katerina_a_86 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Δουλεύω στο 11 888 του ΟΤΕ και διαπιστώνω καθημερινά κάτι το τραγικό. Στην υπηρεσία αυτή όπως και στις αντίστοιχες άλλων εταιριών (11880,11850,11821,κτλ) υπάρχει η δυνατότητα επισύνδεσης : Δηλαδή όταν η πληροφορία βρεθεί, ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει τον πελάτη : "Θέλετε να σας συνδέσουμε?" , και αν πελάτης απαντήσει καταφατικά τότε συνδέεται με τον αριθμό που θέλει. Η λεπτομέρεια στην όλη ιστορία είναι η χρέωση της επισύνδεσης. Όταν γίνεται η σύνδεση ο πελάτης θα πληρώνει για το 11888 0,79 ευρώ/λεπτό αν τηλεφωνεί από σταθερό και 1,33 ευρώ αν τηλεφωνεί από κινητό. Αντίστοιχες ή και ακριβότερες χρεώσεις υπάρχουν και στις αντίστοιχες υπηρεσίες άλλων εταιρειών. Συνήθως όμως ο πελάτης δεν έχει ακούσει το ηχογραφημένο μήνυμα και δεν γνωρίζει για την χρέωση. Έτσι αν ζητήσει ένα τηλέφωνο και μετά συνδεθεί και μιλήσει κανένα 10λεπτο θα του βγει ο κούκος αηδόνι. (και αν μιλάει από κινητό ακόμη χειρότερα) Εγώ κάθε φορά που κάνω μια επισύνδεση έχω τύψεις καθώς είναι εμφανές πως το 90% των πελατών δεν γνωρίζουν και θεωρούν την πρόταση για επισύνδεση ως εξυπηρέτηση και μόνο. Έτσι οι τύψεις με οδήγησαν να γράψω αυτό το thread, προσοχή λοιπόν.
Flying_Dutchman Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2009 Ενδιαφερουσα πληροφορια.. κι εγω ανηκω στην κατηγορια που δεν γνωριζαν γι'αυτο το θεμα..ισως και να πρεπει να γινει sticky
ApSiMan Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Same here.... είχα κάποιες υποψίες (γιατί πολύ καίγονται να με συνδέσουν οι άτιμοι...) αλλά δεν το είχα ψάξει καθώς συνήθως καλώ τέτοιες υπηρεσίες από το γραφείο (buhahahhaa σατανικό γέλιο) Ευχαριστούμε Κατερίνα για την ενημέρωση πάντως
πΑ-Βου-Γα Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2009 κατερινα δεν σε αφηνουν να πεις για την χρεωση στους πελατες?
katerina_a_86 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2009 κατερινα δεν σε αφηνουν να πεις για την χρεωση στους πελατες? Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας. Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή. Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο.
roybatty Δημοσ. 7 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2009 Καλύτερα να μην γίνει sticky,ούτε να δοθεί έκταση στο thread.Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει το Insomnia,είναι κρίμα να χάσει τη δουλειά της η katerina_a_86 επειδή είχε την καλή διάθεση να μας ενημερώσει.
arxaggelos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2009 Δεν νομίζω να απολύσουν όλες τις Κατερίνες του 11888 λόγω ανός ανώνυμου thread. Κι εμένα με πιάναι μανίακατδίωξης πολλές φορ'ες αλλά στην προκειμένη δεν μου φαίνεται ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Στην τελική μπορεί να μην τη λενε καν Κατερίνα...
katerina_a_86 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Καλύτερα να μην γίνει sticky,ούτε να δοθεί έκταση στο thread.Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει το Insomnia,είναι κρίμα να χάσει τη δουλειά της η katerina_a_86 επειδή είχε την καλή διάθεση να μας ενημερώσει. :lol: Φαντάζεσαι να πάω αύριο στην δουλειά και να μου πουν σε ανακαλύψαμε ...σε απολύουμε γιατί πόσταρες στο insomnia...
Berolinezos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Μιά απορία η χρέωση απο πότε μετράει απο την στιγμή που τηλεφωνήσεις τον αριθμό ή απο την στιγμή που θα συνδεθείς με τον άνθρωπο που θα σου δώσει πληροφορίες? Γιατί άν όλη αυτή την ώρα με τα μουσικά εμβατήρια και τα παρακαλούμε περιμένετε είστε σε γραμμή προτεραιότητας χρεωνόμαστε καλύτερα μήν το δοκιμάζουμε ούτε για αστείο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Ευχαριστουμε Κατερινα....Αφου και εσυ το θελεις να γινει sticky.
cassidy Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας.Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή. Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο. Πολύ χλωμό να σε απολύσουν από το 11 888 επειδή ενημερώνεις για χρεώσεις. Έχετε ακούσει ποτέ να απολύουν κόσμο;
katerina_a_86 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Πολύ χλωμό να σε απολύσουν από το 11 888 επειδή ενημερώνεις για χρεώσεις. Έχετε ακούσει ποτέ να απολύουν κόσμο; Απολύουν αλλά για άλλους λόγους που στέκουν περισσότερο. Μιά απορία η χρέωση απο πότε μετράει απο την στιγμή που τηλεφωνήσεις τον αριθμό ή απο την στιγμή που θα συνδεθείς με τον άνθρωπο που θα σου δώσει πληροφορίες?Γιατί άν όλη αυτή την ώρα με τα μουσικά εμβατήρια και τα παρακαλούμε περιμένετε είστε σε γραμμή προτεραιότητας χρεωνόμαστε καλύτερα μήν το δοκιμάζουμε ούτε για αστείο. Η χρέωση μετράει από την στιγμή που μιλάς με υπάλληλο. Η αναμονή δεν χρεώνεται.
SweeT_DreamS Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Φυσικά και με αφήνουν, θα ήταν παράνομο το αντίθετο, αλλά κανείς δεν ρωτάει, νομίζουν όλοι ότι είναι ανιδιοτελής εξυπηρέτηση και χαίρονται κιόλας.Ο ΟΤΕ είναι καλυμμένος με το ηχογραφημένο μήνυμα που υπάρχει στην αρχή. Τώρα αν πάρω πρωτοβουλία και λεω "Θέλετε να σας συνδέσω? Στοιχίζει 0.79 ευρώ το λεπτό, δεν θέλετε ε? Δεν πειράζει..." , ε μάλλον θα με απολύσουν και θα έχουν και δίκιο. Ναι...κι εγώ δεν το ήξερα. Ευχαριστούμε πολύ που μας ενημέρωσες! ~Τελικά ο κόσμος μας δεν είναι και τόσο αγγελικά πλασμένος...
giorgos147 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Απαπα! Και μιλούσα μια φορά με το κινητό του πατέρα για να με συνδέσουν με eshop... Ευτυχώς... Αυτό ήταν κατά Χριστούγεννα μεριά ... Ήταν και ολίγον μεγάλο το νούμερο, και τι να έκανα; Κατερίνα, πως να σε ζητήσουμε στο 11888; Και τι ώρες έχεις ωράριο;
katerina_a_86 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Κατερίνα, πως να σε ζητήσουμε στο 11888; Και τι ώρες έχεις ωράριο; Ζήτα να σε συνδέσουν με την "Catherine" μετά τις 12 (για την χρέωση δεν ξέρω):lol:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.