jack124 823 Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2020 23 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Νομίζω το WDDM 2.7 θα είναι στους 450.** drivers.. Τελικά το WDDM παρέμεινε στο 2.6 Άρα έχεις δίκιο 😛 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
_Theo_ 2.723 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Για άλλη μια φορά και οι 446.14 έχουν πρόβλημα. Δεν εφαρμόζεται το Sharpening ξεχωριστά σε κάθε παιχνίδι αλλά και αν τύχει και εφαρμοστεί, το game ξεκινάει με αλλοιωμένα γραφικά. Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ. Για να δούμε τι θα γίνει, θα το φτιάξουν ποτέ αυτό το πρόβλημα...;; Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Moderators Thresh 61.317 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 3 minutes ago, _Theo_ said: Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ. Αυτοί πέρα από WDDM 2.7 υποστηρίζουν και το Hardware Accelerated GPU Scheduling? Φαίνεται στο νέο GPU-Z στην καρτέλα Advanced επιλογή WDDM. Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
_Theo_ 2.723 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, Thresh είπε Αυτοί πέρα από WDDM 2.7 υποστηρίζουν και το Hardware GPU Scheduling? Ναι. Αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία που έχω, λέει ότι μάλλον είναι μπούρδα. Δεν βλέπω καμιά διαφορά στις εφαρμογές (games) που τρέχω, είτε έχει να κάνει με την ποιότητα απεικόνισης είτε με την ταχύτητα. Ίσως στο μέλλον σε νεότερες εφαρμογές να υπάρχει κάποια διαφορά. 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
comfuzio 1.560 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Κανονικά πρέπει να σου βελτιώσει τα minimum fps, αν το κατάλαβα καλά δεν θα δεις πιο πολλά fps από όσα είχες αλλά λιγότερα βυθίσματα. Ίσως και να το κατάλαβα λάθος βέβαια Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Occultist 2.246 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 5 ώρες πριν, comfuzio είπε Κανονικά πρέπει να σου βελτιώσει τα minimum fps, αν το κατάλαβα καλά δεν θα δεις πιο πολλά fps από όσα είχες αλλά λιγότερα βυθίσματα. Ίσως και να το κατάλαβα λάθος βέβαια Εννοείς χωρίς να είναι σχεδιασμένο να το υποστηρίζει το engine του παιχνιδιού; Χλωμό... Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
comfuzio 1.560 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, Occultist είπε Εννοείς χωρίς να είναι σχεδιασμένο να το υποστηρίζει το engine του παιχνιδιού; Χλωμό... Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL. Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
_Theo_ 2.723 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 19 λεπτά πριν, comfuzio είπε Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL. Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD Δεν νομίζω ότι χάνεις και τίποτα όπως το βλέπω... 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Occultist 2.246 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, comfuzio είπε Hardware-accelerated GPU scheduling : It allows the video card to directly manage its video memory, which in turn significantly improves the performance of the minimum and average FPS, and thereby reducing latency. It works regardless of the API used for games and applications such as DirectX / Vulkan / OpenGL. Κάτι παραπάνω δεν ξέρω. Έτσι που το διαβάζω, το βλέπω για ανεξάρτητος προγράμματος. Τέσπα, θα δείξει από όσους το έχουν. Εγώ με gtx980 και rx480 είμαι στην απ'έξω και στα 2 xD Έτσι όπως το λέει, φαίνεται να μην παίζει καν σημασία το API (πόσο μάλλον το engine). Μόνο ο driver (και το λειτουργικό προφανώς). Απλώς κρατάω μικρό καλάθι γιατί και σε άλλα wow features που είχαν ανακοινωθεί σε μελλοντική υποστήριξη, στην πράξη δεν έκαναν τίποτα για software που είχε ήδη κυκλοφορήσει... 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
GIANNIS400 50 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2020 Εκανα φορματ στον υπολογιστη και κατέβασα το g-force (συννημενο αρχειο), αυτο θα περασει αυτόματα τους drivers της gtx 1060 6giga που εχω? Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
giorgosmcmc 976 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 14 ώρες πριν, GIANNIS400 είπε Εκανα φορματ στον υπολογιστη και κατέβασα το g-force (συννημενο αρχειο), αυτο θα περασει αυτόματα τους drivers της gtx 1060 6giga που εχω? Ναι. Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
giorgosmcmc 976 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 1/6/2020 στις 8:25 ΜΜ, _Theo_ είπε Για άλλη μια φορά και οι 446.14 έχουν πρόβλημα. Δεν εφαρμόζεται το Sharpening ξεχωριστά σε κάθε παιχνίδι αλλά και αν τύχει και εφαρμοστεί, το game ξεκινάει με αλλοιωμένα γραφικά. Έβαλα τους 450.99 beta και φαίνονται οκ. Για να δούμε τι θα γίνει, θα το φτιάξουν ποτέ αυτό το πρόβλημα...;; Δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα και χρησιμοποιω για καθε παιχνιδι ξεχωριστα το sharpening απο τοτε που βγηκε το feature. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2020 από giorgosmcmc Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
yiannis1991 4.256 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Κανένα θέμα με το sharperning και εδώ, είτε μέσα από τους drivers, είτε από τα φίλτρα του geforce experience. Το lumasharpen του reshade πιστεύω είναι καλύτερο όμως.. Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
giorgosmcmc 976 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Κανένα θέμα με το sharperning και εδώ, είτε μέσα από τους drivers, είτε από τα φίλτρα του geforce experience. Το lumasharpen του reshade πιστεύω είναι καλύτερο όμως.. Εγω τα χρησιμοποιω και τα δυο ταυτοχρονα στο rdr2 που ειναι τιγκα στη θολουρα σε 1080p και ειναι μπομπα. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2020 από giorgosmcmc 1 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
_Theo_ 2.723 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2020 Νέος οδηγός 451.48 WHQL με νέα χαρακτηριστικά: Game Ready for DirectX 12 Ultimate The new Game Ready Driver provides full support for the new DirectX 12 Ultimate graphics API. This includes support for DirectX Raytracing (DXR) version 1.1 as well as support for mesh shaders, sampler feedback, and variable-rate shading (VRS). Additionally, this driver supports Hardware-accelerated GPU Scheduling when used with the Windows 10 May 2020 Update. 3 Σύνδεσμος στην ανάρτηση Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμόΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα