Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους! Ενδιαφέρομαι για την αγορά ηλεκτρικής οδοντόβουρτσας από αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρήσκεται στην Αγγλία. Είναι η πρώτη μου αγορά από το εξωτερικό και είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός

και θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει χρησιμοποιήσει αυτό το κατάστημα για τις αγορές του. Η τιμή του προιόντος είναι 47.60 ευρώ που μαζί με τα μεταφορικά

κοστίζει περίπου στα 57 ευρώ εγώ όμως για να το παραλάβω θα πρέπει να πληρώσω

και κάτι παραπάνω ή όλη η παραγγελία θα κοστίσει 57 ευρώ μόνο? Είμαι λίγο άσχετος

με το θέμα. Κάθε συμβουλή δεκτή!

Δημοσ.

Δεν το στέλνουν Ελλάδα.

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***

Στην Ελλάδα πάντως σε φαρμακείο που ρώτησα δεν το είχαν το συγκεκριμένο μοντέλο στις αποθήκες τους

και το προηγούμενο από αυτό που έχω στο λινκ κοστίζει 115 ευρώ.

Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω είναι περισσότερο θέμα υγειηνής (και εμφάνισης). Τώρα αν

κάνεις συλλογή από ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες τότε ναι είναι καταναλωτισμός.

Δημοσ.

Και γιατι δεν περνεις μια απο super market Oral B με μπαταριες.Πέρνει τις ιδιες κεφαλές αλλά κανει κανα 20ευρω, και μπορείς να τις βάζεις επαναφοριζόμενες μπαταριες. Απο την εμπειρία μου πανω κατο τον ιδιο χρονο ζωης εχουνε.

Δημοσ.
Χώρα Πωλητή. Αν ο πωλητής βρίσκεται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε μπορούμε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και να παραγγείλουμε αβέρτα. Αν όμως βρίσκεται εκτός ΕΕ και το αντικείμενο που μας ενδιαφέρει ξεπερνάει τα $45 χωρίς τα έξοδα αποστολής, πρέπει στην δαπάνη που θα κάνουμε να υπολογίσουμε τα τελωνειακά κερατιάτικα.

Αυτό γνωρίζεται αν ισχύει?? Αν ισχύει τότε αφού και η Ελλάδα και η Αγγλία ανήκουν

στην Ευρωπαϊκή Ένωση δν υπάρχει επιπλέον φόρος και η παραγγελία θα κοστίσει

μόνο 57 ευρώ. Σωστά?