tasosvel Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 Ήταν Ιούνης θαρρώ. Βασικά, δεν θαρρώ καθόλου, είμαι αρκετά σίγουρος. Δεν είχα κλείσει ένα μήνα που είχα αγοράσει το νέο μου laptop. Ένα HP 1199 ev, το οποίο εκτός από πανέμορφο είναι και αρκετά δυνατό. Να πω την αλήθεια μου, ερωτεύτηκα την αίσθηση που έχει το keyboard του και την ευκρίνεια της οθόνης του. Ας είναι καλά ο Στέλιος που μου έκανε ένα demo στο δικό του με την 18άρα οθόνη. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αγνοήσω τελείως την εγκατάσταση των Vista και να του περάσω τα Windows 7. Δεν με πείραζε που είναι ακόμα RC, αφού τα περισσότερα αρχεία τα σώζω σε ένα ευρύχωρο USB drive. Αγοράζω κι ένα κομψότατο Microsoft Arc Mouse και ήμουν ο Steve Jobs ο ίδιος από άποψη designιάς. Κάπου εκεί κάτι στράβωσε. Το ποντίκι σταμάτησε να δουλεύει. Βρε καλό μου. Βρε χρυσό. Τι τυράκι του υποσχέθηκα, τι γάτα έβαλα να το κυνηγήσει, το ποντίκι δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα. Το βγάζω από το laptop, το βάζω στο PC και δεν είχε κανένα πρόβλημα. «Κάτι θα έχουν οι drivers για τα Windows 7» σκέφτηκα και δεν ασχοληθήκα για 2-3 μέρες λόγω έλλειψης χρόνου. Και όταν ασχολήθηκα είδα ότι η πιο απλή απάντηση ήταν φυσικά και η ορθότερη: Το ποντίκι δεν είχε τίποτα, αλλά η θύρα USB είχε καεί. Την επόμενη μέρα το πάω για service στην Infoquest, ελπίζοντας να το έχω σε 1-2 μέρες, πριν το Σαββατοκύριακο. Όμως, η επιγραφή στο χώρο του σέρβις είναι σαφέστατη: Ο χρόνος επισκευής είναι 5-7 εργάσιμες, πράγμα που σημαίνει ότι θα έμενα το Σαββατοκύριακο χωρίς laptop. Ρωτώντας τον υπάλληλο έμαθα ότι μπορεί να είναι και σε 4 εργάσιμες έτοιμο, πράγμα το οποίο με έκανε να πιστέψω ότι τουλάχιστον δε θα ξεφύγουμε από το όριο της πινακίδας. Το πρώτο Σαββατοκύριακο χωρίς laptop το κατάπια. Όταν όμως πλησίαζε και το δεύτερο, κάπου άρχισε να κάνει την εμφάνισή του ένα στερητικό σύνδρομο. Με έπιασε ένα τρέμουλο στα χέρια, άρχισα να χτυπάω τα δάκτυλά μου σα να είχα keyboard μπροστά μου, η παλάμη μου πήρε ενα κυρτό σχήμα σαν να κράταγα το ποντίκι. Έπρεπε να δράσω, αλλιώς θα περνούσα κι άλλη βδομάδα κάνοντας δουλειά στο netbook. Τηλεφωνώ για να παραπονεθώ, γιατί όταν σου λένε 5-7 εργάσιμες δεν πρέπει να παίζουν με τον πόνο σου, πόσο μάλλον με τη δουλειά σου. Η απάντηση δια τηλεφώνου ήταν ασαφής. Ήταν κάπου μεταξύ του «περιμένουμε το ανταλλακτικό να μας έρθει από το εξωτερικό» και «μας ήρθε το ανταλλακτικό και θα το αντικαστήσουμε σήμερα». Για να μην τα πολυλογώ, αφού πλακώθηκα δια τηλεφώνου με τον υπεύθυνο του σέρβις, του ζήτησα να μου πληρώσουν το χαμένο ανθρωποχρόνο μου (η απάντησή τους ήταν πως η εγγύηση τους δεν καλύπτει κάτι τέτοιο) και αφού έμεινα χωρίς υπολογιστή για ακριβώς δύο εβδομάδες, τελικά πήρα το laptop μου πίσω. Δεν πάει ούτε μήνας που έγινε αυτό. Και μόλις σήμερα, που έγραφα την ιστορία μου και ενώ η τραυματική αυτή εμπειρία ήταν ακόμη φρέσκια, ανακοίνωσε το e-shop κάτι ριζοσπαστικό λες και ήταν κομμένο και ραμμένο για την περίπτωσή μου. Αν σου χαλάσει το laptop, προχωράνε ευθύς αμέσως σε αντικατάσταση laptop με καινούριο! Ισχύει, εκτός από τα HP, και για Sony, Toshiba, Acer και φυσικά τα δικά τους τα Innovator. Δηλαδή, εξηγήστε μου τώρα γιατί εγώ δεν είχα αγοράσει το laptop μου από το e-shop και το πήρα από αλλού. Όχι δηλαδή πείτε μου για να καταλάβω. Ξέρεις τι είναι να σου χαλάει το laptop και να μη μπορείς να δουλέψεις;
tasosvel Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2009 Ευχαριστώ για τις συμβουλές !! Το όζον κάνει καλό ;; χαχαχαχα
basilis5 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 θα ακουστω γραφικως και σορυ,αλλα γι αυτο δεν παιρνουμε ΗΡ
tasosvel Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Είχα HP και πιο παλιά αλλά τώρα απογοητεύτικα αρκετά !! Γι αυτό σκέφτομαι και να το δώσω να πάρω κάποιο άλλο με εγγύηση άμεσης αντικατάστασης!!
manolisher Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 @tasosvel. Κάτσε να δεις να το κάνει το eshop και μετά τα ξαναλέμε. Η αντικάτασταση με νέο μετά από δύο χρόνια παραείναι κουφό. Εγώ θα κρατούσα μικρό καλάθι
tasosvel Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 @manolisher Μα κι εγώ γι αυτό ρωτάω εδώ, για να δω αν κάποιος το έχει κάνει ή ξέρει κάτι παραπάνω για την συγκεκριμένη υπηρεσιά!!
aGka8l Δημοσ. 10 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2009 γεια σου τασο εχεις ακομα το 9000? παιδια αντικειμενικα 2 βδομαδες για service laptop ειναι μια χαρα , μη τρελεθαουμε τωρα φαντασου να ταν ασερ να το πηγαινες ιουνιο και να το περνας ισως τον σεπτεμβρη
tasosvel Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δεν το έχω το 9000 :) Σίγουρα δεν συγκρίνουμε hp με το service της Acer,η Acer δεν παίζεται στο service, ότι χειρότερο υπάρχει, απλά όταν το θέλεις για δουλειά το Laptop και οι δυο εβδομάδες είναι πολλές!!
hasiotis_john Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Πάντως εγώ δεν είχα πρόβλημα με την HP !!! Όσες φορές χρειάστηκε να πάω στο service ήταν άψογοι... Μάλιστα το πήγα και την Infoquest που λέει ο φίλος στην αρχή! Τέλος πάντων , καλό είναι να μην κρίνουμε ΟΛΗ την HP από 1-2 περιστατικά , γιατί και γω για παράδειγμα ξέρω άλλα τόσα που ήταν θετικά!
haHa Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Απο οσο γνωριζω , η HP εχει DOA-αμεση αντικατασταση αντι για επισκευη για τα λαποτοπ της τον πρωτο μηνα της αγορας τους.. Αυτο ισχυει ανεξαρτητα απο το καταστημα της αγορας..
alex89 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Εσύ είναι ο άτυχος με την καμένη usb; Στην παρέα φίλος μου τον πήρε hp pavilion δεν ξέρω ποιο μοντέλο ήτανε και όταν το έκλεινε η ημερομηνία άλλαζε. Τρεις εβδομάδες περίμενε για μητρική. Είναι να μη σου τύχει. Αν σου τύχει, υπομονή....
@topos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Πιστευω πως οι πιο "επαγγελματιες" πρεπει να πηγαινουν καρφι σε dell που δινει αμεση αντικατασταση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.