Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Πιθανόν Haier . Για το ποιο μοντέλο όμως εμμένω στην άποψη μου περί ταυτοποίησης κωδικών . 

Όσο βλεπω φορτίο σχέδιασμου Θέρμης ζώνης ιδιο η μεγαλύτερο σε σχέση με το φορτίο της μέσης ζώνης.. δεν μ'αρεσει.. 😕 απο εμφάνιση όμως ειναι όμορφο το dark

7 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ο dual ενω ειναι για τα κρυα κλιματα, το φερνει ο εδω αντιπροσωπος.
Τα Κουρο/Νεμεσις προ βασιζονται στο μοντελο που ειναι για νοτια Ευρωπη.
https://www.airconditioningsalesuk.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/2019-Gree-Catalogue-RAC

Έτσι ναι :) γιατί νόμιζα ότι τα δικά μας ήταν βασισμένα στην σκανδιναβική έκδοση !

αν και τότε ίσως δικαιολογούσε τις σούπερ υψηλές ελάχιστες καταναλώσεις..που έχουν τα συγκεκριμένα μεγάλα μοντέλα.(όπως και τα αντίστοιχα Gree) στο κλίμα μας

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 31,7k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

@rbx1000 και @xristos1277 Πάμε σε ένα παράδειγμα ως προς γιατί η ονομαστική δεν μας καλύπτει ως πληροφορία. Ας πούμε ότι έρχεται ένας φίλος και λέει: "θέλω ένα κλιματιστικό 24άρι για έν

Ας μου επιτραπεί να έχουμε έναν κατάλογο με κάποιες βασικές ερωτήσεις, που θα βοηθήσουν στην αποσαφήνιση κάποιων πληροφοριών ώστε να κατευθυνθεί το εκάστοτε ενδιαφερόμενο μέλος (έμπνευση από το θέμα τ

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought... 1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της η

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δεν το ξέρω το συγκεκριμένο μοντέλο,υπάρχει Ελλάδα; Αν υπάρχει Ελλάδα και το πουλάει η Midea και η Inventor πάω πάσο.. (και είναι ίδια)

Δεν πιστεύω ομως μια εταιρεία να θέλει να έχει προϊόν δικό της  με την φίρμα της και να δώσει σε μια ανταγωνιστική εταιρεία (στην ίδια χώρα/αγορά) εξίσου καλό μοντέλο.. η κάτι θα αλλάζει,(κάποια λειτουργία π.χ.?) Η δίνει ένα προγενέστερο μοντέλο..

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought...

1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της ημέρας θέλει να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις. Πρωταρχική τους επιλογή πάντα είναι το own-brand τους για έναν και μόνο λόγο. Κάνουν συμβόλαιο, και ΑΝ καθιερωθούν σε μια αγορά τότε έχουν το πάνω χέρι, γιατί στην λήξη του συμβολαίου αποκλειστικότητας θέτουν όρους και κάνουν επιλογή αντιπροσώπου. Αντιθέτως, οι πελάτες OEM έχουν την τάση να αγοράζουν και από άλλους προμηθευτές, και άρα να διαπραγματεύονται.  Στον αντίποδα όμως, οι εισαγωγείς που δουλεύουν OEM έχουν το πλεονέκτημα ότι συνήθως ξέρουν καλύτερα την αγορα (και έχουν καλές εμπορικες σχέσεις με καταστήματα), ΣΥΝ ότι μπορούν (και το κάνουν) να δίνουν τεράστιες εγγυήσεις! Εδώ θα σε προλάβω αν μου πεις για τηνTCL, λέγοντας σου ότι τη 10ετή ΔΕΝ την δίνει η TCL αλλά ο Τουρνικιώτης ο ίδιος για να σκουντήξει το brand.

2. Οταν ένας πελάτης OEM κάνει ΜΕΓΑΛΑ νούμερα, τότε κανείς δεν θέλει να τον χάσει. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο πελάτης έχει υψηλή αγοραστική δύναμη και πολύ απλά δεν θα δεχτεί να αγοράσει "ένα παλιό μοντέλο", ενώ αντίστοιχα και το εργοστάσιο δεν είναι ηλίθιο να μπει σε ένα τρυπάκι να στραφεί ο πελάτης του σε ένα άλλο εργοστάσιο της Κίνας για να πάρει ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα. Γενικά, αυτός που κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα, κάνει και την πρώτη επιλογή μεταξύ διαθεσίμων μοντέλων. Βασική αρχή της αγοράς.

3. Η βασική λογική των εργοστασίων στην Κίνα είναι τυποποίηση... τυποποίηση... και πάλι τυποποίηση ώστε να πέφτουν τα κόστη! 3~4 πλατφόρμες (από entry level ως higher end ΠΑΝΤΑ με βάση τα δεδομένα του κάθε εργοστασίου). Σε αυτές τις πλατφόρμες, μερικά διαφορετικά panel ώστε να αλλάζει το εξωτερικό design και από εκεί και πέρα μια λίστα από ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ επιλογές για να γίνει το τελικό customization (πχ τι φίλτρα θα φοράει, αν θα έιναι wifi-ready ή wifi included, αν θα είναι golden plated ή αλλιώς αυτοκαθαριζόμενα τα στοιχεία, ο ιονιστής, το σχέδιο του τηλεχειριστηρίου, κλπ κλπ, ΟΛΑ όμως σε επίπεδο λειτουργιών και όχι μηχανικών μερών). Διαφοροποίηση βέβαια, μπορεί να έχεις στις entry level σειρές όπου παίζουν και τα τύπου "promo" versions που είναι πιο χαμηλής απόδοσης (βλέπε μαρκετίστικα 12άρι στα άνω όρια των αριθμών ενώ είναι 10άρι ή 11άρι στην πράξη, κλπ κλπ). Γενικότερα όμως, στα μηχανικά μέρη οι όποιες διαφορποιήσεις σε επίπεδο μαζικής παραγωγής σημαίνουν υψηλότερο κόστος από κάθε άποψη, και αυτό κανείς δεν το θέλει! ΦΥΣΙΚΑ όλα αυτά ισχύουν για τα "σοβαρά" εργοστάσια Κίνας, που όμως ούτως ή άλλως όλα αυτά που αναφέρονται είναι μεγάλα και σοβαρά! Το τονίζω γιατί έχουν γίνει μαγικά στο παρελθόν αλλά ήταν από πραγματικά μικρά εργοστασιάκια (είτε ήταν μικρά, είτε κατέληξαν "μικρά" με τις πρακτικές τους των Inferior specs).

4. Το να δεις διαφοροποιημένα (εξωτερικά πολλές φορές ΜΟΝΟ μοντέλα) μεταξύ των OEM πελατών και των own-branded μοντέλων είναι κάτι 100% λογικό! Ούτε ο αντιπρόσωπος του Κινέζου, ούτε και ο πελάτης ΟΕΜ θέλουν άμεσα συγκρίσιμα μοντέλα στην αγορά γιατί πολύ απλά "θίγεται το όνομα" αλλά δημιουργούνται και ζητήματα εμπορικής πολιτικής! (βλέπε τιμές πώλησης). Το ότι εδώ κάθεστε και το υπεραναλύετε, δεν πάει να πει ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο και για έναν μέσο πελάτη που απλά θα πάει σε ένα κατάστημα και ότι του σκουντήξουν στο εύρος τιμής που επιθυμεί, εκεί θα πάει!!

5. Για τις αναφορές σε λίγες ή πολλές βλάβες, παραβλέπεται πολλές φορές ο πλέον καθοριστικός παράγοντας! Οσο πιο πολύ πουλάει κάτι, τόσο μεγαλύτερη η έκθεση του στην αγορά. Αν πχ ένα brand πουλάει λ.χ. 10000τμχ και ένα άλλο 1000τμχ, με το πρώτο πχ να βγάλει 100 βλάβες και το δεύτερο 20, μπορείς να καταλάβεις ότι ποσοστιαία οι αλήθειες διαφέρουν. Με αυτό φυσικά ούτε εννοώ ούτε υπονοώ κάτι, μιας και στην πράξη τα ακριβή ΠΟΣΟΣΤΑ βλαβών τα γνωρίζουν μόνο οι εισαγωγείς, και φυσικά μόνο για τα δικά τους μοντέλα. Καθολική εικόνα κανείς δεν έχει. 

Θα επαναλάβω ότι αυτά απλά food for thought! Δεν τετραγωνίζω τον κύκλο, δεν ισοπεδώνω να φέρω ισα και ευθεία πράγματα που πολλές φορές είναι απλά για διαφορετικά target markets (όσο και αν προσπαθούν κάποιοι ενίοτε να το κάνουν), και φυσικά δεν ασπάζομαι πρακτικές merchandising!

53 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Η γνωμη μου ειναι οτι ολες οι εταιρειες εχουν το λογο υπαρξης τους στην αγορα.
Οποιος ειναι ανταγωνιστικος εστω και σε επι μερους τομεις θα πουλαει.
Οποιος δεν... θα χαθει. Απλα πραγματα.

Απο την αλλη η αληθεια ειναι οτι αν βγαλεις εξω το μαρκετινιστικο/λογιστικο κομματι (τιμη, εγγυηση, διαφημιση)
και ολοι ψωνιζαμε βασει χαρακτηριστικων τα κινεζικα/φασον θα ειχαν πολυ μικροτερη πιτα της αγορας.

Απλά respect φίλε μου! Τα πάντα απευθύνονται κάπου και για τα πάντα υπάρχει ένα εν δυνάμει πελάτης! Τα πάντα, όλα από την αγορά κρίνονται και οτιδήποτε δεν μπορεί να επιβιώσει πολύ απλά πεθαίνει!

  • Like 11
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Rnd1978 είπε

Όσο βλεπω φορτίο σχέδιασμου Θέρμης ζώνης ιδιο η μεγαλύτερο σε σχέση με το φορτίο της μέσης ζώνης.. δεν μ'αρεσει.. 😕 απο εμφάνιση όμως ειναι όμορφο το dark

Έτσι ναι :) γιατί νόμιζα ότι τα δικά μας ήταν βασισμένα στην σκανδιναβική έκδοση !

Αν το σκεφτεις ειναι και γαμω την ανωμαλια.
Το οριτζιναλ που φερνει ο αντιπροσωπος ειναι λαθος επιλογη για τη χωρα που ειναι αντιπροσωπος
και οι αλλοι που φερνουν φασον απο τη Gree φερνουν το σωστο!

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, yositosi είπε

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought...

1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της ημέρας θέλει να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις. Πρωταρχική τους επιλογή πάντα είναι το own-brand τους για έναν και μόνο λόγο. Κάνουν συμβόλαιο, και ΑΝ καθιερωθούν σε μια αγορά τότε έχουν το πάνω χέρι, γιατί στην λήξη του συμβολαίου αποκλειστικότητας θέτουν όρους και κάνουν επιλογή αντιπροσώπου. Αντιθέτως, οι πελάτες OEM έχουν την τάση να αγοράζουν και από άλλους προμηθευτές, και άρα να διαπραγματεύονται.  Στον αντίποδα όμως, οι εισαγωγείς που δουλεύουν OEM έχουν το πλεονέκτημα ότι συνήθως ξέρουν καλύτερα την αγορα (και έχουν καλές εμπορικες σχέσεις με καταστήματα), ΣΥΝ ότι μπορούν (και το κάνουν) να δίνουν τεράστιες εγγυήσεις! Εδώ θα σε προλάβω αν μου πεις για τηνTCL, λέγοντας σου ότι τη 10ετή ΔΕΝ την δίνει η TCL αλλά ο Τουρνικιώτης ο ίδιος για να σκουντήξει το brand.

2. Οταν ένας πελάτης OEM κάνει ΜΕΓΑΛΑ νούμερα, τότε κανείς δεν θέλει να τον χάσει. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο πελάτης έχει υψηλή αγοραστική δύναμη και πολύ απλά δεν θα δεχτεί να αγοράσει "ένα παλιό μοντέλο", ενώ αντίστοιχα και το εργοστάσιο δεν είναι ηλίθιο να μπει σε ένα τρυπάκι να στραφεί ο πελάτης του σε ένα άλλο εργοστάσιο της Κίνας για να πάρει ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα. Γενικά, αυτός που κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα, κάνει και την πρώτη επιλογή μεταξύ διαθεσίμων μοντέλων. Βασική αρχή της αγοράς.

3. Η βασική λογική των εργοστασίων στην Κίνα είναι τυποποίηση... τυποποίηση... και πάλι τυποποίηση ώστε να πέφτουν τα κόστη! 3~4 πλατφόρμες (από entry level ως higher end ΠΑΝΤΑ με βάση τα δεδομένα του κάθε εργοστασίου). Σε αυτές τις πλατφόρμες, μερικά διαφορετικά panel ώστε να αλλάζει το εξωτερικό design και από εκεί και πέρα μια λίστα από ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ επιλογές για να γίνει το τελικό customization (πχ τι φίλτρα θα φοράει, αν θα έιναι wifi-ready ή wifi included, αν θα είναι golden plated ή αλλιώς αυτοκαθαριζόμενα τα στοιχεία, ο ιονιστής, το σχέδιο του τηλεχειριστηρίου, κλπ κλπ, ΟΛΑ όμως σε επίπεδο λειτουργιών και όχι μηχανικών μερών). Διαφοροποίηση βέβαια, μπορεί να έχεις στις entry level σειρές όπου παίζουν και τα τύπου "promo" versions που είναι πιο χαμηλής απόδοσης (βλέπε μαρκετίστικα 12άρι στα άνω όρια των αριθμών ενώ είναι 10άρι ή 11άρι στην πράξη, κλπ κλπ). Γενικότερα όμως, στα μηχανικά μέρη οι όποιες διαφορποιήσεις σε επίπεδο μαζικής παραγωγής σημαίνουν υψηλότερο κόστος από κάθε άποψη, και αυτό κανείς δεν το θέλει! ΦΥΣΙΚΑ όλα αυτά ισχύουν για τα "σοβαρά" εργοστάσια Κίνας, που όμως ούτως ή άλλως όλα αυτά που αναφέρονται είναι μεγάλα και σοβαρά! Το τονίζω γιατί έχουν γίνει μαγικά στο παρελθόν αλλά ήταν από πραγματικά μικρά εργοστασιάκια (είτε ήταν μικρά, είτε κατέληξαν "μικρά" με τις πρακτικές τους των Inferior specs).

4. Το να δεις διαφοροποιημένα (εξωτερικά πολλές φορές ΜΟΝΟ μοντέλα) μεταξύ των OEM πελατών και των own-branded μοντέλων είναι κάτι 100% λογικό! Ούτε ο αντιπρόσωπος του Κινέζου, ούτε και ο πελάτης ΟΕΜ θέλουν άμεσα συγκρίσιμα μοντέλα στην αγορά γιατί πολύ απλά "θίγεται το όνομα" αλλά δημιουργούνται και ζητήματα εμπορικής πολιτικής! (βλέπε τιμές πώλησης). Το ότι εδώ κάθεστε και το υπεραναλύετε, δεν πάει να πει ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο και για έναν μέσο πελάτη που απλά θα πάει σε ένα κατάστημα και ότι του σκουντήξουν στο εύρος τιμής που επιθυμεί, εκεί θα πάει!!

5. Για τις αναφορές σε λίγες ή πολλές βλάβες, παραβλέπεται πολλές φορές ο πλέον καθοριστικός παράγοντας! Οσο πιο πολύ πουλάει κάτι, τόσο μεγαλύτερη η έκθεση του στην αγορά. Αν πχ ένα brand πουλάει λ.χ. 10000τμχ και ένα άλλο 1000τμχ, με το πρώτο πχ να βγάλει 100 βλάβες και το δεύτερο 20, μπορείς να καταλάβεις ότι ποσοστιαία οι αλήθειες διαφέρουν. Με αυτό φυσικά ούτε εννοώ ούτε υπονοώ κάτι, μιας και στην πράξη τα ακριβή ΠΟΣΟΣΤΑ βλαβών τα γνωρίζουν μόνο οι εισαγωγείς, και φυσικά μόνο για τα δικά τους μοντέλα. Καθολική εικόνα κανείς δεν έχει. 

Θα επαναλάβω ότι αυτά απλά food for thought! Δεν τετραγωνίζω τον κύκλο, δεν ισοπεδώνω να φέρω ισα και ευθεία πράγματα που πολλές φορές είναι απλά για διαφορετικά target markets (όσο και αν προσπαθούν κάποιοι ενίοτε να το κάνουν), και φυσικά δεν ασπάζομαι πρακτικές merchandising!

Απλά respect φίλε μου! Τα πάντα απευθύνονται κάπου και για τα πάντα υπάρχει ένα εν δυνάμει πελάτης! Τα πάντα, όλα από την αγορά κρίνονται και οτιδήποτε δεν μπορεί να επιβιώσει πολύ απλά πεθαίνει!

Από τις πιο συγκεντρωμένες χρήσιμες αναλύσεις που έχω διαβάσει εδώ μέσα ;)

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, guzel είπε

δεν έχουμε μετρήσεις για >18.000. Η μέτρηση για 9αρι, 12αρι δε λέει και πολλά.. Υποθέτω και τα μικρά izuru αντίστοιχες καταναλώσεις θα έχουν... Στα μεγάλα είναι το θέμα, εκεί αποτυπώνεται η κακή κινεζιά στο μεγαλείο της!

Guzel, επειδή έχουμε νέους νόμους στο forum.

1. Δεν θα χρησιμοποιείς τους όρους 'Κινεζια', ΄κινέζικο', 'φασόν', 'γ διαλογής', 'ζημίες', 'θόρυβος' 'υπερβολική κατανάλωση' και 'τρελό γλέντι στην ΔΕΗ' όταν αναφέρεσαι σε συγκριμένα κλιματιστικά Κινέζικης προέλευσης.

Η ποινή αν παραβιάσεις τον κανόνα είναι ο εγκλεισμός σου σε χώρο που δουλεύει εξωτερική μονάδα από 18αρη/24αρη φασόν κινεζικό ΧΩΡΙΣ ωτοασπίδες!

Να συμμορφωθείς άμεσα! 

  • Haha 6
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ο dual ενω ειναι για τα κρυα κλιματα, το φερνει ο εδω αντιπροσωπος.
Τα Κουρο/Νεμεσις προ βασιζονται στο μοντελο που ειναι για νοτια Ευρωπη.
https://www.airconditioningsalesuk.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/2019-Gree-Catalogue-RAC.pdf

Mηπως ειναι καλυτερα 2 σταδιων που φερνει ο εδω Gree???

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, Specs είπε

Mηπως ειναι καλυτερα 2 σταδιων που φερνει ο εδω Gree???

Φλωρινα, Νευροκοπι, προποδες Καιμακτσαλαν θα ειναι σιγουρα καλυτερο.
Δεν ξερουν στην Gree οι ασχετοι...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, liakjim είπε

Επώνυμο και καλή εγγύηση, μόνο toshiba.

Αλλιώς πας είτε σε επώνυμο, πχ daikin , είτε σε εγγύηση πχ inventor.

Λάθος.

Τα midea, carrier και haier, όλα έχουν eurovent.

Τα haier , φαίνονται καλά στη θέρμανση.

Επειδή θόρυβος(δεν ακούει καλά η γιαγιά) wifi κλπ κόλπα δεν την ενδιαφέρουν έπεσε το μάτι μου στο νομίζω τίμιο tcl  https://www.alphaclimagr.gr/product/1409112/tcl-elite-tac-12chsa-xa51-klimatistiko-r32-inverter.html?ref=bestprice.gr και το αντίστοιχο 9αρι στα 297 

Από την άλλη έβλεπα και τα haier με 5 παρά εγγύηση χωρίς κανέναν όρο και με την inventor από πίσω 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Έχω καταλήξει για ένα υπνοδωμάτιο 12 τ.μ. μόνο για ψύξη στο εξής https://www.bestprice.gr/item/2155617973/inventor-aria-ar3vi32-09wfar3vo32-09.html λόγω κατά σειράς προτεραιότητας:
1) Tου Seer
2) Της Εγγύησης
3) Των χαμηλών dB
4) Του WiFi
5) Του Ιονιστή

Επειδή δεν επείγομαι για την αγορά και παρακολουθώ την τιμή σχεδόν ένα μήνα τώρα, παίζει γύρω στα 400€ είτε άμεσα, είτε έμμεσα (επιστροφές/εγκατάσταση). Η ερώτηση μου είναι εάν έχει παίξει ιστορικά χαμηλότερα το συγκεκριμένο μοντέλο ή κάποιο σε αυτό το εύρος χαρακτηριστικών-τιμής ώστε να περιμένω ή απλά να πάω να το πάρω για να τελειώνω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Μιας και σφίγγουν σιγά σιγά οι ζεστές αναζητώ ένα κλιματιστικό για φοιτητικό σπίτι 25 τμ.

Κανοντας μια έρευνα είδα διαφορα κλιματιστικά μάρκας Tesla στο Skroutz σε προσφορά.
https://klimamall.gr/product/tesla-ta35llil-1232iaw/

1)Καταρχάς έχει κανείς άποψη ή review για τα κλιματιστικά Tesla ;

2) Επίσης ποια η γνώμη σας για το κατάστημα klimamall? και

3) ψάχνοντας βρήκα και ένα κλιματιστικό Midea σε καλή τιμή για τη μάρκα που είναι https://www.alphaclimagr.gr/product/1192539/midea-rf-ms12fu-12hrdn1-qrd0gw-inverter-12-000btu-a.html?ref=bestprice.gr

Μπορει κανεις να βοηθήσει  ;

δεκτες και οι προτάσεις άλλων κλιματιστικών στο ίδιο μπατζετ με τα παραπάνω.

ευχαριστω εκ των προτέρων. 

Επεξ/σία από User95
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Specs είπε

Χαιρετώ τους ειδικούς.

Θέλω τα φώτα σας, για κλιματιστικό 9000 btu ,MONO Gree Fairy-Amber ή Inventor Omnia Eco-Aria AR3-Nemesis Pro.

Θα αντικαταστήσει 9ρι κλιματιστικό on-off, το οποίο θα λειτουργεί επικουρικά στο ρελαντί για θέρμανση καθιστικού μαζί με την σόμπα πέλλετ.

Παρακαλώ όσους ήδη έχουν κάποιο από τα εν λόγω μηχανήματα, τα σχόλια τους η τυχόν μετρήσεις, για θέματα όπως ‘κρακ’ εσωτερικής  στην έναρξη ή  συνεχόμενα όσο λειτουργεί, μετρημένη ελάχιστη κατανάλωση σε βατ σε θέρμανση και ψύξη, θόρυβος εξωτερικής «αεροπλάνου» και θόρυβος εσωτερικής στη χαμηλότερη διαθέσιμη ταχύτητα η silent/quiet αν διαθέτει.

Και οτιδήποτε δείχνει αν δουλεύει σαν inverter ή on-off.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Μακριά από ΟMNIA ECO, κρακ κρουκ και ότι μπορεί να φανταστείς από θόρυβους σε εσωτερική και εξωτερική μονάδα, από άλλο πλανήτη.Από απόδοση μια χαρά και κατανάλωση μια χαρά αλλά... 

9 ώρες πριν, CorumD είπε

Ποια ακριβώς είναι αναληθή; Εγώ, σε αντίθεση με σένα, δεν αλλάζω γνώμη κάθε μέρα της εβδομάδoς, τα αναληθή στα επιστρέφω! Πες μας, το FUJITSU είναι καλό σήμερα, η δεν είναι πια;

Ρε συ δεν μπορει να λες ότι τα φασόν δεν είναι οικονομικά.

Είναι δογματικό και απέχει πολύ από την πραγματικότητα η οποία είναι ότι ίσως δεν είναι τόσο οικονομικά όσο τα κορυφαία. Το Ομνιά μου με όλα του τα στραβά καίει παραπλήσια με το τοσίμπα και κάποιες και υπό συνθήκες και πιο ευχάριστα. Και σου μιλάω για 24/7, έτσι? Αν υπάρχει κάποια μικρή διαφορά φαντάσου πόσο κλείνει η ψαλίδα σε περιστασιακή χρήση. Ωστόσο για τους υπόλοιπους λόγους δε θα το αγόραζα ξανά.

 

Και πάμε και ένα ερώτημα γενικής φύσεως για τη λειτουργία του τους.

Το βράδυ εδώ μεσόγεια πέφτει η θερμοκρασία κοντά στους 20, το σπίτι έχει πια κρατήσει τους 26, θέλω λίγη δροσούλα παραπάνω, τι του ζητάω από τη στιγμή που η ζητούμενη θαναι παραπάνω από την εξωτερική ή δεν παίζει κάποιο ρόλο? Προς το παρόν αν ζητήσω 25 ας πούμε λειτουργούν για λίγο και πέφτουν σε ανεμιστήρα (και το όμνια και το τοσίμπα).

Ανοικτό παράθυρο δεν παίζει για προφανής λόγους.

Επεξ/σία από Αντώνης Τ.
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα σε ολους. Παρακαλω καποια γνωμη γιαιτ μυριζει ασχημα οταν ξεκιναει το κλιματιστικο Fujitsu ASYG18LFC 18αρι. Ακριβως σα να εισαι σε ...κοτετσι με πολλες κοτουλες για να καταλαβετε τι εννοω.Μπορω να κανω κατι εγω, η να φερω τεχνικο για συντηρηση.Ειναι σχετικα νεο 2 ετων. Ευχαριστω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, van62 είπε

Καλημερα σε ολους. Παρακαλω καποια γνωμη γιαιτ μυριζει ασχημα οταν ξεκιναει το κλιματιστικο Fujitsu ASYG18LFC 18αρι. Ακριβως σα να εισαι σε ...κοτετσι με πολλες κοτουλες για να καταλαβετε τι εννοω.Μπορω να κανω κατι εγω, η να φερω τεχνικο για συντηρηση.Ειναι σχετικα νεο 2 ετων. Ευχαριστω

Μαλλον εχει πιάσει βρωμα και μουχλα η φτερωτη και σκονη το στοιχειο,εσυ μπορεις να καθαρισεις τα φιλτρα με λιγο νερο,για φτερωτη στοιχειο και λεκανακι απορροής,εαν πιανουν τα χερια σου και ΔΕΝ σε νοιαζει η εγγύηση που μπορει να εχεις,τα κανεις μονο σου με ενα ψεκαστηρα με τρομπακι και μια σακούλα απορριμμάτων, ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Locko είπε

Καλησπέρα,

Έχω καταλήξει για ένα υπνοδωμάτιο 12 τ.μ. μόνο για ψύξη στο εξής https://www.bestprice.gr/item/2155617973/inventor-aria-ar3vi32-09wfar3vo32-09.html λόγω κατά σειράς προτεραιότητας:
1) Tου Seer
2) Της Εγγύησης
3) Των χαμηλών dB
4) Του WiFi
5) Του Ιονιστή

Επειδή δεν επείγομαι για την αγορά και παρακολουθώ την τιμή σχεδόν ένα μήνα τώρα, παίζει γύρω στα 400€ είτε άμεσα, είτε έμμεσα (επιστροφές/εγκατάσταση). Η ερώτηση μου είναι εάν έχει παίξει ιστορικά χαμηλότερα το συγκεκριμένο μοντέλο ή κάποιο σε αυτό το εύρος χαρακτηριστικών-τιμής ώστε να περιμένω ή απλά να πάω να το πάρω για να τελειώνω.

Καλή τιμή.

8 ώρες πριν, yositosi είπε

όχι υποχρεωτικά φίλε μου. Να σου δώσω πχ και ένα εναλλακτικό σενάριο έτσι απλά σαν food for thought...

1. Η κάθε εταιρεία θέλει να πουλήσει. Είτε με το brand της είτε σε OEM βάση. Στο τέλος της ημέρας θέλει να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις. Πρωταρχική τους επιλογή πάντα είναι το own-brand τους για έναν και μόνο λόγο. Κάνουν συμβόλαιο, και ΑΝ καθιερωθούν σε μια αγορά τότε έχουν το πάνω χέρι, γιατί στην λήξη του συμβολαίου αποκλειστικότητας θέτουν όρους και κάνουν επιλογή αντιπροσώπου. Αντιθέτως, οι πελάτες OEM έχουν την τάση να αγοράζουν και από άλλους προμηθευτές, και άρα να διαπραγματεύονται.  Στον αντίποδα όμως, οι εισαγωγείς που δουλεύουν OEM έχουν το πλεονέκτημα ότι συνήθως ξέρουν καλύτερα την αγορα (και έχουν καλές εμπορικες σχέσεις με καταστήματα), ΣΥΝ ότι μπορούν (και το κάνουν) να δίνουν τεράστιες εγγυήσεις! Εδώ θα σε προλάβω αν μου πεις για τηνTCL, λέγοντας σου ότι τη 10ετή ΔΕΝ την δίνει η TCL αλλά ο Τουρνικιώτης ο ίδιος για να σκουντήξει το brand.

2. Οταν ένας πελάτης OEM κάνει ΜΕΓΑΛΑ νούμερα, τότε κανείς δεν θέλει να τον χάσει. Αυτό σημαίνει ότι αυτός ο πελάτης έχει υψηλή αγοραστική δύναμη και πολύ απλά δεν θα δεχτεί να αγοράσει "ένα παλιό μοντέλο", ενώ αντίστοιχα και το εργοστάσιο δεν είναι ηλίθιο να μπει σε ένα τρυπάκι να στραφεί ο πελάτης του σε ένα άλλο εργοστάσιο της Κίνας για να πάρει ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα. Γενικά, αυτός που κάνει τα μεγαλύτερα νούμερα, κάνει και την πρώτη επιλογή μεταξύ διαθεσίμων μοντέλων. Βασική αρχή της αγοράς.

3. Η βασική λογική των εργοστασίων στην Κίνα είναι τυποποίηση... τυποποίηση... και πάλι τυποποίηση ώστε να πέφτουν τα κόστη! 3~4 πλατφόρμες (από entry level ως higher end ΠΑΝΤΑ με βάση τα δεδομένα του κάθε εργοστασίου). Σε αυτές τις πλατφόρμες, μερικά διαφορετικά panel ώστε να αλλάζει το εξωτερικό design και από εκεί και πέρα μια λίστα από ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ επιλογές για να γίνει το τελικό customization (πχ τι φίλτρα θα φοράει, αν θα έιναι wifi-ready ή wifi included, αν θα είναι golden plated ή αλλιώς αυτοκαθαριζόμενα τα στοιχεία, ο ιονιστής, το σχέδιο του τηλεχειριστηρίου, κλπ κλπ, ΟΛΑ όμως σε επίπεδο λειτουργιών και όχι μηχανικών μερών). Διαφοροποίηση βέβαια, μπορεί να έχεις στις entry level σειρές όπου παίζουν και τα τύπου "promo" versions που είναι πιο χαμηλής απόδοσης (βλέπε μαρκετίστικα 12άρι στα άνω όρια των αριθμών ενώ είναι 10άρι ή 11άρι στην πράξη, κλπ κλπ). Γενικότερα όμως, στα μηχανικά μέρη οι όποιες διαφορποιήσεις σε επίπεδο μαζικής παραγωγής σημαίνουν υψηλότερο κόστος από κάθε άποψη, και αυτό κανείς δεν το θέλει! ΦΥΣΙΚΑ όλα αυτά ισχύουν για τα "σοβαρά" εργοστάσια Κίνας, που όμως ούτως ή άλλως όλα αυτά που αναφέρονται είναι μεγάλα και σοβαρά! Το τονίζω γιατί έχουν γίνει μαγικά στο παρελθόν αλλά ήταν από πραγματικά μικρά εργοστασιάκια (είτε ήταν μικρά, είτε κατέληξαν "μικρά" με τις πρακτικές τους των Inferior specs).

4. Το να δεις διαφοροποιημένα (εξωτερικά πολλές φορές ΜΟΝΟ μοντέλα) μεταξύ των OEM πελατών και των own-branded μοντέλων είναι κάτι 100% λογικό! Ούτε ο αντιπρόσωπος του Κινέζου, ούτε και ο πελάτης ΟΕΜ θέλουν άμεσα συγκρίσιμα μοντέλα στην αγορά γιατί πολύ απλά "θίγεται το όνομα" αλλά δημιουργούνται και ζητήματα εμπορικής πολιτικής! (βλέπε τιμές πώλησης). Το ότι εδώ κάθεστε και το υπεραναλύετε, δεν πάει να πει ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο και για έναν μέσο πελάτη που απλά θα πάει σε ένα κατάστημα και ότι του σκουντήξουν στο εύρος τιμής που επιθυμεί, εκεί θα πάει!!

5. Για τις αναφορές σε λίγες ή πολλές βλάβες, παραβλέπεται πολλές φορές ο πλέον καθοριστικός παράγοντας! Οσο πιο πολύ πουλάει κάτι, τόσο μεγαλύτερη η έκθεση του στην αγορά. Αν πχ ένα brand πουλάει λ.χ. 10000τμχ και ένα άλλο 1000τμχ, με το πρώτο πχ να βγάλει 100 βλάβες και το δεύτερο 20, μπορείς να καταλάβεις ότι ποσοστιαία οι αλήθειες διαφέρουν. Με αυτό φυσικά ούτε εννοώ ούτε υπονοώ κάτι, μιας και στην πράξη τα ακριβή ΠΟΣΟΣΤΑ βλαβών τα γνωρίζουν μόνο οι εισαγωγείς, και φυσικά μόνο για τα δικά τους μοντέλα. Καθολική εικόνα κανείς δεν έχει. 

Θα επαναλάβω ότι αυτά απλά food for thought! Δεν τετραγωνίζω τον κύκλο, δεν ισοπεδώνω να φέρω ισα και ευθεία πράγματα που πολλές φορές είναι απλά για διαφορετικά target markets (όσο και αν προσπαθούν κάποιοι ενίοτε να το κάνουν), και φυσικά δεν ασπάζομαι πρακτικές merchandising!

Απλά respect φίλε μου! Τα πάντα απευθύνονται κάπου και για τα πάντα υπάρχει ένα εν δυνάμει πελάτης! Τα πάντα, όλα από την αγορά κρίνονται και οτιδήποτε δεν μπορεί να επιβιώσει πολύ απλά πεθαίνει!

Μπορεί να γίνει sticky;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • κλειδώθηκε, ξεκλειδώθηκε και κλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.