Προς το περιεχόμενο

Εταιρείες σταθερής-κινητής τηλεφωνίας και ενόχληση-παρενόχληση κατ'οίκον


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχουν ξεφύγει εντελώς οι ιδιωτικές εταιρείες τηλεφωνίας στην προσπάθεια τους να βρουν-μαζέψουν πελάτες .

Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας,είτε πρωί-είτε μεσημέρι-είτε απόγευμα(το βράδυ το γλυτώσαμε μιας και δεν δουλεύουν βράδυ), παίρνουν τηλ για να μας ενημερώσουν για τις προσφορές τους κλπ κλπ .

Και το χειρότερο είναι που σε παίρνουν το μεσημέρι και όταν τους λες ότι είναι ώρα κοινής ησυχίας, γυρνάνε και σου λένε ''μα και εμείς τότε δουλεύουμε'' .

Αναρωτιέμαι, σε κάτι τέτοιες ώρες, μπορεί κανείς να τους κάνει καμιά ξεγυρισμένη μήνυση μπας και γλυτώσει ?

Δημοσ.
Πράγματι έχει παραγίνει το κακό, αλλά τι φταίνε και οι υπάλληλοι...

 

Εννοείται πως δεν φταίνε οι υπάλληλοι, κι εγώ εξάλλου παρόμοια δουλειά έχω, πλάκα έκανα για το βρίσιμο...

Δημοσ.

Δεν ευθυνονται οι εταιριες τηλεφωνιας, αλλα εξωτερικοι συνεργατες που αναλαμβανουν την προωθηση των προιοντων.

Δημοσ.
Έχουν ξεφύγει εντελώς οι ιδιωτικές εταιρείες τηλεφωνίας στην προσπάθεια τους να βρουν-μαζέψουν πελάτες .

Οποιαδήποτε ώρα της ημέρας,είτε πρωί-είτε μεσημέρι-είτε απόγευμα(το βράδυ το γλυτώσαμε μιας και δεν δουλεύουν βράδυ), παίρνουν τηλ για να μας ενημερώσουν για τις προσφορές τους κλπ κλπ .

Και το χειρότερο είναι που σε παίρνουν το μεσημέρι και όταν τους λες ότι είναι ώρα κοινής ησυχίας, γυρνάνε και σου λένε ''μα και εμείς τότε δουλεύουμε'' .

Αναρωτιέμαι, σε κάτι τέτοιες ώρες, μπορεί κανείς να τους κάνει καμιά ξεγυρισμένη μήνυση μπας και γλυτώσει ?

 

Σε ποιον φορέα μπορεί να κάνει κανείς μια τέτοια καταγγελία?

(Αν και η καλύτερη εκτόνωση είναι το βρίσιμο εκείνη την ώρα)

 

Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να καλεσεις τον φορεα Α.Π.Δ.Π.Χ.(Αρχη Προστασιας Δεδομενων Προσωπικου Χαρακτηρα) και να τους ενημερωσεις.Αυτο δεν ειναι μονο για τις εταιρειες αλλα και για αλλα ενοχλητικα τηλεφωνα που δεχεσαι.Το αλλο που μπορεις να κανεις ειναι μια καταγγελια σε καθε εταιρεια εγγραφως η να παιρνεις τηλ αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα το λαβουν υποψιν.

"sorry για τους τονους,δεν θα το συνηθισω απ'οτι φαινεται"

  • 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ο τελευταίος που φταίει πάντως είναι ο τηλεφωνητής που καλεί...

Οκ.. ενοχλούν οι κλήσεις μεσημεριάτικα.. αλλά και αυτός που κάνει αυτή τη δουλειά, το κάνει από ανάγκη... όχι από φετίχ με το ακουστικό του τηλεφώνου... Δεν φταίει να ακούει βρισίδια.

Την έχω κάνει τη δουλειά αυτή... και λες γιατί να τα ακούσω εγώ? Τι φταίω που βγάζω ένα μεροκάματο?

 

Τώρα μία λύση είναι να ενεργοποιήσει κανείς απόρηψη κλήσεων με απόκρυψη. Τα τηλεφωνικά κέντρα έτσι βγάζουν τις κλήσεις προς τα έξω.

Δημοσ.
Πράγματι έχει παραγίνει το κακό, αλλά τι φταίνε και οι υπάλληλοι...

 

φταινε και παραφταινε. Δεν γνωριζανε ποια δουλεια θα κανουν πριν προσληφθουν? Ο καθενας εχει τις ευθυνες του και οι πλειοψηφια τους εχει χασει το αισθημα ντροπης και καταληγουν να ειναι θρασυτατοι.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:50 ----------

 

Δεν ευθυνονται οι εταιριες τηλεφωνιας, αλλα εξωτερικοι συνεργατες που αναλαμβανουν την προωθηση των προιοντων.

 

Αληθεια και ποιος προσλαμβανει τους συγκεκριμενους. Ελεος ρε παιδια ακους εκει δεν ευθυνονται. Τους κατεβηκε στην κλαβα των αλλων να προωθησουν τα προιοντα των αλλων. Αυτα που τα βρισκετε και τα λετε αληθεια?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:51 ----------

 

δεν πρεπει να δινουμε πουθενα το τηλ ολο αυτο ξεκιναει απο τις τραπεζες που εχουν τα τηλ μας

 

το τηλεφωνο υπαρχει και στον καταλογο του ΟΤΕ...οι τραπεζες ευθυνονται για αλλα χειροτερα

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:55 ----------

 

Ο τελευταίος που φταίει πάντως είναι ο τηλεφωνητής που καλεί...

Οκ.. ενοχλούν οι κλήσεις μεσημεριάτικα.. αλλά και αυτός που κάνει αυτή τη δουλειά, το κάνει από ανάγκη... όχι από φετίχ με το ακουστικό του τηλεφώνου... Δεν φταίει να ακούει βρισίδια.

Την έχω κάνει τη δουλειά αυτή... και λες γιατί να τα ακούσω εγώ? Τι φταίω που βγάζω ένα μεροκάματο?

 

Τώρα μία λύση είναι να ενεργοποιήσει κανείς απόρηψη κλήσεων με απόκρυψη. Τα τηλεφωνικά κέντρα έτσι βγάζουν τις κλήσεις προς τα έξω.

 

ολοι τη δουλεια τους κανουν, αυτο δε λεει κατι. Τι δουλεια κανεις και πως την κανεις ειναι το θεμα. Αλλα αυτο ειναι το ζητημα που εγραψα παραπανω. Ο ενας ριχνει την ευθυνη στον αλλον και στο τελος δεν καταληγει σε κανεναν. Σας θυμιζει τπτ αυτο???

 

Ενταξει κανε τη δουλεια σου, ναι καποιοι εχουν αναγκη αλλα την ευθυνη μην την ριχνεις αλλου. Πες ναι φταιω κι εγω

Δημοσ.

Το ακαρίο ήταν όταν έφτασε στο κινητό μου μήνυμα από γνωστή εταιρία φυτικών προϊόντων που ζητούσε dealers!! Με το πρώτο μήνυμα πήρα τηλέφωνο και ζήτησα έντονα αλλα ευγενικά να μου πουν που βρήκαν το κινητό μου και να με διαγράψουν από τη λίστα τους, όχι τώρα, ΤΩΡΑ. Ο βαριεστημένος τύπος στο τηλέφωνο είπε ΟΚ χωρίς να ρωτήσει κάν με ποιόν μιλάει, και ενώ είχα πάρει με απόκρυψη, οπότε ούτε το κινητό έβλεπε!!!!Του το επισήμανα, και ξαναείπε ΟΚ. Στο δέυτερο μήνυμα, την άλλη μέρα, τους είπα πάλι αυγενικά ότι θα τους καταγγείλω και ως δια μαγείας εμφανίστηκε κάποιος υπεύθυνος, με ονοματεπώνυμο, με καθησύχαζε, μου ζήτησε συγγνώμη και δεν με ξαναενόχλησαν. Και ρωτώ γιατί πρέπει να περάσω όλο αυτό???? Γιατί ο κρατικός έλεγχος περί προσωπικών δεδομένων είναι για τον #%^&^&*.

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Sorry που ξεθάβω το thread...

 

Αν τους βρίζω άσχημα παίζει να έχω πρόβλημα;

Μιλάμε για άρρωστο βρίσιμο όμως.

Έχουν 2-3 μέρες που με έχουν πρήξει και από τράπεζες για κάρτες....

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

έχω στείλει αίτηση στην ΑΠΔΠΧ και μετά από λίγο καιρό σταμάτησαν να με ενοχλούν. το συστήνω σε όλους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...