JohnEngineer Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Καλή επιτυχία σε όλους όσους δίνουν απο το φόρουμ πανελλήνιες και μια φιλική συμβουλή... Άν αποτύχετε ή δέν περνάτε εκεί που πραγματικά θέλετε τότε μήν ξαναδίνετε, δέν αξίζει τον κόπο... Φύγετε έξω..
Pacino Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 we_will_rise για να περάσεις σε μια σχολή που τη θέλει πολύς κόσμος είσαι αναγκασμένος να ξεσκιστείς γιατί και οι άλλοι ξεσκίζονται...το θέμα είναι ότι θα μπορούσες να ξεσκίζεσαι και να έχει νόημα..και όχι να μάθεις 10 πράμματα απέξω και να τα ξεχάσεις μόλις βγείς από το εξεταστικό κέντρο!! Λογικά πάντως μπορεί να βρεις και πιο χαμηλόβαθμες πολύ αξιόλογες σχολές που απλά δεν τις έχουν μυριστεί οι υπόλοιποι..για αυτό ψαχτείται αυτοί που δίνεται.. νομίζω πως θα συμφωνήσω με τον JohnEngineer... αν έχετε την οικονομική δυνατότητα φύγετε έξω αντί να δώσετε ξανά...βασικά δε νομίζω να χρειάζονται πολύ περισσότερα χρήμματα από ότι αν σπουδάζεις στην Αθήνα (ενώ δεν είσαι Αθηναίως εννοώ).
teo64x Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 we_will_rise για να περάσεις σε μια σχολή που τη θέλει πολύς κόσμος είσαι αναγκασμένος να ξεσκιστείς γιατί και οι άλλοι ξεσκίζονται...το θέμα είναι ότι θα μπορούσες να ξεσκίζεσαι και να έχει νόημα..και όχι να μάθεις 10 πράμματα απέξω και να τα ξεχάσεις μόλις βγείς από το εξεταστικό κέντρο!! Σίγουρα το σύστημα παιδείας απέχει πολύ από το ιδανικό, αλλά νομίζω ότι η κριτική που γίνεται, γίνεται σε λάθος σημεία. Εφόσον αναγνωρίζεις την αξία του να ξεσκιστείς σε σχολές που έχουν νόημα, θα σταθώ λίγο στο να μάθεις 10 πράγματα απ' έξω. Σε ποια περίπτωση μαθαίνεις 10 άχρηστα πράγματα απ' έξω; Στην τεχνολογική κατεύθυνση, τα μαθήματα βαρύτητας είναι η φυσική και τα μαθηματικά. Παπαγαλία δεν τα λες, γιατί αν ήταν παπαγαλία εγώ που δεν είχα ανοίξει βιβλίο σ' αυτά δεν έπρεπε να γράψω ούτε 10. Έκθεση; Έτσι κι έτσι, αλλά ακούγεται λίγο βλακώδες να είναι κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση και να μην ξέρει να εκφραστεί. Ανάπτυξη εφαρμογών; Το μάθημα είναι προφανώς μάθημα που απαιτεί λογική σκέψη και τίποτα άλλο. Βεβαίως, κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν με τίποτα και καταφεύγουν στην παπαγαλία (η οποία, αν ο μαθητής έχει διάθεση να παπαγαλίσει γερά, καλώς ή κακώς, θα αποδώσει εν μέρει), αλλά το μάθημα σε καμία περίπτωση δεν απαιτεί παπαγαλία. Το μόνο που απαιτεί πραγματικά παπαγαλία, είναι η διοίκηση επιχειρήσεων - υπέροχο μάθημα, ανούσιος τρόπος εξέτασης. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στη θετική. Στη θεωρητική κατεύθυνση, τα μαθήματα είναι εξ ορισμού τέτοια και ακριβώς γι' αυτό το λόγο επιλέγεται από τα άτομα που θέλουν να ακολουθήσουν αυτή τη διαδικασία μάθηση (και οι σχολές τους είναι αντίστοιχες). Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, αν καταφέρεις να ξεχάσεις αυτά που είχες διαβάσει στις πανελλήνιες (πχ είσαι σε σχολή μηχανικών και ξεχάσεις τα μαθηματικά, στην ιατρική και ξεχάσεις τα βασικά της βιολογίας, κλπ), αναγκαστικά δεν προχωράς μέχρι να τα θυμηθείς. Άρα... μάλλον δεν είναι τόσο παράλογο το σύστημα σε αυτό το σημείο.
Pablo_Hasan Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Στην τεχνολογική κατεύθυνση, τα μαθήματα βαρύτητας είναι η φυσική και τα μαθηματικά. Παπαγαλία δεν τα λες, γιατί αν ήταν παπαγαλία εγώ που δεν είχα ανοίξει βιβλίο σ' αυτά δεν έπρεπε να γράψω ούτε 10. παπαγαλια δεν ειναι αλλα ετσι οπως διδασκονται δεν ειναι μαθηματικα, ειναι ασκησιολογια. Μαθαινεις πχ. να παραγωγιζεις και να ολοκληρωνεις αλλα δεν μαθαινεις τι ειναι η παραγωγος ή το ολοκληρωμα.
Pacino Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 teo64x φυσικά δεν αναφέρομαι στην παπαγαλία για τα μαθηματικά και τη φυσική. αυτα είναι φυσικά άκρως απαραίτητα μαθήματα αλλά κι εκεί ισχύει αυτό που λέει ο Pablo_Hasan δηλαδή γίνεται ασκησιολογία κια δεν εμπαιδώνεις κάποια βασικά πράγματα παρόλο που ξέρεις να κάνεις τις αντίστοιχες ασκήσεις. Για την ανάπτυξη εφαρμογών που λες είναι πολύ ωραίο και σχετικά εύκολο μάθημα αλλά 1)για να γράψεις τέλεια πρέπει να γράψεις και θεωρία και 2)το σύστημα και ο τρόπος εξέτασης σε βάζει στη λογική "μαθαίνω παπαγαλία τη θεωρία" και όχι "εμπαιδώνω τη θεωρία και τη γράφω με δικά μου λόγια" Καλά για το ΑΟΔΕ τα είπα πιο πάνω...no comment. Αλλά ας δούμε για παράδειγμα και τη Βιολογία κατεύθηνσης (για τη θετική κατ.) πολύ σηματνικό μάθημα..αλλά οι μαθητές μπαίνουν στη λογική να τα μάθουν όλα απέξω και να μπορούν να συνδιάσουν με συγκεκριμένο τρόπο για να απαντήσουν στις περίφημες συνδιαστικές ερωτήσεις!!! Και φυσικά η ιστορία είναι σημαντική αλλά και πάλι εξετάζεται με βάση ποιος παπαγαλίζει καλύτερα (άσε που παλιά όπου και να θελες να περάσεις έπρεπε να παπαγαλίσεις και βιολογία γενικής πχ.) Τεσπά καταλήγω ότι όλα τα μαθήματα τα θεωρώ σημαντικά αλλά εξετάζονται τελείως λάθος. Και όλοι θα το καταλάβουνε όταν πάνε στο πανεπηστήμιο...εκεί (εκτός στην ειδική περίπτωση που πρόκειται για τεράστιο μαλ... καθηγητή) τα μαθήματα γίνονται πολύ πιο ουσιαστικά!
lenin Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 Δημοσ. 27 Απριλίου 2009 δλδ καταληγουμε και παλι στο συμπερασμα οτι το ελληνικο συστημα ειναι γτπ; Το συμπέρασμα το έχουμε βγάλει αγόρια και κορίτσια (οι περισσότεροι τουλάχιστον).....εμείς τι κάνουμε γι' αυτό?! Τι θα πει γτπ ρε παιδιά ; Κάπως δεν πρέπει να "φιλτράρονται" οι εισακτέοι σε κάθε σχολή ; Μην ξεχνάς ότι μιλάς για ανθρώπους και όχι για ρομπότ (αν και αυτός είναι ο στόχος, τέσπα). Απο το δημοτικό πηγαίνουμε στο σχολείο και διαβάζουμε- στην αρχή για να μάθουμε, και έτσι είναι, πρέπει να έχουμε τα εφόδια που χρειαζόμαστε για αργότερα. Όμως λίγα χρόνια μετά χάνει αυτό το νόημα το σχολείο. Παλεύουμε απο το πρωί μέχρι το βράδι που θα επιστρέψουμε απο τα φροντιστήρια (όσοι κάνουν, οι οποίοι είναι λίγοι!) να μάθουμε κάτι ώστε να το γράψουμε, πούμε, στον καθηγητή και να πάρουμε έναν καλό βαθμό. Επειδή αυτός ο καλός βαθμός θα μας βοηθήσει αργότερα στις πανελλήνιες. Που και έτσι να το δείς, πάλι δεν ισχύει αφύο οι εξεταζομενοι μαθητές δίνουν μόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης όπου απο εκεί θα κριθεί αν θα περάσουν σε κάποια σχολή ή όχι. Δηαλδή πηγαίνουμε σχολείο..... για να περάσουμε σε μία σχολή? Καλή επιτυχία σε όλους όσους δίνουν απο το φόρουμ πανελλήνιες και μια φιλική συμβουλή... Άν αποτύχετε ή δέν περνάτε εκεί που πραγματικά θέλετε τότε μήν ξαναδίνετε, δέν αξίζει τον κόπο... Φύγετε έξω.. νομίζω πως θα συμφωνήσω με τον JohnEngineer...αν έχετε την οικονομική δυνατότητα φύγετε έξω αντί να δώσετε ξανά...βασικά δε νομίζω να χρειάζονται πολύ περισσότερα χρήμματα από ότι αν σπουδάζεις στην Αθήνα (ενώ δεν είσαι Αθηναίως εννοώ). Και σε αυτήτ η περίπτωση είναι λίγα τα άτομα που μπορούν να το κάνουν αυτό, οι πλειοψηφία αντιμετωπίζει τα παραπάνω προβλήματα- θέματα. Αυτό είναι όλο το ζουμί...... Μαθαινεις πχ. να παραγωγιζεις και να ολοκληρωνεις αλλα δεν μαθαινεις τι ειναι η παραγωγος ή το ολοκληρωμα +1
HELP Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Και σε αυτήτ η περίπτωση είναι λίγα τα άτομα που μπορούν να το κάνουν αυτό, οι πλειοψηφία αντιμετωπίζει τα παραπάνω προβλήματα- θέματα. Αυτό είναι όλο το ζουμί...... +1 Μπα ξερω τι ειναι παραγωγος και ολοκληρωμα
evabb Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Μπα ξερω τι ειναι παραγωγος και ολοκληρωμα no offense αλλα δεν νομιζω ειναι κομματακι δυσκολη η ενοια του οριου
joskem Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Κατ' αρχάς εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους/όλες! Να ρωτήσω και κάτι με τη σειρά μου. Άκουσα ότι αν έχεις τελειώσει μια σχολή ΑΕΙ και έχεις βγει πρώτος σε σειρά, τότε μπορείς να κάνεις χαρτια και να μπεις σε όποια άλλη σχολή θες - δηλαδή για να πας να βγάλεις μια δεύτερη σχολή. Ισχύει κάτι τετοιο?
child_me Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Κατ' αρχάς εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους/όλες! Να ρωτήσω και κάτι με τη σειρά μου. Άκουσα ότι αν έχεις τελειώσει μια σχολή ΑΕΙ και έχεις βγει πρώτος σε σειρά, τότε μπορείς να κάνεις χαρτια και να μπεις σε όποια άλλη σχολή θες - δηλαδή για να πας να βγάλεις μια δεύτερη σχολή. Ισχύει κάτι τετοιο? ναι βέβαια εφόσον η σχολή αυτή παίρνει άτομα για δεύτερο πτυχίο με βάση το μ.ο του πρώτου τους πτυχίου. Πάντως πληροφοριακά δεν είναι απαραίτητο να έχεις τελειώσει πρώτος, είναι προφανές όμως ότι ο βαθμός σου πρέπει να είναι αρκετά υψηλός..
afentiko7 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 ειναι κομματακι δυσκολη η ενοια του οριου και η έννοια σαν λέξη. Θέλει δυο ν. Αυτό που λέει ο joskem ισχύει και για όσες σχολές θέλουν κατατακτήριες?
child_me Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Αυτό που λέει ο joskem ισχύει και για όσες σχολές θέλουν κατατακτήριες? όσες απαιτούν εξετάσεις τις δίνεις ανεξάρτητα από το βαθμό. Θα ήταν και άδικο να έπαιρναν ας πούμε τους 5 με τον μεγαλύτερο βαθμό και για τις υπόλοιπες 10 θέσεις να έδιναν εξετάσεις.
evabb Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 και η έννοια σαν λέξη. Θέλει δυο ν. Αυτό που λέει ο joskem ισχύει και για όσες σχολές θέλουν κατατακτήριες? λοιπον ξηλώνω το λεξικο απο τον firefox αφου δεν το χρησιμοποιώ και βαζω εσενα να μου διορθώνεις τα λαθη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.