Προς το περιεχόμενο

FORTHnet 2Play "Κουράγιο ενάμιση χρόνο"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι συνδρομητής στην εν λόγω εταιρία εδώ και 1μιση χρόνο και μετά τους 2 μήνες μου παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα στη γραμμή: Όταν χτυπούσε το τηλέφωνο και απαντούσα έπεφτε το internet, είχα χαμηλές ταχύτητες και θόρυβο στη γραμμή. Όταν τους πήρα τηλέφωνο για να δηλώσω την βλάβη μου είπαν να ελέγξω το splitter και οτι μάλλον αυτό φταίει... Εννοείται πως η βλάβη δε βρίσκοταν εκεί διοτι είχα δοκιμάσει και με άλλα splitters. Έκλεισαν λοιπόν ένα ραντεβού με τον τεχνικό τους και με επισκέφθηκε και αφού τσέκαρε πρώτα την καλωδιωση του σπιτιού μου πήγαμε κάτω στον κατανεμητή της πολυκατοικίας για να δούμε απο εκεί τι γίνεται... Διαπίστωσε λοιπόν μετα απο κάποιες δοκιμές ότι υπήρχε πρόβλημα στη γραμμή και ότι ήταν δικαιοδοσίας ΟΤΕ και οτι μετά 2 εβδομάδες θα διορθωνόταν.

Για να μην πολυλογώ βελτίωση δεν υπήρξε για ένα χρόνο περίπου και πριν μια εβδομάδα είπα να κάνω μια τελευταία προσπάθεια πριν ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ, παίρνω λοιπόν τηλέφωνο και δηλώνω την βλάβη και σήμερα ήρθε απο το σπίτι μου ένας αλλος τεχνικός της εταιρίας και αφού εκανε μια αυτοψία στο χώρο κατεύθηνθήκαμε στον κατανεμητή για να κάνει τις μετρήσεις της γραμμής. Εκεί βρήκε τα εξής:

Ταχυτητα Συγχρονισμού Downstream: 12484 kbps

Ταχυτητα Συγχρονισμού Upstream: 1087 kbps

SNR Margin (dB)Downstream: 8

SNR Margin (dB)Upstream: 8

Attenuation Down: 12,5 dBm

Attenuation Up 8,5 dBm

Και έπειτα πραγματοποίησε μετρήσεις για την γραμμή αφού την κλείδωσε ρώτα μέσω τηλεφώνου του στην εταιρία και βρήκε τα εξής:

Τάση Βρόγχου: 47,21 V

Εξωτερική Τάση : 0,003V

Συνολικό μήκος : 2416 μέτρα

Βραχυκύκλωμα στα 1412 μέτρα.

Μου εξήγησε λοιπόν πως υπάρχει βραχυκύκλωμα στη γραμμή μου στα 1412 μέτρα της διαδρομής και ότι αν αυτό το σημείο είναι δικαιοδοσίας της εταιρίας τότε η βλάβη θα επισκευασθεί σε 2 εργάσιμες μέρες, εάν όμως το συγκεκριμένο σημείο είναι δικαιοδοσίας ΟΤΕ τότε θα επιλυθεί σε 2 περίπου εβδομάδες. Ως σχόλεια θα κάνω τα εξής:

1ον Οπλιστείτε με μέγιστη υπομονή κάθε φορά που αντιμετοπίζετε καποιο πρόβλημα με το ιντερνετ ή το τηλέφωνο...

2ον Τα παιδία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση γνωρίζουν πολυ λίγα πραγματα.. γι'αυτό να ζητάτε αμέσως την επίσκεψη τεχνικού στον χώρο σας εαν διαπιστώσετε κάποια βλάβη στη γραμμή ή στο Hardware.

3ον Δυστυχώς στην Ελλάδα όταν κάτι δε δουλεύει σωστά πάντα κάποιος "άλλος" φταίει...

Αυτά μέχρι στιγμής όταν θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω... Με συγχωρείτε για το μεγάλο μου θέμα...

  • Super Moderators
Δημοσ.

αφού το βραχυκύκλωμα είναι στο Last mile αποκλείεται να είναι δικαιοδοσίας του εναλλακτικού παροχέα...μόνο ο ΟΤΕ επιτρέπεται να το "ακουμπάει"...

Δημοσ.

Εγώ θα τους έλεγα το άλλο: Τι ΟΤΕ και κουραφέξαλα. Είμαι σε δικό σας δίκτυο ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ ? Ούτε καν με ενδιαφέρει εάν είναι πρόβλημα του ΟΤΕ. Όταν λέμε είσαι σε δικό μας δίκτυο, είσαι σε δικό μας δίκτυο. Οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία είναι απλή δικαιολογία και θα έκανα καταγγελία της σύμβασης. Εμένα με ταλαιπωρούν πόσους μήνες με προβλήματα ταχύτητας κλπ. Πάλι σήμερα για μια ακόμη φορά σέρνομαι. Από τον Ιανουάριο μου λένε ότι σε 1 εβδομάδα θα είστε οκ και έχουμε φτάσει Μάιο και ακόμη τίποτα. Σε λίγες ημέρες μου λήγει η σύμβαση του χρόνου και μπορώ να πάω όπου θέλω. Το θέμα είναι όμως ότι όλοι τα ίδια σκ.... είναι και απ' ότι βλέπω άλλα παιδιά σε άλλες εταιρείες έχουν τα ίδια και χειρότερα προβλήματα. Οπότε μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Εγώ θα τους έλεγα το άλλο: Τι ΟΤΕ και κουραφέξαλα. Είμαι σε δικό σας δίκτυο ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ ? Ούτε καν με ενδιαφέρει εάν είναι πρόβλημα του ΟΤΕ. Όταν λέμε είσαι σε δικό μας δίκτυο, είσαι σε δικό μας δίκτυο. Οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία είναι απλή δικαιολογία και θα έκανα καταγγελία της σύμβασης.

 

θα το έλεγες επειδή και καλά λένε ιδιόκτητο?

Δημοσ.
Εγώ θα τους έλεγα το άλλο: Τι ΟΤΕ και κουραφέξαλα. Είμαι σε δικό σας δίκτυο ? ΝΑΙ ή ΟΧΙ ? Ούτε καν με ενδιαφέρει εάν είναι πρόβλημα του ΟΤΕ. Όταν λέμε είσαι σε δικό μας δίκτυο, είσαι σε δικό μας δίκτυο. Οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία είναι απλή δικαιολογία και θα έκανα καταγγελία της σύμβασης.

 

θα στο πω λιγο χυμα για οποιαδηποτε εταιρεια αλλα οχι οταν μιλαμε για θεμα ταχυτητας που φταιει ο Provider αλλα οταν μιλαμε για θεμα γραμμης.κανε καταγελια της συμβασης βαλε και τον παπα της ρωμης.η καταγγελια θα καταληξει στον οτε και ο οτε θα σου πει οτι ετσι ειναι ο χαλκος.το πολυ να σου δωσει αλλο ζευγαρι που ενδεχομενως να εχει το ιδιο προβλημα.ειτε το θες ειτε οχι ειτε το δεχεσαι ειτε οχι ιδιοκτητο ονομαζεται το μηχανημα που ειναι του provider και οχι η γραμμη και το ξερουν ολο.οποτε τα λες η οχι για οποιαδηποτε εταιρεια δεν αλλαζει κατι.ουτε εχουν προσβαση να αλλαξουν χαλκο παρα μονο να δηλωσουν βλαβη στον οτε.οποτε σκοπος θα ειναι να κατανοησεις πρωτα τι ειναι ιδιοκτυτο δικτυο.στο λεω διοτι στο τελος θα ζητας ευθυνες απο λαθος ατομα και απλα θα παιδευεσαι εσυ αδικα.ξερω θα μου πεις εγω πληρωνω την ταδε ετερεια Hol οποτε απο αυτην περιμενω.και αυτη πληρωνει τον οτε και περιμενει απ οαυτον.και το μονο που γινεται ειναι να μπενουν βλαβες.ο οτε δεν θα σκαψει να σου φερει νεο καλωδιο ουτε θα φτιαξει αστικο κεντρο πιο κοντα σε σενα για να παιξεις πιο γρηγορα οπως μπορει καποιος να ονειρευται.αυτο δεν εχει γινει καν στο περιστερι.οποτε οσο και να φωναζεις στην ετερεια για θεμα ποιοτητας χαλκου απλα θα μπενουν βλαβες στον οτε.και οπως λεω ειτε σε ενδιαφερει αν ειναι προβλημα του οτε ειτε οχι με τον οτε εχεις να κανεις ειτε θες να το δεχτεις ειτε οχι.οσο πιο γρηγορα τοδεχτεις τοσο καλυτερα.δεν κανω προσωπικη επιθεση απλα τα λεω γενικα για ολους.οσο τα καλωδια ειναι του οτε και ειναι 50 χρονων με σιδερνια box κτλ δεν θα δουμε ασπρη μερα.οποτε οσο και να φωναζει καποιος στα παιδια του καθε support απλα.....οποτε και καταγελια να κανεις το πολυ να διακοψεις χωρις να πληρωσεις το ποσο.welcome to greece.kai ο οτε τα γραφει στα τετοια του για να γυρισουν σε αυτον και μετα απλα θα φαει ενα προστιμο γελοιο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...