Προς το περιεχόμενο

εγγυηση laptop vaio


mithrid

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ενας φιλος μου αντιμετωπιζει το εξης προβλημα.πηρε απο τα expert ενα sony vaio 1700 και...ευρω.προ βδομαδας δεν αναβει και το παει στο expert για την εγγυηση του.2χρονια παρακαλω και ειναι ακομα στον 1ο.

μαντεψτε τι του ειπαν.δεν μπορει να επισκευαστει ελλαδα.πρεπει να το πατε στο Βελγιο!θα κοστισει 250ε η μεταφορα και το λαπτοπ υπαρχει περιπτωση να μην φτιαχνεται.....και το vaio εγινε βα'ι'ος!ειναι δυνατον?αυτη ειναι η πολιτικη της εγγυησης?πειτε μου σας παρακαλω τι δικαιουται και πως καλυπτεται ο κακομοιρης φιλος μου απο την υποθεση.

Δημοσ.

Μαλλον δε θα καταλαβανε εκει στην "expert" οτι το laptop εχει 2 χρονια εγγυηση.

 

Αν δε μπορεσει να βγαλει μ'αυτους ακρη ας παρει τηλ. τη sony για να του πουν τι θα κανει.Παντως να μην ανησυχει. Το πολυ πολυ να πληρωσει τα μεταφορικα για να το στειλει στη sony hellas, απο εκει και περα ας το στειλουν αυτοι οπου θελουν για να το επιδιορθωσουν.

Δημοσ.

μην λετε τρελα ρε παιδια

παιρνει τηλ στην σονυ,μιλαει με βελγιο με αστικη χρεωση με βελγιδα στα ελληνικα

δινει s/n ,βλεπουν οτι εισαι εντος εγγυησης και σου κανονιζει κουριερ την επομενη εργασιμη να το παρει (και θα στο φερει) απο την πορτα σου σε ειδικη συσκευασια κλπ

ακομα και εκτος εγγυησης να εισαι το κοστος να παει και να ερθει γαλλια-στο σερβις, ειναι περι τα 140 ευρω

 

αλλα επειδη χαλασε εντος 1 εβδομαδας ειναι υποχρεωμενοι να το αλλαξουν απο το καταστημα....

Δημοσ.
μην λετε τρελα ρε παιδια

παιρνει τηλ στην σονυ,μιλαει με βελγιο με αστικη χρεωση με βελγιδα στα ελληνικα

δινει s/n ,βλεπουν οτι εισαι εντος εγγυησης και σου κανονιζει κουριερ την επομενη εργασιμη να το παρει (και θα στο φερει) απο την πορτα σου σε ειδικη συσκευασια κλπ

ακομα και εκτος εγγυησης να εισαι το κοστος να παει και να ερθει γαλλια-στο σερβις, ειναι περι τα 140 ευρω

 

αλλα επειδη χαλασε εντος 1 εβδομαδας ειναι υποχρεωμενοι να το αλλαξουν απο το καταστημα....

Εχοντας vaio παρα πολλα χρονια(εχουν περασει 4 vaio απο τα χερια μου)εχω να πω οτι η sony ειναι αψογη στο service μια φορα που το χρειαστηκα ,καλο βεβαια ειναι να εχεις παρει επεκταση εγγυησης για να εχεις ησυχο το κεφαλι σου.Λοιπον η διαδικασια ειναι η εξης, περνεις τηλ σε ενα νουμερο που ειναι στο Βελγιο (ψαξε στο σαιτ της sony) μιλας με Ελληνα στην γλωσσα σου και αν με καποιες οδηγιες που θα σου δωσει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα σου ανοιγει ενα φακελο σου λεει το νουμερο και κανονιζει να ερθει η dhl με ειδικη συσκευασια να παρει το μηχανιμα το οποιο θα σου επιστραφη το πολυ σε 8 εργασιμες ημερες επισκευασμενο στο σπιτι σου με την ιδια διαδικασια

Δημοσ.

συμφωνω απολυτα με τα παιδια παραπανω. κανονισε τα ολα μονος και στειλε και ενα μαιλ στη sony για την expert για να ξερουν τι τους γινετε.εγω μια φορα χρειαστικα σερβισ και ηρθαν με ειδικο κουτι το πηραν και σε 10 μερες το ειχα πισω

Δημοσ.

Άρθρο 537

 

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

2. να μειώσει το τίμημα.

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Τα παραπάνω ισχύουν για κάθε αγορά και υπάρχουν στον Αστικό Κώδικα.

Δημοσ.

ακριβως!!!οταν περνουμε μηχανηματα απο καταστηματα τυπου expert-καρφουρ κλπ δεν μιλαμε μαζι τους για σερβις,ειναι δεδομενο οτι ειναι ασχετοι,αντε να μιλησεις για καμμια φετα που αγορασες και μυριζει ασχημα

Δημοσ.

Κοιταξε η εγγυηση ισχυει και μαλιστα επεδιη ενας φιλος ειχε φορητο που εχιε ληξει η εγγυηση του και μου το δινει, ελειπε ενα πληκτρο. Το παρηγγειλα και ηρθε σπιτι μου χωρις καμια χρεωση. Οποτε απευθυνσου και διατυπωσε το παραπονο σου στο ειδικα σχεδιασμενο σαιτ της Σονυ για τα Βαιο με το σειριακο αριθμο. Το καλο ειναι οτι υπαρχουν Ελληνες εκει εξω και μπορει οπως στη δικη μου πειρπτωση να σε εξυπηρετησουν...

Δημοσ.

ευχαριστω παρα πολυ παιδια!το παλικαρι μιλησε με βελγιο α λα ελληνικα και θα γινει ακριβως οπως τα αναφερατε.ο φιλος μου σας στελνει τα θερμα ευχαριστω του!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...