kfyros Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 καλά τα λες, για πές μου όμως και το εξής. 10/7 (δεν είναι περίοδος εκπτώσεων) αγοράζω μία μπλούζα έναντι 20 ευρώ. την κρατάω για τον οποιοδήποτε λόγο με το ταμπελάκι τις μέχρι τις 24/7 οπότε και πάω στο μαγαζί που έχει 50% έκπτωση. είναι υποχρεωμένος να μου την αλλάξει με 2 μπλούζες?? αν ναι, δεν είναι λίγο παράλογο?? Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια δυνατότητα στον καταστηματάρχη να μην δέχεται επιστροφές σε περιόδους εκπτώσεων.Έχω την εντύπωση όμως πως όχι. Αν υπάρχει τέτοια διάταξη, τότε, ναι μπορεί να μην δεχτεί να του επιστρέψεις είδος προηγούμενης σαιζόν-ή είδος σε περίοδο εκπτώσεων. Νομίζω όμως ότι είναι απίθανο να υπάρχει τέτοια διάταξη. Σε κάθε περίπτωση, η συναλλαγή είναι επιστροφή εμπορεύματος με έκδοση δελτίου επιστροφής τοις μετρητοίς (εφόσον η αρχική πώληση ήταν μετρητοίς και ζητήσεις και πάρεις τα χρήματα σου πίσω) , ή επί πιστώσει αν δεν θες τα χρήματα σου πίσω . Δηλαδή 50 ευρώ είχες δώσει 50 ευρώ σου επιστρέφει ή σου κόβει πιστωτικό. Το τι θα τα κάνεις μετά είναι δικό σου θέμα, και αν θες μπορείς να πάρεις 2 μπλούζες. Μπορείς ακόμα και να πάρεις την ίδια μπλούζα σε έκπτωση, αν έχεις το θράσος!! Καλό είναι όμως να τηρείται η κοινή λογική... ΜΟΝΟ αν πας κάτι για αλλαγή , και αυτό που θες να αλλάξεις δεν έχει ταμπελάκια και συσκευασία (δεν είναι στην κατάσταση που το αγόρασες), μπορεί να αρνηθεί να το πάρει πίσω και δεν μπορείς να του πεις τίποτα. Εκεί μπορεί να σου προτείνει ότι γουστάρει για να σε κρατήσει ευχαριστημένο ή μπορεί και να μην δεχτεί την επιστροφή-αλλαγή. Και σε αυτό το σημείο μπορεί να πατήσει κάποιος καταστηματάρχης και να μην δεχτεί επιστροφή (πχ. ότι λείπει κάτι από πάνω ή το ρούχο είναι φορεμένο και τρέχα γύρευε). Γι αυτό αναφέρω παραπάνω ότι καλό είναι να τηρείται η κοινή λογική, γιατί αλλιώς δεν λειτουργεί τίποτα και ο καθένας μπορεί να βρίσκει δικαιολογίες για να μην κάνει κάτι.... Το μόνο που δεν μπορεί να αλλαχτεί , είναι τα λεφτά που πωλούνται - επιστρέφονται.
Moderators stormrain Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Moderators Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια δυνατότητα στον καταστηματάρχη να μην δέχεται επιστροφές σε περιόδους εκπτώσεων.Έχω την εντύπωση όμως πως όχι.Αν υπάρχει τέτοια διάταξη, τότε, ναι μπορεί να μην δεχτεί να του επιστρέψεις είδος προηγούμενης σαιζόν-ή είδος σε περίοδο εκπτώσεων. Νομίζω όμως ότι είναι απίθανο να υπάρχει τέτοια διάταξη. Σε κάθε περίπτωση, η συναλλαγή είναι επιστροφή εμπορεύματος με έκδοση δελτίου επιστροφής τοις μετρητοίς (εφόσον η αρχική πώληση ήταν μετρητοίς και ζητήσεις και πάρεις τα χρήματα σου πίσω) , ή επί πιστώσει αν δεν θες τα χρήματα σου πίσω . Δηλαδή 50 ευρώ είχες δώσει 50 ευρώ σου επιστρέφει ή σου κόβει πιστωτικό. Το τι θα τα κάνεις μετά είναι δικό σου θέμα, και αν θες μπορείς να πάρεις 2 μπλούζες. Μπορείς ακόμα και να πάρεις την ίδια μπλούζα σε έκπτωση, αν έχεις το θράσος!! Καλό είναι όμως να τηρείται η κοινή λογική... ΜΟΝΟ αν πας κάτι για αλλαγή , και αυτό που θες να αλλάξεις δεν έχει ταμπελάκια και συσκευασία (δεν είναι στην κατάσταση που το αγόρασες), μπορεί να αρνηθεί να το πάρει πίσω και δεν μπορείς να του πεις τίποτα. Εκεί μπορεί να σου προτείνει ότι γουστάρει για να σε κρατήσει ευχαριστημένο ή μπορεί και να μην δεχτεί την επιστροφή-αλλαγή. Και σε αυτό το σημείο μπορεί να πατήσει κάποιος καταστηματάρχης και να μην δεχτεί επιστροφή (πχ. ότι λείπει κάτι από πάνω ή το ρούχο είναι φορεμένο και τρέχα γύρευε). Γι αυτό αναφέρω παραπάνω ότι καλό είναι να τηρείται η κοινή λογική, γιατί αλλιώς δεν λειτουργεί τίποτα και ο καθένας μπορεί να βρίσκει δικαιολογίες για να μην κάνει κάτι.... Το μόνο που δεν μπορεί να αλλαχτεί , είναι τα λεφτά που πωλούνται - επιστρέφονται. Αυτό που λες για την κοινή λογική είναι το καλύτερο! Αν κ οφτοπικ, αναφέρω περιστατικό που συνέβη πριν 2 μήνες περίπου. Πέμπτη αγοράζεται μια βραδινή τσάντα από το κατάστημά μου. Δευτέρα την επιστρέφουν για αλλαγή. Εγώ εντοπίζω από την στιγμή που την βγάζει από την σακούλα πως η τσάντα ήταν κρατημένη κ φυσικά λέω πως δεν θα την αλλάξω. Η πελάτισσα φωνάζει, απειλεί και ωρύεται μέχρι που γύρναω την τσάντα ανάποδα και πέφτουν ρύζια από τον γάμο που προφανώς την είχε κρατήσει!λολ! Οπότε ναι, η κοινή λογική πρέπει να υπάρχει. Όσον αφορά την διάταξη που λες περί αλλαγών στις εκπτώσεις δεν μου φαίνεται κ τόσο απίθανο να υπάρχει αν είναι γραμμένο κάπου σε ευδιάκριτο σημείο ώστε να το βλέπει ο πελάτης από πριν. Δεν το ξέρω βέβαια αλλά δεν το βρίσκω παράλογο.
loco Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2009 Γειά σας και πάλι, Καθώς αυτό συνέβη την ημέρα που έφευγα για διακοπές, δε μπορούσα να κάνω κάτι, ούτε να πάω να μαλώσω (αν και πολύ θα το ήθελα) ούτε τίποτα. Χαλάλι του του βλάκα και δε παίζει να ξαναπάω καν από εκεί. Το ΙΝΚΑ το είχα πάρει και παλαιότερα τηλέφωνο και από τότε δεν έχω πάρει καν απάντηση. Τους είχα στείλει μαιλ να με ενημερώσουν και είχανε πει πως θα με πάρουν σε 10 μέρες....από τότε έχουν περάσει 80 μέρες τουλάχιστον. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι, αυτό μετράει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.