Προς το περιεχόμενο

Nvidia Drivers


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Νομίζω το WDDM 2.7 θα είναι στους 450.** drivers..

Τελικά το WDDM παρέμεινε στο 2.6

Άρα έχεις δίκιο 😛

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,5k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

GeForce 378.78 WHQL   Game Ready Provides the optimal gaming experience for Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Gaming Technology Includes DirectX 12 optimizations which provide additional performa

Εγώ τους βάζω κανονικά από επάνω δεν είχα ποτέ κανένα θέμα

Nvidia GeForce 388.31 WHQL   FIXED: Micro-stuttering occurs in games when GPU monitoring tools are monitoring GPU power (“Power” monitoring enabled). [2016377]   Support added: Game Ready Provid

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για άλλη μια φορά και οι 446.14 έχουν πρόβλημα. Δεν εφαρμόζεται το Sharpening ξεχωριστά σε κάθε παιχνίδι αλλά και αν τύχει και εφαρμοστεί, το game ξεκινάει με αλλοιωμένα γραφικά.  Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ. Για να δούμε τι θα γίνει, θα το φτιάξουν ποτέ αυτό το πρόβλημα...;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
3 minutes ago, _Theo_ said:

Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ.

Αυτοί πέρα από WDDM 2.7 υποστηρίζουν και το Hardware Accelerated GPU Scheduling? 

Φαίνεται στο νέο GPU-Z στην καρτέλα Advanced επιλογή WDDM.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αυτοί πέρα από WDDM 2.7 υποστηρίζουν και το Hardware GPU Scheduling? 

 

Ναι. Αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία που έχω, λέει ότι μάλλον είναι μπούρδα. Δεν βλέπω καμιά διαφορά στις εφαρμογές (games) που τρέχω, είτε έχει να κάνει με την ποιότητα απεικόνισης είτε με την ταχύτητα. Ίσως στο μέλλον σε νεότερες εφαρμογές να υπάρχει κάποια διαφορά.

hws.jpg

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά πρέπει να σου βελτιώσει τα minimum fps, αν το κατάλαβα καλά δεν θα δεις πιο πολλά fps από όσα είχες αλλά λιγότερα βυθίσματα.
Ίσως και να το κατάλαβα λάθος βέβαια

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, comfuzio είπε

Κανονικά πρέπει να σου βελτιώσει τα minimum fps, αν το κατάλαβα καλά δεν θα δεις πιο πολλά fps από όσα είχες αλλά λιγότερα βυθίσματα.
Ίσως και να το κατάλαβα λάθος βέβαια

Εννοείς χωρίς να είναι σχεδιασμένο να το υποστηρίζει το engine του παιχνιδιού; Χλωμό...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Occultist είπε

Εννοείς χωρίς να είναι σχεδιασμένο να το υποστηρίζει το engine του παιχνιδιού; Χλωμό...

Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL.

Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL.

Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD

Δεν νομίζω ότι χάνεις και τίποτα όπως το βλέπω... 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, comfuzio είπε

Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL.

Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD

Έτσι όπως το λέει, φαίνεται να μην παίζει καν σημασία το API (πόσο μάλλον το engine). Μόνο ο driver (και το λειτουργικό προφανώς). Απλώς κρατάω μικρό καλάθι γιατί και σε άλλα wow features που είχαν ανακοινωθεί σε μελλοντική υποστήριξη, στην πράξη δεν έκαναν τίποτα για software που είχε ήδη κυκλοφορήσει...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, GIANNIS400 είπε

Εκανα φορματ στον υπολογιστη και κατέβασα το g-force (συννημενο αρχειο), αυτο θα περασει αυτόματα τους drivers της gtx 1060 6giga που εχω?

g-force.png

Ναι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2020 στις 8:25 ΜΜ, _Theo_ είπε

Για άλλη μια φορά και οι 446.14 έχουν πρόβλημα. Δεν εφαρμόζεται το Sharpening ξεχωριστά σε κάθε παιχνίδι αλλά και αν τύχει και εφαρμοστεί, το game ξεκινάει με αλλοιωμένα γραφικά.  Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ. Για να δούμε τι θα γίνει, θα το φτιάξουν ποτέ αυτό το πρόβλημα...;;

Δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα και χρησιμοποιω για καθε παιχνιδι ξεχωριστα το sharpening απο τοτε που βγηκε το feature.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα θέμα με το sharperning και εδώ, είτε μέσα από τους drivers, είτε από τα φίλτρα του geforce experience. Το lumasharpen του reshade πιστεύω είναι καλύτερο όμως..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Κανένα θέμα με το sharperning και εδώ, είτε μέσα από τους drivers, είτε από τα φίλτρα του geforce experience. Το lumasharpen του reshade πιστεύω είναι καλύτερο όμως..

Εγω τα χρησιμοποιω και τα δυο ταυτοχρονα στο rdr2 που ειναι τιγκα στη θολουρα σε 1080p και ειναι μπομπα.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Νέος οδηγός 451.48 WHQL με νέα χαρακτηριστικά:

 

Game Ready for DirectX 12 Ultimate
The new Game Ready Driver provides full support for the new DirectX 12 Ultimate graphics API. This includes support for DirectX Raytracing (DXR) version 1.1 as well as support for mesh shaders, sampler feedback, and variable-rate shading (VRS). Additionally, this driver supports Hardware-accelerated GPU Scheduling when used with the Windows 10 May 2020 Update.

 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.