Προς το περιεχόμενο

Νέα ομάδα της αστυνομίας - Νέος νόμος για τα επεισόδια.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Υπάρχει ήδη επαρκέστατη νομοθεσία. Αν ήμουν στη θέση να προτείνω κάτι λοιπόν, θα πρότεινα να εφαρμοστεί, έστω και δοκιμαστικά βρε αδερφέ, πριν την κρίνουμε ανεπαρκή και αμπάλωτη.

Μαζί σου!

Αυτό θέλουμε, να εφαρμοστούν οι νόμοι, μαζί τους και η εφαρμογή του ασύλου. Όλα τα προβλήματα που συζητούμε συνεχώς εδώ μέσα είναι λόγω της μη εφαρμογής των νόμων.

Όταν όμως οι νόμοι αυτοί δεν συμφέρουν κάποιους, παραποιούνται, κόβονται και ράβονται στα σχετικά μέτρα.

 

Κάθε τόσο θα ξαναρωτώ:

Αφού το βρίσιμο έτσι και αλλιώς είναι παράνομο, γιατί πρέπει η περιύβριση δημοσίου λειτουργού να τιμωρείται αυστηρότερα από αυτή του πολίτη; Από πότε και για πιο λόγο η τιμή του πολίτη αυτής της χώρας είναι λιγότερο σημαντική από αυτή των υπηρετών του; Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει;

Αυτό είναι όντως υπερβολικό μέτρο. Διαφωνώ κάθετα.

Δημοσ.
Υπάρχει ήδη επαρκέστατη νομοθεσία. Αν ήμουν στη θέση να προτείνω κάτι λοιπόν, θα πρότεινα να εφαρμοστεί, έστω και δοκιμαστικά βρε αδερφέ, πριν την κρίνουμε ανεπαρκή και αμπάλωτη.

 

Μα αυτοι που θελουν να αλλάξουν την υπάρχουσα νομεθεσία, θεωρουν οτι δοκιμάστηκε και βρέθηκε ανεπαρκής και αμπάλωτη...

Κρινοντας αυτη τους τη θεση, καταλήγω στο συμπέρασμα οτι εχουν αλλους σκοπους απο αυτους που λένε οτι εχουν και δεν θεωρω οτι κινηθηκαν ανυπομονα μεν καλοπροαιρετα δε...

Δημοσ.

Ρε παιδιά, στεκόμαστε στο αν μπορούμε ή όχι να βρίσουμε αστυνομικούς που πραγματικά είναι παιδαριώδες και χάνουμε το δάσος.

 

Εδώ ο Γιάννης Πανούσης (Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών) έφαγε το ξύλο της αρκούδας επειδή εξέφρασε την άποψη του και ζήτησε την ακριβή εφαρμογή του νόμου για το πανεπιστημιακό άσυλο σε περίπτωση που καταλαμβάνεται πανεπιστημιακός χώρος από κουκουλοφόρους και εξωπανεπιστημιακά στοιχεία. Ξυλοκοπήθηκε κατά τη διάρκεια ομιλίας του επειδή ζήτησε την εφαρμογή των νόμων. Αυτό και αν είναι "δημοκρατία" και "ελευθερία του λόγου". Έχουμε φτάσει στο σημείο η άποψη και η νομιμότητα να πληρώνονται με αίμα.

 

Φανταστείτε τι έχει να γίνει εαν τολμήσει κάποιος πρύτανης να επιτρέψει την επέμβαση αστυνομίας για τη διάλυση καταλήψεων ή εγκληματικών ενεργειών.

Και κατηγορούμαι από ανίδεους και αφιλοσόφητους για έλλειψη σοβαρότητας επειδή είπα ότι οι Πρυτάνεις φοβούνται να λάβουν τις πρέπουσες αποφάσεις.

 

Υπάρχει φόβος. ΦΟΒΟΣ.

Ο εκάστοτε πρύτανης δεν είναι χωροφύλακας, δεν μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση όσο και αν πιστεύουν κάποιοι ότι η απόφαση θα πρέπει να αφεθεί στους "σοφούς". Ο σοφός δεν μπορεί να τα βάλει με τσεκούρια, πέτρες και βαριοπούλες.

 

Είναι φυσιολογικό λοιπόν οι αποφάσεις που λαμβάνονται να είναι άκρως καθοδηγούμενες από τον φόβο για ενδεχόμενα αντίποινα από τους σχετικούς χώρους.

Αυτό φυσικά βολεύει κάποιους αφού έχουν δεδομένη, ακόμη και σε ακραίες περιπτώσεις βίας και καταπάτησης κεκτημένων δικαιωμάτων, την ατιμωρησία και την αποφυγή ευθυνών. Όλες αυτές οι ενέργειες έχουν φυσικά ως κάλυμμα το κακώς ενοούμενο "άσυλο", το οποίο υπενθυμίζω ότι αφορά την προστασία της ελευθερογνωμίας.

 

Αν συνεχίσουν οι πρυτάνεις να έχουν τα κλειδιά για την εφαρμογή του, το άσυλο θα συνεχίσει να μην εφαρμόζεται και επιμένω σε αυτό. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι για όλες τις αποφάσεις. Υπάρχουν και αποτρεπτικοί παράγοντες. Ο ρόλος του Ρομπέν των Δασών απέτυχε, κανένας δεν θα θυσιαστεί πλέον για τη φουκαριάρα την παιδεία και τη νομιμότητα.

 

Μα αυτοι που θελουν να αλλάξουν την υπάρχουσα νομεθεσία, θεωρουν οτι δοκιμάστηκε και βρέθηκε ανεπαρκής και αμπάλωτη...

Κρινοντας αυτη τους τη θεση, καταλήγω στο συμπέρασμα οτι εχουν αλλους σκοπους απο αυτους που λένε οτι εχουν και δεν θεωρω οτι κινηθηκαν ανυπομονα μεν καλοπροαιρετα δε...

Η νομοθεσία δεν είναι ανεπαρκής. Μια χαρά επαρκής είναι. Αυτό που δεν είναι επαρκές είναι το μυαλό αυτών που αποφασίζουν, αυτών που είναι αρμόδιοι για την εφαρμογή της.

Δημοσ.

Eν ολιγοις δηλαδη οι Πρυτανεις(τα πρυτανικα συμβουλια καλυτερα μια που απαιτειται η εγκριση αυτου του οργανου)φοβουνται τα αντιποινα και ειναι ανεπαρκεις για να εφαρμοσουν το νομο (παροτι σε ορισμενες περιπτωσεις τον εφαρμοζουν και μαλιστα με απολυτη επιτυχια), ενω οι αστυνομικοι (που ειναι στην ουσια το μακρυ χερι της εκαστοτε εξουσιας) ειναι πληρως ικανοι να αποφασισουν για το ποιες ισορροπιες υπαρχουν μεσα στο Πανεπιστημιο (και ας μην εχουν πατησει ποτε σ αυτο), ειναι πληρως καταρτισμενοι για να αποφασισουν ποτε το ασυλο διαταρασσεται, αν οι καταληψεις ειναι καταχρηστικες, η οντως το Πανεπιστημιο αντιμετωπιζει προβληματα και οι δοιτητες προσπαθουν να προασπισουν τα δικαιωματα τους, και φυσικα αν παιχτει καμια στραβη μεσα στο Πανεπιστημιο οταν πανε να διαλυσουν καποια φοιτητικη εκδηλωση, ελα μωρε, ειναι οπλισμενοι και με @@ να τα χρησιμοποιησουν τα κουμπουρια τους, οχι σαν τους Πρυτανεις που ειναι ανυπερασπιστοι..

 

Η βλακεια ειναι διασκεδαστικη ενιοτε, οπως εχω γραψει και παραπανω, οταν ομως οι διαστασεις της παιρνουν μορφη προπαγανδας, ε τοτε καταντα επικινδυνη.

Δημοσ.

 

Υπάρχει φόβος. ΦΟΒΟΣ.

Ο εκάστοτε πρύτανης δεν είναι χωροφύλακας, δεν μπορεί να πάρει μια τέτοια απόφαση όσο και αν πιστεύουν κάποιοι ότι η απόφαση θα πρέπει να αφεθεί στους "σοφούς". Ο σοφός δεν μπορεί να τα βάλει με τσεκούρια, πέτρες και βαριοπούλες.

 

Τοτε να κατεβασουμε τον στρατο!

Ε?

 

Καταλαβαινεις σε τι ορια παιζουν οι αποψεις σου?

Δημοσ.
Τοτε να κατεβασουμε τον στρατο!

Ε?

 

Καταλαβαινεις σε τι ορια παιζουν οι αποψεις σου?

Δεν μίλησα για στρατό. Από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα? Μπορείς να μου πεις?

Όταν λέω ότι "Ο Πρύτανης φοβάται να πάρει δραστική απόφαση" εσύ συμπεραίνεις ότι υπονοώ ότι απαιτείται επέμβαση στρατού? Και αφού σου υπενθυμίζω το ξύλο της αρκούδας του καθηγητή Πανούση? Καμία σχέση και απορώ πως το σκέφτηκες. Μπορείς να μου πεις με ποιες υποθέσεις μου κατέληξα εκεί?

Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλάβω μήπως είπα κάτι που δεν ενοούσα λόγω ταχύτητας.

Περιμένω να μου δώσεις στοιχεία από τα λεγόμενα μου, που έστω και λίγο, υπονοώ ότι η Ελλάδα χρήζεται επέμβασης στρατού.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Υπάρχει φόβος. ΦΟΒΟΣ.

...

Είναι φυσιολογικό λοιπόν οι αποφάσεις που λαμβάνονται να είναι άκρως καθοδηγούμενες από τον φόβο για ενδεχόμενα αντίποινα από τους σχετικούς χώρους.

 

Πιστεύεις δηλαδή πως αυτό που εμποδίζει τη λήψη αποφάσεων είναι ο φόβος αντιποίνων και μόνο; Η εξάρτηση των καθηγητών από ένδο- και έξω-παραταξιακές ομάδες, που ρυθμίζουν τη λειτουργία των πανεπιστημίων, σου λέει κάτι; Τα, δε ξέρω πόσα, χρόνια που έχει να συσταθεί ΕΦΕΕ μήπως λέει τίποτα; Το γενικότερο μπάχαλο που οδηγεί τις σχολές σε όλο και μεγαλύτερη υποβάθμιση, μήπως τελικά βολεύει τους πάντες; Από τους φοιτητές - μελλοντικά στελέχη πολιτικών γραφείων και κομματικών κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων, μέχρι και τους διδάσκοντες - παχυλά αμειβόμενους από θεόσταλτα προγράμματα, προμήθειες και την επιτομή της "δωρεάν" παιδείας, τα πανάκριβα μεταπτυχιακά; Μην αναφέρω και την αστυνομία που βρίσκει έτσι ευκαιρία, από προβοκατόρικες ή μη ενέργειες, να επεκτείνει τα κατασταλτικά μέτρα;

Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει λύση ή νόμοι και το άσυλο να διατηρηθεί και τα πανεπιστήμια να συνεχίσουν το ρόλο τους, που δεν είναι άλλος από την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την προαγωγή της επιστήμης; Βούληση όμως υπάρχει;

Δημοσ.

Aσυλο υπαρχει απο το τα τελη του 19 αιωνα, ειναι παραδοση των ελλ. πανεπιστημιων. Ακομα και επι χουντας υπηρχε, οταν το παραβιασαν παραιτηθηκε ολη η συγκλητος.

Δημοσ.
Πιστεύεις δηλαδή πως αυτό που εμποδίζει τη λήψη αποφάσεων είναι ο φόβος αντιποίνων και μόνο; Η εξάρτηση των καθηγητών από ένδο- και έξω-παραταξιακές ομάδες, που ρυθμίζουν τη λειτουργία των πανεπιστημίων, σου λέει κάτι; Τα, δε ξέρω πόσα, χρόνια που έχει να συσταθεί ΕΦΕΕ μήπως λέει τίποτα; Το γενικότερο μπάχαλο που οδηγεί τις σχολές σε όλο και μεγαλύτερη υποβάθμιση, μήπως τελικά βολεύει τους πάντες; Από τους φοιτητές - μελλοντικά στελέχη πολιτικών γραφείων και κομματικών κρατικοδίαιτων επιχειρήσεων, μέχρι και τους διδάσκοντες - παχυλά αμειβόμενους από θεόσταλτα προγράμματα, προμήθειες και την επιτομή της "δωρεάν" παιδείας, τα πανάκριβα μεταπτυχιακά; Μην αναφέρω και την αστυνομία που βρίσκει έτσι ευκαιρία, από προβοκατόρικες ή μη ενέργειες, να επεκτείνει τα κατασταλτικά μέτρα;

Πιστεύεις ότι δεν υπάρχει λύση ή νόμοι και το άσυλο να διατηρηθεί και τα πανεπιστήμια να συνεχίσουν το ρόλο τους, που δεν είναι άλλος από την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την προαγωγή της επιστήμης; Βούληση όμως υπάρχει;

Ε, δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο!

Παρέλειψα ότι υπάρχει και αυτός ο παράγοντας. Φυσικά και έχεις δίκιο.

Ενοείται ότι το άσυλο μπορεί να διατηρηθεί. Και θέλουμε οι φοιτητές να διατηρηθεί. Αλλά και να εφαρμοστεί...! Αλλιώς δεν έχει νόημα.

Δημοσ.
Δεν μίλησα για στρατό. Από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα? Μπορείς να μου πεις?

Όταν λέω ότι "Ο Πρύτανης φοβάται να πάρει δραστική απόφαση" εσύ συμπεραίνεις ότι υπονοώ ότι απαιτείται επέμβαση στρατού? Καμία σχέση και απορώ πως το σκέφτηκες. Μπορείς να μου πεις με ποιες υποθέσεις μου κατέληξα εκεί?

Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να καταλάβω μήπως είπα κάτι που δεν ενοούσα λόγω ταχύτητας.

Περιμένω να μου δώσεις στοιχεία από τα λεγόμενα μου, που έστω και λίγο, υπονοώ ότι η Ελλάδα χρήζεται επέμβασης στρατού.

Ευχαριστώ.

 

Δεν ειπα πως υπονοεις, απλα βγαζω το συμπερασμα πως το επομενο βημα στις αποψεις σου θα ειναι αυτο.

Διεψευσε με λοιπον, και προτεινε λυση σε περιπτωση που αγριεψουν κι αλλο τα πραγματα, και γυρισουν οι αστυνομικοι και πουνε "φοβομαστε".

Τι λυση θα προτεινεις?

 

Εχεις την ψευδαισθηση πως ψαχνωντας λυσεις καταστολης βλεπεις το χιλιοειπωμενο δασος.

Τα αυξημενα μετρα καταστολης θα οδηγησουν με μαθηματικη ακριβεια σε πιο ακραιες αντιδρασεις.

Καλως ή κακως υπαρχουν ανθρωποι που δεν ανεχονται αλλο βιασμο της υποτυπώδους ελευθεριας τους.

 

Σου περασε ποτε απο το μυαλο τι εκανε αυτες τις ομαδες να δρουν τοσο ακραια σημερα?

Εχεις ενδιαφερθει ποτε να μαθεις?

 

Πες μου την αποψη σου γι'αυτους, ποιοι πιστευεις πως ειναι και τι σκοπους εχουν?

Δημοσ.
Δεν ειπα πως υπονοεις, απλα βγαζω το συμπερασμα πως το επομενο βημα στις αποψεις σου θα ειναι αυτο.

Διεψευσε με λοιπον, και προτεινε λυση σε περιπτωση που αγριεψουν κι αλλο τα πραγματα, και γυρισουν οι αστυνομικοι και πουνε "φοβομαστε".

Τι λυση θα προτεινεις?

 

Εχεις την ψευδαισθηση πως ψαχνωντας λυσεις καταστολης βλεπεις το χιλιοειπωμενο δασος.

Τα αυξημενα μετρα καταστολης θα οδηγησουν με μαθηματικη ακριβεια σε πιο ακραιες αντιδρασεις.

Καλως ή κακως υπαρχουν ανθρωποι που δεν ανεχονται αλλο βιασμο της υποτυπώδους ελευθεριας τους.

 

Σου περασε ποτε απο το μυαλο τι εκανε αυτες τις ομαδες να δρουν τοσο ακραια σημερα?

Εχεις ενδιαφερθει ποτε να μαθεις?

 

Πες μου την αποψη σου γι'αυτους, ποιοι πιστευεις πως ειναι και τι σκοπους εχουν?

Όχι, λάθος, ποτέ δεν θα ευχόμουν ή θα πρότεινα επέμβαση στρατού. Προφανώς. Ακόμα και στη χειρότερη συγκυρία. Λάθος κατάλαβες.

Αν οι αστυνομικοί πουν "φοβόμαστε" καλά θα κάνουν να γυρίσουν στα σπιτάκια τους και να αρχίσουν να πλέκουν.

 

Δεν είμαι υπερ της αύξησης της καταστολής δικαιωμάτων. Καταστολής εγκληματικότητας ναι, συμφωνώ. Όταν λέω, προστατέψτε εμάς τους φοιτητές και μην αφήνετε άλλους να αποφασίζουν για την τύχη των σχολών μας, δεν νομίζω ότι ενισχύω την καταστολή των δικαιωμάτων. Το αντίθετο, ζητώ προστασία των δικαιωμάτων μας. Και είπα πιο πάνω ότι έχει τύχει να μου απαγορευθεί η είσοδος στη σχολή μου, λόγω κατάληψης! Ημέρα που κανονικά θα έπρεπε να είμαστε όλοι οι φοιτητές στα αμφιθέατρα. Αισθάνθηκα άσχημα, πραγματικά. Εσύ πως κρίνεις αυτή την ενέργεια?

 

Για τις ομάδες στις οποίες αναφέρεσαι, πραγματικά δεν ξέρω τι τους έκανε να δρουν "ακραία".

Δεν έχω τίποτα μαζί τους, ο καθένας επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο θα διαμαρτυρηθεί. Αλλά δεν μου αρέσει όταν χρησιμοποιείται βία και ιδιαίτερα όταν κλείνονται οι σχολές. Κατά τα άλλα, έχω πάει σε πορείες για ειρηνική διαδήλωση, έχω δει πράγματα και νομίζω μπορώ να κρίνω ποια ενέργεια αποτελεί καταπάτηση των δικαωμάτων και ποια όχι.

 

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, για ποιο λόγο δεν θέλουμε εμείς οι φοιτητές το καλό μας. Πραγματικά, το έχω απορία. Όταν για παράδειγμα μια σχολή κλείνει, ο ίδιος ο φοιτητής χάνει. Απαξιώνεται ο θεσμός της παιδείας, εμείς μένουμε πίσω.

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι με αυτόν τον "ακραίο" τρόπο θέλουν να αντιδράσουν για το κατάντημα. Όμως, ξυλοκοπώντας τον δαρμένο για να εκφράσουμε την δυσαρέσκεια μας για τον δράστη, δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Ουσιαστικά, υποβαθμίζουμε ακόμη περισσότερο την ελληνική παιδεία. Και τη χρειαζόμαστε ως λαός. Πίστεψε με!

 

ΥΓ, είμαστε λίγο οφ, το καταλαβαίνω. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να μεταφέρουν τα μηνύματα περί ασύλου στο σχετικό θέμα.

Δημοσ.
Δεν ειπα πως υπονοεις, απλα βγαζω το συμπερασμα πως το επομενο βημα στις αποψεις σου θα ειναι αυτο.

Διεψευσε με λοιπον, και προτεινε λυση σε περιπτωση που αγριεψουν κι αλλο τα πραγματα, και γυρισουν οι αστυνομικοι και πουνε "φοβομαστε".

Τι λυση θα προτεινεις?

 

Εχεις την ψευδαισθηση πως ψαχνωντας λυσεις καταστολης βλεπεις το χιλιοειπωμενο δασος.

Τα αυξημενα μετρα καταστολης θα οδηγησουν με μαθηματικη ακριβεια σε πιο ακραιες αντιδρασεις.

Καλως ή κακως υπαρχουν ανθρωποι που δεν ανεχονται αλλο βιασμο της υποτυπώδους ελευθεριας τους.

 

Σου περασε ποτε απο το μυαλο τι εκανε αυτες τις ομαδες να δρουν τοσο ακραια σημερα?

Εχεις ενδιαφερθει ποτε να μαθεις?

 

Πες μου την αποψη σου γι'αυτους, ποιοι πιστευεις πως ειναι και τι σκοπους εχουν?

 

Μην το ψαχνεις το θεμα. Μιλας μ ενα ατομο που δεν εχει κατασταλαξει ουτε στο τι του φταιει, ουτε εχει προσπαθησει να σκεφτει λιγο βαθυτερα. Και μαλλον την πατησε απο καμια ΚΝιτισσα και βγαζει ολη τη χολη του, μην τον παρεξηγεις.

 

Απο κει και περα, οταν εγω ειμαι αναγκασμενος να κανω σπριντ για να προλαβω τα μαθηματα επειδη η σχολη ειναι διασκορπισμενη στους 4 οριζοντες στην πολη, οταν δεν υπαρχουν κτιριακές εγκαταστασεις και τα μαθηματα γινονται σε αιθουσες που χωραν μετα βιας 20 ατομα και εμεις μαζευομαστε 60, οταν δεν υπαρχουν γαντια μιας χρησεως (!) ωστε να μπορεσουμε να εξετασουμε, οταν χανουμε μαθηματα γιατι απεργουν οι τραυματιοφορεις (!), οταν τα μισα αντιδραστηρια λειπουν απο το χημειο, οταν 70 ατομα κανουν μαθημα σε 3 η/υ, ΔΕΝ ειμαι αναγκασμενος να παιρνω στα σοβαρα τον καθε παπαρδελα (=διαιτητης ποδοσφαιρου στο Ηρακλειο) που μου λεει οτι το ασυλο(η μονη ''ακραια'' μορφη αντιστασης κατα της αθλιοτητας και του βιασμου του δημοσιου Πανεπιστημιου που μπορει να χρησιμοποιησει το φοιτητικο κινημα) ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και οτι αν καταργηθει θα εχουμε πολλαπλα οφελη (περαν απ τα οφελη βεβαιως που θα εχει ο εκαστοτε νομοθετης που ανα πασα στιγμη θα φωναζει τα τσοπανοσκυλα για να μαντρωσουν τους φοιτητες που αντιδρουν και αντιστεκονται).

Δημοσ.
Μην το ψαχνεις το θεμα. Μιλας μ ενα ατομο που δεν εχει κατασταλαξει ουτε στο τι του φταιει, ουτε εχει προσπαθησει να σκεφτει λιγο βαθυτερα. Και μαλλον την πατησε απο καμια ΚΝιτισσα και βγαζει ολη τη χολη του, μην τον παρεξηγεις.

 

Απο κει και περα, οταν εγω ειμαι αναγκασμενος να κανω σπριντ για να προλαβω τα μαθηματα επειδη η σχολη ειναι διασκορπισμενη στους 4 οριζοντες στην πολη, οταν δεν υπαρχουν κτιριακές εγκαταστασεις και τα μαθηματα γινονται σε αιθουσες που χωραν μετα βιας 20 ατομα και εμεις μαζευομαστε 60, οταν δεν υπαρχουν γαντια μιας χρησεως (!) ωστε να μπορεσουμε να εξετασουμε, οταν χανουμε μαθηματα γιατι απεργουν οι τραυματιοφορεις (!), οταν τα μισα αντιδραστηρια λειπουν απο το χημειο, οταν 70 ατομα κανουν μαθημα σε 3 η/υ, ΔΕΝ ειμαι αναγκασμενος να παιρνω στα σοβαρα τον καθε παπαρδελα (=διαιτητης ποδοσφαιρου στο Ηρακλειο) που μου λεει οτι το ασυλο(η μονη ''ακραια'' μορφη αντιστασης κατα της αθλιοτητας και του βιασμου του δημοσιου Πανεπιστημιου που μπορει να χρησιμοποιησει το φοιτητικο κινημα) ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και οτι αν καταργηθει θα εχουμε πολλαπλα οφελη (περαν απ τα οφελη βεβαιως που θα εχει ο εκαστοτε νομοθετης που ανα πασα στιγμη θα φωναζει τα τσοπανοσκυλα για να μαντρωσουν τους φοιτητες που αντιδρουν και αντιστεκονται).

 

Τοσα χρονια, το ασυλο, γιατι δε σε βοηθησε ωστε να μην εχεις ολα αυτα τα μειον στην εκπαιδευση σου; Τι ακριβως καταφερε αυτη η "ακραια" μορφη αντιστασης ολα αυτα τα χρονια, που εσενα σε ωφελησε στην εκπαιδευση σου;

Το ασυλο ειναι αυτο που σε βοηθησε τοσο πολυ ως φοιτητη, που τρεχεις μονο σε 4 σημεια; Το ασυλο σε βοηθησε που δεν εχεις κτιριακες εγκταστασεις, δεν εχεις γαντια κλπ κλπ; Ολα αυτα τα χρονια που υπαρχει με ποιο τροπο το χρησιμοποιησες υπερ σου;

Ποσο χειροτερη θα γινει η εκπαιδευση σου αν απο αυριο δεν υπαρχει;

Γιατι εσυ για να διεκδικησεις κατι πρεπει να το κανεις υπο τη σκεπη του ασυλου, ενω ο οικοδομος , εργατης, ο συνταξιουχος, πρεπει να βγει στο δρομο και να τρεξει, χωρις να εχει κανενα ασυλο να τον περιβαλλει;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...