Προς το περιεχόμενο

Megamarket: Προβλήματα στη λειτουργία;


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι λετε ρε παιδια?? Ελεος

Εν ετη 2009 η μονη λυση ειναι η αντικαταβολη??

Δλδ ποιος απο εσας που υποστηριζει αυτο δεν θα εκανε αυτην την στιγμη αγορα απο πλαισιο και e-shop με χρηση πιστωτικης καρτας?

Το οτι ενα καταστημα εκλεισε δε σημαινει οτι πρεπει να χαθει η αξιοπιστια των συναλλαγων μας.

 

Επειδή ζούμε στο Ελλάντα προτιμώ την αντικαταβολή για να φυλάω τα ρούχα μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με αυτό το σκεπτικό θα πρέπει να αποδεχτούμε άλλες 10.000 καταστάσεις, για τις οποίες αντί να πιέσουμε για να αλλάξουν, θα προσπαθούμε να κάνουμε το παν για να προστατευτούμε.

 

Ήταν(ή ειναι, όπως το πάρει κανείς) ένα μεγάλο online πολυκατάστημα, το οποίο είχε κάνει ένα Χ όνομα στην αγορά, τηρούσε κάποιος νόμους και προσέφερε την δυνατότητα αγοράς με τραπεζική κατάθεση. Δεν πιστεύω ότι ειναι υποχρέωση του πολίτη να σκέφτεται καχύποπτα την κάθε του κίνηση. Είναι όμως υποχρέωση του κράτους να αναγκάζει τέτοιου είδους εταιρείες να λειτουργούν τηρώντας και την τελευταία γραμμή της νομοθεσίας. Αν δεν μπορεί το κράτος να ελέγξει τέτοιες αυθαίρετες καταστάσεις, τότε ειναι προφανές ότι κάτι πρέπει να αλλάξει. Αλλιώς δεν μιλάμε για κράτος, αλλά για μπάχαλο, όπου ο καθένας κάνει ότι γουστάρει χωρίς να δίνει λόγο σε κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εκανα αμφισβητηση συναλλαγης και μετα απο 10 μερες η τραπεζα μου μου ειπε πως το ποσο επιστραφηκε

κι ουτε γατα ουτε ζημια

βεβαια ηταν μικρο το ποσο 10Ε

 

Έχω πάρει πάνω από 1500 ευρώ πίσω εδώ και αρκετά χρόνια από διάφορες προσπάθειες να αγοράσω κάτι.

 

Η πιστωτική είναι και πιστεύω θα είναι ότι πιο ασφαλές για αγορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιστωτική είναι και πιστεύω θα είναι ότι πιο ασφαλές για αγορές.

[offtopic]

Μπα.Οι κανόνες που ρυθμίζουν τις κάρτες είναι τρύπιοι,μονοσήμαντα παραμετροποιήσιμοι,αντίθετοι στην κοινή λογική και πλήρως τοκογλυφικοί.

 

Παράδειγμα:Είχα κάποια σύνδεση σε κινητή τηλεφωνία,την οποία αποφάσισα να κόψω.Έκανα εμπρόθεσμη αίτηση σύμφωνα με το συμβόλαιο και τον άλλο μήνα μετά τη διακοπή του συμβολαίου μου ήρθε λογαριασμός για υπηρεσίες που είχα απαξιώσει εγγράφως.Αφού έφαγα πόρτα απ' την εταιρεία (σιγά μη δεν έτρωγα,εδώ τον πρωθυπουργό παρακολουθούσαν και τους κάνανε τα τρία δύο...),αποφάσισα να αποτανθώ στην κάρτα μου και να αποποιηθώ τις χρεώσεις.Και ναι,και εκεί έφαγα πόρτα,ενώ τους πήγα όλα τα παραστατικά,όπως και τις υπογραφές+σφραγίδες της κινητής που έκαναν αποδεκτή την αίτησή μου για διακοπή,πλην όμως δεν δεχόντουσαν να μην μου χρεώσουν την ανωτέρω απαίτηση.Έκανα διακοπή επί τόπου,τους έβριζα με το γάντι φωνασκώντας ευγενικά (υπάρχει τέτοιος τρόπος όταν τους κουνάς την κοινή λογική),μου στείλανε χρεωστικούς λογαριασμούς,πήγα στην εταιρεία κινητής επί τόπου,τους έχεσα και εκεί και μου πιστώσανε τις απαιτήσεις τους.Τον επόμενο μήνα μου ήρθε η (κομμένη,btw)κάρτα με πίστωση υπολοιπόμενη κατά 1.000 παλιοδραχμές (3.25€),έτσι για να μου ζαλίσουν τα π@π@ρι@.Τους πλήρωσα το νταβατζιλίκι τους και από τότε κάνω χάζι με τα υπαλληλάκια που μου τηλεφωνάνε να μου πουλήσουν πιστωτικές...

[/offtopic]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

I placed an order to be delivered to bulgaria 2 months now and since that time I got no information what the hell is going with this e-retailer! sum worths 60 euro !!! Is there a chance that I could get my money back ? their web page is unavailable , they could not be reached either by e-mail or telephone :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

Please do explain the situation in english;

 

friend from bulgaria

 

Θα τοποθετηθεί μια εντολή που πρέπει να παραδοθεί στη Βουλγαρία 2 μήνες και από τότε δεν έχω πληροφορίες τι στο διάολο με αυτό το e-πωλητή! worths ποσό 60 ευρώ! Υπάρχει μια πιθανότητα ότι θα μπορούσα να πάρετε πίσω τα λεφτά μου; τους ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη, που δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με e-mail ή τηλεφωνικά: τρελών:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:

 

Σας παρακαλώ να εξηγήσει την κατάσταση στα αγγλικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

I placed an order to be delivered to bulgaria 2 months now and since that time I got no information what the hell is going with this e-retailer! sum worths 60 euro !!! Is there a chance that I could get my money back ? their web page is unavailable , they could not be reached either by e-mail or telephone :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

Please do explain the situation in english;

 

friend from bulgaria

 

Θα τοποθετηθεί μια εντολή που πρέπει να παραδοθεί στη Βουλγαρία 2 μήνες και από τότε δεν έχω πληροφορίες τι στο διάολο με αυτό το e-πωλητή! worths ποσό 60 ευρώ! Υπάρχει μια πιθανότητα ότι θα μπορούσα να πάρετε πίσω τα λεφτά μου; τους ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη, που δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε με e-mail ή τηλεφωνικά: τρελών:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:: MAD:

 

Σας παρακαλώ να εξηγήσει την κατάσταση στα αγγλικά?

 

Dear friend.

 

Unfortunately the e-retailer has bankrupted.

So i don't think there is a chance to have your money back.

 

If you paid with credit card you may claim to them.

I sorry for your trouble.

 

/Highlander

 

Υ.Γ. Τι βλακεία αυτή να μην μπορούμε να γράψουμε μόνο Αγγλικά ;

P.S. The above Greek words need only to submit reply.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Η πρώτη μεγάλη απάτη στον ελληνικό κυβερνοχώρο

 

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ηλεκτρονικό «ριχτάδικο» αποκάλυψε πριν από περίπου έναν μήνα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Το διαδικτυακό κατάστημα Μegamarket.gr, το οποίο πωλούσε κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη αλλά και διάφορα άλλα προϊόντα, αφού συγκέντρωσε τις προκαταβολές των πελατών του «εξαφανίστηκε» από την ηλεκτρονική του διεύθυνση. Σύμφωνα με πηγές της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος υπάρχει σωρεία καταγγελιών, οι οποίες μαζί με τις μηνύσεις ξεπερνούν τις 1.000. Οι ίδιες πηγές μάλιστα αναφέρουν ότι το Μegamarket. gr πριν καταργήσει την ηλεκτρονική του διεύθυνση είχε συγκεντρώσει γύρω στα 500.000 ευρώ και θύματα της απάτης δεν είναι μόνο οι πελάτες αλλά και οι προμηθευτές του.

Οι καταγγελίες

Οι ψηφιακές αγορές σύμφωνα με τους ειδικούς κρύβουν παρόμοιους κινδύνους με εκείνες που κάνουν οι καταναλωτές στην πραγματικότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι προσεκτικοί. Όπως υποστήριζε παλαιότερη έρευνα του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι on-line καταναλωτές αφορά την παράδοση των προϊόντων. Ειδικά στην Ελλάδα, το 49% των συμμετεχόντων είχε καταγγείλει ότι δεν παρέλαβε ποτέ αυτά που αγόρασε και το 22% πώς ήταν προϊόντα ελαττωματικά ή με διαφορετικές προδιαγραφές απ΄ αυτές που επιθυμούσε. Πάντως στην πιο πρόσφατη έρευνα του Παρατηρητηρίου της Κοινωνίας της Πληροφορίας το 93% δήλωσε πώς δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στις ψηφιακές αγορές του.

 

Απο την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά και στην αντικαταβολή πως κάναν την (βρομο)δουλειά ;

 

Υ.Γ και όσο σκέφτομαι ότι είχα βάλει στο μάτι ένα κλιματιστικό από εκεί αλλά τελευταία στιγμή το ανέβαλα επ αόριστο! :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μπράβο? Πήγα να μπω στο site τους μόλις τώρα, για να τσεκάρω κάτι και μου έκανε εντύπωση που δεν δούλευε. Δεν το ήξερα ότι οι τύποι φούνταραν. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ότι την έκαναν και με τα λεφτά του κόσμου. Γι' αυτό λοιπόν από Ελλάδα παραγγελίες μόνο με αντικαταβολή! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ίδια με το e-direct. Το θυμάστε, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Δεν το περιμενα παντως με το megamarket. ειχε τοσα προϊόντα που ελεγες οτι αποκλειεται να μην κερδιζουν.

 

Αντικαταβολή λοιπόν και ξερό ψωμί. Ελεος ρε σε αυτήν την χώρα. Ο μαγαζάτορας όταν εκλεινε έβαζε και τα προϊοντα του σε μιση τιμή. Εδώ οι απατεώνες περιμένουν μέχρι να μαζεψουν επιδοτησεις κτλ και να την κανουν.

Με τοσο ανταγωνισμο, εφορια και γραφειοκρατια ομως που κινητρο να μεινει κανεις εμπορος σε αυτην την χωρα πια:rolleyes:

 

όταν θα μείνουν μόνο 3 με 4 μεγάλοι και θα βάζουν ιδιες συμφωνημένες τιμές-καρτελ σε όλα (ήδη αρχισε στο skroutz) δεν θα μας αρέσει και πολύ που κλείνει ο ένας μετά τον άλλο.

 

Απο δω και πέρα ψωνια μόνο με αντικαταβολή και μονο αν υπαρχει φυσικό καταστημα.

Ολα τα αλλα ειναι μουφες

Επεξ/σία από sophitian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...