Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

θερμανση ψυξη 16τμ υ/δ. θελω αθορυβο καλο μηχανημα και ας φτάνει 500ε

οντως??

https://www.skroutz.gr/s/18861968/Toshiba-Seiya-RAS-B10J2KVG-E-RAS-10J2AVG-E.html

βγαζει αλλους κωδικους μοναδων αυτο

εχω το Fujitsu KM Series ASYG09KMTA το οποιο στο προτεινω με ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ....εξαιρετικο σε ολα του....

Αθορυβο (κανενας ηχος εσω εξω μοναδας πλαστικων κλπ)-Οικονομικοτατο (εχει κατσει και στα 150W καλοκαιρι) και Αποδοση....

στο you το εχει σε πολυ καλη τιμη αναλογικα με τα υπολοιπα  

https://www.skroutz.gr/s/15157124/Fujitsu-KM-Series-ASYG09KMTA.html#reviews

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, aristidis540 είπε

το ζητούμενο για τα 3 μέτρα σωλήνα είναι η αποφυγή κραδασμών,το δικό μου πρέπει να άφησα κάτω από 1.5 μέτρο .

4 χρόνια τώρα δεν εχω παρατηρήσει κάτι,και από απόδοση σκοτώνει.

Aν ειχες κανει οτι προτεινει ο κατασκευαστης θα ειχες καλυτερη αποδοση και μεγαλυτερο χρονο ζωης συσκευης.

Υποψιν τα 3μετρα ειναι συνηθως το μινιμουμ. Στο Ηaier 24ari μπηκαν 5 μετρα που θεωρουνται default απο τον κατασκευαστη για μετρησεις και αποδοτικοτητα...Τα 3μ θεωρουνται το απολυτως μινιμουμ

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, aristidis540 είπε

το ζητούμενο για τα 3 μέτρα σωλήνα είναι η αποφυγή κραδασμών,το δικό μου πρέπει να άφησα κάτω από 1.5 μέτρο .

4 χρόνια τώρα δεν εχω παρατηρήσει κάτι,και από απόδοση σκοτώνει.

Μπορεί και να μην συμβεί ποτέ τίποτα.

Προσωπικά πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι διατεθειμένοι να παίξουν με τις πιθανότητες με μια ακριβή συσκευή ή να την έχουν να λειτουργεί σε μη βέλτιστες συνθήκες ειδικά όταν καίει τόσο πολύ ρεύμα.

Αλλά οκ , δική σας τσέπη .

Σε δημόσιο διάλογο όμως οφείλουμε να υποτυπωνουμε το σωστό και όχι το νεοελληνικό " άσε ξέρω εγώ καλύτερα".

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείτε δεν λέω οτι είναι σωστό,απλά το μήκος έχει να κάνει με συντονισμό η θόρυβο.Το mitsubishi πάντως δουλεύει πολύ καλά,ζεστη-κρυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

 

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

 

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

 

 

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Ε κλασσική ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχουν και χειρότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, aris1964 είπε

Έχω δει και εγώ 180w αλλά για λίγο ,αυτή την στιγμή που το έχω ζητούμενη θερμοκρασία 22 και έξω έχει περίπου 10 έχει σταθεροποιηθεί στα 300w(στην αρχή είδα και 1200).

Ο χώρος που ζεσταίνει όμως είναι πολύ παραπάνω από τα περίπου 20 τετραγωνικά του δωματίου που το έχω βάλει,ζεσταίνει σχεδόν όλο τον κάτω όροφο του σπιτιού που είναι 50 τετραγωνικά με ανοιχτές πόρτες στα αλλά δωμάτια.Το δωμάτιο που το έχω δεν κλείνει με πόρτα,και ζεσταίνει σχεδόν και το διπλανό δωμάτιο και τον διάδρομο με το μπάνιο.

Και εγώ αυτό πίστευα αλλά με την αναζήτησή μέσα από το forum για την καλύτερη αγορά σύγχρονου inverter ac ,έχω αρχίσει και έχω άλλη γνώμη και αν και οι καταναλώσεις είναι αυτές που βλέπω μέχρι στιγμής στα κλιματιστικά που αγόρασα,πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη κίνηση.Περισυ έκαψα περίπου 1000 ευρώ πετρέλαιο ,καμμία 300 ευρώ σε ξύλα ,και περίπου 200 ευρώ παραπάνω σε ρεύμα με τα αερόθερμα και τις σόμπες της πλάκας,και δεν ζεστάθηκα.(Μεζονέτα 100 τετραγωνικά).Φέτος είπα να επενδύσω σε κλιματιστικά για θέρμανση.Το αν έκανα σωστά θα το δείξει με το τέλος του χειμώνα η κατανάλωση σε ρεύμα,και εδώ θα είμαστε να το κουβεντιάσουμε.


 

Σωστά έπραξες  αν σε ενδιαφέρει η οικονομία στη θέρμανση . 
Όσον αφορά το κλιματιστικό σου η ισχύς του θα σταθεροποιηθεί εκεί που απαιτείται για να καλύψει τις ανάγκες του χώρου σου , οι οποίες είναι μεταβαλλόμενες . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, anergos13 είπε

το Help Desk της Toshiba ειναι για γελια .....

το πρωι παιρνω τηλ να ρωτησω για το  ετησιο service , απανταει μια κοπελα....δεν ήξερε ουτε τους ορους της Εγγύησης και τους εψαχνε...🤣

στο ερωτημα ποτε να κανω το service απαντησε σχεδον Αοριστα : 'Εεεε ας το κανετε πριν το χρονο να ειστε καλυμενος'😀

επισης μου ειπε να κρατησει το τηλεφωνο μου για να με ειδοποιησουν για service......

Mα λεω απ οσο ξερω χρειαζεται απλα αδειοδοτημενος ψυκτικος....σωστα? -------παυση------- και απανταει μαγγωμενη.....'Εεεεεε ναι'.....

Αργοτερα ξανακοιταξα τους ορους της εγγυησης, οπου αναφερει:

....Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών)....

το μεσημερι λεω δεν ξαναπαιρνω ενα τηλ....

μιλαω με εναν νεαρο οπου μου ειπε απλα το service να ειναι κοντα στο χρονο ,λιγο πανω λιγο κατω....

μετα στην πανω κουβεντα  κατι τον ρωταω για τα 7 χρονια .....και μου λεει αν εχετε καταχωρησει ..τα στοιχεια Αγορας////

λεω απ οσο θυμαμε μαλλον τα εχω καταχωρησει ....αλλα δεν θυμαμε να ελαβα επιβεβαιωτικο mail////

να σας δωσω το SN για να το δειτε?

δεν μπορω να το δω ....μονο καταχωρηση στοιχειων μπορω να κανω  🤣

δλδ αν δεν το εχω καταχωρησει/δεν πηρατε τα data/ σας καηκε ο server/\

με την αποδειξη , και τα προβλεπομενα service δεν ειμαι κατοχυρωμενος?

-------Παυση----------

'' Εεεεεε ναι΄'  με το στανιο απαντηση.....

τα συμπερασμα τα δικα σας.......

Σε Αυτο τον τομεα  το μονο σίγουρο...τα εχουμε ξαναπει η Inventor δινει ρεστα.........

Στη γραμμή δροσιάς η οποία λειτουργεί όλη την ημέρα, δεν το σηκώνουν τεχνικοι.

Σημειώνουν το θέμα σου και σε καλεί ειδικός. Οπότε μην απορεις με τη κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δεν είναι ψυκτικός, τηλεφωνήτρια είναι.

Όταν κάνεις εγγραφή το κλιματιστικό δεν έρχεται κάποιο email. Απλά σου πετάει μήνυμα ότι καταχωρήθηκαν επιτυχώς. Όταν είχα καλέσει για να μάθω για το service τα είχαν τα στοιχεία μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kazantzidis είπε

Ο κανονας αυτος τι λεει για αυτους που δε γνωριζουν; 


Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού . 

5 ώρες πριν, yiannis_1 είπε

Στα κλιματιστικά που έχουν και horizontal swing στις περσίδες τι είναι καλύτερο να το έχουμε ενεργοποιημένο ή να το έχουμε off???

το auto swing ίσως είναι καλύτερο να το έχεις ενεργοποιημένο γι ανα διαχέει ομοιόμορφα το αέρα στο χώρο όμως αν σε χτυπάει το κλιματιστικό σε αυτή τη λειτουργία καλύτερα να το αποφύγεις . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού . 

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Επεξ/σία από rbx1000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ParhsG είπε

Νομιζω πως ειτε έχει είτε δεν έχει μάλλον το ίδιο είναι. 

Ο ψυκτικός που έχω έκανε τεστ με άζωτο και κενο με κενομετρο. 

Τεστ με άζωτο ; Του βγάζω το καπέλο !!! Εξαιρετικός !

8 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Καταλάθος έκανα παράθεση στο δικό σου post . Το διόρθωσα !

8 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Αυτα τα εχουμε πει. Εγω αυτο που βλεπω στο δικο μου ειναι οτι κλεινει με υψηλες εξωτερικες  και κατεβαινει χαμηλα βγαζοντας χλιαροτερο αερα οταν κανει περισσοτερο κρυο.
Μιλαμε παντα για το ιδιο μηχανημα.

Το ιδιο εκανε και το carrier

Ναι γιατί κάθε κλιματιστικό έχει ένα εύρος κατώτερης απόδοσης btu/h το οποίο μεταβάλετε και απο τις εξωτερικές θερμοκρασίες . Ταυτόχρονα μεταβάλλονται και οι απαιτήσεις του χώρου σου .  Οπότε υπάρχει πιθανότητα (και απο τη στιγμή που δεν έχει γίνει μηχανολογική μελέτη για να ελαχιστοποιήσουμε όσο γίνεται αυτή τη συμπεριφορά)  , σε συγκεκριμένες καταστάσεις του χώρου να μην μπορεί να διατηρεί ρελαντί και να χρειάζεται να κλείνει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Μερικά κλιματιστικά έχουν ως κατώτερο όριο προσαγωγής αέρα τους 42 βαθμούς . Ο λόγος είναι για να μην δημιουργούνται κρύα ρεύματα αέρα  . Ειδικά σε ένα χώρο μικρό όπως Υ/Δ αυτό μπορεί να γίνει πιο έντονο . Η Daikin γνωρίζουμε επισήμως ότι είχε επιλέξει αυτή την φιλοσοφία λειτουργίας σε ένα  (τουλάχιστον ίσως) μοντέλο τους εξωτερικού .

Και το περηβόητο post https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Note: the minimum of 42°C Tc (which is the minimum heat exchanger temperature allowed by software design) is intended to ensure continued human comfort while operation in heating mode, where a heat exchanger temperature that is allowed to drift lower that this minimum will result in a draft effect from the supply air of the system (a cold draft) that would be considered uncomfortable.

credit

Το θέμα είναι ότι ενώ ήμουν πεπεισμένος ότι το carrier τον είχε, χθες το βράδυ αποδείχθηκε ότι υπό συνθήκες χαμηλών εξωτερικών θερμοκρασιών δεν τον τηρούσε. 

Πολύ ενδιαφέρον.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, guzel είπε

Στη γραμμή δροσιάς η οποία λειτουργεί όλη την ημέρα, δεν το σηκώνουν τεχνικοι.

Σημειώνουν το θέμα σου και σε καλεί ειδικός. Οπότε μην απορεις με τη κοπέλα που σήκωσε το τηλέφωνο, δεν είναι ψυκτικός, τηλεφωνήτρια είναι.

Όταν κάνεις εγγραφή το κλιματιστικό δεν έρχεται κάποιο email. Απλά σου πετάει μήνυμα ότι καταχωρήθηκαν επιτυχώς. Όταν είχα καλέσει για να μάθω για το service τα είχαν τα στοιχεία μου.

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μου δεν απαιτουσαν Τεχνικές  Γνώσεις.....απλή γνώση του Αντικειμένου από ένα εκπαιδευμενο help desk....

Οι απαντήσεις τους έδειξαν ότι είναι  Επιεικως.....Ανεκπαιδευτοι....

Το ότι το data entry είναι της πλάκας και δεν έρχεται email επιβεβαίωσης (σιγά το δύσκολο)....δείχνει επίπεδο?

Τα Toshiba Άριστα....αλλά από οργάνωση ΚινεζοΦασον😂

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Και το περηβόητο post https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Note: the minimum of 42°C Tc (which is the minimum heat exchanger temperature allowed by software design) is intended to ensure continued human comfort while operation in heating mode, where a heat exchanger temperature that is allowed to drift lower that this minimum will result in a draft effect from the supply air of the system (a cold draft) that would be considered uncomfortable.

credit

Το θέμα είναι ότι ενώ ήμουν πεπεισμένος ότι το carrier τον είχε, χθες το βράδυ αποδείχθηκε ότι υπό συνθήκες χαμηλών εξωτερικών θερμοκρασιών δεν τον τηρούσε. 

Πολύ ενδιαφέρον.

Με επιφύλαξη:

να προσθέσω ότι κατά πάσα πιθανότητα τον κανόνα τον ειχε η Daikin,όχι σε αυτά που κατασκεύασε η ίδια η Daikin αλλά τα μηχάνηματα που έφτιαξε η Gree για την Daikin.. Και όσο είδα το συγκεκριμένο μηχάνημα,όπως και μερικά άλλα Daikin (ίδιας χρονολογίας,με ίδια θέματα on/off ) είχαν Rotary συμπιεστή. Η Daikin στα δικά της βάζει swing rotary.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Ε κλασσική ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχουν και χειρότερα. 

Φίλε  μου στην Inventor ΔΕΝ είναι έτσι

Και για να μην παρεξηγηθώ...σαν μηχανήματα δεν είχα καλή εμπειρία....αντικατεστησα δύο...

Αλλά σαν Service Οργάνωση είναι με διαφορά μπροστά....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...