Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση αγοράς MobileMe


Labfrog

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας παιδιά.

 

Ήθελα να σας ρωτήσω περί του mobileme.

 

Σκέφτομαι να αγοράσω συνδρομή. Είμαι φοιτητής οπότε μπορώ να το πάρω πιο φτηνά από την rainbow. Αλλά! Σκέφτομαι οκ,το πήρα. Μετά από ένα χρόνο που θα θέλει να ανανεώσω την συνδρομή θα πρέπει να δώσω στοιχεία πιστοτικής κάρτας? Διότι το θέμα είναι ότι δεν έχω. :P

 

Αν το πάρω από την rainbow,φαντάζομαι πως,αφού θα πληρώσω με αντικαταβολή(έτσι έχω ορίσει τρόπο πληρωμής) θα είμαι μια χαρά. Μετά τον ένα χρόνο όμως?

 

Ευχαριστώ πολύ.:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορούσες να κάνεις μια debit card στο όνομά σου [>18 και πάλι, αλλά είναι πιο ασφαλής]

 

Συμπεριφέρεται και αναγνωρίζεται όπως μια πιστωτική. Αλλά λειτουργεί σαν πλαστικό πορτοφόλι. Βάζεις λεφτά και το ανοίγεις για να πληρώσεις.

 

Μια προπληρωμένη κάνει δουλειά επίσης.

 

Σριθμό πιστωτικής ζητάει έτσι κι αλλιώς νομίζω. Τουλάχιστον αν θέλεις να πάρεις την δοκιμαστική 60 ημερών ζητάει, ώστε να σου σπρώξει την συνδρομή με το πέρας των.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπα. Δηλαδή όταν το αγοράσω και γίνει το activation ή ό,τι άλλο είναι να γίνει,δεν θα μου ζητήσει κάρτα κλπ?

 

Και μετά τον 1 χρόνο πως θα μπορώ να ανανεώσω την συνδρομή μου?

 

Έχω prepaid πάντως. Αλλά δεν ξέρω για το πόσο τη δέχονται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω κάνει συνδρομή ποτέ μου, απλά πήγα να γραφτώ στην δοκιμαστική.

 

Εκεί εμένα μου ζήτησε υποχρεωτικώς τέτοιες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα. Και καλά για να μου κάνει τη ζωή ευκολότερη μετά τις 60 μέρες, και να το αγοράσω ευκολότερα.

 

Τώρα που το αγόρασες κατ' ευθείαν μάλλον θα ζητήσει το registration number στην συσκευασία.

 

Αυτό πλέον πιστοποιεί πως έχεις πληρώσει την συνδρομή. Αν τυχόν θέλεις μετέπειτα να κάνεις την ανανέωσή σου, μπορεί να σου ζητήσει τις απαραίτητες πληροφορίες για την κάρτα σου.