατεί αυτή η κατάσταση για να ισομοιράζεται ο όγκος των ταξιδιωτών. +1 κ απο εμενα κ να ξερετε οτι σε πολλους νομου το κτελ με τον O.Σ.Ε. εχουν μεγαλη αντιπαλοτητα πχ αρκαδια! δεν ειναι τοσο ευκολο να βαλει 3 βαγονια παραπανο ετσι απλα .πρεπει να μοιραστει ο κοσμος οπως ειπε κ ο φιλος απο πανω,κ αν σε μερικους δεν αρεσει ο Ο.Σ.Ε. σαν υπηρεσια ας πανε στο κτελ απλο ειναι νομιζω,οτι δεν μας αρεσει το αποφευγουμε!
De@th L0rd Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2009 Το σκεφτεσαι να γινοταν αυτο στο Δημοσιο ??? Λέμε μ..κιες να περάσει η ώρα βρε σύ... Πέρα από την πλάκα το ΚΤΕΛ έχει καταντήσει μέσο για τους πλούσιους κι εμείς που δεν έχουμε τραίνο στη περιοχή και χρησιμοποιούμε το κτελ στοιχίζει ο κούκος αηδόνι.Σε λίγο θα συμφέρει να κλείνεις αεροπορικό Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τις τιμές του κτελ.Μετά παραπονιούνται γιατί δεν χρησιμοποιούνται τα ΜΜΜ.
Sta Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Το πως σχετίζεται ο μισθός των μηχανοδηγών και η οικονομική κρίση με άθλια οργάνωση και την αδιαφορία των διοικητικών του ΟΣΕ δεν το βλέπω. Εγώ προσωπικά την υποβάθμιση στον ΟΣΕ την είχα ζήσει στο δρομολόγιο Αγ.Στεφάνου - Αθήνα. Σε μία γραμμή που είχε κίνηση, υπήρχαν καθυστερήσεις, ματαιώσεις δρομολογίων και συνεχή μείωσή τους παρά τον αυξανόμενο κόσμο. Οι υπάλληλοι δε αδιάφοροι και ράθυμοι, άνθρωποι που έχουν πολλά "κεκτημένα" και υψηλότατο μισθό. Το κακό ξεκινάει από την κακή διοίκηση αλλά επεκτείνεται (σχεδόν) σε όλους. Η μόνιμη δικαιολογία δε ήταν ότι γίνονται έργα, που έκαναν χρόνια να ολοκληρωθούν. Ε λοιπόν η "οικονομική κρίση" και τα στενά οικονομικά του κράτους θα είναι μία ακόμα δικαιολογία για να το διαλύσουν τελείως. Να λοιπόν πως σχετίζονται όλα...
tomasss Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Η λύση είναι απλή για τον ΟΣΕ.Ιδιωτικοποίηση και καλύτερη διαχείρηση χρημάτων και όποιος δε δουλεύει και τα ξύνει να πληρώνεται αναλόγως.Καλό ε; Λέμε μ..κιες να περάσει η ώρα βρε σύ... Πέρα από την πλάκα το ΚΤΕΛ έχει καταντήσει μέσο για τους πλούσιους κι εμείς που δεν έχουμε τραίνο στη περιοχή και χρησιμοποιούμε το κτελ στοιχίζει ο κούκος αηδόνι.Σε λίγο θα συμφέρει να κλείνεις αεροπορικό Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τις τιμές του κτελ.Μετά παραπονιούνται γιατί δεν χρησιμοποιούνται τα ΜΜΜ. Ότι πεις πασά μου! Και αν τον ΟΣΕ ή τα ΚΤΕΛ τα αναλάβει π.χ. η ΜΙG , o Βγενόπουλος θα στεναχωρεθεί τόσο πολύ για τις τιμές που θα τις μειώσει, ενώ παράλληλα θα απολαμβάνεις την απαραμιλλή ποιότητα εξυπηρέτησης με 30 βαγόνια στην σειρά για να μην τσαλακωθήτε. Βρε φίλε, ο ίδιος το είπες: θα κάνουν την καλύτερη, την βέλτιστη διαχείρηση των χρημάτων. Δηλαδή, τα 7-8 βαγόνια ή θα παραμείνουν ή θα λιγοστέψουν. Και γιατί στο κάτω, κάτω δεν θα επιθυμούσες να καλύτερο δημόσιο? Σε προκαλώ να αναφέρεις έστω 2 περιπτώσεις ιδιωτικοποιήσεων που πραγματικά απέδωσαν. Οταν κυβερνανε συνεχεια αριστερες κυβερνησεις(βαζω και τη νεα δημοκρατια μεσα σε αυτες) και δε γινονται ποτε ιδιωτικοποιησεις αυτα τα πραγματα θα διαιωνιζονται. Να αναλάβει ο Ρόκυ της πολιτικής λοιπόν, με το γάντι? Με την σταυρώστε, σταυρώστε με? (και έναν πο@@σο χώστε με)
De@th L0rd Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Γιατί καλύτερο δημόσιο είναι ουτοπία όσο απολαμβάνουν τέτοια προνόμοια οι δημόσιοι υπάλληλοι.Με βασικότερο το να μην παράγουν έργο.
washcloud Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2009 ..εγώ να πω το άλλο : Τί έρχεστε ΟΛΟΙ εδά παν' για 3 μέρες, και γινόμαστε ΒORDELLO ; Καρναβάλι δεν έχουν οι δήμοι σας ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.