_BASSstarlet_ Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Υπάρχει και αυτό: Και γω <<χτύπησα>> αρκετά προϊόντα,και δεν έπεσα σε τέτοιο.. Μια και τό'φερε η κουβέντα,ποιά η διαφορά των 2 ετών του καταστήματος; Δεν είναι μίνιμουμ 2 χρόνια η εγγύηση στα πάντα;
liopyr Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Όντως τα ξανά αλλάξαν σήμερα. Ο νόμος για τις εγγυήσεις είναι λίγο tricky. Aν θυμάμαι καλά, ο κατασκευαστής μπορεί να δώσει και ένα χρόνο εγγύηση σε ένα προϊόν, αλλά το κατάστημα που το πουλάει οφείλει να σου δώσει 2 χρόνια minimum εγγύηση καλής λειτουργίας. Μπορεί να μη θυμάμαι καλά και να λέω ανακρίβειες, όποιος έχει όρεξη να διαβάσει υπάρχουν λεπτομέρειες εδώ.
aledjo Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 ε και τι διαφορα εχει? το μονο που μπορουν να κανουν στους εξυπνους ειναι να τους καθηστερει και τιποτα αλλο....
liopyr Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 ε και τι διαφορα εχει? το μονο που μπορουν να κανουν στους εξυπνους ειναι να τους καθηστερει και τιποτα αλλο.... Προφανώς οι κατασκευαστές κατέχουν την τεχνογνωσία να καταλάβουν πότε ένα προϊόν είναι ελλατωματικό, και πότε πήρε ο πιτσιρικάς το όπλο του και το καθάρισε. Πέρα από αυτό, δεν μας απασχολεί το τι θα κάνουν σε αυτούς, μας απασχολεί στο να μη ταλαιπωρηθούν οι υπόλοιποι που δεν φταίνε σε τίποτα. Πάντως το γεγονός αποδείχτηκε "false alarm", κάποιος υπάλληλος προφανώς έκανε λάθος. Εδώ που τα λέμε, δεν είναι κακό να κλειδωθεί το thread.
Physics_Rulez Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μη στεναχωριέσαι, όποιος και να αναλαμβάνει την εγγύηση εσένα δε σε νοιάζει... Την ευθύνη απέναντί σου την έχει ακόμα το plaisio. Το plaisio και το κάθε plaisio είναι υποχρεωμένο να σου δώσει τα λεφτά σου πίσω, το plaisio είναι υποχρεωμένο να κάνει αντικατάσταση και ότι άλλο επιθυμείς σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος. Και να μην ψαρώνετε εάν σας λένε τίποτα του στύλ "πρέπει να συνεννοηθούμε με την εταιρία για να σας κάνουμε αντικατάσταση..." Την ευθύνη την έχει ο λιανοπωλητής. Να σας κάνει την αντικατάσταση και μετά να κόψει το λαιμό του με την αντιπροσωπία. O Ν. 3043/2002 μιλάει για ευθύνη του πωλητή και όχι "αντιπροσωπίας" και μλκίες.
liopyr Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δεν είχα αμφιβολία για το αν θα βρω δίκιο, αλλά για την ενδεχόμενη ταλαιπωρία μέχρι να το βρω...
S2Katana Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δεν βλέπω και καμμία κρίση προσωπικά στις αγορές Η/Υ.Δίνουν και παίρνουν τα thread στο subforum των αναβαθμίσεων. Το γεγονός, (όπως έγραψα και παραπάνω) πως άλλαξε η πολιτική εγγύησης μόνο στις κάρτες γραφικών και τις μητρικές, κάνει ξεκάθαρα τα πράγματα για εμένα. Πολύ σωστό. Και δεν είναι μόνο ότι μειώνεται στη 2ετία, αλλά ότι ενδέχεται να γίνει λίγο πιο δύσκολο το RMA γιατί οι αντιπροσωπείες είναι πιο αναλυτικές σε αυτά το θέματα.
dancer Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Βασικα μπερδευεστε μερικοι,εφοσον φτιαξεις pc στο πλαισιο σου δινουν 3 χρονια εγγυηση ανεξαρτητως τι θα βαλεις μεσα. Αν τα απρεις ξεχωριστα τα κομματια τοτε εχεις εγγυηση αντιπροσωπειας που ειναι και το φυσιολογικο. Επισης η Ε.Ε εχει νομο που λεει οτι ολα τα ηλεκτρονικα εχουν 2 χρονια εγγυηση επομενως αν δειτε λαπτοπ που λεει ενα χρονο τοτε ισχυουν 2 χρονια και πολυ ευκολα μπορειτε να καταγειλετε την εν λογω εταιρια μεσω των καταναλωτικων οργανωσεων εφοσον δεν σας το φτιαχνει.
S2Katana Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Nαι, μόνο που με την καταγγελία, δε θα πείσεις την εταιρία να κάνει κάτι. Μόνο με εξώδικο. Επίσης, ποιος κάθεται να φτιάξει σύνθεση Turbo-X, ενώ είναι γνώστης?
aledjo Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Προφανώς οι κατασκευαστές κατέχουν την τεχνογνωσία να καταλάβουν πότε ένα προϊόν είναι ελλατωματικό, και πότε πήρε ο πιτσιρικάς το όπλο του και το καθάρισε. δε παιζει ποτε κατι τετοιο γιατι 1) δε μπορουν να βρουν την αιτια 2) δε τους συμφερει να χασουν χρονον και επομενος χρημα για κατι τετοιο. δε μπορουν να βρουν γιατι καικε κατι.... πχ. τροφοδοτικο, πως θα το βρουνε? αν μια μερα στα καλα του καθουμενου δεν αναβει πως να βρουνε ποιος το προκαλεσε? μπορει η δεη, μπορει οτιδηποτε αλλο... τι θα πουνε στο πελατη? εξαλλου δε τους συμφερει να κατσουν 1 ωρα να ψαξουν να το βρουν αυτο γιατι σε 1 ωρα μπορουν να φτιαξουν 5 καινουργια και να πουλησουν... επιχειρηματικα μιλαω.... και αυτο ισχυει σε ολα τα προιοντα αφου πλεον οι τιμες ειναι ξεφτιλα! αν χαλασει ενα dvd-rw θα κατσει κανεις να το ψαξει? 20 ευρω εχει καινουργιο για τον πελατη και 5 ευρω για την εταιρια.... τι να ψαξει? μνημες? καρτες γραφικων? οθονες? tvtuner? μητρικες? ακομα και τα ακριβα κινητα πλεον δε τα κοιταει κανεις! αμεση αντικατασταση και σκουπιδια! επιχειρηματικα καλυτερα να κανεις αμεση αντικατασταση 10 κινητων σε 1 ωρα παρα να κανεις ελεγχο 10 κινητων σε 8 ωρες... τις υπολοιπες 7 ωρες μπορεις να κανεις κατι αλλο που θα βγαλεις πιο πολλα λεφτα. καλος ηρθατε στον επιχειρηματικο κοσμο!
De@th L0rd Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Βασικά στο θέμα της διάρκειας των εγγυήσεων πολλές εταιρίες χωλένουν βλέπε Apple,Sony,κτλ.
GoriLLakoS Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Χαιρετώ την παρέα, Mε τα εικονίδια στο Πλαίσιο έγινε μπέρδεμα για μερικές ώρες. Τίποτα δεν άλλαξε, όλα είναι όπως πρίν Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα
madsc Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Πήραμε όλοι επίσημη απάντηση νομίζω. Ας βασιζόμαστε στα γεγονότα πριν ξεκινάμε τις υποθέσεις. /sc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.