Προς το περιεχόμενο

Battlefield 3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προβλήματα γενικά με το Internet δεν θα σου δημιουργήσει. Αλλά ίσως χρησιμοποιείς διάφορες εφαρμογές που για να δουλέψουν σωστά, χρειάζονται να ανοιγοκλείνουν αυτόματα πόρτες (πχ. torrent clients ή online παιχνίδια). Εκεί πρέπει να κάνεις χειροκίνητο port forward.

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

επειδη ψαχτικα λιγο με τις πορτ αμα ανοιξω πορτ για το battlefield opvw sto portforwarding παιζει αν με βοηθησει σε τπ? ρωταω επειδη στο τορρεντ με βοηθησε πολυ σε ταχυτητα

Δημοσ.

Γενικα απο οτι εχω διαβασει το port portforwarding βοηθαει σε static address κυριως και οχι σε dynamic συν του οτι μπορει να δημιουργησει προβληματα .

Το upnp εμενα ηταν disabled by default και προβληματα δεν εχω αντιμετωπισει σε αλλα παιχνιδια .Εγω δηλαδη με upnp disabled και χωρις pf δεν εχω κανενα προβλημα .

Δημοσ.

Τα port forwarding rules όντως ισχύουν για συγκεκριμένη ΙΡ κάθε φορά. Αν το PC παίρνει IP με dynamic τρόπο (δηλ. μέσω DHCP) αλλά αυτή τυχαίνει να είναι συνέχεια η ίδια (ή είναι το μοναδικό μηχάνημα στο δίκτυο άρα κάνει διαρκώς renew την ίδια διεύθυνση), θεωρητικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν πάντα εξαιρέσεις, όπως κάποια "στραβά" router που δεν κάνουν σωστό port forward σε δυναμικές ΙΡ και θέλουν ντε και σώνει στατικές.

 

Εναλλακτικά μπορεί να γίνει bind IP to MAC, δηλαδή το συγκεκριμένο μηχάνημα να παίρνει πάντα την ίδια ΙΡ από τον DHCP server. Αυτό είναι μάλλον και η πιο βολική λύση, αλλά η δυνατότητα δεν υποστηρίζεται από όλα τα router.

 

Τώρα για τη χρησιμότητα (ή όχι) των UPnP/PF στα διάφορα παιχνίδια υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι. Πχ. θεωρώ ότι σε αρκετά games του Steam (όπως τα Call of Duty), στο Fifa και σε κάμποσα άλλα, το PF είναι μονόδρομος όταν το UPnP είναι απενεργοποιημένο. Αν το παιχνίδι αναφέρει strict NAT ή firewall, σχεδόν πάντα έχει προβλήματα στο matchmaking ή στο ίδιο το gameplay (lag κλπ).

Δημοσ.

εγω εκανα pf στο torrent και εβαλα static ip sto pc.... βασικα επειδη δε ξερω και πολλα μπορει να εχω καποιο προβλημα με τη static ip?

Δημοσ.

Απολύτως κανένα. Αν όμως συνδέσεις το PC/laptop σου σε άλλο δίκτυο (πχ. στο σπίτι κάποιου φίλου σου), θυμήσου να τη γυρίσεις σε δυναμική.

Δημοσ.

το εχω κανει μονο στο σταθερο που το χρησιμοποιω πολυ οποτε δεν εχω τετοιο προβλημα... το λαπτοπ το εχω κανονικα σε dynamic... εχεις δοκιμασει τις πορτ στο battlefield? γτ τις φτιαχνω οπως λεει και μετα που το τσεκαρω μου τις δειχνει κλειστες...

Δημοσ.

Το πρόβλημα με το port forwarding του BF3 είναι το ρημάδι το Origin :P Που κλασικά θέλει να του ανοίξεις άπειρες πόρτες για να δουλέψει σωστά.

 

Οι πόρτες που χρησιμοποιώ είναι βάσει αυτού: http://boards.portfo....php?f=8&t=2621

 

If you are playing on PC, please enable the following online ports on your connection:

TCP: 80, 443, 9988, 20000-20100, 22990, 17502, 42127

UDP: 3659, 14000-14016, 22990-23006, 25200-25300

 

Τι εννοείς όμως ότι στις δείχνει κλειστές; Το ίδιο το παιχνίδι δεν έχει διαγνωστικό για το port forwarding (νομίζω), αρά πού το βλέπεις; Δοκίμασε ένα tool όπως το PFPortChecker και δες τι σου δείχνει αυτό.

Δημοσ.

το ειχα κοιταξει με ενα προγραμμα ονλινε που ειχα βρει... με το Portchecker τις μισες μου της δειχνει ανοιχτες και τις μισες κλειστες.. ετσι πρεπει να γινετε?

Δημοσ.

Όλες ανοιχτές πρέπει να τις δείχνει. Σε κάθε περίπτωση όλα θα κριθούν εκ του τελικού αποτελέσματος. Αν το BF3 σού παίζει καλά, δεν έχει αποσυνδέσεις κλπ, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς.

Δημοσ.

onc3.jpg

 

Η κοινότητά μας διοργανώνει ένα One Night Cup την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου (17:00-21:00). Θέλετε να πάρετε μια γεύση του παιχνιδιού πέρα από το public play ή και να γνωριστείτε με άλλους Έλληνες και ομάδες που παίζουν Battlefield 3;

Τότε το One Night Cup (ONC) είναι για εσάς!

 

Τί είναι το ONC;

 

Online mini-τουρνουά που αρχίζει και τελειώνει σε μια νύχτα (17:00-21:00). Συμμετάσχει όποιος θέλει, αυτόνομοι παίχτες ή κανονική ομάδα,και παίζουν αγώνες 5vs5 μέχρι να χάσουν.

(ένας αυτόνομος παίχτης θα παίξει μαζί με τέσσερις άλλους αυτόνομους για να σχηματίσουν 5άδα).

 

---> Δηλώστε συμμετοχή σας εδώ <---

 

επίσης δείτε και:

 

---> Γενικές πληροφορίες και ερωτήσεις/απορίες εδώ<---

 

oncsmall.png

 

Πληροφορίες:

 

Παιχνίδι: Battlefield 3

Πλατφόρμα: PC

Ημέρα: Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 17:00-21:00

Ώρα: 17:00-21:00 (16:30 στο teamspeak της κοινότητας)

Game Mode: 5v5 Conquest Infantry Only (χωρίς οχήματα)

Cup Mode: Single Elimination (σε περίπτωση ήττας η ομάδα αποκλείεται)

Κανόνες: όχι m320/IRNV/Flashlight/MAV

Χάρτες: Grand Bazaar, Seine Crossing, Operation Metro.

  • Like 1
Δημοσ.

BF3 patch: PS3 input lag removed, weapons balancing, and bug fixes

 

We have been busy making some welcome fixes for our PlayStation 3 players, fine tuning a lot of weapons based on your feedback, and tweaking some gameplay mechanics. This update goes live November 27 on consoles, and no later than December 4 on PC. Full details below, including how to download this essential multiplayer update once it is live on your platform.

 

 

 

 

1) Addressed “input lag” on PS3

If you have been experiencing “input lag” playing Battlefield 3 on PlayStation 3, we now believe we have significantly improved this situation for all players.

 

2) Improved audio stability on PS3

The audio dropouts reported by some PlayStation 3 gamers playing Battlefield 3 should now be fixed for the majority of players .

 

3) Weapons balancing

Based on detailed community feedback and data analysis we have made some minor weapon tweaks to recoil and accuracy. The goal of these tweaks, and the overall goal in Battlefield 3, is to give each weapon a unique feel and competitive performance to other weapons of a similar type.

 

M416: First shot and horizontal recoil slightly increased. This should make the choice between M16 and M416 more interesting again.

 

L85A2: Slightly reduced horizontal recoil.

 

AUG: first shot recoil slightly to increase weapon controllability.

 

FAMAS: Slightly reduced horizontal recoil.

 

G53: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.

 

QBZ-95B: Slightly reduced horizontal recoil.

 

LSAT: Hip accuracy has been increased to highlight the weapon’s role as a highly mobile LMG.

 

Type88 LMG: Recoil has been decreased to make it a viable option when compared to the M249.

 

M5K: Increased horizontal recoil and decreased vertical recoil to focus this weapon as a high damage, low control PDW.

 

UMP45: Decreased fully automatic fire to differentiate this weapon from the PP2000.

 

MP412: Increased its accuracy to better distinguish it from the .44 Magnum.

 

M26: Increased aimed accuracy to be in line with the other shotguns.

 

4) Weapons bug fixes

Fixed the MTAR’s range not being correctly reduced when equipped with the sound suppressor.

 

Fixed a bug where suppressive fire had reduced effect on the M16 and M5K when compared with other weapons.

 

Fixed a bug where the M5K’s Flash Suppressor had no effect on accuracy.

 

Fixed the L86A2 Heavy Barrel’s hip accuracy penalty being far larger than other weapons.

 

Fixed an issue with the Mk3 shotgun’s ACOG being low resolution.

 

5) M-COM disarm fix

Fixed an issue where M-COM stations couldn’t be disarmed from the left side while standing up.

 

6) Alborz Mountains rock fix

Rocks and stones collision tweaked on Armored Kill maps. Players should no longer be able to exploit a collision issue that allowed them to hide inside rock formations.

 

7) Operation Shield/Alborz Mountains Tank Superiority area fix

Tank Superiority visual combat areas fixed on Operation Shield and Alborz Mountains. There was earlier a 10×10 meter patch on the mountain that became out of combat for US. This was technically already fixed server side, however this will update the actual visuals to be correct.

 

8) Death Valley collision fix

Collision tweaked on the railroad tunnel roof. This fix prevents players from being able to hide inside the railroad tunnel roof.

 

9) Sharqi Squad Rush spawn fix

Players would sometimes spawn out of combat if spawning shortly after the first M-COM explodes on Squad Rush on Sharqi Peninsula. With this fix, spawn points have been moved back to prevent this from happening.

 

10) Alborz Mountains Squad Rush fix

Cameras were incorrect in the spawn menu, pointing to old locations and not where you would actually spawn in. This has now been fixed.

 

11) Gunship balancing changes

We have now removed the gunship FLIR view (the position is still available, just not the black/white view) and decreased the damage radius of cannon explosions. This was done because of balancing reasons. Previously it was too easy for the gunner to get visual contact on enemy soldiers on the maps, and the splash damage is reduced to make it harder to kill infantry from the cannon seat.

 

12) Mobile Artillery spawn bug fixed

Two players can no longer spawn into the Mobile Artillery. This was a spawn-in-menu bug on the Operation Shield map which has now been fixed.

 

13) Tweaked hard to get medals

Looking at the persistence system, we could see that a number of the hard to get medals were actually too hard to achieve (in our opinion based on our intended design). While we never meant for all medals to have an equal distribution, the hardest ones were still intended to be more achievable than they have proven to be so far. Therefore, we have slightly decreased the prerequisites to achieve a number of the hardest to get medals in the game. One positive side effect (if you like playing Recon) is that we will likely see a slight bump in the Recon kit’s average Score Per Minute overall.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...