Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


darian227

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω ακομα ψαχνω καλο adventure,χρονια εχω να παιξω κατι με ατμοσφαιρα οπως το syberi still life scratches κτλ.Ολα μπιανουν και μετα απο 2 ωρες γινονται unistall.

 

Ριξε μια ματια στα Resonance ,Dark Fall: Lost Souls ,The Last Crown:ghost hunting adventure

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,6k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Oι Ken & Roberta Williams επιστρέφουν με νέο παιχνίδι Κανε να είναι adventure, κανε να είναι adventure, κανε να είναι adventure, κανε να είναι adventure, κανε να είναι adventure, κανε να είνα

Ετσι επαιζε ο δασκαλος ομως 🙏

Απόψε στις 19.00 θα έχουμε καλεσμένο τον Ελληνα lead programmer της Wormwood Studios, Δημήτρη Σπανο, να μας μιλήσει για το επερχόμενο παιχνίδι τους Strangeland αλλά και γενικότερα για την δουλειά του,

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μετά το walking dead, είπα να ξαναπιασω παιχνίδια της κατηγορίας, καθώς το στυλ τους μου ταιριάζει.

Παίζω adventures από την εποχή που ο υπολογιστής μου είχε cga, King quest 1 κτλ.

 

Αυτό πού με ενοχλούσε πάντα, είναι το παράλογο των γρίφων. Όταν έπαιζα πιτσιρικάς, έλεγα φταίνε τα αγγλικά μου που δεν πολυκατάλαβαινω τι γίνεται, και έπαιζα με λύσεις από περιοδικά. Και μετά το παράτησα το άθλημα

 

Αφού τελείωσα το walking dead, που οι γρίφοι ήταν απλοί αλλά λογικοί, είπα να παίξω διάφορα διαμάντια του παρελθόντος. Και ξεκίνησα με το longest Journey.

 

Το πάλεψα όσο γινόταν, να μην δω λύση, αλλά δεν. Και εξηγούμε.

 

Ποια λογική έχει στο κεφάλαιο 1, να ανοίξεις το παράθυρο, να πετάξεις το ψωμί στο φουσκωτό παπάκι, να το φάει ο γλάρος και να ελευθερωθεί, ώστε να το πάρεις λίγο παρακάτω. Εν συνεχεία με μια ταναλια (που δεν θα σχολιάσω το δίαολο κάνεις για να την πάρεις) μια αλυσίδα, και αφού βγάλεις το τσιρότο από το φουσκωτό παπάκι, φτιάχνεις μια συσκευή για να πάρεις ένα κλειδί (το παπάκι όσο είναι φουσκωμένο κρατάει την ταναλια ανοικτή, για να πιάσεις το κλειδι).

 

Είναι τώρα αυτό γρίφος; πόσοι από εσάς το λύσατε χωρίς να δείτε λύση;

 

Μπορεί κάποιος να προτείνει κάποιο adventure με λογικους γρίφους; ας είναι και απλοϊκό, σαν το walking dead.

 

 

Υ. Γ. Ακόμη θυμάμαι πόσο είχα εκνευρίσει με το Day of tentacle 2,που σε κάποια φάση έπρεπε να πάρεις μια μασελα...

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη με παρεξηγείς αλλά το walking dead δε θυμάμαι να χει γρίφους. Κι εγώ πλέον βαριέμαι να προβληματίζομαι πολύ με σπαζοκεφαλιές κι ίσως είναι ένας λόγος παραπάνω που μ άρεσε και το walking dead.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν Είναι ακριβώς γρίφοι, αλλά μοιάζουν. Πχ στην αρχή που είσαι στο αμάξι, σου λέει βρες τρόπο να βγεις. Τι ποιο λογικό από το να σπάσεις το παράθυρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-snip-

 

Είναι το είδος τέτοιο, που δυστυχώς θέλει συνήθως εμπειρία (να "μάθεις" την λογική του εκάστοτε designer - βλ. οτιδήποτε κυκλοφόρησε ποτέ απο Roberta Williams και Jane Jensen1) ή απλά υπομονή (να μαζέυεις τα πάντα και να δοκιμάζεις όλους τους πιθανούς συνδιασμούς με όόόλα τα hotspots και τα υπόλοιπα inventory items) - γι'αυτούς τους λόγους είναι η μόνη κατηγορία που πάντα επιφυλάσσομαι να προτείνω κάτι 100%.

 

That being said, θα πρότεινα να δοκιμάσεις το Machinarium (σχετικά reasonable όσο αφορά puzzles, έχει και hint system σε περίπτωση που "κολλήσεις" κάπου), το Loom (αρκετά παλιό της LucasArts, έχει πλεονέκτημα στο ότι δεν υπάρχει inventory system αλλά απλά μαθαίνεις spells για να κάνεις interact με το περιβάλλον), την προηγούμενη σειρά της TellTale, Sam & Max (το 4ο episode της πρώτης season είναι free στο Steam, οπότε μπορείς να δοκιμάσεις πριν αγοράσεις για να δεις αν είναι στα μέτρα σου η λογική του παιχνιδιού), το Zork Grand Inquisitor (είναι εν μέρει "παρωδία" των παραδοσιακών adventure games) καθώς και το πιο πρόσφατο Gray Matter (το οποίο δεν έχω τερματίσει ακόμα, αλλά μέχρι τώρα μου φαίνεται αρκετά "normal" στη λογική του).

 

Τέλος, να προτείνω επίσης το (σχετικά άγνωστο) 9:05, ένα πολύ μικρό text adventure (ζήτημα να παίρνει 5 λεπτά μέχρι την ολοκλήρωση του) με πολύ έξυπνο ending, καθώς και τα freebies που δίνει το GOG.com, Beneath a Steel Sky, Lure of the Temptress και Dragonsphere (μια και είναι free, δεν χάνεις παρά λίγο ελεύθερο χρόνο και ίσως τα βρεις πιο κοντά στα γούστα σου).

 

Δές το σχετικό άρθρο στο Old Man Murray για την "λογική" σε ορισμένα adventure games :P

 

Σχετικά links:

 

*Sam & Max: Episode 104 Steam Store

*GOG.com

*9:05 Interactive Fiction

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάριε, είναι γεγονός πως αρκετά παιχνίδια του είδους το τραβάνε από τα μαλλιά μερικές φορές για να σε καθυστερήσουν. Επειδή μόνο ως καθυστέρηση μπορώ να δω κάτι τέτοια σημεία. Για μερικούς αυτό είναι διασκεδαστικό, για άλλους όχι. Δεν είναι ένα genre για όλους τα adventure games. Αυτό δεν το λέω, φυσικά, για να υπερασπιστώ την αρχή του Longest Journey, αλλά απλώς για να το έχεις υπόψη σου όταν ακούς προτάσεις από adventurάδες. 

 

Από παλιά έχω να σου προτείνω, λίγο διστακτικά όμως, γιατί πάνε πολλά χρόνια και ίσως να ξεχνάω πράγματα, το πρώτο Gabriel Knight. Σίγουρα θυμάμαι ότι μόνο σε ένα σημείο είχα κοιτάξει λύση, κι όσοι το θυμούνται το παιχνίδι θα καταλάβουν σίγουρα για τι μιλάω. Το υπόλοιπο, αν θυμάμαι καλά, δεν είχε κάτι παράλογο.

 

Από σύγχρονα τσέκαρε The Next Big Thing μάλλον.

 

Αν κι αυτά τα βρεις ανυπόφορα μάλλον το Walking Dead ήταν εξαίρεση του είδους για σένα. 

(Που όντως δε μοιάζει με παραδοσιακό adventure. Και, για μένα, αυτό είναι καλό. Παίζει πολύ τέλμα στο είδος και κάπως πρέπει να εξελιχθεί. Κι όσο για την έλλειψη γρίφων στο TWD, θα διαφωνήσω. Μπορεί να μην έχει, όπως είπα, παραδοσιακούς γρίφους, όπου καταλήγεις να δοκιμάζεις τα πάντα με τα πάντα στο inventory, αλλά οι καταστάσεις στις οποίες σε βάζει και οι τρόποι με τους οποίους θα τις χειριστείς είναι γρίφοι με έναν τρόπο. Ψυχολογικοί και roleplaying γρίφοι, αλλά γρίφοι. Ανοιχτό μυαλό χρειάζεται απλώς.)

 

Edit: Οπως με πρόλαβε κι ο Greygore, όντως να τσεκάρεις και Machinarium. Πολύ όμορφο, πολύ λογικό, κι αν κολλήσεις έχει έξυπνο τρόπο να σου δίνει hints. Το Grey Matter δεν το έχω τελειώσει ακόμα, αλλά είναι κι αυτό μια καλή ιδέα, κυρίως επειδή στην αρχή κάνει και μια μικρή προσπάθεια να σε βάλει στη λογική του.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια από αυτά που αναφέρετε τα έχω παίξει αλλά πάνε πολλά χρόνια από τότε και δεν θυμάμαι αν με δυσκόλεψαν.

 

Θα ψάξω το Grey matter και machnariun, και βλέπω.

 

Πάντως στο το δοκιμάζω τα πάντα από το inventory με κάθε δυνατό τρόπο, είναι απο τα πράγματα που με έδιωξαν από τα adventure.

 

 

Ευχαριστώ για τις προτάσεις.

 

Υ. Γ. Έχω τόσο κακές αναμνήσεις από το αρχικό Sam and max, που το νέο ούτε να το δω δεν θέλω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τώρα παίζω το Deponia. Αποπνέει τον αέρα των παλιών, καλών της Lucas με τον καρτουνίστικο σχεδιασμό και το τρελό γέλιο.

Μέχρι τώρα φαίνεται καλό.

Επίσης από τη φύση των παιχνιδιών που λέγονται A new Beginning και Lost Horizon, όπως και το Gray Matter που προαναφέρθηκε, οι γρίφοι και η πλοκή τους είναι αρκετά σοβαρά.

 

Δοκίμασε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, το Machinarium είναι adventure; Δηλαδή έχει σενάριο; Το ξεκίνησα κάποια στιγμή, αλλά μου φάνηκε απλά puzzles και το παράτησα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, το Machinarium είναι adventure; Δηλαδή έχει σενάριο; Το ξεκίνησα κάποια στιγμή, αλλά μου φάνηκε απλά puzzles και το παράτησα.

 

Λόγω της έλλειψης παραδοσιακών διαλόγων, είναι λίγο δύσκολο να "καταλάβεις" το story, αλλά υπάρχει (αρκετά απλοϊκό, σε σύγκριση με άλλα του είδους):

 

 

Απ'όσο θυμάμαι (έχει καιρό που το'παιξα), το primary story διηγείται την προσπάθεια του Josef (official name του πρωταγωνιστή) να σταματήσει κάποια ρομπότ-τρομοκράτες απο το να ανατινάξουν τον πύργο της πόλης. Υπάρχουν και κάποια b-stories τα οποία εξηγούν τις σχέσεις μεταξύ των διάφορων χαρακτήρων αλλά και πάλι λόγω έλλειψης διαλόγου/αφήγησης, είναι πολύ απλά και μινιμαλιστικά (θα το θεωρούσα πλεονέκτημα για μερικούς παίκτες, μια και τους αφήνει να συμπληρώσουν τα κενά με δικές τους θεωρίες και απόψεις).

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω της έλλειψης παραδοσιακών διαλόγων, είναι λίγο δύσκολο να "καταλάβεις" το story, αλλά υπάρχει (αρκετά απλοϊκό, σε σύγκριση με άλλα του είδους):

 

Να το διαβάσω το spoiler ή spoilerιάζεις το παιχνίδι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Να το διαβάσω το spoiler ή spoilerιάζεις το παιχνίδι;

 

Είναι πολύ μικρό spoiler (μια και όπως αναφέρω, το story είναι πολύ απλό), αλλά just to be safe, αν έχεις φτάσει στην παρακάτω περιοχή και έχεις ήδη χρησιμοποιήσει το τηλεσκόπιο (7ο - 8ο screen του παιχνιδιού είναι, κάπου 20~ λεπτά απο την αρχή), είσαι OK να διαβάσεις το spoiler:

 

post-143955-0-63565900-1358265459_thumb.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά το walking dead, είπα να ξαναπιασω παιχνίδια της κατηγορίας, καθώς το στυλ τους μου ταιριάζει.

Παίζω adventures από την εποχή που ο υπολογιστής μου είχε cga, King quest 1 κτλ.

 

Αυτό πού με ενοχλούσε πάντα, είναι το παράλογο των γρίφων. Όταν έπαιζα πιτσιρικάς, έλεγα φταίνε τα αγγλικά μου που δεν πολυκατάλαβαινω τι γίνεται, και έπαιζα με λύσεις από περιοδικά. Και μετά το παράτησα το άθλημα

 

Αφού τελείωσα το walking dead, που οι γρίφοι ήταν απλοί αλλά λογικοί, είπα να παίξω διάφορα διαμάντια του παρελθόντος. Και ξεκίνησα με το longest Journey.

 

Το πάλεψα όσο γινόταν, να μην δω λύση, αλλά δεν. Και εξηγούμε.

 

Ποια λογική έχει στο κεφάλαιο 1, να ανοίξεις το παράθυρο, να πετάξεις το ψωμί στο φουσκωτό παπάκι, να το φάει ο γλάρος και να ελευθερωθεί, ώστε να το πάρεις λίγο παρακάτω. Εν συνεχεία με μια ταναλια (που δεν θα σχολιάσω το δίαολο κάνεις για να την πάρεις) μια αλυσίδα, και αφού βγάλεις το τσιρότο από το φουσκωτό παπάκι, φτιάχνεις μια συσκευή για να πάρεις ένα κλειδί (το παπάκι όσο είναι φουσκωμένο κρατάει την ταναλια ανοικτή, για να πιάσεις το κλειδι).

 

Είναι τώρα αυτό γρίφος; πόσοι από εσάς το λύσατε χωρίς να δείτε λύση;

 

Μπορεί κάποιος να προτείνει κάποιο adventure με λογικους γρίφους; ας είναι και απλοϊκό, σαν το walking dead.

 

 

Υ. Γ. Ακόμη θυμάμαι πόσο είχα εκνευρίσει με το Day of tentacle 2,που σε κάποια φάση έπρεπε να πάρεις μια μασελα...

Δες το Book of Unwritten Tales, εύκολο και λογικό adventure.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.