Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συντελεστή απόδοσης  1 δηλαδή ; input=output ; Δεν νομίζω να θες να πεις αυτό !

Σαφως και οχι..

 

Αυτο που γραφω τα λεει ολα..

 

Το life παρολο το scop 4 ανεβαζει γρηγορα τα ρευματα και τα φτανει πολυ ψηλα για 9αρι εξου και η αποδοση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σαφως και οχι..

 

Αυτο που γραφω τα λεει ολα..

 

Το life παρολο το scop 4 ανεβαζει γρηγορα τα ρευματα και τα φτανει πολυ ψηλα για 9αρι εξου και η αποδοση!

Επειδή λες για αμελητέες διαφορές και ότι όλα τα inverter καταναλώνουν το ίδιο . 

Έτσι όπως τα γράφεις με έχεις μπερδέψει . Μπορεί να φταίω εγώ δεν λέω ότι εσύ τα γράφεις απαραίτητα περίεργα.

 

Η διαφορά απο inverter σε inverter δεν είναι μονο ο προγραμματισμός . Παίζουν πολλά ρόλο . Δηλαδή inverter με eer 3.5 και inverter με eer 5.5 δεν είναι μόνο θέμα προγραμματισμού . 

Διαφορά μεγάλη απο inverter σε ιinverter  στην κατανάλωση φυσικά και υπάρχει . Το θέμα όμως είναι η απόσβεση. Αν θες να πάρεις ενα split unit για να καίει μια φορά στο τόσο 3 ώρες την ημέρα και όχι κάθε μερα ε δεν χρειάζεται να επενδύσεις σε A+++ γιατί δεν θα το κάνεις απόσβεση . Αμα μιλάμε όμως για κύρια πηγή θέρμανσης όπου ο χρήστης του το καίει πολλές ώρες σχεδόν όλη την ημέρα είναι αλλιώς τα πράγματα. Αν μιλάμε για server room  τότε εκεί φυσικά και θα κάνεις απόσβεση ένα κορυφαιο Α+++ κλιματιστικό . 

 

Διαφορές στις καταναλώσεις φυσικά έχουν και δεν είναι αστείες πολλές φορές (εξαρτάται την χρήση του   )

 

Εγώ δεν βλέπω όλα τα inverter να ναι ενεργειακά το ίδιο και να μην έχει νόημα να πας απο A++ σε Α+++ ΑΝΆΛΟΓΑ την περίπτωση φυσικά . 

 

Όσο για τα χαμηλά ρεύματα που λες ναι δεν μπορούν όλα τα μοντέλα της αγοράς να δουλέψουν σε χαμηλή συχνότητα και σε πολύ χαμηλό εύρος btu  . Το ποιό θα επιλέξεις φυσικά έχει να κάνει με τον χώρο σου .  Δεν υπάρχει καλό και κακό κλιματιστικό σε απόδοση btu . (εύρος)  Υπάρχει κακή επιλογή για το συγκεκριμένο χώρο που θέλω κλιματισμό . 

 

Αν ενας χώρος με συγκεκριμένς συνθήκες που επικρατούν θέλει για συντήρηση θερμοκρασίας 3000 btu και το inverter δεν μπορεί να πέσει κάτω απο 4000 btu  φυσικά και είναι λάθος επιλογή μιας και αυτό που καταφέρνεις είναι να έχεις ένα on-off μηχάνημα . Ακυρώνεις μια απο τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία inverter που είναι και αυτό που τα διαφοροποιεί απο τα on -off (αλλά όχι μόνο αυτό φυσικά )

 

Όσο για τις θερμοκρασίες ρύθμισης που λες συμφωνώ . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dare-Devil εγω λεω αυτο πχ αν παρουμε το δικο σου το hansol και το δικο μου fujitsu τα βαλουμε στον ιδιο χωρο.. και τους σταθεροποιησουμε την στιγμιαια καταναλωση πχ 1000watt θα δεις η αποδοση θα ειναι η ιδια και στα δυο και αν υπαρχει καποια διαφορα θα ειναι τοσο μικρη(αμελητεα) που με το χερι δεν το καταλαβαινεις..

Εκει αντιστοιχει η φραση οτι τραβαει αυτο αποδιδει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς μεγάλη μου έκπληξη έλαβα εχτές ένα μήνυμα (εδώ στο insomnia) από την Inventor για να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους για το πρόβλημα που έχω.

 

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα μαζί τους και μου είπανε ότι θα έρθει δωρεάν για επίσκεψη τεχνικός τους να δει το πρόβλημα και εάν δεν μπορεί να γίνει κάτι τότε θα γίνει αντικατάσταση με καινούριο μοντέλο!

 

Πραγματικά τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχω ξανά δει και η κυρία που με εξυπηρέτησε ήταν ευγενέσταση!

 

Χίλια μπράβο στην Inventor!!

 

Περιμένω και εγώ να δω τι θα γίνει με τα κλιμαστικά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς μεγάλη μου έκπληξη έλαβα εχτές ένα μήνυμα (εδώ στο insomnia) από την Inventor για να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους για το πρόβλημα που έχω.

 

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα μαζί τους και μου είπανε ότι θα έρθει δωρεάν για επίσκεψη τεχνικός τους να δει το πρόβλημα και εάν δεν μπορεί να γίνει κάτι τότε θα γίνει αντικατάσταση με καινούριο μοντέλο!

 

Πραγματικά τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχω ξανά δει και η κυρία που με εξυπηρέτησε ήταν ευγενέσταση!

 

Χίλια μπράβο στην Inventor!!

 

Περιμένω και εγώ να δω τι θα γίνει με τα κλιμαστικά.

Γενικά παρακολουθούν τα φορουμς όχι μόνο αυτό το φόρουμ .Το γνωρίζω αυτό . 

Μωρε μπράβο .. δεν το περίμενα γιατί δεν είναι συνηθισμένο αυτό από τις Ελληνικές εταιρίες .  Το πήγαν σε άλλο επίπεδο το after sales support !  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πρωί ήρθε ο τεχνικός από την Inventor και είδε τα κλιμαστικά.
Μου είπε ότι ο θόρυβος που κάνουν (τριξίματα) είναι αρκετά έντονος και δεν θα έπρεπε να κάνουν έτσι.
Για το μεγάλο (18αρι) μου είπε επειδή είναι πιο μεγάλη η εσωτερική μονάδα, είναι λογικό να κάνει περισσότερους τριγμούς και τριξίματα αλλά και πάλι όχι έτσι όπως κάνει το δικό μου.

 

Μετά από λίγες ώρες, με πήρανε τηλέφωνο από την Inventor (αφού έκανε την αξιολόγηση/αναφορά ο τεχνικός) και μου είπανε ότι θα γίνει αντικατάσταση αρχικά για το 9αρι (και μετά βλέπουμε για το 18αρι) με ένα καινούριο μοντέλο που έχει βγάλει μέσα στο 2016 και το περιμένουν στο τέλος του μήνα. Εάν θυμάμαι καλά μου το είπε Arial (κάτι τέτοιο)

 

Επομένως, υπομονή για κανένα μήνα περίπου για την αντικατάσταση.

 

Άψογοι στο after sales support !!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πρωί ήρθε ο τεχνικός από την Inventor και είδε τα κλιμαστικά.

Μου είπε ότι ο θόρυβος που κάνουν (τριξίματα) είναι αρκετά έντονος και δεν θα έπρεπε να κάνουν έτσι.

Για το μεγάλο (18αρι) μου είπε επειδή είναι πιο μεγάλη η εσωτερική μονάδα, είναι λογικό να κάνει περισσότερους τριγμούς και τριξίματα αλλά και πάλι όχι έτσι όπως κάνει το δικό μου.

 

Μετά από λίγες ώρες, με πήρανε τηλέφωνο από την Inventor (αφού έκανε την αξιολόγηση/αναφορά ο τεχνικός) και μου είπανε ότι θα γίνει αντικατάσταση αρχικά για το 9αρι (και μετά βλέπουμε για το 18αρι) με ένα καινούριο μοντέλο που έχει βγάλει μέσα στο 2016 και το περιμένουν στο τέλος του μήνα. Εάν θυμάμαι καλά μου το είπε Arial (κάτι τέτοιο)

 

Επομένως, υπομονή για κανένα μήνα περίπου για την αντικατάσταση.

 

Άψογοι στο after sales support !!

Που το βλεπεις το after sales? Επρεπε ν ανοιξεις θεμα σε forum για να ενεργησουν ορθα? Και παλι ημιτελες γιατι δεν σου ξεκαθαρισαν τι θα γινει με το 18αρι..

Εχουμε φτασει στο σημειο να εξαναγκαζομαστε να αποκταμε γνωσεις ή να μιλαμε εμπεριστατωμενα για να ενεργησουν ορθα.

Δυστυχως παιζουν με τα λεφτα του καταναλωτη..

 

Εγω τον ορισμο του after sales το εχω δει μονο στα lidl! Το προιον στο αλλαζουν με καινουργιο χωρις δευτερη κουβεντα!!!

και μια φορα νομιζα πως θα μου την κανανε(θα ετρωγα φολα) γιατι ειπαν οτι το συγκεκριμενο προιον δεν το καλυπτει εδω το service και οτι επρεπε να επικοινωνησω με Γερμανια..

Αποτελεσμα:Επικοινωνησα(αστικη χρεωση) και μου το εστειλαν καινουργιο με courier στο σπιτι και μου εμεινε και το ελαττωματικο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ΔΕΝ επικοινώνησα ποτέ μαζί τους (κακώς) για να τους αναφέρω το πρόβλημα γιατί θεώρησα ότι θα ερχότανε ο τεχνικός τους, θα μου έπαιρνε κανένα 60-80αρι επίσκεψη και θα μου έλεγε είναι φυσιολογικό. Είχα ρωτήσει και τον ψυκτικό που είχε κάνει την εγκατάσταση και μου είχε πει ότι λόγω κακής ποιότητα των πλαστικών γίνεται αυτό. Το έχει ξανά δει πολλές φορές και σε άλλα κλιματιστικά.

 

Δεύτερον, εσένα προσωπικά ή σε κάποιον γνωστό σου έχει γίνει κάποια τέτοια ενέργεια από την εταιρεία που έκραζες σε ένα forum; Εμένα προσωπικά 1η φορά μου έγινε.

 

Τέλος, μου είπανε ότι θα αλλάξουμε το 9αρι και μετέπειτα θα αλλαχτεί και το 18αρι. Βέβαια, μου τα μάσαγε λίγο ο τεχνικός για το 18αρι και μου έλεγε δικαιολογίες τύπου μεγαλύτερης διάστασης μονάδα και άρα περισσότερες συστολές/διαστολές αλλά κατά την διάρκεια που μου τα έλεγε αυτά έκανε κάτι απότομους και δυνατούς θορύβους και του έλεγα αυτό τι είναι;; Τότε δεν ήξερε τι να πει .... Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα και με την αλλαγή στο 18αρι.

 

Ήμουν πολύ αυστηρός στην κριτική μου από την 1η στιγμή και ακόμα είμαι αλλά όταν κάτι γίνεται σωστά καλό είναι το λέμε. Να μην λέμε μόνο τα αρνητικά.

 

Θεωρώ πολύ καλή κίνηση αυτή που έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες και σαν καταναλωτής νιώθω όχι τόσο εξαπατημένος/απογοητευμένος/νευριασμένος όσο τις προηγούμενες ημέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ΔΕΝ επικοινώνησα ποτέ μαζί τους (κακώς) για να τους αναφέρω το πρόβλημα γιατί θεώρησα ότι θα ερχότανε ο τεχνικός τους, θα μου έπαιρνε κανένα 60-80αρι επίσκεψη και θα μου έλεγε είναι φυσιολογικό. Είχα ρωτήσει και τον ψυκτικό που είχε κάνει την εγκατάσταση και μου είχε πει ότι λόγω κακής ποιότητα των πλαστικών γίνεται αυτό. Το έχει ξανά δει πολλές φορές και σε άλλα κλιματιστικά.

 

Δεύτερον, εσένα προσωπικά ή σε κάποιον γνωστό σου έχει γίνει κάποια τέτοια ενέργεια από την εταιρεία που έκραζες σε ένα forum; Εμένα προσωπικά 1η φορά μου έγινε.

 

Τέλος, μου είπανε ότι θα αλλάξουμε το 9αρι και μετέπειτα θα αλλαχτεί και το 18αρι. Βέβαια, μου τα μάσαγε λίγο ο τεχνικός για το 18αρι και μου έλεγε δικαιολογίες τύπου μεγαλύτερης διάστασης μονάδα και άρα περισσότερες συστολές/διαστολές αλλά κατά την διάρκεια που μου τα έλεγε αυτά έκανε κάτι απότομους και δυνατούς θορύβους και του έλεγα αυτό τι είναι;; Τότε δεν ήξερε τι να πει .... Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα και με την αλλαγή στο 18αρι.

 

Ήμουν πολύ αυστηρός στην κριτική μου από την 1η στιγμή και ακόμα είμαι αλλά όταν κάτι γίνεται σωστά καλό είναι το λέμε. Να μην λέμε μόνο τα αρνητικά.

 

Θεωρώ πολύ καλή κίνηση αυτή που έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες και σαν καταναλωτής νιώθω όχι τόσο εξαπατημένος/απογοητευμένος/νευριασμένος όσο τις προηγούμενες ημέρες.

Σου το χα πει να πάρεις τηλέφωνο την inventor . Δεν κατάλαβα ότι φώναξες τον δικό σου τεχνικό . Φυσικά και δεν θα αρκεστείς στην άποψη του τεχνικού σου για το αν έχει θέμα το κλιματιστικό σου . Καλύτερα από την ίδια την αντιπροσωπεία κανένας δεν ξέρει . 

Απλα σου έτυχαν προβληματικά μοντέλα . Δεν μου χει ξανατύχει εμένα αυτό στη σειρά vision ούτε στην Alfa . 

Anyway . Το ότι σε βρήκαν απο δω μέσα και ενδιαφέρθηκαν είναι πολύ καλό . Και άλλες εταιρίες τεχνολογίας παρακολουθάνε τα φορουμς αλλά τέτοιες κινήσεις δεν κάνουν . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από λίγες ώρες, με πήρανε τηλέφωνο από την Inventor (αφού έκανε την αξιολόγηση/αναφορά ο τεχνικός) και μου είπανε ότι θα γίνει αντικατάσταση αρχικά για το 9αρι (και μετά βλέπουμε για το 18αρι) με ένα καινούριο μοντέλο που έχει βγάλει μέσα στο 2016 και το περιμένουν στο τέλος του μήνα. Εάν θυμάμαι καλά μου το είπε Arial (κάτι τέτοιο)

 

Επομένως, υπομονή για κανένα μήνα περίπου για την αντικατάσταση.

 

Άψογοι στο after sales support !!

 

Πολύ καλή η κίνησή τους. Για το μοντέλο, μήπως σου είπαν το lifelon ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dare-Devil εγω λεω αυτο πχ αν παρουμε το δικο σου το hansol και το δικο μου fujitsu τα βαλουμε στον ιδιο χωρο.. και τους σταθεροποιησουμε την στιγμιαια καταναλωση πχ 1000watt θα δεις η αποδοση θα ειναι η ιδια και στα δυο και αν υπαρχει καποια διαφορα θα ειναι τοσο μικρη(αμελητεα) που με το χερι δεν το καταλαβαινεις..

Εκει αντιστοιχει η φραση οτι τραβαει αυτο αποδιδει..

Στην φάση που έχει input 1000 watt εμένα μπορεί να χει COP 4 και σένα 3 . Τώρα άμα μου συγκρίνεις είναι καλό κλιματιστικό με επίσης ένα καλό κατά 150-200 ευρώ ακριβότερο εντάξει δεν μιλάμε για τρομερές διαφορές συνήθως.. Την διαφορά στην απόδοση την βλέπεις ποιοτικά με τους συντελεστές απόδοσης και πιο συγκεκριμένα με τα διαγράμματα καμπυλών αν τα διαθέτουν οι εταιρίες . Επίσης έχε στο νου σου ότι στους 0 βαθμούς κελσίου εγώ μπορεί να χω COP 3 και ένα άλλο κλιματιστικό να έχει COP 2 και κατω.

Nα στο θέσω διαφορετικά . Σε νορμάλ κρύα πάνω απο 5 βαθμούς 2 κλιματιστικά να αποδίδουν πάνω κάτω το ίδιο και να καίνε το ίδιο αλλα όταν η θερμοκρασία πέσει στους 0 και κάτω το ένα απο αυτά να καίει με διαφορά λιγότερο . Σε γενικές γραμμές για νορμαλ χρήση δεν αξίζει να πας σε Α+++ . Πάρε απλά ένα Α++ . 

Πολύ καλή η κίνησή τους. Για το μοντέλο, μήπως σου είπαν το lifelon ?

Αυτό έχει βγει ήδη  εδω και αρκετούς μήνες απο όσο ξέρω και δεν παίζει να του κάνουν αντικατάσταση με αυτό . Είναι κατώτερη σειρά με διαφορά απο το vision . Προφανώς περιμένουν νέο μοντέλο αντικαταστάτη του vision ή κάποιο νέο μοντέλο αντίστοιχης κατηγορίας . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ΔΕΝ επικοινώνησα ποτέ μαζί τους (κακώς) για να τους αναφέρω...

Εγω γιατι το κοβω οτι για αρχη θα σου ελεγαν οτι ειναι σε φυσιολογικα πλαισια ο θορυβος και οτι μπορει να φταιει ο τοιχος σου..

 

Μην κοιτας τωρα που ειναι στην μεση το φορουμ και λειτουργησαν ετσι...

 

Εμενα σε επωνυμο κλιματιστικο που εκανε θορυβο η εσωτερικη,μου λεει στην αρχη εγω δεν ακουω τιποτα και μετα που το ακουσε πιο προσεκτικα(ταχα μου) μου λεει σε πειραζει αυτος ο ηχος.. μηχανημα ειναι κατι θα κους..

Μου λεει ειναι φυσιολογικο.. και του εκρυβα στο τελος την εκπληξη..

Του λεω τωρα για να το τελειωνουμε.. εχω το ιδιο σε αλλο δωματιο και παμε τωρα να δεις αν ακουγεται..!!!

Αποτελεσμα:Μουγκα στη στρουγκα!!! Δεν θελησε να ακουσει το αλλο και ξεκινησε να το λυνει..

Ηρθε συνολικα 3 φορες γιατι δεν μπορουσε να επιλυση το προβλημα απλα το εξαλειψε.. και μου λεει φιλικα μην το σκαλιζουμε και πολυ γιατι μπορει να γινει χειροτερο και να χτυπας το κωλο σου κατω δεν σου αλλαζουν την εσωτερικη μοναδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω γιατι το κοβω οτι για αρχη θα σου ελεγαν οτι ειναι σε φυσιολογικα πλαισια ο θορυβος και οτι μπορει να φταιει ο τοιχος σου..

 

Στον ίδιο ακριβώς τοίχο, είχα προηγουμένως ένα panasonic (αγορασμένο πριν 10 χρόνια και βάλε) και δεν ακουγόταν κιχ ούτε στην εσωτερική μονάδα ούτε στην εξωτερική.

 

 

Πολύ καλή η κίνησή τους. Για το μοντέλο, μήπως σου είπαν το lifelon ?

Σίγουρα όχι το lifelon. Επιμένω ότι μου το είπε κάπως Arial.. τεσπα θα δείξει

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω γιατι το κοβω οτι για αρχη θα σου ελεγαν οτι ειναι σε φυσιολογικα πλαισια ο θορυβος και οτι μπορει να φταιει ο τοιχος σου..

 

Μην κοιτας τωρα που ειναι στην μεση το φορουμ και λειτουργησαν ετσι...

 

Εμενα σε επωνυμο κλιματιστικο που εκανε θορυβο η εσωτερικη,μου λεει στην αρχη εγω δεν ακουω τιποτα και μετα που το ακουσε πιο προσεκτικα(ταχα μου) μου λεει σε πειραζει αυτος ο ηχος.. μηχανημα ειναι κατι θα κους..

Μου λεει ειναι φυσιολογικο.. και του εκρυβα στο τελος την εκπληξη..

Του λεω τωρα για να το τελειωνουμε.. εχω το ιδιο σε αλλο δωματιο και παμε τωρα να δεις αν ακουγεται..!!!

Αποτελεσμα:Μουγκα στη στρουγκα!!! Δεν θελησε να ακουσει το αλλο και ξεκινησε να το λυνει..

Ηρθε συνολικα 3 φορες γιατι δεν μπορουσε να επιλυση το προβλημα απλα το εξαλειψε.. και μου λεει φιλικα μην το σκαλιζουμε και πολυ γιατι μπορει να γινει χειροτερο και να χτυπας το κωλο σου κατω δεν σου αλλαζουν την εσωτερικη μοναδα!

Πολύ καχύποπτος είσαι . Δεν το παίζουν όλες οι εταιρίες τρελίτσα. Όσο για αυτό που λές ότι ενδιαφέρθηκαν για τα vision του φίλου  επειδή είδαν κράξιμο στο φορουμ (άρα και γρήγορα μεταδιδόμενη αρνητική διαφήμιση προς την εταιρία είτε έχει δίκιο είτε δεν έχει ο πελάτης) χμμμ.. ναι είσαι καχύποπτος σαν σενάριο στέκει αλλά λόγω εμπειριών ξέρω περιπτώσεις που κάλυψαν πράγματα που άλλες εταιρίες δεν θα κάλυπταν σχεδόν με τίποτα και οι περιπτώσεις δεν ανέβηκαν σε κανένα φόρουμ . Η εταιρία αυτή προς το παρόν σέβεται τον καταναλωτή και το δείχνει και δεν πουλάει το όνομα. Πουλάει προϊόν . value for money καθαρά και όχι ασήμι στην τιμή του χρυσού (βλέπε Daikin με εξαίρεση 2 κορυφαία μοντέλα της και μόνο). 

 

 

 

 

Εγω γιατι το κοβω οτι για αρχη θα σου ελεγαν οτι ειναι σε φυσιολογικα πλαισια ο θορυβος και οτι μπορει να φταιει ο τοιχος σου..

Aυτό δεν παίζει γιατί μιλάμε για θόρυβο διαστολών συστολών πλαστικών εσωτερικής μονάδας. Εταιρία που πει περί θορύβου συντονισμού τοιχοποιίας σε μια τέτοια περίπτωση είναι απλά απατεώνες και δεν αξίζουν κομμάτι της Ελληνικής αγοράς  (προσωπική άποψη)

 

Αυτό θα το πεί όσον αφορά τον θόρυβο της εξωτερικής μονάδας .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καχύποπτος είσαι .

Ρεαλιστης ειμαι..

Εξαλλου γι αυτο ανεφερα και για τον ορισμο του after sales τα LIDL! Μεχρι στιγμης δεν μου εδωσαν κανενα δικαιωμα(κακο δειγμα) απεναντιας ο κοπος του after sales ειναι ελαχιστος εως μηδενικος!

Εδω του φιλου του ειπαν βλεπουμε για το 18αρι και για το 9αρι να περιμενει 1 μηνα. Ποια ειναι ομως η ψυχολογια και ο προβληματισμος του καταναλωτη δινοντας 1400ευρω???

Και αν μπουμε στην διαδικασια ποσο επρεπε να πωλουνται αυτα τα μηχανηματα με το κερδος του εμπορα.. και ποσο κοστιζει στον καταναλωτη επρεπε να του κανει αντικατασταση χωρις δευτερη κουβεντα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...