Nearly_God Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Τα ηχεία είναι Τούμπανο στην κατηγορία τους και θα τα αγόραζα ανεπιφύλακτα αλλά αυτό που γίνεται με την τιμή τους είναι κοροϊδία κατά τη γνώμη μου. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τα πείρα ακόμη (και το ότι δεν έχω 170€ για ηχεία αυτή τη στιγμή), αν και όπως ειπώθηκε παραπάνω το e-shop δεν είναι το μόνο μαγαζί που τα πουλάει. (125€ στο Μegastores)
caution Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 τι link είναι αυτό βρε ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:51 ---------- 135€ @ Γραμμή btw --> http://www.grammi.gr/eidos.aspx?kvd=55554329
Nearly_God Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 τι link είναι αυτό βρε ouuuups corrected
Dj_kourampies Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 170 ευρώ γι'αυτές της γεννήτριες ηχορύπανσης; Μακάρι να είχαν απο την αρχή τόσα για να μην τα είχα αγοράσει ποτέ... Πάντως το eshop κάνει περίεργες αδικαιολόγητες μεγάλες αλλαγές τιμών κατά καιρούς (συνήθως προς τα πάνω, αλλά υπάρχουν κ εξαιρέσεις...)
iced Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Και στο πλαισιο τα ιδια συμβαινουν απλα δεν μπορουμε να παρακολουθουμε ολες τις κατηγοριες και τα θεωρουμε μεμονομενες περιπτωσεις. Οπως το πανε σε λιγο θα κοστιζει ενα pc, σημερα: 750E, αυριο 790, μεθαυριο 730, πριν μια εβδομαδα 699 και πριν δυο 880.
wizzy Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Να ρωτήσω κάτι: Γιατί θα πρέπει σε κάθε αύξηση τιμής ενός προϊόντος να ανοίγουμε καινούριο θέμα στο insomnia; Στο κάτω κάτω, έχει συνάψει κάποια συμφωνία η Ελληνική Κοινωνία με το e-shop και το κάθε e-shop που να το υποχρεώνει κάθε αλλαγή τιμής να είναι προς τα κάτω; Δηλαδή, τι περιμένετε, να τα μειώνει 5 euro κάθε εβδομάδα μέχρι να φτάσουν 20 eurο και να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Είμαστε σοβαροί; ΟΚ, η Ελλάδα δεν είναι το λίκνο του υγειούς ανταγωνισμού, αλλά με λίγη έρευνα αγοράς, συνήθως βρίσκεις αυτό που θες σε διάφορες τιμές για να επιλέξεις αυτήν που σε συμφέρει (όπως φάνηκε και στο παράδειγμα με το megastore και Γραμμή πιο πάνω). Δηλαδή, για να καταλάβω: Παρακολουθεί κάποιος έναν σκληρό δίσκο ένα μήνα περιμένοντας να πέσει η τιμή του (αλήθεια, γιατί; ), στο τέλος του μήνα το μαγαζί αντί να τον κατεβάσει, τον ανεβάζει Χ euro και μπαμ! θέμα στο insomnia: "μας δουλεύει το Χ μαγαζί", "Κλέφτες το Ψ μαγαζί" και πάει λέγοντας. Ειλικρινά, ποτέ δεν κατάλαβα αυτή τη λογική. Δηλαδή αν ο εισαγωγέας αύξησε την τιμή επειδή την αύξησε η εταιρία παραγωγής του προϊόντος, πρέπει το μαγαζί να κρατήσει τις ίδιες τιμές; Είναι ποτέ δυνατόν αυτό; Δεν λέω ότι αυτό συνέβηκε τώρα, αλλά σκεφτείτε το λίγο. Προσωπικά, όταν θέλω κάτι, κάνω έρευνα αγοράς, βρίσκω αυτό που θέλω στην τιμή που με συμφέρει και το παίρνω. Ναι, έχω πιαστεί μ@λ@κ@ς μια δυο φορές, όταν αγόρασα κάτι και μετά από μια δυο εβδομάδες μειώθηκε η τιμή του, αλλά ΟΚ, shit happens. Οι φορές που αγόρασα κάτι την στιγμή που το ήθελα και μετά ανέβηκε η τιμή του όμως, είναι πολύ περισσότερες. Μπορεί να ακούγομαι επιθετικός/εριστικός ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, αλλά δεν είναι ο σκοπός μου να ξεκινήσω "πόλεμο", "flame" ή κάτι άλλο, ούτε καταφέρομαι ενταντίον συγκεκριμένου χρήστη. Απλά, σκεφτείτε ότι τα μαγαζιά δεν είναι κοινοφελή ιδρύματα, εμπορικές επιχειρήσεις είναι. Καθορίζουν την τιμολογιακή τους πολιτική και δρουν με γνώμονα το κέρδος και σκοπό την επιβίωση - είτε μας αρέσει είτε όχι.
k_dinos Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Τα προιοντα πληροφορικης και της τεχνολογιας γενικοτερα δεν ειναι σαν τις ντοματες της λαϊκης που μπορει να αλλαζει η τιμη τους αναλογα με το καιρο. ΠΑΝΤΑ βγαινουν νεοτερα προιοντα και ΠΑΝΤΑ πεφτουν οι τιμες των παλιων. Με αυτη τη λογικη αν αυξηθει η τιμη σε αυτη την κατηγορια σιγουρα κατι δεν παει καλα. Και μιλαμε για ποσοστα 20%, 50%, ακομα και 85% επιπλεον αυξηση μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα. Φαντασου πως θα σου φαινοταν αυτο σε μια τηλεοραση!
wizzy Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 Δημοσ. 8 Απριλίου 2009 [...]ΠΑΝΤΑ βγαίνουν νεότερα προϊόντα και ΠΑΝΤΑ πέφτουν οι τιμές των παλιών. [...] Σε αυτό συμφωνώ. Αλλά έτσι, είναι σαν να υποστηρίζεις (υποστηρίζουμε) ότι η λογική χρονική στιγμή για να αναμένεται μείωση τιμής ενός προϊόντος είναι η κυκλοφορία του αντικαταστάτη του/νέοτερου προϊόντος κτλ. Κυκλοφόρησε νεότερο μοντέλο για τα Ζ-2300 ή για τα Ζ-5500 που η τιμή τους έχει γίνει ασανσέρ και δεν το πήρα είδηση; Σύμφωνα με το site της Logitech, όχι. Η αρχική τιμή του προϊόντος στο site είναι $199,99 ή περίπου €150. Προσθέστε και τα μεταφορικά και είμαι 100% σίγουρος ότι τελικά θα κοστίσουν ακριβότερα να τα φέρει κάποιος από την Αμερική παρά να τα αγοράσει από Ελλάδα (€169 σύμφωνα με την τελευταία αύξηση)! Σημειώστε ότι για να φτάσει να τα πουλάει το μαγαζί €169 σημαίνει ότι του τα πούλησε ο εισαγωγέας Χ Euro, έβαλε και το μαγαζί το περιθώριο κέρδους που θέλει (χ% στο οποίο να χτυπάτε τον culo σας κάτω δεν σας πέφτει λόγος) και πάλι είναι φτηνότερα από το να τα στείλει η Logitech στην Ελλάδα! Νομίζω γίνομαι κατανοητός και όλη η ουσία του νοήματος που θέλω να περάσω βρίσκεται εδώ: Προσωπικά, όταν θέλω κάτι, κάνω έρευνα αγοράς, βρίσκω αυτό που θέλω στην τιμή που με συμφέρει και το παίρνω[/b']. Ναι, έχω πιαστεί μ@λ@κ@ς μια δυο φορές, όταν αγόρασα κάτι και μετά από μια δυο εβδομάδες μειώθηκε η τιμή του, αλλά ΟΚ, shit happens. Οι φορές που αγόρασα κάτι την στιγμή που το ήθελα και μετά ανέβηκε η τιμή του όμως, είναι πολύ περισσότερες. Με άλλα λόγια δεν περιμένω αν και πότε θα πέσει η τιμή, γιατί μπορεί κάλλιστα να μην πέσει! Αυτά. Υ.Γ.: @k_dinos: Ομολογώ ότι το παράδειγμα με την τηλεόραση δεν το κατάλαβα, θες να μου το εξηγήσεις;
k_dinos Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Υ.Γ.: @k_dinos: Ομολογώ ότι το παράδειγμα με την τηλεόραση δεν το κατάλαβα, θες να μου το εξηγήσεις; Το παραδειγμα ειναι απλο και πολυ γενικο: Φαντασου να υπηρχε τετοια διακυμανση της τιμης (της ταξης του 50%) σε μια τηλεοραση που κοστιζει 1500ευρω.. Τι θα πεις εκει, οτι ο εμπορος βαζει οτι κερδος θελει και μπραβο του? Η' οτι ανεβηκαν τα μεταφορικα? (και τα μεταφορικα μιας TV 42" δεν συγκρινονται με αυτα μιας CPU) Στα υπολοιπα που αναφερεις συμφωνω οτι η λογική χρονική στιγμή για να αναμένεται μείωση τιμής ενός προϊόντος είναι η κυκλοφορία του αντικαταστάτη του/νέοτερου προϊόντος, εκει ομως μιλαμε για 'ξεστοκαρισμα' οποτε εχουμε μεγαλες μειωσεις. Δεν λεω οτι πρεπει ντε και καλα να πεφτει η τιμη με σταθερο ρυθμο πχ 1ευρω/εβδομαδα, ας την κρατησουν σταθερη για ολοκληρο χρονο αν θελουν.. Αυτο το παιχνιδι με τις τιμες ομως εχει καταντησει αηδια. Το εχω ξαναγραψει, εγω μαζευα χρηματα για να παρω μνημη RAM (φοιτητης ειμαι) και οταν πηγα να την αγορασω ηταν 80% πανω η τιμη της!
wizzy Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Κοίτα, δεν θεωρώ ότι το παράδειγμα με την τηλεόραση είναι δόκιμο, διότι δεν βλέπω κάποια δαφορά με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά που αλλάζουν οι τιμές τους. Δεν βγαίνουν νέα μοντέλα τηλεοράσεων για παράδειγμα; Όσον αφορά στα μεταφορικά τους, αντιλαμβάνεσαι ότι ο εισαγωγέας δεν θα φέρει 1 CPU για να τα συγκρίνεις με 1 τηλεόραση. Θα φέρει παλέτες, που μπορεί το βάρος της μίας (CPU) να ισούται με το βάρος της άλλης (τηλεοράσεις). Το παράδειγμά μου είναι τυχαίο και μπακαλίστικο· μην κολλήσουμε εκεί. Συμφωνώ ότι το παιχνίδι με τις τιμές έχει καταντήσει κουραστικό, αλλά από την άλλη πιστεύω ότι δεν είναι σωστό να φωνάζουμε για "αυξήσεις τιμών" επειδή είχαμε διαφορετικές προσδοκίες. Να φωνάζαμε για παράδειγμα για τιμές προϊόντων που με την πρώτη εισαγωγή τους η τιμή τους είναι αρκετά υψηλότερη από αυτές του εξωτερικού, να το δεχτώ (και νομίζω πώς όντως φωνάζουμε για τέτοιες περιπτώσεις, άσχετα αν δεν γίνεται τίποτα). Μαζί συζητάμε καλά και όμορφα και συμφωνούμε κιόλας. Απλά, περιμένω να απαντήσει και κάποιος από αυτούς που εγείρανε το θέμα (π.χ. ο topic starter) για να αναλύσουν λίγο παραπάνω τη σκέψη τους - και πάλι χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.
GIANNIS400 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 ΟΚ, η Ελλάδα δεν είναι το λίκνο του υγειούς ανταγωνισμού, αλλά με λίγη έρευνα αγοράς, συνήθως βρίσκεις αυτό που θες σε διάφορες τιμές για να επιλέξεις αυτήν που σε συμφέρει (όπως φάνηκε και στο παράδειγμα με το megastore και Γραμμή πιο πάνω).Βρε φίλε χωρις πλακα μιλας σοβαρα ή πλακα κανεις ?το εχεις ψαξει καθολου το θεμα? που νομιζεις οτι χτυπαει το ε-σοπ και το πλαισιο με αυτα που κανει? Χτυπάει στην μιση αγοραστικη δυναμη της ελλαδος που ειναι μακρια απο αθηνα αρα μακρια και απο απο mega stores κλπ... και το ξέρουν πολυ καλα αυτο οι μαγκες που νομιζουν οτι εμεις τρωμε καβουρια.Τι γινετε εκει λοιπον, ξερουν οτι ο καταναλωτης που μενει πχ λειβαδεια για να παρει κατι απο καπου που κανει 20 ευρω λιγοτερα θα αναγκαστει να το παρει απο αυτους γιατι ετσι και αλιως θα τα δωσει στην μεταφορα του, και με το γνωμονοα οτι εχουν καλητερο service και καλητερη πολιτικη στις αλλαγες προιοντων και μεγαλητερη ευχερεια να κανουν αλλαγες, το εκμεταλευονται αυτο και τα φτανουν ολα στο νημα της τιμης για το καθε ενα προιον που πουλουν σε συγριση με τιμες απο μαγαζια που ειναι μακρια απο επαρχια και πουλουν χαμηλοτερα,το κανουν τα big μαγαζια με σκοπο την αισχροκερδια ετσι ωστε να βαζουν σε διλημα τους επαρχειοτες να προτιμουν αυτους στο τελος και αυτοι να αισχροκερδουν.. πουλαει κάτι πχ η cosmodata 130 eyro που με βαση την αγοραστικη της δυναμη 8α εχει παρει το 1/4 σε πληθος για ενα προιον ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 2 BIG SHOP, και δε μπορει λοιπόν να το πουλησει το ε-σοπ φθηνοτερα η την ιδια τιμη αφού περνει 4 φορες περισοτερα κοματια αρα μπορει να κανει καλητερο παζαρι.Αυτα να τα πειτε σε κανενα που ασχολειτε με την αγορα και τα pc κανα 5 μηνο και δε ξερει που παν τα τεσσερα και οχι στους περισοτερους εδω περα που ασχολουνται 4-5 χρονια το λιγοτερο.Τα κερδοι ΤΩΝ 2 BIG SHOP ειναι τεραστια απο επαρχια γιατι ξερουν οτι εχουν ε-σοπ ποιντ σε πολες πολεις ή δωρεαν μεταφορικα που εχει το πλαισιο + το καλο after sales toy και ξερουν οτι τα εκατομυρια ευρο 8α τα πιασουν απο τα προβατα της επαρχειασς μ(με την καλη εννοια) που δεν εχουν καλητερη επιλογη. QUOTE=wizzy;2657637 Δηλαδή αν ο εισαγωγέας αύξησε την τιμή επειδή την αύξησε η εταιρία παραγωγής του προϊόντος, πρέπει το μαγαζί να κρατήσει τις ίδιες τιμές; Είναι ποτέ δυνατόν αυτό; Δεν λέω ότι αυτό συνέβηκε τώρα, αλλά σκεφτείτε το λίγο. Απλο πολυ απλο, οι μαγκες εχουν φτιαξει ενα καρτελ, βαζουν τις ιδιες τιμες και κερδιζουν.Για το εισαγωγεα που λες να γελασω? ειναι δυνατον τον επεξεργαστη να τον εχει το πρωι 140 ευρω την αλλη μερα 170 και την μεθεπομενη μερα 145ευρω, για τον e8400 λεω πραγμα που ειχαν κανει πριν 2 μηνες περιπου.ειναι δυνατον δηλαδη ο εισαγωγεας να τους αλαξε την τιμη μεσα σε δύο ημέρες 2 φορες? απλα κοιτουν τι τραβαει σε πωληση στην αγορα και αισχροκερδουν στο ονομα του μονοπωλιου και του καρτελ τους.ΔεΝ ασχολουμε ποια με αυτους, περνω οτι εχω απολυτος αναγκη και τελειωσε. QUOTE=wizzy;2657637Καθορίζουν την τιμολογιακή τους πολιτική και δρουν με γνώμονα το κέρδος και σκοπό την επιβίωση - είτε μας αρέσει είτε όχιΑυτο που λές με γνώμονα το κέρδος πρεπει να το αλάξεις και να γραψεις με γνόμωνα την αισχροκέρδια, τοτε θα εισαι σωστος.τα πα και ξεσπασα, ααχ
dr lag Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 ... και το ξέρουν πολυ καλα αυτο οι μαγκες που νομιζουν οτι εμεις τρωμε καβουρια.Τι γινετε εκει λοιπον, ξερουν οτι ο καταναλωτης που μενει πχ λειβαδεια για να παρει κατι απο καπου που κανει 20 ευρω λιγοτερα θα αναγκαστει να το παρει απο αυτους γιατι ετσι και αλιως θα τα δωσει στην μεταφορα του, και με το γνωμονοα οτι εχουν καλητερο service και καλητερη πολιτικη στις αλλαγες προιοντων και μεγαλητερη ευχερεια να κανουν αλλαγες, το εκμεταλευονται αυτο και τα φτανουν ολα στο νημα της τιμης για το καθε ενα προιον που πουλουν σε συγριση με τιμες απο μαγαζια που ειναι μακρια απο επαρχια και πουλουν χαμηλοτερα,το κανουν τα big μαγαζια με σκοπο την αισχροκερδια ετσι ωστε να βαζουν σε διλημα τους επαρχειοτες να προτιμουν αυτους στο τελος και αυτοι να αισχροκερδουν.. πουλαει κάτι πχ η cosmodata 130 eyro που με βαση την αγοραστικη της δυναμη 8α εχει παρει το 1/4 σε πληθος για ενα προιον ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 2 BIG SHOP, και δε μπορει λοιπόν να το πουλησει το ε-σοπ φθηνοτερα η την ιδια τιμη αφού περνει 4 φορες περισοτερα κοματια αρα μπορει να κανει καλητερο παζαρι.Αυτα να τα πειτε σε κανενα που ασχολειτε με την αγορα και τα pc κανα 5 μηνο και δε ξερει που παν τα τεσσερα και οχι στους περισοτερους εδω περα που ασχολουνται 4-5 χρονια το λιγοτερο.Τα κερδοι ΤΩΝ 2 BIG SHOP ειναι τεραστια απο επαρχια γιατι ξερουν οτι εχουν ε-σοπ ποιντ σε πολες πολεις ή δωρεαν μεταφορικα που εχει το πλαισιο + το καλο after sales toy και ξερουν οτι τα εκατομυρια ευρο 8α τα πιασουν απο τα προβατα της επαρχειασς μ(με την καλη εννοια) που δεν εχουν καλητερη επιλογη. Απλο πολυ απλο, οι μαγκες εχουν φτιαξει ενα καρτελ, βαζουν τις ιδιες τιμες και κερδιζουν. ... τα πα και ξεσπασα, ααχ Εσύ μπορεί να τα είπες και να ξέσπασες, έλα όμως που δεν κατάφερα να σε παρακολουθήσω και πολύ. Ειδικά αυτό το σενάριο με τα περίφημα καρτέλ που πίνουν το αίμα των "προβάτων της επαρχίας", ανεβοκατεβάζοντας τιμές σε είδη πρώτης ανάγκης όπως τα Logitech και ο e8400... δεν ξέρω αλλά κάπου σε χάνω.
GIANNIS400 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Εσύ μπορεί να τα είπες και να ξέσπασες, έλα όμως που δεν κατάφερα να σε παρακολουθήσω και πολύ. Ειδικά αυτό το σενάριο με τα περίφημα καρτέλ που πίνουν το αίμα των "προβάτων της επαρχίας", ανεβοκατεβάζοντας τιμές σε είδη πρώτης ανάγκης όπως τα Logitech και ο e8400... δεν ξέρω αλλά κάπου σε χάνω.[/ τωρα που διαβασα το κειμενο ποιο πανω , να ισως καπου θα επρεπε να γραψω την φραση ξεχωρα απο την τακτικη που ακολουθουν για την επαρχεια ειναι και η αισχροκαιρδια στην μέση Αυτα που ανεφερα για την επαρχεια εννωουσα οτι εμεις στην επαρχια δεν εχουμε την επιλογη που σηκωνεσε εσυ και πας μια βολτα στη στουρναρη ή σε αλλα μέρη της αθηνας και εχεις ολα τα μαγαζια μπροστα σου και ετσι και τις επιλογες να παρεις οπου σε συμφέρη. Ομως εγω που ειμαι απο μακρια για να παρω οπου θελω πρεπει να πληρωσω μεταφορικα, που καμια φορα συμφερει μεταφορικα να δωσω γιατι η τιμη ειναι ποιο κατω και με μεταφορικα απο το να το παρεις απο τα 2 big shop χωρις μεταφορικα, αλλα λες αν στραβώσει κατι θα εχω τον υπαλληλο του πλαισιου της λαμιας πχ μπροστα να του τα χωσω, ενω τον υπαλληλο του gramh.gr που θα τον βρω? γιατι κακα τα ψεματα αλιως ειναι προσωπο με προσωπο.Ετσι λοιπον τα λεφτα των μεταφορικων τα τσεπωνουν βαζωντας ποιο πανω τιμη και ερχονται πατσι.Τα υπολοιπα δεν μπορω να τα εξηγησω για τι θα γινω γραφικος, αν δε τα καταλαβενεις λυπαμε δε μπορω να γραψω αλλα. υστερογραφο: Για την επαρχια υπολογιζουν τις τιμες των μεταφορικων με την διαφορα τιμης απο τους ανταγωνιστες τους και τα φερνουν περιπου στα ιδια και κατι λιγο παραπανω και τσεπωνουν την διαφορα. Χ τιμη+μεταφορικα=ΤΙΜΕΣ ε-σοπ & πλαισιο +10-15 ευρο συνηθως παραπανω για νταβατζιλικη το νταβατζιλικη παει εκει που λεω ποιο πανω οτι εκμεταλευονται το after sales kai to service τους για την αισχροκερδια εννοω οτι αισχροκερδουν τιμολογοντας προς τα πανω οσο μπορουν αυτα που τραβιουνται απο καθε ειδος περισσοτερο στην αγορα, πχ ειναι 3 cpu που τραβιουνται ποιο πολυ στην αγορα, εε θα τους αλαξουν τα φωτα στην ανατιμολογηση.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ, Α)ζητηση προϊοντος Β) Μεταφορικα και χαμηλοτερη τιμη ανταγωνιστη παντα ομως χωρις κανενα οικτο για τον καταναλωτη οπου κοιτουν να βγαλουν με περισια απληστια οσα μπορουν και να πληρωσεις οσο γινεται ποιο πολλα.Εμενα μου την σπάει η μουρη που πουλαν και τα παιχνιδια που πέζουν.Και σου λενε εμεσος οτι παντα θα εισαι πισω σε τεχνολογια αν δε τα σκας σαν πλούσιος και οχι σαν νορμαλ αγοραστης πιστευω να σε κατατοπισα
wizzy Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Δημοσ. 9 Απριλίου 2009 Βρε φίλε χωρις πλακα μιλας σοβαρα ή πλακα κανεις ?το εχεις ψαξει καθολου το θεμα? Το έχω ψάξει το θέμα αρκετά, αν σκεφτείς ότι σαν καταναλωτής ασχολούμαι με την πληροφορική κάποια χρόνια. Αν από τα γραφόμενά μου κατάλαβες ότι είμαι "χτεσινός" διάβασε ξανά αυτά που έγραψα. που νομιζεις οτι χτυπαει το ε-σοπ και το πλαισιο με αυτα που κανει? Χτυπάει στην μιση αγοραστικη δυναμη της ελλαδος που ειναι μακρια απο αθηνα αρα μακρια και απο απο mega stores κλπ... και το ξέρουν πολυ καλα αυτο οι μαγκες που νομιζουν οτι εμεις τρωμε καβουρια.Τι γινετε εκει λοιπον, ξερουν οτι ο καταναλωτης που μενει πχ λειβαδεια για να παρει κατι απο καπου που κανει 20 ευρω λιγοτερα θα αναγκαστει να το παρει απο αυτους γιατι ετσι και αλιως θα τα δωσει στην μεταφορα του, και με το γνωμονα οτι εχουν καλητερο service και καλητερη πολιτικη στις αλλαγες προιοντων και μεγαλητερη ευχερεια να κανουν αλλαγες, το εκμεταλευονται αυτο και τα φτανουν ολα στο νημα της τιμης για το καθε ενα προιον που πουλουν σε συγριση με τιμες απο μαγαζια που ειναι μακρια απο επαρχια και πουλουν χαμηλοτερα,το κανουν τα big μαγαζια με σκοπο την αισχροκερδια ετσι ωστε να βαζουν σε διλημα τους επαρχειοτες να προτιμουν αυτους στο τελος και αυτοι να αισχροκερδουν.. Ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα να διαβάσω και να καταλάβω το κείμενό σου, αλλά θα σου πω τα εξής: Είναι γεγονός ότι εμπειρία από την αγορά της επαρχίας δεν έχω. Οπότε, αυτά που λες δέχομαι ότι συμβαίνουν· φαντάζομαι ότι οι κάτοικοι της επαρχίας λόγω έλλειψης επιλογών υποφέρουν περισσότερο από τις αλλαγές τιμών. Πάντως, δεν νομίζω ότι είναι τόσο χαζοί όσο τους παρουσιάζεις. Εξηγούμαι: λες - αν κατάλαβα σωστά - ότι ο κάτοικος της επαρχίας βλέπει μια τιμή σε ένα προϊόν π.χ. €20 φθηνότερη από το τοπικό κατάστημα, το παραγγέλνει και τα μεταφορικά στοιχίζουν όσο η διαφορά στην τιμή (€20); ΟΚ, αυτό κατάλαβα, δεν ξέρω κατά πόσο βγάζει νόημα, αλλά ΟΚ αν αυτή είναι η άποψή σου, πάσο. πουλαει κάτι πχ η cosmodata 130 eyro που με βαση την αγοραστικη της δυναμη 8α εχει παρει το 1/4 σε πληθος για ενα προιον ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 2 BIG SHOP, και δε μπορει λοιπόν να το πουλησει το ε-σοπ φθηνοτερα η την ιδια τιμη αφού περνει 4 φορες περισοτερα κοματια αρα μπορει να κανει καλητερο παζαρι. Δεν κατάλαβα τι θες να πεις. Αυτα να τα πειτε σε κανενα που ασχολειτε με την αγορα και τα pc κανα 5 μηνο και δε ξερει που παν τα τεσσερα και οχι στους περισοτερους εδω περα που ασχολουνται 4-5 χρονια το λιγοτερο.Τα κερδοι ΤΩΝ 2 BIG SHOP ειναι τεραστια απο επαρχια γιατι ξερουν οτι εχουν ε-σοπ ποιντ σε πολες πολεις ή δωρεαν μεταφορικα που εχει το πλαισιο + το καλο after sales toy και ξερουν οτι τα εκατομυρια ευρο 8α τα πιασουν απο τα προβατα της επαρχειασς μ(με την καλη εννοια) που δεν εχουν καλητερη επιλογη. Δεν θέλω να σχολιάσω το after sales service κανενός καταστήματος (υπάρχουν άπειρα θέματα στο insomnia για όποιον έχει όρεξη να ψάχνει), αλλά πραγματικά πιστεύεις ότι το "καλό after sales" που γράφεις είναι τζάμπα ή τα "δωρεάν μεταφορικά" είναι πράγματι δωρεάν; Τι θα έλεγες αν κάποιος σου έλεγε ότι το κόστος των μεταφορικών είναι επιμερισμένο στις τιμές των προϊόντων; Απλο πολυ απλο, οι μαγκες εχουν φτιαξει ενα καρτελ, βαζουν τις ιδιες τιμες και κερδιζουν.Για το εισαγωγεα που λες να γελασω? Κοιτά, μιλάω σοβαρά και δεν ειρωνεύομαι κανέναν. Αν θες να γελάσεις, be my guest. Όσο για τα περί "καρτέλ τιμών" και τα συναφή, μέχρι να δω επίσημα στοιχεία, καταγγελίες βασισμένες σε αυτά και επίσημες κατηγορίες, είναι για λαϊκή κατανάλωση. Ναι, ούτε εμένα μου αρέσει που όταν ανεβάζει ο ένας την τιμή του προϊόντος την ανεβάζουν όλοι οι άλλοι στα ίδια επίπεδα, αλλά το να μιλάμε για "καρτέλ τιμών" επειδή ακούσαμε τον όρο στην τηλεόραση το θεωρώ άστοχο. ειναι δυνατον τον επεξεργαστη να τον εχει το πρωι 140 ευρω την αλλη μερα 170 και την μεθεπομενη μερα 145ευρω, για τον e8400 λεω πραγμα που ειχαν κανει πριν 2 μηνες περιπου.ειναι δυνατον δηλαδη ο εισαγωγεας να τους αλαξε την τιμη μεσα σε δύο ημέρες 2 φορες? απλα κοιτουν τι τραβαει σε πωληση στην αγορα και αισχροκερδουν στο ονομα του μονοπωλιου και του καρτελ τους. ΔεΝ ασχολουμε ποια με αυτους, περνω οτι εχω απολυτος αναγκη και τελειωσε. Την περίπτωση που αναφέρεις δεν την γνωρίζω. Αν όντως έγιναν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις,δεν βλέπω κάποια λογική εξήγηση. Αυτο που λές με γνώμονα το κέρδος πρεπει να το αλάξεις και να γραψεις με γνόμωνα την αισχροκέρδια, τοτε θα εισαι σωστος.τα πα και ξεσπασα, ααχ Τις περισσότερες φορές είναι όντως αισχροκέρδια. Αλλά σε ποιο σημείο; Όταν πρωτοεισαχθεί το προϊόν στην αγορά και η τιμή του είναι εκεί πάνω ψηλά ή οταν οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις τιμές τους ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς (όπως αναφέρεις πιο πάνω); Η πρώτη περίπτωση "ευγενικά" λέγεται και price skimming, στην δεύτερη τα είπαμε πιο πάνω. [...] δεν ξέρω αλλά κάπου σε χάνω. Τελικά δεν είμαι ο μόνος που δεν κατάλαβα... ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ, Α)ζητηση προϊοντος Β) Μεταφορικα και χαμηλοτερη τιμη ανταγωνιστη παντα ομως χωρις κανενα οικτο για τον καταναλωτη οπου κοιτουν να βγαλουν με περισια απληστια οσα μπορουν και να πληρωσεις οσο γινεται ποιο πολλα.Εμενα μου την σπάει η μουρη που πουλαν και τα παιχνιδια που πέζουν.Και σου λενε εμεσος οτι παντα θα εισαι πισω σε τεχνολογια αν δε τα σκας σαν πλούσιος και οχι σαν νορμαλ αγοραστης πιστευω να σε κατατοπισα Δηλαδή ρε GIANNIS400 για να καταλάβω: Εσύ δείχνεις οίκτο στην επιχείρηση; Αν ναι, με ποιο τρόπο; Επίσης, αν είχες εσύ επιχείρηση, τι θα έκανες: α) θα τιμολογούσες τα προϊόντα σου με στόχο την ΕΠΙΒΙΩΣΗ της επιχείρησής σου (=κέρδος) ή β) θα έδειχνες οίκτο στον καταναλωτή και θα πούλαγες τα προϊόντα στις τιμές που ήθελε αυτός, άσχετα αν στο τέλος θα έκλεινες την επιχείρηση επειδή δεν θα σου απέφερε κέρδος; Α! και κάτι άλλο: Στην υπογραφή μου έχω ένα link σχετικά με ορθογραφικό έλεγχο και τα συναφή. Διάβασέ το, δεν κάνει κακό (no offence, ε! )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.