Προς το περιεχόμενο

Υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου και επισυνδέσεις - ΠΡΟΣΟΧΗ στις τιμές


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δουλεύω στο 11 888 του ΟΤΕ και διαπιστώνω καθημερινά κάτι το τραγικό.

Στην υπηρεσία αυτή όπως και στις αντίστοιχες άλλων εταιριών (11880,11850,11821,κτλ)

υπάρχει η δυνατότητα επισύνδεσης :

Δηλαδή όταν η πληροφορία βρεθεί, ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει τον πελάτη : "Θέλετε να σας συνδέσουμε?" , και αν πελάτης απαντήσει καταφατικά τότε συνδέεται με τον αριθμό που θέλει.

 

Η λεπτομέρεια στην όλη ιστορία είναι η χρέωση της επισύνδεσης. Όταν γίνεται η σύνδεση ο πελάτης θα πληρώνει για το 11888

0,79 ευρώ/λεπτό αν τηλεφωνεί από σταθερό και 1,33 ευρώ αν τηλεφωνεί από κινητό.

Αντίστοιχες ή και ακριβότερες χρεώσεις υπάρχουν και στις αντίστοιχες υπηρεσίες άλλων εταιρειών.

 

Συνήθως όμως ο πελάτης δεν έχει ακούσει το ηχογραφημένο μήνυμα και δεν γνωρίζει για την χρέωση.

Έτσι αν ζητήσει ένα τηλέφωνο και μετά συνδεθεί και μιλήσει κανένα 10λεπτο θα του βγει ο κούκος αηδόνι.

(και αν μιλάει από κινητό ακόμη χειρότερα)

Εγώ κάθε φορά που κάνω μια επισύνδεση έχω τύψεις καθώς είναι εμφανές πως το 90% των πελατών δεν γνωρίζουν και θεωρούν την πρόταση για επισύνδεση ως εξυπηρέτηση και μόνο.

 

Έτσι οι τύψεις με οδήγησαν να γράψω αυτό το thread, προσοχή λοιπόν.

Δημοσ.

Same here....

είχα κάποιες υποψίες (γιατί πολύ καίγονται να με συνδέσουν οι άτιμοι...) αλλά δεν το είχα ψάξει καθώς συνήθως καλώ τέτοιες υπηρεσίες από το γραφείο (buhahahhaa σατανικό γέλιο)

Ευχαριστούμε Κατερίνα για την ενημέρωση πάντως

Δημοσ.
κατερινα δεν σε αφηνουν να πεις για την χρεωση στους πελατες?

 

Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας.

Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή.

Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο.

Δημοσ.

Καλύτερα να μην γίνει sticky,ούτε να δοθεί έκταση στο thread.Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει το Insomnia,είναι κρίμα να χάσει τη δουλειά της η katerina_a_86 επειδή είχε την καλή διάθεση να μας ενημερώσει.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να απολύσουν όλες τις Κατερίνες του 11888 λόγω ανός ανώνυμου thread. Κι εμένα με πιάναι μανίακατδίωξης πολλές φορ'ες αλλά στην προκειμένη δεν μου φαίνεται ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στην τελική μπορεί να μην τη λενε καν Κατερίνα...:-)

Δημοσ.
Καλύτερα να μην γίνει sticky,ούτε να δοθεί έκταση στο thread.Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει το Insomnia,είναι κρίμα να χάσει τη δουλειά της η katerina_a_86 επειδή είχε την καλή διάθεση να μας ενημερώσει.

 

:lol::lol::lol:

Φαντάζεσαι να πάω αύριο στην δουλειά και να μου πουν σε ανακαλύψαμε ...σε απολύουμε γιατί πόσταρες στο insomnia...

Δημοσ.

Μιά απορία η χρέωση απο πότε μετράει απο την στιγμή που τηλεφωνήσεις τον αριθμό ή απο την στιγμή που θα συνδεθείς με τον άνθρωπο που θα σου δώσει πληροφορίες?

Γιατί άν όλη αυτή την ώρα με τα μουσικά εμβατήρια και τα παρακαλούμε περιμένετε είστε σε γραμμή προτεραιότητας χρεωνόμαστε καλύτερα μήν το δοκιμάζουμε ούτε για αστείο.

Δημοσ.
Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας.

Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή.

Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο.

 

Πολύ χλωμό να σε απολύσουν από το 11 888 επειδή ενημερώνεις για χρεώσεις. Έχετε ακούσει ποτέ να απολύουν κόσμο;

Δημοσ.
Πολύ χλωμό να σε απολύσουν από το 11 888 επειδή ενημερώνεις για χρεώσεις. Έχετε ακούσει ποτέ να απολύουν κόσμο;

 

Απολύουν αλλά για άλλους λόγους που στέκουν περισσότερο.

 

Μιά απορία η χρέωση απο πότε μετράει απο την στιγμή που τηλεφωνήσεις τον αριθμό ή απο την στιγμή που θα συνδεθείς με τον άνθρωπο που θα σου δώσει πληροφορίες?

Γιατί άν όλη αυτή την ώρα με τα μουσικά εμβατήρια και τα παρακαλούμε περιμένετε είστε σε γραμμή προτεραιότητας χρεωνόμαστε καλύτερα μήν το δοκιμάζουμε ούτε για αστείο.

 

Η χρέωση μετράει από την στιγμή που μιλάς με υπάλληλο. Η αναμονή δεν χρεώνεται.

Δημοσ.
Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας.

Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή.

Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο.

 

Ναι...κι εγώ δεν το ήξερα.

Ευχαριστούμε πολύ που μας ενημέρωσες! :)

 

~Τελικά ο κόσμος μας δεν είναι και τόσο αγγελικά πλασμένος...:rolleyes:

Δημοσ.

Απαπα! Και μιλούσα μια φορά με το κινητό του πατέρα για να με συνδέσουν με eshop... Ευτυχώς... Αυτό ήταν κατά Χριστούγεννα μεριά :-)... Ήταν και ολίγον μεγάλο το νούμερο, και τι να έκανα;

 

Κατερίνα, πως να σε ζητήσουμε στο 11888; Και τι ώρες έχεις ωράριο; :o B)

Δημοσ.

Κατερίνα, πως να σε ζητήσουμε στο 11888; Και τι ώρες έχεις ωράριο; :o B)

 

Ζήτα να σε συνδέσουν με την "Catherine" μετά τις 12 (για την χρέωση δεν ξέρω):lol::lol:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...