mithrid Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 ενας φιλος μου αντιμετωπιζει το εξης προβλημα.πηρε απο τα expert ενα sony vaio 1700 και...ευρω.προ βδομαδας δεν αναβει και το παει στο expert για την εγγυηση του.2χρονια παρακαλω και ειναι ακομα στον 1ο. μαντεψτε τι του ειπαν.δεν μπορει να επισκευαστει ελλαδα.πρεπει να το πατε στο Βελγιο!θα κοστισει 250ε η μεταφορα και το λαπτοπ υπαρχει περιπτωση να μην φτιαχνεται.....και το vaio εγινε βα'ι'ος!ειναι δυνατον?αυτη ειναι η πολιτικη της εγγυησης?πειτε μου σας παρακαλω τι δικαιουται και πως καλυπτεται ο κακομοιρης φιλος μου απο την υποθεση.
epivitor Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2009 Μαλλον δε θα καταλαβανε εκει στην "expert" οτι το laptop εχει 2 χρονια εγγυηση. Αν δε μπορεσει να βγαλει μ'αυτους ακρη ας παρει τηλ. τη sony για να του πουν τι θα κανει.Παντως να μην ανησυχει. Το πολυ πολυ να πληρωσει τα μεταφορικα για να το στειλει στη sony hellas, απο εκει και περα ας το στειλουν αυτοι οπου θελουν για να το επιδιορθωσουν.
basilis5 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 μην λετε τρελα ρε παιδια παιρνει τηλ στην σονυ,μιλαει με βελγιο με αστικη χρεωση με βελγιδα στα ελληνικα δινει s/n ,βλεπουν οτι εισαι εντος εγγυησης και σου κανονιζει κουριερ την επομενη εργασιμη να το παρει (και θα στο φερει) απο την πορτα σου σε ειδικη συσκευασια κλπ ακομα και εκτος εγγυησης να εισαι το κοστος να παει και να ερθει γαλλια-στο σερβις, ειναι περι τα 140 ευρω αλλα επειδη χαλασε εντος 1 εβδομαδας ειναι υποχρεωμενοι να το αλλαξουν απο το καταστημα....
np91 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 μην λετε τρελα ρε παιδιαπαιρνει τηλ στην σονυ,μιλαει με βελγιο με αστικη χρεωση με βελγιδα στα ελληνικα δινει s/n ,βλεπουν οτι εισαι εντος εγγυησης και σου κανονιζει κουριερ την επομενη εργασιμη να το παρει (και θα στο φερει) απο την πορτα σου σε ειδικη συσκευασια κλπ ακομα και εκτος εγγυησης να εισαι το κοστος να παει και να ερθει γαλλια-στο σερβις, ειναι περι τα 140 ευρω αλλα επειδη χαλασε εντος 1 εβδομαδας ειναι υποχρεωμενοι να το αλλαξουν απο το καταστημα.... Εχοντας vaio παρα πολλα χρονια(εχουν περασει 4 vaio απο τα χερια μου)εχω να πω οτι η sony ειναι αψογη στο service μια φορα που το χρειαστηκα ,καλο βεβαια ειναι να εχεις παρει επεκταση εγγυησης για να εχεις ησυχο το κεφαλι σου.Λοιπον η διαδικασια ειναι η εξης, περνεις τηλ σε ενα νουμερο που ειναι στο Βελγιο (ψαξε στο σαιτ της sony) μιλας με Ελληνα στην γλωσσα σου και αν με καποιες οδηγιες που θα σου δωσει συνεχιζει να υπαρχει το προβλημα σου ανοιγει ενα φακελο σου λεει το νουμερο και κανονιζει να ερθει η dhl με ειδικη συσκευασια να παρει το μηχανιμα το οποιο θα σου επιστραφη το πολυ σε 8 εργασιμες ημερες επισκευασμενο στο σπιτι σου με την ιδια διαδικασια
Bakxos Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 συμφωνω απολυτα με τα παιδια παραπανω. κανονισε τα ολα μονος και στειλε και ενα μαιλ στη sony για την expert για να ξερουν τι τους γινετε.εγω μια φορα χρειαστικα σερβισ και ηρθαν με ειδικο κουτι το πηραν και σε 10 μερες το ειχα πισω
irahara Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Άρθρο 537 Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Τα παραπάνω ισχύουν για κάθε αγορά και υπάρχουν στον Αστικό Κώδικα.
S2Katana Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Mην κουράζεστε, απλά ας μιλήσει με τη γραμμή επικοινωνίας της Σονυ και θα τον κατατοπίσουν πλήρως.
lagoudakis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 ακριβως!!!οταν περνουμε μηχανηματα απο καταστηματα τυπου expert-καρφουρ κλπ δεν μιλαμε μαζι τους για σερβις,ειναι δεδομενο οτι ειναι ασχετοι,αντε να μιλησεις για καμμια φετα που αγορασες και μυριζει ασχημα
21century Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Κοιταξε η εγγυηση ισχυει και μαλιστα επεδιη ενας φιλος ειχε φορητο που εχιε ληξει η εγγυηση του και μου το δινει, ελειπε ενα πληκτρο. Το παρηγγειλα και ηρθε σπιτι μου χωρις καμια χρεωση. Οποτε απευθυνσου και διατυπωσε το παραπονο σου στο ειδικα σχεδιασμενο σαιτ της Σονυ για τα Βαιο με το σειριακο αριθμο. Το καλο ειναι οτι υπαρχουν Ελληνες εκει εξω και μπορει οπως στη δικη μου πειρπτωση να σε εξυπηρετησουν...
S2Katana Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Γενικώς επειδή ανήκει στο εξωτερικό το σέρβις, δουλεύει τέλεια.
mithrid Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 ευχαριστω παρα πολυ παιδια!το παλικαρι μιλησε με βελγιο α λα ελληνικα και θα γινει ακριβως οπως τα αναφερατε.ο φιλος μου σας στελνει τα θερμα ευχαριστω του!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.