Προς το περιεχόμενο

Άλογο στην πόλη!

lykoulos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω άλογο, είδα ότι οι τιμές κυμαίνονται γύρω στα 3.000 ευρώ, κατανοώ πως έχει ανάγκες, κτλ κτλ... Θέλω να ρωτήσω τί παίζει στην κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Για παράδειγμα, χρειάζομαι κάποια άδεια για να το κυκλοφορώ στο δρόμο? Πληρώνω φόρους, κτλ κτλ? Όποιος γνωρίζει, ας με ενημερώσει, είμαι τελείως άσχετος επί του θέματος. Ευχαριστώ.

• Super Moderators
Δημοσ.
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω άλογο, είδα ότι οι τιμές κυμαίνονται γύρω στα 3.000 ευρώ, κατανοώ πως έχει ανάγκες, κτλ κτλ... Θέλω να ρωτήσω τί παίζει στην κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Για παράδειγμα, χρειάζομαι κάποια άδεια για να το κυκλοφορώ στο δρόμο? Πληρώνω φόρους, κτλ κτλ? Όποιος γνωρίζει, ας με ενημερώσει, είμαι τελείως άσχετος επί του θέματος. Ευχαριστώ.

:fear::whistle::X

Ε πόσους φόρους να πληρώσεις για όχημα ενός ίππου???

Sorry αλλά έχω πιει και ίσως δεν διάβασα και καλα!

B)

Δημοσ.

Πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας φυσικά και πρέπει να το περνάς ΚΤΕΟ μια φορά το χρόνο, ασφαλώς και χρειάζεσαι άδεια οδήγησης αλόγου. Με 3.000 ευρώ παίρνεις πολύ καλό άλογο, σε τι χρώμα το θέλεις ;

Δημοσ.

Το βασικό είναι ο χώρος του. Στη πόλη θα έχεις αρκετό χώρο για να το στεγάσεις; Επίσης πρέπει το άλογο να ξέρει να κυκλοφορήσει παρουσία αυτοκινήτων. Τα περισσότερα τρομάζουν πολύ εύκολα στην παρουσία αυτοκινήτων.

Πρακτικά σε μία μεγάλη πόλη θα είναι πολύ δύσκολο να κυκλοφορήσεις με το άλογο ακόμη και αν επιτρέπεται. Τρομερό εμπόδιο είναι και οι πεζοί που μπορεί να πλισιάζουν το άλογο για το χαϊδέψουν κ.τ.λ. ένα ζώο 400~600 κιλών μπορεί πολύ εύκολα να κάνει σημαντική ζημιά σε έναν άνθρωπο.

Ο κολλητός μου και ο κουμπάρος μου έχουν από ένα άλογο (την Ρέα και την Τζούλια). Δεν τις πάνε ποτέ εκεί που έχει κόσμο, και γενικά αποφεύγουν τους δρόμους της πόλης. Και δεν μιλάμε για καμιά μεγάλη πόλη (~15.00 κατοίκους).

Δημοσ.