Προς το περιεχόμενο

EξΑμερικανιστήκαμε...


o_magazatoras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δλδ στην υποσαχάρια αφρική που γεννοβολάνε αβέρτα φταίνε οι γονείς, και όχι το ότι οι κυβερνήσεις αντί να ακούσουν τους δυτικούς κάνουν τα δικά τους?

 

wat ?

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αυτη η ισοπεδωση δεν ειναι σωστη. Υπαρχουν πολλοι εξαιρετικοι καθηγητες, υπαμοιβομενοι για τη δουλεια που κανουν και το επιστημονικο τους επιπεδο, παιδαγωγοι με επιμορφωσεις-μεταπτυχιακα-σεμιναρια, που πραγματικα βοηθουν τους μαθητες. Υπαρχουν και αλλοι που επειδη ειχε ο μπαμπας χωραφια, σπουδασαν σε 300χρονια και μολις μπαινουν στην ταξη αρχιζουν να μιλουν για τον Παναθηναικο και τα συναφη..

 

Οι πρωτοι εχουν καθε δικαιωμα να διαμαρτυρονται για την υποβαθμιση του επαγγελματος τους (που κατα τη γνωμη μου ειναι ζωτικης σημασιας και πρωτης προτεραιοτητας), ενω οι δευτεροι πρεπει να ευχαριστουν το Θεο που βολευτηκαν και βγαζουν το 1300αρι ακοπα και αναιμακτα.

 

Το μεγαλο εγκλημα που συντελειται, ειναι οτι το εκπαιδευτικο συστημα ειναι ετσι δομημενο, ωστε να μην δινει κινητρα στους ευσυνειδητους εκπαιδευτικους να βελτιωσουν ακομα περισσοτερο τη δουλεια τους και να ζουν αξιοπρεπως με το μισθο ενος επιστημονα, αλλα αντιθετως δινει κινητρα προς την τεμπελια και τον ωχαδερφισμο.

 

Ειτε εισαι στο γκισε της ΔΕΗ δημοσιος υπαλληλος και εισπραττεις λογαριασμους, ειτε εισαι επιστημονας και διαμοργωνεις ανθρωπους, το ιδιο και το αυτο.(εκτος του μισθου που στην πρωτη περιπτωση ειναι σαφως αυξημενος). προωθειται η δημοσιουπαλληλιστικη νοοτροπια παντου.

Δημοσ.
wat ?

 

the Dali way:-D

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:31 ----------

 

Αυτη η ισοπεδωση δεν ειναι σωστη. Υπαρχουν πολλοι εξαιρετικοι καθηγητες, υπαμοιβομενοι για τη δουλεια που κανουν και το επιστημονικο τους επιπεδο, παιδαγωγοι με επιμορφωσεις-μεταπτυχιακα-σεμιναρια, που πραγματικα βοηθουν τους μαθητες. Υπαρχουν και αλλοι που επειδη ειχε ο μπαμπας χωραφια, σπουδασαν σε 300χρονια και μολις μπαινουν στην ταξη αρχιζουν να μιλουν για τον Παναθηναικο και τα συναφη..

 

Οι πρωτοι εχουν καθε δικαιωμα να διαμαρτυρονται για την υποβαθμιση του επαγγελματος τους (που κατα τη γνωμη μου ειναι ζωτικης σημασιας και πρωτης προτεραιοτητας), ενω οι δευτεροι πρεπει να ευχαριστουν το Θεο που βολευτηκαν και βγαζουν το 1300αρι ακοπα και αναιμακτα.

 

Το μεγαλο εγκλημα που συντελειται, ειναι οτι το εκπαιδευτικο συστημα ειναι ετσι δομημενο, ωστε να μην δινει κινητρα στους ευσυνειδητους εκπαιδευτικους να βελτιωσουν ακομα περισσοτερο τη δουλεια τους και να ζουν αξιοπρεπως με το μισθο ενος επιστημονα, αλλα αντιθετως δινει κινητρα προς την τεμπελια και τον ωχαδερφισμο των εκπαιδευτικων.

 

Δηλαδη ειτε εισαι στο γκισε της ΔΕΗ δημοσιος υπαλληλος και εισπραττεις λογαριασμους, ειτε εισαι επιστημονας και διαμοργωνεις ανθρωπους, το ιδιο και το αυτο.(εκτος του μισθου που στην δευτερη περιπτωση ειναι σαφως αυξημενος). προωθειται η δημοσιουπαλληλιστικη νοοτροπια παντου.

 

 

κατανοητο οτι πρεπει να υποστηριξεις την συντεχνια σου αλλα μην το ριχνουμε και στην τρελιτσα

 

μεριδιο ευθυνης εχουν οι δασκαλοι-καθηγητες πολυ μα πολυ λιγοτερο ομως απο τους γονεις του

Δημοσ.

κατανοητο οτι πρεπει να υποστηριξεις την συντεχνια σου αλλα μην το ριχνουμε και στην τρελιτσα

Ιατρος ειμαι.

μεριδιο ευθυνης εχουν οι δασκαλοι-καθηγητες πολυ μα πολυ λιγοτερο ομως απο τους γονεις του

Κανεις δεν ειπε οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση οι δασκαλοι ειναι αμοιροι ευθυνων. Αλλα μαλλον δεν καταλαβες λεξη απ οτι εγραψα.

Δημοσ.

1) sorry then

 

2) καλα αμα συζηταμε για νεους που στην πορεια την βλεπουν αλλιως την δουλεια (δικαιολογημενα εν μερει βεβαια) η για κατι λιγους αθεραπευτα ρομαντικους και δoν κιχωτες τοτε ξανα μανα sorry

Δημοσ.

Eγώ να καταλάβεις δεν υπήρξα ποτέ καλός μαθητής, ειδικά στο γυμνάσιο ήμουν μόνιμο μέλος στις εξετάσεις του σεπτεμβρίου. Εμένα λοιπόν με πείραζε που ένα φυτό πεταγόταν και ήξερε την απάντηση της ερωτησης που έκανε σε μένα ο καθηγητής, σαφώς με δόλο δεν εξηγείται αλλιώς, αφού ήξερε ότι πάντα πήγαινα αδιάβαστος. Οπότε και γω έπεφτα θυμα μπουλισμού. Φταίω εγώ μετά που τον "κανόνιζα" και μετά κλαιγόταν στους γονείς του, που κάνανε παράπονα για το μονάκριβο τους κανακάρη? Ευτυχώς το παιδί ανένειψε μετά και σήμερα έχει γίνει άλλος άνθρωπος. Βέβαια έπρεπε να μάθει, αλλιώς δε θα χε μάθει. Επομένως για το φαινόμενο του μπουλινγκ ευθύνονται πρωτίστως οι καθηγητές

 

Όταν λες τον "κανόνιζες", εννοείς ότι το έδερνες; Αυτό που έκανε εκείνος σαφώς και ήταν λάθος αλλά κι αυτό που έκανες εσύ νταηλίκι ήταν. Και εξηγούμαι... έχω αντιμετωπίσει την ίδια ακριβώς κατάσταση στο παρελθόν, με κάποιες μικρές διαφορές. Το θέμα τέλος πάντων είναι ότι ήταν μια κοπέλα, δε την έλεγες και "φυτό" -αν και δε χρησιμοποιώ πλέον τη λέξη αυτή- με απίστευτο τουπέ, απαξίωνε πολλά παιδιά (κι εμένα μέσα) και είχε άθλια συμπεριφορά εντός κι εκτός της τάξης. Σε συνδυασμό με κάποια άλλα γεγονότα, με είχε κάνει να την αντιπαθήσω αρκετά (τα αισθήματα ήταν αμοιβαία) σε σημείο να θέλω να τις ρίξω 2 σφαλιάρες (η μόνη φορά που σκέφτηκα κάτι τέτοιο για κοπέλα). Αποφάσισα απλά να μη δίνω σημασία, στο κάτω κάτω αυτό είναι ένα απ' τα κακά του σχολείου. Είσαι σε ένα χώρο 6-7 ώρες την ημέρα και συναναστρέφεσαι με διάφορα παιδιά. Δε γίνεται να τα πας καλά με όλους, θα υπάρξουν συμπάθειες και αντιπάθειες.

 

Θες κι άλλο παράδειγμα; Εξυπνάκιας που με διάφορα καραγκιοζιλίκια (είχε και λίγο χιούμορ βέβαια ο πούστης) είχε καταφέρει να έχει μια στάνταρ παρέα και έλεγε σε διάφορους μαλακίες για να καλύψει τις δικές του ανασφάλειες. Εμένα δε μου λεγε και πολλά, ίσως γιατί σωματικά τον είχα. Έλεγε σε φίλους μου όμως, ε τον έπιασα μια φορά του είπα 2 πράματα και ησύχασε. Δεν τον άγγιξα, απλά τον έκανα λίγο να αισθανθεί σαν τα "θύματα" του.

 

Τι θέλω να πω... και στις 2 περιπτώσεις επέλεξα να αδιαφορήσω (και στη περίπτωση του μαλάκα είχα δείξει τεράστια ανοχή, θα μπορούσαμε να είχαμε αρπαχτεί απ' τη 2η μέρα). Γιατί αδιαφόρησα; Επειδή έτσι κι αλλιώς οι απόψεις του καθενός δε μ' αγγίζουν, κι εγώ μπορώ να πιστεύω ότι να ναι για τον άλλο. Άσε που τη σφαλιάρα (που στη περίπτωση σου ο "προβληματικός" την έφαγε από σένα) τέτοιου είδους άτομα θα την φάνε στη ζωή όταν βγουν εκεί έξω. Και δε θα φάνε μία αλλά πολλές, γιατί πολύ απλά η ψεύτικη ζωή του σχολείου δε συγκρίνεται με τη πραγματική. Όπως είπαμε πριν, το ποιος είναι δημοφιλής στο σχολείο ορίζεται με τελείως υποκειμενικά κριτήρια.

 

Για το κατά πόσο φταίει ο καθηγητής σε τέτοια φαινόμενα, θα το αναλύσω παρακάτω.

 

Ισως λέμε διαφορετική συζήτηση με τα ίδια πρόσωπα. Πάντως μέχρι και ο αυτιάς παραξευνεύτηκε. Δεν απείλησε κανένα με σωματική βλάβη (αυτό έλειπε) απλά θα το παιζε σνειπ και τα παιδιά του κυριου θα ήταν ο πότερ, αν έχεις διαβάσει το βιβλίο

 

Πράγματι, για άλλο λέμε αφού δε θυμάμαι τον Αυτιά να παίρνει μέρος στη συζήτηση. Αν απείλησε με οποιοδήποτε τρόπο παιδιά και δη δημόσια είναι κατακριτέος.

 

Ο καθηγητής δεν είναι παιδαγωγός. Από μόνη της η θέση προδίδει έναν εξουσιαστικό χαρακτήρα. Εχει συγκεκριμένες υποχρεώσεις. Οι υποχρεώσεις του είναι να κάνει μάθημα ώστε να μη στέλνει ο γονέας τα παιδιά του σε μένα επειδή ο καθηγητής ασχολείται με τα συνδικαλιστικά ενδιαφέροντα. Ο καθηγητής αν δεν βγάλει τον εξουσιαστικό μανδύα από πάνω δεν μπορεί να γίνει προσβάσιμος στους "υποτακτικούς" του τους μαθητές δλδ. Τώρα ο κάθε γονέας επιθυμεί το παιδί του να πορευθεί αλλιώς στην κοινωνία. Πχ ο ένας επιθυμεί να πατήσει επί πτωμάτων για να ανελιχθεί, ενώ ο άλλος να γίνει δημόσιος και να τα ξύνει εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Και οι δυο να βολευτούν από τα "διδάγματα" του καθηγητή είναι δύσκολο.

 

Ο καθηγητής βρίσκεται κάθε μέρα τόσες ώρες ανάμεσα σε παιδιά, δε γίνεται να μη λειτουργεί σαν παιδαγωγός ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το σχολείο είναι και φορέας κοινωνικοποίησης. Οι υποχρεώσεις που έχει προκύπτουν από το γεγονός ότι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να διδάξει παιδιά. Πέρα λοιπόν από την υποχρέωση του να βγάλει μια συγκεκριμένη ύλη (κάτι το οποίο είναι το κύριο μέλημα του) πρέπει και να βοηθάει και να συμβουλεύει τα παιδιά (όπως είπα πριν, μετάδοση ιδανικών και αξιών κλπ). Αυτό βέβαια δεν είναι εύκολο, κυρίως λόγω 2 παραγόντων:

 

-Αναλόγως το μάθημα, δεν είναι το ίδιο εύκολο να γίνει μια πιο χαλαρή κουβέντα γύρω από κάποια -άσχετα ίσως- θέματα. Για παράδειγμα, τι συζήτηση να κάνουμε στα μαθηματικά κατεύθυνσης; Ενώ στην έκθεση ή στην ιστορία γενικής μια χαρά συζητήσεις γίνονται.

-Αναλόγως τον καθηγητή, το γεγονός ότι η θέση του έχει εξ' ορισμού έναν εξουσιαστικό χαρακτήρα τον κάνει πολλές φορές απόμακρο. Μερικοί δεν ενδιαφέρονται για τίποτα πέρα από το να έρθουν στη τάξη, να πούνε 2-3 πράγματα που έχουν να πουν και να την κάνουν. Καμία σχέση με τα παιδιά. Ενώ ο δάσκαλος που είναι πιο κοντά στους μαθητές, τους παρακινεί πολλές φορές να διαβάσουν και οι μαθητές τον θυμούνται ως "γαμάτο".

 

Το αν μια οικογένεια θέλει να δει το παιδί του βολεμένο κάπου, με σταθερό μισθό και χαλλλλαρά εξαρτάται από τη παιδεία που έχει. Γι' αυτό αν τυχών υπάρχουν τέτοιες οικογένειες, θα πρέπει το παιδί μέσω του σχολείου αλλά και ψάχνοντας μόνο του να έρθει σε επαφή και με άλλες απόψεις και να αποφασίσει τελικά τι θέλει να κάνει ο ίδιος και όχι τι θέλει η μάνα του (που σίγουρα θα θέλει το παιδί της να πάει σε καμιά σχολή φιλέτο αλλιώς δε θα μπορεί να κυκλοφορήσει έξω).

 

Το ότι ο καθηγητής ασχολείται με τα συνδικαλιστικά του ενδιαφέροντα δε με ανησυχεί τόσο όσο το γεγονός ότι απ' το λύκειο τα παιδιά μπαίνουν σε νεολαίες.

 

Το κακό με τον οποιοδήποτε καθηγητή είναι ότι πρέπει να έχεις οπτική επαφή μαζί του. Και φαντάζομαι να συμφωνείς, πως ένας καλοντυμένος,φρεσκοξουρισμένος πλυμένος και αρωματισμένος άνθρωπος κάνει καλύτερη εντύπωση από κάποιον που έχει ξεχάσει να κάνει μπάνιο ή να ξυριστεί. Φαντάζομαι ξέρεις πόσα μικρόβια εγκαθίστανται στις τρίχες. Επιπλέον όσους τέτοιους έχω γνωρίσει βρωοκοπάει η ανάσα τους και οι οδοντόπαστες είναι άγνωστες λέξεις προς αυτούς. Καλά ας μη μιλήσουμε για ενυδατικές κρέμες. Το δέρμα τους θα κάνει αντίδραση όταν έρθει σε επαφή με αυτές. Αρα, ο κάθε λογικός άνθρωπος προτιμάει να έχει απέναντι του έναν περιποιημένο και όχι έναν λέτσο. Τέλος η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των υποκειμένων ανήκει σε ένα συγκεκριμένο είδος ανθρώπου που πρωτοεμφανίσθη πριν 30 χρόνια και ταλαιπωρεί ακόμα και σήμερα τη χώρα μας.

 

Α και γιατί είναι ρατσισμός να κοροιδεύεις κάποιον, με βάση την εξωτερική του εμφάνιση? Το γέλιο είναι χαρά. Αμ τρως που τρως, νόμιζες πως θα πέρναγες απαρατηρητος? Για μένα ρατσισμός είναι η ταξινόμηση των παιδιών από τους καθηγητές σε "καλούς" και "κακούς" μαθητές. Μου χουν πει για έναν καθηγητή, ο οποίος έβαζε σε όλους 20. Θα μου πεις πως γίνεται αυτό? Απλά έβαζε θέματα ξεχωριστά σε μαθητή, ανάλογα με τις δυνατότητες του. Και κυρίως ποτέ δεν έκανε ερωτήσεις στην τάξη, ούτε "εξέταζε" σαν ιεροεξεταστής.

 

Ναι, σαφώς και προτιμώ έναν καθηγητή καθαρό και περιποιημένο απλώς δεν αποκλείω τα μούσια ή το μαλλί. Γιατί προφανώς όταν έχεις μακρύ μαλλί ή μούσια τα φροντίζεις τόσο για σένα όσο και για τους γύρω σου (και κοντό μαλλί όταν έχεις δε κυκλοφορείς με λαδωμένες τρίχες, έτσι; ). Το αν βρωμάει η ανάσα τους λόγω του τσιγάρου ή της βαρεμάρας τους να πλυθούν είναι πρόβλημα τους. Και πάλι όμως δε ξέρω κατά πόσο επηρεάζει τη δυνατότητα να διδάξουν. Εγώ πάλι στο παρελθόν είχα συναντήσει ένα μαθηματικό (πραγματικά πολύ καλός καθηγητής και άνθρωπος) που μύριζε ναφθαλίνη. Εννοείτε ότι είχε φάει κράξιμο απ' τα άλλα παιδιά... Αυτό δηλαδή είναι καλύτερο;

 

Δεν τον κορόιδεψε, στηρίχθηκε στην εξωτερική του εμφάνιση για να του τη πει τη στιγμή που μιλούσαν για τα προβλήματα στο εκπαιδευτικό σύστημα και όχι για πασαρέλες και στυλιστικές επιλογές. Στερεότυπα...

 

Ούτε εμένα μου αρέσουν οι καθηγητές που κάνουν διαχωρισμούς. Και εδώ έρχομαι να συμπληρώσω όσα έλεγα πιο πάνω για την ευθύνη που έχουν οι καθηγητές στο φαινόμενο bullying. Ναι, φέρουν μερίδιο ευθύνης γιατί όταν κάνουν διαχωρισμούς ρίχνουν κάποια παιδιά και ανεβάζουν άλλα. Έχω δει και τις 2 όψεις του νομίσματος και έχω βιώσει ανάλογες περιπτώσεις. Σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα καλά. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια καθηγήτρια που είχα στη Β λυκείου, στην ιστορία γενικής. Αυτή δε με πήγαινε μία και μου έκανε τη ζωή δύσκολη, όχι μόνο μέσα στη τάξη. Με κάποιο μαγικό τρόπο ήμουν πάντα προσκολλημένος σε ένα συγκεκριμένο βαθμό. Με τον διπλανό μου σε ένα διαγώνισμα είχαμε γράψει ακριβώς τα ίδια, 14 εγώ 18 αυτός. Στις εξετάσεις μπήκε μέσα και μας είπε τις απαντήσεις των θεμάτων, πάλι 14 εγώ. Ο βαθμός δε με ενδιέφερε και τόσο, ήταν θέμα εγωισμού. Τέλος πάντων, το αποτέλεσμα ήταν -σε συνδυασμό με χοντρά πράματα που μου χε κάνει, γενικά μου είχε γαμήσει τη ψυχολογία- να τη θεωρώ μια ανοργασμικιά, κακιασμένη σκρόφα. Ο καθένας ανάλογα τη συμπεριφορά του κρίνεται. Αν ο καθηγητής συμπεριφέρεται άσχημα, αργά ή γρήγορα θα το βρει μπροστά του. Εγώ δεν αντιδρούσα απλά προσπαθούσα να διαβάζω, άλλος θα της είχε βάλει γκαζάκι στο αμάξι.

Δημοσ.
nick[;2663966'']Χμ! Οχι και τόσο ψεύτικα...

 

αμαν ρε nick απο σενα περίμενα να το πιασεις....

 

 

 

 

επισης, στο οτι οι καθηγητες δεν ειναι καλοι (ή δεν αμείβονται σωστα για να κανουν πιο καλα και πιο θετικα την δουλεια τους) φταιει η κοινωνια με τα προτυπα που προωθει.

 

 

το 60-70 ενας καθηγητης στην αγγλια επαιρνε πιο πολλα λεφτα απο εναν ποδοσφαιριστη. τωρα οσα βγαζει ο 1ος ειναι πιο λιγα απο οσα βγαζουν ατομα με 0 ταλεντο και ικανοτητα.

Δημοσ.
επισης, στο οτι οι καθηγητες δεν ειναι καλοι (ή δεν αμείβονται σωστα για να κανουν πιο καλα και πιο θετικα την δουλεια τους) φταιει η κοινωνια με τα προτυπα που προωθει.

 

 

το 60-70 ενας καθηγητης στην αγγλια επαιρνε πιο πολλα λεφτα απο εναν ποδοσφαιριστη. τωρα οσα βγαζει ο 1ος ειναι πιο λιγα απο οσα βγαζουν ατομα με 0 ταλεντο και ικανοτητα.

 

Ισχύει αυτό που λες και συμβάλλει αρκετά στο πρόβλημα των κακών καθηγητών. Δεν είναι μόνο αυτό όμως... Πολλοί πάνε και σπουδάζουν απλά για να γίνουν καθηγητές και να βολευτούν, με το σταθερό μισθό, τις διακοπές κλπ (πάμε όλοι φυσικομαθηματικό, φιλολογία χώσε). Ε αν δε το αγαπάς το αντικείμενο, δε θα κάνεις σωστά τη δουλειά σου.

 

Βλέπω τι χαμός γίνεται με τους διαγωνισμούς του ασεπ κάθε φορά και απορώ.

Δημοσ.

ναι φυσικα και αυτο που λες ειναι σωστο. αλλα αφου υπαρχει η μονιμότητα με το καλημερα...τι να λεμε...

Δημοσ.

Σίγουρα είναι μεγάλο δέλεαρ, από εκεί και πέρα εξαρτάται και από τον άνθρωπο. Κατά πόσο είναι διατεθειμένος κάποιος να περάσει ταλαιπωρία και να κάνει μια δουλειά που δε του αρέσει απλά και μόνο για το προνόμιο της μονιμότητας και του σίγουρου μισθού;

 

Βλέπω κάτι πολύ νέους καθηγητές και αναρωτιέμαι, πώς χώθηκαν από τώρα εκεί (δε ξέρω βέβαια τι παίζει με εξετάσεις κλπ). Από την άλλη, πολλοί απ' αυτούς που πάνε για στρατιωτικές σχολές δεν είναι καλύτεροι.

Δημοσ.

Δε μπορώ να δεχτώ το γεγονός ο,τι ένας καλός καθηγητής μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός ατόμου.Δηλαδή στα φροντιστήρια που πληρώνατε και οι καθηγητές εκεί ενδιαφέρονταν για εσάς αλλιώς δε θα τα τσέπωναν κατά πόσο συνέβαλαν στο χαρακτήρα που έχετε τώρα;Σαν άνθρωποι όχι σαν μαθητές...ε;Δε το πιστεύω αυτό.Σόρυ.Προτίστως οικογένεια, σωστός γαλουχισμός προσωπικότητας, σωστά πρότυπα και 10 συμβουλές που θα σου χρησιμεύοσουν μεθαύριο στη ζωή σου.Οικογενειακή θαλπωρή και στοργή τα θεωρώ top δεδομένα για τη τρυφερή ψυχή ενός ανηλίκου.Παρόλα αυτά πιστεύω πως και τα γονίδια που κληρονομείς κατά ένα μεγάλο ποσοστό παίζουν ρόλο στο χαρακτήρα σου.Άμα ο μπαμπάς είναι αρχίδι θα το 'χεις στο αίμα σου.

Δημοσ.
Δε μπορώ να δεχτώ το γεγονός ο,τι ένας καλός καθηγητής μπορεί να συμβάλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός ατόμου.Δηλαδή στα φροντιστήρια που πληρώνατε και οι καθηγητές εκεί ενδιαφέρονταν για εσάς αλλιώς δε θα τα τσέπωναν κατά πόσο συνέβαλαν στο χαρακτήρα που έχετε τώρα;Σαν άνθρωποι όχι σαν μαθητές...ε;Δε το πιστεύω αυτό.Σόρυ.Προτίστως οικογένεια, σωστός γαλουχισμός προσωπικότητας, σωστά πρότυπα και 10 συμβουλές που θα σου χρησιμεύοσουν μεθαύριο στη ζωή σου.Οικογενειακή θαλπωρή και στοργή τα θεωρώ top δεδομένα για τη τρυφερή ψυχή ενός ανηλίκου.Παρόλα αυτά πιστεύω πως και τα γονίδια που κληρονομείς κατά ένα μεγάλο ποσοστό παίζουν ρόλο στο χαρακτήρα σου.Άμα ο μπαμπάς είναι αρχίδι θα το 'χεις στο αίμα σου.

 

Είναι γνωστό πως στο σχολείο και ειδικότερα στη τελευταία τάξη του λυκείου δίνεται σημασία αποκλειστικά στο να βγει η ύλη και να δώσουν τα παιδιά εξετάσεις. Αυτός είναι ο κανόνας και όταν υπάρξει η εξαίρεση του καθηγητή που θα μάθει κάτι πιο ουσιαστικό στα παιδιά πολλοί απορούν. Αναλογιζόμενος λοιπόν το γεγονός αυτό, σκέψου τι ισχύει με το φροντιστήριο που υποτίθεται ότι έχει την υποχρέωση να σε περάσει στο πανεπιστήμιο. Αν στο σχολείο υπάρχει ελάχιστος χρόνος για εποικοδομητικές συζητήσεις, στο φροντιστήριο αυτός ο χρόνος είναι ανύπαρκτος. Ο χρόνος είναι χρήμα και έτσι τα παιδιά περιορίζονται στο να μαθαίνουν απ' έξω θεωρίες και ασκήσεις. Το μόνο μάθημα που μπορεί να διδάξει κάτι τα παιδιά είναι η έκθεση, ανάλογα τον καθηγητή βέβαια.

 

Κατά τα άλλα συμφωνώ, για παράδειγμα κάποιος που μεγαλώνει σε μη υγιές οικογενειακό περιβάλλον είναι πιο πιθανό να εκδηλώσει κάποια στιγμή στο μέλλον προβληματική συμπεριφορά. Δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις πάντως...

Δημοσ.

Που κολλανε οι καθηγητες, και μαλιστα καθηγητες ΤΕΧΝΙΚΗΣ εκπαιδευσης! Οχι ρε μαν, φτεει ο μελλοντικος του εργοδοτης.

Αν το μαλα:Xο ηταν μοναχικος τυπος φτεει ο ιδιος. Δεν ηταν το μαυρο προβατο (πχ ενας μαυρος,πανφτωχος,ασχημος,βρωμικος σε ενα σχολειο στη Γλυφαδα) ωστε να μην μπορει να κανει παρεα με καποιον. Ο καθενας μας εχει γνωρισει τετια ατομα, στα οποια τους λες "παμε για κανα καφε" και σου λενε "δε μπορω εχω το ενα εχω το δυο" στο λενε μια στο λενε δυο ... αντε γεια! φτες εσυ? φτεει ο καθηγητης? φτεει η οικογενεια ο γειτονας?

Ο ιδιος φτεει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...