Προς το περιεχόμενο

Νέα ομάδα της αστυνομίας - Νέος νόμος για τα επεισόδια.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν. Γουστάρω.

Τόσο απλά. Ούτε μητρώο έχω, ούτε μαλακίες έχω κάνει ποτέ και είμαι ιδιαίτερα συντηρητικός στη συμπεριφορά μου. Δεν γουστάρω ΚΑΝΕΝΑΝ να μπορεί να ξέρει τι έκανα χθες στις 5 το απόγευμα, πόσο μάλλον κάποιον της συνομοταξίας των μπάτσων. Δε γουστάρω να μπορεί να δει που χούφτωσα τη δικιά μου, δε γουστάρω να ξέρει πόσες φορές πάω στο τάδε στέκι, δε γουστάρω να υπάρχει ένα αρχείο του οποίου αποτελώ μέρος χωρίς να έχω διαπράξει κανένα αδίκημα. Σήμερα είναι στους δρόμους, αύριο θα είναι στα σπίτια μας και θα βγει ο αντίστοιχος τότε Teaser και θα πει "γιατί σε ενοχλεί, αφού το να ξύνεις τα @@ σου δεν είναι παράνομο, τι σε πειράζει να καταγράφεται;"

 

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.

 

Ωραία, ας μη πάμε μακριά. Δεν θα έρθει χούντα.

 

Θεωρώ το να μην είναι φακελωμένη η καθημερινότητά μου συνταγματικό δικαίωμά μου.

Θίγονται άμεσα δεδομένα της προσωπικής μου ζωής καταγραμμένα στους σκληρούς μιας αρχής, για την οποία τυχαίνει να μην τρέφω καμμία εμπιστοσύνη.

?

 

-Ο τροπος που αντιμετωπιζει το κρατος εναν πολιτη δεν εχει καμια σημασια? Αν τον σεβεται, αν του δειχνει εμπιστοσυνη ή αν του βαζει μια καμερα στο κεφαλι και του λεει ''περιμενω να παρανομησεις''?

 

-Οταν εγω βγαινω το πρωι για να πιω ενα καφε και το κρατος με αντιμετωπιζει ως εν δυναμει ενοχο και υποπτο τελεσης παρανομων πραξεων, δεν εχει καμια σημασια?

 

-Το οτι ενα κρατος θετει τις βασεις κινητοποιώντας ολους τους μηχανισμους του, ωστε να μπορει ανα πασα στιγμη να ελεγξει, να καταγραψει και να εντοπισει, ''μειωνοντας'' την ελευθερια χιλιαδων ελευθερων πολιτων, δεν ενοχλει κανενα?

 

-Οι πιθανες επιπτωσεις που μπορει μελλοντικα να προκυψουν απο τετοιο φακελωμα, δεν ευαισθητοποιουν κανενα?

 

-Και στο κατω κατω η σπιτονοικοκυρα σου να ερθει με υφακι την Κυριακη πρωι και σε ρωτησει επιμονα με τσαμπουκα που ησουν χτες το βραδυ, με ποιον και τι εκανες, εσυ θα της απαντησεις?? Η θα τη διαολοστειλεις?

 

Το ζητημα που προκυπτει με τη χρηση των καμερων ειναι ζητημα καθαρα υποκειμενικο, και εξαρταται απο το ποση ''ελευθερια''

 

χρειαζεται ή αντεχει ο καθενας μας για μπορει να ''αναπνευσει''.

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αυτους που θα παρακολοθουν θα τους παρακολουθει κανενας?:-(

 

Γιατι αν δεν κανουν κατι παραμονο δεν θα πρεπει να φοβουνται.

Καμερες και εκει λοιπον.

Δημοσ.

Αν χορέψω το Πες μου για δεεεεεεε μ' αφήηηηηνειιιιιιις αλα τσάκας θα πάρω κάνα φράγκο ή τζάμπα η ζεμπεκιά;

Δημοσ.

Στην τελικη πιο ειναι πιο ωφελιμο να προστατευτουν περιουσιες και ανθρωπινες ζωες ή να αισθανεται απολυτα ελευθερος καποιος να βαλει χερι στη γκομενα του στην ομονοια ?

Ειναι δυνατον να πιστευετε οτι θα καθονται πισω απο τις καμερες οι μπατσοι να παρακολουθουν 3 εκατομμυρια κοσμο τον καθενα χωριστα αν εβαλε χερι στη γκομενα ή σε ποιο καφενειο μπηκε για να τους φακελωσουν ?

 

Σας φοβιζουν οι Λιανες Κανελες οτι θα σας πανε στη Μακρονησο αν σας δουνε στην καμερα

Λες και δε λεμε ολοι τις αποψεις μας φορα παρτιδα στα φορουμ στα facebook στα chat στα τηλεφωνα που παρακολουθουνται νυχτα μερα και αν θελουν δε μας φακελωνουν απο δω, θα περιμεναν να σε ψαξουν στην καμερα μεσα σε εκατομμυρια κοσμο?

 

Καθομαστε και συζηταμε υστεριες νομιζω

Δημοσ.

Είναι πιο σημαντικό να ζούμε, παρά να "προστατευόμαστε".

 

 

Δε με απασχολεί, αν θα κάθονται ή όχι πίσω από οτιδήποτε οι μπάτσοι, με απασχολεί ότι θεωρούμε ύποπτος και είμαι υπό παρακολούθηση. Σε λίγο θα φοβόμαστε να πάμε στο περίπτερο για να μη μας καταδώσει ο περιπτεράς ότι διαβάζουμε το "Διαβάζω"... (Αυτά δεν είναι μακρινά γεγονότα, οι γονείς μου θυμόνται να τους λένε, τα μεγάλα γράμματα από μέσα για να μη τα δει κανείς)

 

 

Δημοσ.
Και που καταγράφηκαν, θυμόμαστε τις φοβερές ποινές ε.

Για να μη μιλήσουμε για τον εκτελεστή του Καλτεζά.

 

O εκτελεστης του Καλτεζα κατεληξε σε ψυχιατριο για καιρο.παρολα αυτα θα πρεπε να τημωρηθει κ απτη δικαιοσυνη.

Τοτε ως αντιποινα οι αναρχικοι επιτεθηκαν σε κλουβα της αστυνομιας με εναν αστυφυλακα νεκρο. Ο εκτελεστης του -ασχετου με τον Καλτεζα- αστυφυλακα δεν τημωρηθηκε. Αυτο δε θα πρεπε να μας ενοχλει το ιδιο με το οτι η δικαιοσυνη δεν τημωρησε τον εκτελεστη του καλτεζα;

 

--Το οτι ενα κρατος θετει τις βασεις κινητοποιώντας ολους τους μηχανισμους του, ωστε να μπορει ανα πασα στιγμη να ελεγξει, να καταγραψει και να εντοπισει, ''μειωνοντας'' την ελευθερια χιλιαδων ελευθερων πολιτων, δεν ενοχλει κανενα?

 

Πραγματικα νομιζεις οτι θα καθονται καποιοι και να φακελωνουν τους εκατομμυρια πολιτες που θα περνανε μπροστα στις καμερες;

Προφανως αν γινουν καποιες εκνομες πραξεις θα ψαξουν απο τις καμερες μηπως βρουν χαρακτηριστικα στοιχεια των δραστων.

Δε νομιζω να καθονται να ξεχωριζουν εναν εναν πολιτη και να λενε ο "ταδε ηπιε ενα καφε στο εβερεστ στις 11:30", "ο ταδε φιλησε τη γκομενα του στην Πανεπιστημιου 67".

Δημοσ.

Hamurabi, η 17 Νοέμβρη έκανε την επίθεση στο λεωφορείο σε αντίποινα της δολοφονίας Καλτεζά, όχι οι αναρχικοί.

Επίσης, για μένα, το αν ο μπάτσος θα κάθεται να τον παίζει με το ζευγαράκι που φιλιέται ή να φακελώνει δεν έχει και μεγάλη διαφορά ε.

Δημοσ.
Hamurabi, η 17 Νοέμβρη έκανε την επίθεση στο λεωφορείο σε αντίποινα της δολοφονίας Καλτεζά, όχι οι αναρχικοί.

Δεν νομιζω οτι εχει σημασια αν αυτος που τοκανε λεγοταν Νικος ή Κωστας ή αν ηταν στην 17 νοεμβρη ή αν ηταν ενας απλος αναρχας. Σημασια εχει οτι δεν ακουσα πολλους να λενε για αυτον τον δολοφονο. ειχε καποιο ελαφρυντικο; ή μηπως εκανε καποιο καλο στην κοινωνια μας. Ή ειμαστε ευαισθητοι σε συγκεκριμενες δολοφονιες ενω αλλες μας περνανε αδιαφορες; γιατι αυτο ειναι υποκρισια. Αν σε στεναχωρει να δολοφονουνται αδικα συνανθρωποι μας δε θα ρωτησεις τι δουλεια εκανε ο νεκρος για να δεις αν αξιζει να βγεις στο δρομο να φωναξεις ή οχι.

Λεω κατι παραλογο;

 

Επίσης, για μένα, το αν ο μπάτσος θα κάθεται να τον παίζει με το ζευγαράκι που φιλιέται ή να φακελώνει δεν έχει και μεγάλη διαφορά ε.

Υπαρχουν ηδη απειρες καμερες, μπροστα απο τραπεζες, εταιριες, χλιδατα σπιτια. Αυτες δεν σε πειραζει αν οι σεκιουριταδες που βλεπουν τα βιντεο τον παιζουν με το ζευγαρακι που φιληθηκε απο κατω;

ή παλι εχει σημασια τι δουλεια κανει ο ανωμαλος; π.χ. σεκιουριτι της τραπεζας τον συνχωρουμε, μπατσο δεν τον συνχωρουμε,κτλ.

 

 

 

Και επειδη πολλοι μιλατε για την ατημωρισια των μπατσων που ειναι παραβατες του νομοι και μαλιστα καποιος ανεφερε και τον "βασανιστη της ομονοιας" αλλα τον ανεφερε χωρις καν να ξερει τι εχει γινει, να ενημερωσω οτι εκτος του οτι τον αποταξανε απο την αστυνομια, εκατσε και 6 μηνες στη φυλακη.

Δημοσ.
1) Είναι πιο σημαντικό να ζούμε, παρά να "προστατευόμαστε".

Δε με απασχολεί, αν θα κάθονται ή όχι πίσω από οτιδήποτε οι μπάτσοι,

2) με απασχολεί ότι θεωρούμε ύποπτος και είμαι υπό παρακολούθηση.

3) Σε λίγο θα φοβόμαστε να πάμε στο περίπτερο για να μη μας καταδώσει ο περιπτεράς ότι διαβάζουμε το "Διαβάζω"...

(Αυτά δεν είναι μακρινά γεγονότα, οι γονείς μου θυμόνται να τους λένε, τα μεγάλα γράμματα από μέσα για να μη τα δει κανείς)

Ξεκινάς λάθος.

 

1) Απόδειξε μου ότι όποιος προστατεύεται δεν ζει. Γιατί όταν ακούω "Είναι πιο σημαντικό να ζούμε, παρά να "προστατευόμαστε"" καταλαβαίνω ότι αν θέλουμε να ζούμε δεν μπορούμε να προστατευόμαστε παράλληλα. Πράγμα που με παραπέμπει στο ότι υπάρχουν δύο αμοιβαίως αποκλειόμενα ενδεχόμενα ενώ ουσιαστικά, στην πράξη δεν είναι. Μια χαρά μπορούμε να ζούμε καλά και ταυτόχρονα να νιώθουμε και ασφάλεια. Βασικά είναι προϋπόθεση, αν δεν είσαι προστατευμένος και ασφαλής δεν ζεις καθόλου.

Λέγοντας "ζούμε" ενοείς "ζούμε καλά" απότι κατάλαβα.

2) Δεν θεωρείσαι ύποπτος για τίποτα αν δεν κάνεις κάτι αξιόποινο. Ξέρεις τι σημαίνει "προληπτικά μέτρα" ? Τα προληπτικά μέτρα είναι χρήσιμα σε περίπτωση που γίνει κάτι το οποίο χρήζει αντιμετώπισης και δεν θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί χωρίς προσχεδιασμό. Αν εσύ δεν είσαι καταζητούμενος ή δεν ληστέψεις δεν υπάρχει λόγος να θεωρείσαι ύποπτος. Κανείς δεν θα ασχοληθεί. Και πως μπορεί μια ολόκληρη Αθήνα-Θεσσαλονίκη να θεωρείται ύποπτη? Καθημερινά περνούν χιλιάδες άνθρωποι από τους κεντρικούς δρόμους. Αν όλοι αυτοί θεωρούνταν ύποπτοι η αστυνομία δεν θα έκανε τίποτα άλλο από το να κυνηγάει και να φακελώνει υπόπτους. Σκέψου το.

 

3) Μην υπερβάλλεις. Δεν βοηθάει.

 

Hamurabi, η 17 Νοέμβρη έκανε την επίθεση στο λεωφορείο σε αντίποινα της δολοφονίας Καλτεζά, όχι οι αναρχικοί.

Επίσης, για μένα, το αν ο μπάτσος θα κάθεται να τον παίζει με το ζευγαράκι που φιλιέται ή να φακελώνει δεν έχει και μεγάλη διαφορά ε.

Καλά μιλάμε για extreme ανωμαλιάρικες καταστάσεις ε. Ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο? Γιαυτό υπάρχουν τα Dvd clubs...;)

Για το φακέλωμα είπαμε. Θα περιλαμβάνει όνομα επώνυμο και μαγαζιά επίσκεψης. Άσχετα αν αποκλείεται αυτό, ας λέμε ότι θα γίνεται για να μη μπούμε σε ανούσιες κόντρες.

 

Και επειδη πολλοι μιλατε για την ατημωρισια των μπατσων που ειναι παραβατες του νομοι και μαλιστα καποιος ανεφερε και τον "βασανιστη της ομονοιας" αλλα τον ανεφερε χωρις καν να ξερει τι εχει γινει, να ενημερωσω οτι εκτος του οτι τον αποταξανε απο την αστυνομια, εκατσε και 6 μηνες στη φυλακη.

Ο βασανιστής πλήρωσε. Ο δολοφόνος του παιδιού πληρώνει. Οι άλλοι που σκότωσαν τον αστυνομικό που λες, πυροβόλησαν τον Μαντζούνη, έσπασαν και ρήμαξαν πλήρωσαν?

 

Η άποψη μου είναι ότι θα γίνουμε πολιτισμένη χώρα όταν ο οποιοσδήποτε παραβαίνει το νόμο τιμωρείται. Ακόμη και ο προϊστορικός άνθρωπος για να καταφέρει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί έπρεπε πρώτα από όλα να εξασφαλίσει τη στοιχειώδη ασφάλεια του. Αν δεν πετύχουμε πρώτα τα βασικά, τα δικαιώματα για ασφάλεια και προστασία του κάθε πολίτη, να μην παραπονιόμαστε για την κατάντια της χώρας.

Δημοσ.

Παντως ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι αισχρο το να βγαινουν καποιοι και να φωναζουν για τον δολοφονο του αλεξη και για τον (παραλιγο) δολοφονο του Μαντζουνη, ο οποιος ειναι μολις 5 χρονια μεγαλυτερος απτον Αλεξη), να μην λενε κουβεντα.

Θελαμε να τημωρηθει ο πρωτος και τημωρηθηκε.

Ο δευτερος δεν θελουμε να τημωρηθει; γιατι δε βλεπω να το φωναξε κανεις.

Δημοσ.

Ξεκινάς λάθος.

 

1) Απόδειξε μου ότι όποιος προστατεύεται δεν ζει. Γιατί όταν ακούω "Είναι πιο σημαντικό να ζούμε, παρά να "προστατευόμαστε"" καταλαβαίνω ότι αν θέλουμε να ζούμε δεν μπορούμε να προστατευόμαστε παράλληλα. Πράγμα που με παραπέμπει στο ότι υπάρχουν δύο αμοιβαίως αποκλειόμενα ενδεχόμενα ενώ ουσιαστικά, στην πράξη δεν είναι. Μια χαρά μπορούμε να ζούμε καλά και ταυτόχρονα να νιώθουμε και ασφάλεια. Βασικά είναι προϋπόθεση, αν δεν είσαι προστατευμένος και ασφαλής δεν ζεις καθόλου.

Λέγοντας "ζούμε" ενοείς "ζούμε καλά" απότι κατάλαβα.

2) Δεν θεωρείσαι ύποπτος για τίποτα αν δεν κάνεις κάτι αξιόποινο. Ξέρεις τι σημαίνει "προληπτικά μέτρα" ? Τα προληπτικά μέτρα είναι χρήσιμα σε περίπτωση που γίνει κάτι το οποίο χρήζει αντιμετώπισης και δεν θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί χωρίς προσχεδιασμό. Αν εσύ δεν είσαι καταζητούμενος ή δεν ληστέψεις δεν υπάρχει λόγος να θεωρείσαι ύποπτος. Κανείς δεν θα ασχοληθεί. Και πως μπορεί μια ολόκληρη Αθήνα-Θεσσαλονίκη να θεωρείται ύποπτη? Καθημερινά περνούν χιλιάδες άνθρωποι από τους κεντρικούς δρόμους. Αν όλοι αυτοί θεωρούνταν ύποπτοι η αστυνομία δεν θα έκανε τίποτα άλλο από το να κυνηγάει και να φακελώνει υπόπτους. Σκέψου το.

 

3) Μην υπερβάλλεις. Δεν βοηθάει.

 

 

Καλά μιλάμε για extreme ανωμαλιάρικες καταστάσεις ε. Ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο? Γιαυτό υπάρχουν τα Dvd clubs...;)

Για το φακέλωμα είπαμε. Θα περιλαμβάνει όνομα επώνυμο και μαγαζιά επίσκεψης. Άσχετα αν αποκλείεται αυτό, ας λέμε ότι θα γίνεται για να μη μπούμε σε ανούσιες κόντρες.

 

 

Ο βασανιστής πλήρωσε. Ο δολοφόνος του παιδιού πληρώνει. Οι άλλοι που σκότωσαν τον αστυνομικό που λες, πυροβόλησαν τον Μαντζούνη, έσπασαν και ρήμαξαν πλήρωσαν?

 

Η άποψη μου είναι ότι θα γίνουμε πολιτισμένη χώρα όταν ο οποιοσδήποτε παραβαίνει το νόμο τιμωρείται. Ακόμη και ο προϊστορικός άνθρωπος για να καταφέρει να επιβιώσει και να αναπτυχθεί έπρεπε πρώτα από όλα να εξασφαλίσει τη στοιχειώδη ασφάλεια του. Αν δεν πετύχουμε πρώτα τα βασικά, τα δικαιώματα για ασφάλεια και προστασία του κάθε πολίτη, να μην παραπονιόμαστε για την κατάντια της χώρας.

 

Ας ξεκινήσουμε από το 2. Μάθε μία γλώσσα στην οποία να μπορείς να επικοινωνείς και να εξηγείς στον όποιο συνομιλητή σου τι θέλεις να πεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση ελληνικά.

 

Λοιπόν χωρίς να έχω λεξικό μπροστά μου, ύποπτος είναι κάποιος που πιστεύεται, δίχως την ύπαρξη τεκμηρίων, πως έχει διαπράξει κάτι (και επειδή μιλάμε για μπάτσους, νόμους, κλπ) ποινικά κολάσιμο. Τώρα άνοιξε ένα λεξικό να δεις και τον ακριβή ορισμό.

 

Επειδή μου αρέσει να μου πετούν το γάντι για να ανοίγω τα δάχτυλα και να μουτζώνω, οι υπέρμαχοι της καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου, πρέπει να τεκμηριώσουν υπό ποιο πρίσμα του νομικού πολιτισμού μπορούν να επιτρέπονται οι παρακολουθήσεις ιδιωτών σε δημόσιους χώρους. Η παρακολούθηση κάποιου ατόμου μέσω κάμερας έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την παρακολούθηση του ατόμου μέσω ενός τσιπ εμφυτευμένου στον κώλο του. Προληπτικό είναι το ένα μέτρο, προληπτικό και το άλλο.

 

Θα δεχόσουν να σε τσιπάρουν παρά το γεγονός πως δηλώνεις νομοταγής; Ε, ύποπτε;

 

Για τη γελοιότητα του επιχειρήματος σου σχετικά με το ποιοι είναι ύποπτοι και ποιοι δεν είναι: υπάρχουν άπειρα παραδείγματα, που αθώοι/άσχετοι όχι μόνο έχουν δικασθεί, αλλά και καταδικασθεί και έχουν εκτίσει εξωφρενικές ποινές, πχ.

 

Η υπερβολή είναι γλωσσικό στοιχείο που βοηθάει στην έμφαση των επιχειρημάτων, στη συγκεκριμένη περίπτωση στην κατάδειξη της γελοιότητας των (μη) επιχειρημάτων σου. Βέβαια, μπορεί να θεωρείς ότι ψεύδομαι σχετικά με τη μεταπολεμική Ελλάδα και τους περιπτεράδες καταδότες, αλλά αυτό μάλλον εσύ πρέπει να αποδείξεις που το στηρίζεις.

 

Αν στο αρχικό σου μήνυμα (σε αυτό το τραγικό μήνυμα της βολεμένης τραγικότητας, με την έμμεση υπερμεγένθυση του εγώ σου, το οποίο ουσιαστικά είχε ως συμπέρασμα, αφού εγώ δεν κάνω κάτι επιλήψιμο και ακολουθώ την επιβαλλόμενη συμπεριφορά, όλοι οι υπόλοιποι να πάτε γ@μηθείτε και θα σας βάλουμε και τις κάμερες), ανέφερες ότι ο σκοπός της κοινωνίας είναι κοινωνική, οικονομική, πολιτισμική, εργασιακή, ισότητα και αποδείκνυες ότι χρειάζονται οι κάμερες για να επιτύχουμε ως κοινωνία, θα συμφωνούσα μαζί σου. Εσύ, και παρόμοιοι σου, περιγράφεις καταναλωτικές συνήθειες των λίγων που σκορπούν το συσσωρευμένο υπερπλούτο τους και δείχνουν με προτεταμένο το δάχτυλο αυτούς που τους ενοχλούν.

 

Εν κατακλείδι, είναι δικαιώμα μου να διαμαρτύρομαι για τα 700 ευρώ το μήνα χωρίς να με καταγράφει καμία κάμερα. Είναι δικαίωμα μου να περματώ στον οποιοδήποτε δρόμο χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί η ύπαρξη μου εκεί, είναι δικαίωμα μου να συνευρίσκομαι με τον οποιοδήποτε οπουδήποτε θέλω χωρίς να μπορεί κανείς να το ξέρει ή να το μάθει, είναι δικαίωμα μου να είμαι αγενής και αηδιαστικός ξύνοντας τη μύτη μου δίπλα σε ένα φανάρι, είναι δικαιώμα μου να πάω σε ένα σινεμά, σε μια συζήτηση, σε ένα πάρτυ χωρίς ο κάθε μπάτσος, ο κάθες εισαγγελέας, ο κάθε υπευθυνοανευθυνος να μπορεί να ξέρει τι έκανα.

 

Η ζωή έχει αξία που δε μετριέται σε χρήμα και αποζημιώσεις. Και οι κοινωνίες υφίστανται προς όφελος του ανθρώπου και όχι προς εξυπηρέτηση του όποιου συστήματος

 

Αυτά, ανθρωπάκο.

Δημοσ.
Ας ξεκινήσουμε από το 2. Μάθε μία γλώσσα στην οποία να μπορείς να επικοινωνείς και να εξηγείς στον όποιο συνομιλητή σου τι θέλεις να πεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση ελληνικά.

 

Λοιπόν χωρίς να έχω λεξικό μπροστά μου, ύποπτος είναι κάποιος που πιστεύεται, δίχως την ύπαρξη τεκμηρίων, πως έχει διαπράξει κάτι (και επειδή μιλάμε για μπάτσους, νόμους, κλπ) ποινικά κολάσιμο. Τώρα άνοιξε ένα λεξικό να δεις και τον ακριβή ορισμό.

 

Επειδή μου αρέσει να μου πετούν το γάντι για να ανοίγω τα δάχτυλα και να μουτζώνω, οι υπέρμαχοι της καταπάτησης θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου, πρέπει να τεκμηριώσουν υπό ποιο πρίσμα του νομικού πολιτισμού μπορούν να επιτρέπονται οι παρακολουθήσεις ιδιωτών σε δημόσιους χώρους. Η παρακολούθηση κάποιου ατόμου μέσω κάμερας έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την παρακολούθηση του ατόμου μέσω ενός τσιπ εμφυτευμένου στον κώλο του. Προληπτικό είναι το ένα μέτρο, προληπτικό και το άλλο.

 

Θα δεχόσουν να σε τσιπάρουν παρά το γεγονός πως δηλώνεις νομοταγής; Ε, ύποπτε;

 

Για τη γελοιότητα του επιχειρήματος σου σχετικά με το ποιοι είναι ύποπτοι και ποιοι δεν είναι: υπάρχουν άπειρα παραδείγματα, που αθώοι/άσχετοι όχι μόνο έχουν δικασθεί, αλλά και καταδικασθεί και έχουν εκτίσει εξωφρενικές ποινές, πχ.

 

Η υπερβολή είναι γλωσσικό στοιχείο που βοηθάει στην έμφαση των επιχειρημάτων, στη συγκεκριμένη περίπτωση στην κατάδειξη της γελοιότητας των (μη) επιχειρημάτων σου. Βέβαια, μπορεί να θεωρείς ότι ψεύδομαι σχετικά με τη μεταπολεμική Ελλάδα και τους περιπτεράδες καταδότες, αλλά αυτό μάλλον εσύ πρέπει να αποδείξεις που το στηρίζεις.

 

Αν στο αρχικό σου μήνυμα (σε αυτό το τραγικό μήνυμα της βολεμένης τραγικότητας, με την έμμεση υπερμεγένθυση του εγώ σου, το οποίο ουσιαστικά είχε ως συμπέρασμα, αφού εγώ δεν κάνω κάτι επιλήψιμο και ακολουθώ την επιβαλλόμενη συμπεριφορά, όλοι οι υπόλοιποι να πάτε γ@μηθείτε και θα σας βάλουμε και τις κάμερες), ανέφερες ότι ο σκοπός της κοινωνίας είναι κοινωνική, οικονομική, πολιτισμική, εργασιακή, ισότητα και αποδείκνυες ότι χρειάζονται οι κάμερες για να επιτύχουμε ως κοινωνία, θα συμφωνούσα μαζί σου. Εσύ, και παρόμοιοι σου, περιγράφεις καταναλωτικές συνήθειες των λίγων που σκορπούν το συσσωρευμένο υπερπλούτο τους και δείχνουν με προπαραταμένο το δάχτυλο αυτούς που τους ενοχλούν.

 

Εν κατακλείδι, είναι δικαιώμα μου να διαμαρτύρομαι για τα 700 ευρώ το μήνα χωρίς να με καταγράφει καμία κάμερα. Είναι δικαίωμα μου να περματώ στον οποιοδήποτε δρόμο χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί η ύπαρξη μου εκεί, είναι δικαίωμα μου να συνευρίσκομαι με τον οποιοδήποτε οπουδήποτε θέλω χωρίς να μπορεί κανείς να το ξέρει ή να το μάθει, είναι δικαίωμα μου να είμαι αγενής και αηδιαστικός ξύνοντας τη μύτη μου δίπλα σε ένα φανάρι, είναι δικαιώμα μου να πάω σε ένα σινεμά, σε μια συζήτηση, σε ένα πάρτυ χωρίς ο κάθε μπάτσος, ο κάθες εισαγγελέας, ο κάθε υπευθυνοανευθυνος να μπορεί να ξέρει τι έκανα.

 

Η ζωή έχει αξία που δε μετριέται σε χρήμα και αποζημιώσεις. Και οι κοινωνίες υφίστανται προς όφελος του ανθρώπου και όχι προς υπηρέτησει του όποιου συστήματος

 

Αυτά, ανθρωπάκο.

Πιες λίγα ακόμα μωρέ, Σάββατο είναι.;)

 

Ακόμη και το πιο ισχυρό επιχείρημα αν έβλεπα να θα απαντούσα γιατί έτσι είναι ο διάλογος.

Πέρα από ύβρεις ασάφειες και "βλακείες" όμως δεν είδα κάτι άξιο σχολιασμού. Αρχή μου να μην απαντώ σε τέτοιες περιπτώσεις.

Λόγος? Δεν κατεβαίνω επίπεδα.

Αδιαφορώ πλήρως και το ενοώ.

 

the next please...:-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...