Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Στις 23/8 πηγαμε στην Voda στο Themall το κινητο της κορης μου ενα 16αρι Iphone 3G που εχανε το δικτυο και οταν εκανε χειροκινητη αναζητηση αλλοτε το εβρισκε στα διαθεσιμα , αλλοτε οχι και αλλες φορες ενω το ειχε βρει συνεχιζε το ψαξιμο. Σημερα πηρα τηλ στο service και μου ειπαν οτι χθες ελεγχτηκε και ειναι για αντικατασταση αλλα με κοστος 195 ευρω λογω σπασμενου εξαρτηματος !!!! Οντως το κινητο εχει σπασμενο λιγο το καλυμα κατω εκει που μπαινει ο φορτιστης αλλα φυσικα αυτο δεν εχει να κανει με την λειτουργια του. Απο το service αφου εκανα αιτημα να με καλεσει ο υπευθυνος (εντος 24 ωρων μου ειπαν) πηρα το τμημα εξυπηρετησης πελατων και αυτοι μου ειπαν οτι το συνδεουν με λογισμικο της apple και δεν εχουν δικαιωμα να το ανοιξουν...Επισης οτι το σπασμενο εξαρτημα δεν αφορα το καπακι !!!Αφου δεν ανοιξαν το κινητο πως ειδααν το σπασμενο εσωτερικα εξαρτημα ?????? Εχω σκοπο να το τραβηξω ακομα και να στειλω Αμερικη το κινητο ζητωντας βεβαια εγγραφη αναφορα απο το service που θα επισυναψω.
mimidon Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2009 Ζήτα γραπτή αναφορά από το Τεχνικό Τμήμα για το που οφείλεται η βλάβη, μέχρι που μπορούν να επέμβουν αυτοί, και αν δεν σε καλύπτει κάνε άμεσα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εάν θυμάμαι καλά είχες ανοίξει και παλαιότερο post σχετικά με το θέμα. Πάντως, όπως σωστά αναφέρεις είναι λίγο (..) δύσκολο να εντοπίσουν την βλάβη στο εσωτερικό, χωρίς καν να το ανοίξουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.