Siropiastos Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Παιδες εγινε μια μαλακια και χρειαζομαι τα φωτα σας μηπως μπορει να αντιστραφει ολο αυτο. Δεν ειμαι και σον αμαλογο υπολογιστη κιολας. Ενας θειος μου χρησιμοποιει για τη δουλεια του το outlook express κι αποθηκευει εκει τις εμαιλ επαφες του. Τις προαλλες, ηθελε να εχει μια εκτυπωση των επαφων του κινητου του οποτε κι εγω εγκατεστησα το sony ericsson pc suite ( εχει το c905). Τις περασα μεσα στο Βιβλιο Διευθυνσεων των Windows, τις εκτυπωσα και τελειωσε. Το κακο ειναι οτι στην επιλογη του προγραμματος του κινητου, επελεξα στο αλισφερισι του συγχρονισμου να υπερτερουν οι επαφες του τηλεφωνου εναντι αυτων στο κομπιουτερ κι αυτο γιατι δεν ηθελα σε μελλοντικο συγχρονισμο να αλλοιωθουν οι επαφες του τηλεφωνου με καποιο τροπο, (πχ ή οι του κομπιουτερ να αντικαταστησουν σε ανυποπτη φαση τα του τηλεφωνου αμα παει καμια κορη του να κανει συγχρονισμο και δε ξερει). Που να'ξερα ο δυσμοιρος οτι με ολο αυτο πηγαν κι αντικατασταθηκαν ΟΛΕΣ οι εμαιλ διευθυνσεις που ειχε στο βιβλιο διευθυνσεων στο outlook express...Εγω νομιζα οτι ειναι ανεξαρτητο το address book των windows με αυτο του outlook express...εγω outlook εχω σπιτι μου και ποτε δεν εχει γινει μπερδεμα τετοιο κι εχω κανει τετοια imports μετα τα software κινητων οπως samsung και sony ericsson.. Καμια ιδεα να βρουμε πισω τις διευθυνσεις;; οχι μπακαπ δεν υπηρχε..
parsifal Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Το Address Book των Windows αποθηκεύει εξ ορισμού το αρχείο WAB με τις επαφές σε έναν υποκατάλογο του user profile. Σε Windows XP, αυτός ο κατάλογος είναι ο C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Address Book\. Αν έχεις ενεργοποιήσει τη λειτουργία System Restore και «επιστρέψεις» σε ένα προηγούμενο (πριν τον «ατυχή» συγχρονισμό) restore point, θα πρέπει τα περιεχόμενα του user profile να επανέλθουν στην προηγούμενη κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, παίρνεις ένα backup/partition image πριν δοκιμάσεις το παραπάνω.
Siropiastos Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2009 Το σκεφτηκα κι εγω αυτο..το θεμα ειναι οτι εχει και το προγραμμα διαχειρισης του μαγαζιου του σε αυτο το πισι και δε θελω να το ρισκαρω...Βασικα μετα το τσεκ αν το system restore ειναι ενεργο, θα του πω να πει το-κε-το στο προγραμματιστη του (που εχει βαλει και το καστομ προγραμμα) να το κανουν για ολο αυτο το λογο. Εκεινος θα ξερει τι μπορει και τι οχι, χαθει κυριως απο το προγραμμα σε περιπτωση επαναφορας σε προηγουμενη ημ/νια. Κι εκεινος θα παρει και τν ευθυνη δηλαδη..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.