Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


darian227

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 1,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ετσι επαιζε ο δασκαλος ομως 🙏

Teaser για το υπο-ανάπτυξη Alfred Hitchcock's Vertigo από τη συνεργασία Microids και Pendulo Studios. Θα βγει για PC και σχεδόν σε ό,τι άλλο υπάρχει εκεί έξω (PS, Switch, Xbox). Δεν δίνουν ακόμα εκτίμ

Να και μια ανακοίνωση που ήρθε αναπάντεχα (τουλάχιστον για μένα).  Ετοιμάζεται sequel για το Beneath a Steel Sky (1994, Revolution Software) από την ίδια δημιουργική ομάδα (Charles Cecil,  Dave G

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ενα ενδιαφερον game που ξεκινω ειναι το Nikopol : Secrets of the immortals στο οποιο συνεργαστηκε ο δημιουργος των Cyberia Benoît Sokal. Εδω review απο τον μαστερ:

 

http://www.pcmaster.gr/content/show/5981

 

 

Α, για πες εντυπώσεις όταν τελειώσεις γιατί κάπως το έχω φοβηθεί οτι θα είναι μάπα και δεν το έχω πιάσει.

Επαιξα επίσης και το Still Life 2. Διαφορετικό απο τα προηγούμενα της σειράς πιο κλειστοφοβικό , αλλά το μυστήριο δεν σε συνεπαίρνει..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, για πες εντυπώσεις όταν τελειώσεις γιατί κάπως το έχω φοβηθεί οτι θα είναι μάπα και δεν το έχω πιάσει.

Επαιξα επίσης και το Still Life 2. Διαφορετικό απο τα προηγούμενα της σειράς πιο κλειστοφοβικό , αλλά το μυστήριο δεν σε συνεπαίρνει..

to still life 2 ηταν σαν να επαιζε ενα lite SAW

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το still life 2 ήταν μέγα πατατιά και αρκετά κουραστικό άσε που είχε και αρκετά παράλογα σεναριακά που δεν στέκουν με τπτ. Αυτό τον καιρό έπαιξα το gemini rue και το ευχαριστήθηκα αρκετά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

to still life 2 ηταν σαν να επαιζε ενα lite SAW

 

 

Για μένα το still life 2 ήταν μέγα πατατιά και αρκετά κουραστικό άσε που είχε και αρκετά παράλογα σεναριακά που δεν στέκουν με τπτ. Αυτό τον καιρό έπαιξα το gemini rue και το ευχαριστήθηκα αρκετά.

 

Προσοχή στα σποιλερς μόνο ναι; :)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Gemini Rue το βρήκα εξαιρετικά μικρό και εύκολο. Επίσης το σενάριο ήταν πάρα πολύ απλοϊκό.

 

Σε πολλά sites πλέξαν το εγκώμιό του και έτσι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τα καλά adventures της δεκαετίας του 90. Αν έβγαινε τότε θα έτρωγε σίγουρα κράξιμο.

 

Πάρα ταύτα τη στήριξα τη προσπάθεια του developer και το αγόρασα original. Αν μή τι άλλο του πήρε 3 χρόνια να το φτιάξει.

 

Αλλά βρίσκω πολλά τα 13 ευρώ για αυτό το παιχνίδι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σενάριο μου άρεσε πάρα πολύ.Είχε λίγη πρωτοτυπία και βρίσκω θετικό το ότι ήταν απλό και χωρίς πολλά που σε μπερδεύουν.

Τα γραφικά πολύ ταιριαστά στη μουντή ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.

Ο ήχως ταιριαστός αλλά έλειπε σχεδόν πάντα από το παιχνίδι.

Όσο για τη διάρκεια, ναι ήταν μικρό(το μεγαλύτερο "μείον" του).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Gemini Rue το βρήκα εξαιρετικά μικρό και εύκολο. Επίσης το σενάριο ήταν πάρα πολύ απλοϊκό.

 

Σε πολλά sites πλέξαν το εγκώμιό του και έτσι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τα καλά adventures της δεκαετίας του 90. Αν έβγαινε τότε θα έτρωγε σίγουρα κράξιμο.

 

Πάρα ταύτα τη στήριξα τη προσπάθεια του developer και το αγόρασα original. Αν μή τι άλλο του πήρε 3 χρόνια να το φτιάξει.

 

Αλλά βρίσκω πολλά τα 13 ευρώ για αυτό το παιχνίδι.

 

Μικρό και εύκολο ναι ΑΛΛΑ απλοϊκό σενάριο δεν το χαρακτηρίζεις με τίποτα...τέτοια σεναριακή σφαλιάρα (με την καλή έννοια) που τρώς καθώς πλησιάζεις προς το τέλος δύσκολα επιτυγχάνεται!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρό και εύκολο ναι ΑΛΛΑ απλοϊκό σενάριο δεν το χαρακτηρίζεις με τίποτα...τέτοια σεναριακή σφαλιάρα (με την καλή έννοια) που τρώς καθώς πλησιάζεις προς το τέλος δύσκολα επιτυγχάνεται!!!

ΑΚΡΙΒΩΣ!!!Το τέλος δεν το περίμενα με τίποτα.Ιδιοφυές...

Εγώ όταν λέω απλό εννοώ δεν κουράζει με πολλά στοιχεία και περιττές πληροφορίες

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπική μου άποψη είναι ότι όλο το παιχνίδι "χτίστηκε" γύρω από τα γεγονότα που διαδραματίζονται στο τέλος.

 

Χάθηκαν πάρα πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη χαρακτήρων και μεγαλύτερη εμβάνθυνση στον κόσμο που οραματίστηκε ο δημιουργός.

 

Και όσοι έχουμε παίξει τα καλά adventures της δεκαετίας του 90, έχουμε δεί πολλές φορές συνταρακτικά τέλη που ανατρέπουν καταστάσεις. Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

 

Το Gemini Rue αποτελεί φόρο τιμής σε εκείνα τα παιχνίδια και μακάρι να βρεί και άλλους μιμητές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τα διαμάντια των '90s ήταν και παραμένουν πολύ ψηλά στην εκτίμησή μας, αλλά προσωπικά είχα πολύυυυυυυυυ καιρό να μείνω με το στόμα ανοιχτό μπροστά στην οθόνη παίζοντας ένα adventure και το καταευχαριστήθηκα!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα τα διαμάντια των '90s ήταν και παραμένουν πολύ ψηλά στην εκτίμησή μας, αλλά προσωπικά είχα πολύυυυυυυυυ καιρό να μείνω με το στόμα ανοιχτό μπροστά στην οθόνη παίζοντας ένα adventure και το καταευχαριστήθηκα!!!

εγω το τελευταιο που ευχαριστηθηκα ηταν το scrathces[νομιζω 2005 βγηκε]

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Scratches δεν ξέρω γιατί αλλά το παράτησα... όπως και το Sinking Island... ίσως έχω κουραστεί πια με την καθημερινότητα και δεν έχω υπομονή...

 

Ίσως τώρα που μπήκε καλοκαίρι να ξεκινήσω πάλι... να μας έρθει η όρεξη... ελπίζω...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.