Προς το περιεχόμενο

Αγορά με έκπτωση σε χρεωστικό


loco

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες γειά σας,

 

Δε ξέρω εάν ο τίτλος είναι ακριβώς αυτό που θέλω να πω...διαβάστε και πείτε μου.

 

Ένα μαγαζί ρούχων μου χρώσταγε 85 EUR για κάτι που είχα επιστρέψει. Πήγα σήμερα και πήρα μία βερμούδα η οποία με την έκπτωση έκανε 75 EUR (40%) ενώ η κανονική τιμή ήταν 128.

 

Αυτός μου είπε "128-85 (που σου χρωστάω από την επιστροφή) = 43 , τώρα 43 - 40% (που είναι η έκπτωση που έχουνε) = 25. Άρα μου χρωστάς 25.

 

Τον ρωτάω, πως κάτι δε μου πάει καλά, αλλά επέμενε πως έτσι είναι γιατί το προιόν το αγόρασα σε κανονική περίοδο ενώ τώρα είναι περίοδος εκπτώσεων. Σας παρακαλώ, πείτε μου είναι σωστό αυτό σαν λογική;;

 

85 μου χρώσταγε, ενώ το παντελόνι τώρα με την έκπτωση κάνει 75!

Δημοσ.

Πρώτον πολύ λαμόγιο ο τύπος...

Δεύτερον έκπτωση κάνουμε στον πελάτη όταν αγοράζει κάτι και πρέπει να μας δώσει λεφτά, δεν του κάνουμε έκπτωση σε αυτά που του χρωστάμε και του δίνουμε λιγότερα...!!:P Έλεος..!!

 

Σου χρωστάει 85 και τέλος.. δεν λαμβάνουμε υπ όψην πες του ούτε εκπτώσεις ούτε ισοτιμία με το δολάριο ούτε αν δεν πάει καλά το χρηματηστήριο..!!

Αν επιμένει πές του ότι μιάς και είναι εκπτώσεις να στο κάνει με τον τρόπο του αλλά να σου χρωστάει 85 + 40% μιας και είναι εκπτώσεις...( -85 - 85 * 40%)

Δημοσ.

Δημιουργικη λογιστικη σε ολο της το μεγαλειο.. Ειχες 85 ευρω πιστωτικο, δεν εχει σημασια ποτε πηρες το αντικειμενο, το ποσο παραμενει ιδιο! Αλλιως θα επρεπε να σου κανει μειωση 40% στα 85 ευρω που ειχες! Κανονικα ειχες και 10 ευρω υπολοιπο να παρεις καλτσες :P

Δημοσ.

Δηλαδή και πατσίζειμε το χρέος, και πουλάει το προϊόν έκπτωσης ακριβότερα από την έκπτωση, και σε κάνει και να αναρωτιέσαι αν είσαι με ειδικές ανάγκες με ύφος "δεν καταλαβαίνεις κι όλας, είναι απλό"...Ο τύπος είναι ΘΕΟΣ!!! Και πάνω που έψαχνα λογιστή....:-)

Δημοσ.

Δεν υπάρχει αυτή η λογική.

 

Το χρεωστικό είναι ουσιαστικά σαν μετρητά για το συγκεκριμένο κατάστημα, οπότε και θα πρέπει να σε χρεώσει με της τρέχουσες τιμές, ακριβώς όπως θα πλήρωνες με μετρητά.

 

Αν επιμένει κάνε του τζέρτζελο όταν θα έχει κόσμο στο μαγαζί. Η μισή ντροπή δική σου και η μισή δική του.

  • Moderators
Δημοσ.

Κλασικό κόλπο των παλιών εμπόρων που γίνεται για να μπερδέψει τον πελάτη! Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει έτσι όπως το πάει. Θα του πεις πως θεωρείς λάθος τον υπολογισμό του και θα προσφύγεις στο ινκα αν δεν συμμορφωθεί. Σίγουρα θα βρεις το δίκιο σου μόλις ακούσει αυτην την λέξη. Όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω το χρεωστικό είναι σαν μετρητά, όσα πληρώθηκαν τόσα σου χρωστάει. Όπως επίσης ισχύει πως στις εκπτώσεις η αξία του προϊόντος είναι 75 ευρώ, ανεξαρτήτως προηγούμενης αναγραφόμενης τιμής. Παρεμπιπτόντως όμως τα χρήματα να τα πάρεις πίσω στο χέρι δεν υπάρχει περίπτωση, αυτός είναι ο λόγος του χρεωστικού άλλωστε. Και εγώ κατάστημα εχω και κάτι τέτοιοι τύποι είναι που χαλάνε την αγορά.

Δημοσ.

Πάντως η πράξη για να την έχεις υποψιν σου ειναι :

 

Το προιον κάνει : 128 - 40% (=128 - 51,2) = 76.8

 

Επομένως σου χρωστάει : 85-76,8 = 8,2€

 

Και επειδη προσωπικα δεν γουσταρω τους εξυπνακηδες, παρε ενα τηλεφωνο και εδω και ανέφερε το περιστατικό.

http://www.kepka.org/

 

Αποδειξη που να περιγραφει ολη τη συναλλαγή σου έδωσε?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:19 ----------

 

Παρεμπιπτόντως όμως τα χρήματα να τα πάρεις πίσω στο χέρι δεν υπάρχει περίπτωση, αυτός είναι ο λόγος του χρεωστικού άλλωστε. Και εγώ κατάστημα εχω και κάτι τέτοιοι τύποι είναι που χαλάνε την αγορά.

 

Αυτο ειναι αληθεια οτι αποτελεί γενικότερη πολιτικη της αγοράς αλλα θα πρεπει να τονισουμε οτι λογιστικα και νομικά ο πελάτης νομιμοποιείται να ζητησει και να παρει τα χρήματα του πίσω απο τη στιγμη που επιστρέφει το αντικέιμενο για το οποίο τα έδωσε. Η πολιτική ενος καταστήματος δεν υπερβαίνει τους νόμους.

Πρόσφατα δε, έχει γίνει πολιτική σε κάποια μαγαζια να μην σου κόβουν καν πιστωτικο και να σε αναγκαζουν να πάρεις κάτι εκεινη την ώρα. Ας μου το κανει κανεις αυτο και λιγα μπινελικια θα φάει.

  • Moderators
Δημοσ.
Πάντως η πράξη για να την έχεις υποψιν σου ειναι :

 

Το προιον κάνει : 128 - 40% (=128 - 51,2) = 76.8

 

Επομένως σου χρωστάει : 85-76,8 = 8,2€

 

Και επειδη προσωπικα δεν γουσταρω τους εξυπνακηδες, παρε ενα τηλεφωνο και εδω και ανέφερε το περιστατικό.

http://www.kepka.org/

 

Αποδειξη που να περιγραφει ολη τη συναλλαγή σου έδωσε?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:19 ----------

 

 

Αυτο ειναι αληθεια οτι αποτελεί γενικότερη πολιτικη της αγοράς αλλα θα πρεπει να τονισουμε οτι λογιστικα και νομικά ο πελάτης νομιμοποιείται να ζητησει και να παρει τα χρήματα του πίσω απο τη στιγμη που επιστρέφει το αντικέιμενο για το οποίο τα έδωσε. Η πολιτική ενος καταστήματος δεν υπερβαίνει τους νόμους.

Πρόσφατα δε, έχει γίνει πολιτική σε κάποια μαγαζια να μην σου κόβουν καν πιστωτικο και να σε αναγκαζουν να πάρεις κάτι εκεινη την ώρα. Ας μου το κανει κανεις αυτο και λιγα μπινελικια θα φάει.

 

Με το πληρωμένο φπα τι ισχύει όμως; Δηλαδή αν εγώ επιστρέψω σε πελάτη μου χρήματα από την στιγμή που η απόδειξη που θα μου προσκομίσει δεν αναγράφει κωδικό εμπορεύματος οπότε να είναι ξεκάθαρη η πορεία του προϊόντος από και προς το κατάστημα, πως πιστοποιείται ότι εγώ δεν φοροδιαφεύγω ακυρώνοντας την απόδειξη, ή ίσως και την κάθε απόδειξη που μπορεί να ξεμείνει ενδεχομένως; Καλά εννοείται πως δεν συζητώ καν την περίπτωση του να μην δοθεί πιστωτικό σε περίπτωση αλλαγής, απαράδεκτο μέχρι αηδίας.

Δημοσ.

έχω την εντύπωση ότι οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές. δηλαδή εάν εσύ μία μέρα πριν αρχίσουν οι εκπτώσεις αγόρασες κάτι που έκανε 100 αρχική τιμή και το πλήρωσες 100, και την επομένη που έχουν όλα τα προϊόντα -20% πας να το αλλάξεις, τότε δικαιούσαι να το αλλάξεις με κάτι που κάνει 100 -20% = 80 ευρώ και όχι με κάτι που κάνει 125 - 20%= 100 ευρώ.

 

τώρα με τα πιστωτικά/χρεωστικά δεν έχω ιδέα τι γίνεται...

Δημοσ.

Όταν επιστρέφεις εμπόρευμα, εντός 15 ημερών νομίζω από την αγορά, στην πρωτότυπη συσκευασία, όχι ανοιγμένο ή χρησιμοποιημένο, και συνοδευόμενο με το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής ή απόδειξη ταμειακής μηχανής),

ο καταστηματάρχης είναι υποχρεωμένος να εκδώσει δελτίο επιστροφής στο όνομα σου και να παραλάβει το εμπόρευμα,

και να σου επιστρέψει τα χρήματα μετρητοίς, εφόσον έχεις πληρώσει μετρητοίς και το ζητήσεις.

 

Το δελτίο επιστροφής είναι βάσει νόμου ονομαστικό , και δεν εκδίδεται σε 'ΠΕΛΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ', και είσαι υποχρεωμένος να δώσεις προσωπικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας-τηλέφωνα και διευθύνσεις, ακόμα και να δείξεις την ταυτότητα σου αν σου ζητηθεί για επιβεβαίωση τους, ώστε να είναι καταγγεγραμμένα τα στοιχεία σου,

και να μπορεί να επιβεβαιώσουν τα φορολογικά όργανα (ΣΔΟΕ - ελεγκτές εφορίας) σε ενδεχόμενο έλεγχο ότι η επιστροφή είναι όντως πραγματική και όχι εικονική (ότι δεν την έχει κόψει μόνος του την επιστροφή για να μειώσει τις πωλήσεις του, και άρα το εισόδημα του).

 

Εάν έχεις πληρώσει με κάρτα, μπλέκει το πράγμα, γιατί θα πρέπει να αντιλογήσει την συναλλαγή , κάτι που συνήθως είναι αδύνατον , και εκεί έχει δίκιο να σου ζητήσει να πάρεις κάτι άλλο και να μην δεχτεί να σου επιστρέψει μετρητά.

Πάλι όμως είναι υποχρεωμένος να εκδώσει ονομαστικό δελτίο επιστροφής με τα στοιχεία σου, το οποίο να το έχεις υπογράψει κατά την επιστροφή.

Κάποιοι μπορεί να σου επιστρέψουν μετρητά, αφαιρώντας έξοδα-τόκους συναλλαγών κλπ. αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν σε αυτή την περίπτωση,

 

Αν έχεις πληρώσει μετρητά μπορείς να απαιτήσεις τα χρήματα σου πίσω, και να φύγεις χωρίς να ψωνίσεις τίποτε άλλο και χωρίς να έχεις κάποια εκκρεμότητα με το κατάστημα.

 

Αν πάλι σου κόψει επιστροφή γιατί πλήρωσες με κάρτα και έχεις πιστωτικό υπόλοιπο (σου χρωστάει λεφτά), μπορείς να πας να ψωνίσεις όποτε γουστάρεις (και μετά από 10 χρόνια), και να κλείσει το υπόλοιπο σου με το ποσό που θα χρεωθείς για την αγορά κάποιου εμπορεύματος.

 

Τα υπόλοιπα είναι φαντασίες του καθενός, και δικαιούσαι να καλέσεις την αστυνομία εάν δεν σου επιστρέφουν χρήματα.

 

Οι περισσότεροι υπάλληλοι λένε ότι τους πουν κάποιοι άλλοι, και φυσικά δεν γνωρίζουν τους νόμους. Εσύ θα πρέπει να επιμείνεις, και θα είσαι πάντα κερδισμένος.

Δημοσ.

καλά τα λες, για πές μου όμως και το εξής. 10/7 (δεν είναι περίοδος εκπτώσεων) αγοράζω μία μπλούζα έναντι 20 ευρώ. την κρατάω για τον οποιοδήποτε λόγο με το ταμπελάκι τις μέχρι τις 24/7 οπότε και πάω στο μαγαζί που έχει 50% έκπτωση. είναι υποχρεωμένος να μου την αλλάξει με 2 μπλούζες?? αν ναι, δεν είναι λίγο παράλογο??

Δημοσ.
έχω την εντύπωση ότι οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές. δηλαδή εάν εσύ μία μέρα πριν αρχίσουν οι εκπτώσεις αγόρασες κάτι που έκανε 100 αρχική τιμή και το πλήρωσες 100, και την επομένη που έχουν όλα τα προϊόντα -20% πας να το αλλάξεις, τότε δικαιούσαι να το αλλάξεις με κάτι που κάνει 100 -20% = 80 ευρώ και όχι με κάτι που κάνει 125 - 20%= 100 ευρώ.

 

τώρα με τα πιστωτικά/χρεωστικά δεν έχω ιδέα τι γίνεται...

 

Τώρα που το θυμήθηκα και είμαι και σε κατάσταση να γράψω, αυτό που αναφέρει ο grigas εννοείται πως δεν ισχύει, διότι με αυτήν τη λογική κάνει έκπτωση στην αξία του χρήματος και όχι του προϊόντος, το οποίο βέβαια δεν στέκει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...