Sotosgl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Καλημερα και απο εμενα... Ελεγα να μην ξανασχοληθω με το θεμα Νοκια και το Service της αλλα ειναι η τριτη φορα που ακουω τις ιδιες μπαρουφες και το κακο εχει παραγινει... Ας αρχισω την ιστοριουλα μου απο το πρωτο περιστατικο και προχωραμε.. Πρωτο Νοκια που αγορασα ηταν η κλασσικη γκουμουτσα πολυ πριν το 3210 με την κεραια που αν την ανοιγες το κινητο εφτανε τα 2 μετρα περιπου...μετα σε 3210 8210 6600 ν72 ν80ie ν82 ν95 5800 και καπου εκει αναμεσα κατι διαλλειματα με Ericson,Sagem(Μην γελασει κανενας!) και ενα Iphone. Προβληματα σε αντιθεση με φιλους μου δεν ειχα ποτε αλλα ουτε ειμαι και κανενα Fan boy που δεν βλεπει παραπερα,απλα η Νοκια ειχε βρει την συνταγη που με ικανοποιουσε... Τεσπα πρωτη κακη εμπειρια με το 3210 ετρωγε ανεξηγητα κολληματα (να πω την αληθεια του ειχα βγαλει τα ματια) το παω στην Νοκια για επισκευη και μου λενε το θεικο! Εχει μαζεψει ΥΓΡΑΣΙΑ και μου πεταξαν τοτε ενα αστρονομικο ποσο σχεδον οσο η τιμη αγορας του καινουργιο... Φυσικα και τους αποχαιρετισα και πηγα σε ενα μαγαζακι στην Αγια Παρασκευη οπου οχι μονο του εκαναν εναν καθαρισμο και εστρωσε αμεσως αλλα με 5000 δραχμες του εβαλα και δονηση... Μετα απο πολλαααα χρονια το Ν80ie που ειναι Slide up αρχισε(επειδη δεν ειμαι και ο πιο τρυφερος ανθρωπος με τα κινητα) οταν το ανοιγα με δυναμη προς τα πανω να χανει στιγμιαια την οθονη και να ερχεται μονη της μετα απο 4 δευτερολεπτα μεχρι που καποια στιγμη δεν ανοιξε ποτε... Ασχετο αν εμπαινε κανονικα στα μενου και δουλευε κομπλε (Τυφλο συστημα FTW!) παω στην Νοκια...Και ναι καλα το μαντεψατε υγρασια στην συσκευη 100€ για επιδιορθωση Ειχα επιδοτηση και τους εγραψα στα @@ μου... Μετα απο λιγες μερες σκαει ενας φιλος μου με το απλο N80 του λεω το και το και μεσα σε 10 λεπτα το κινητο δουλευε ξανα στην εντελεια ποιο ηταν το προβλημα; Ειχε ξεκουμπωσει η καλωδιοταινια της οθονης απο την πλακετα και επειδη το ειχε παθει ο ιδιος ηξερε και πως ξεκουμπωνε... Και παμε και στο τελευταιο! Εστειλα πριν 2 εβδομαδες το Ν95 για ξεκλειδωμα,ειχε χασει η αδερφη μου τον κωδικο ασφαλειας ξεκλειδωματος..γυναικες.. Μου λενε οτι δεν μπορουν να το φτιαξουν στο καταστημα και οτι θα παει Φιλανδια και το κοστος θα ειναι γυρω στα 15€ Niceeeee λεω εγω μεχρι που σκαει το τηλεφωνακι σημερα και μου πετανε την μπομπα.... Ξερετε το κινητο εχει υγρασια και πρεπει να δωσετε 150€ για επισκευη!!!!!!!!!!!!!!!! Ενα κινητο που ηταν και ειναι πληρως λειτουργικο που δουλευε χωρις κανενα προβλημα.. Και ερχομαι και λεω εγω τωρα μετα απο αυτες τις εμπειριες μου με φιλο που δουλευει σε Nokia Center με φιλη στα κεντρικα της Νοκια στις επισκευες που με ενημερωνουν για τραμπες βλαβων και εξαρτηματων και αλλες απατεωνιες. Αν μπουκαρω στο συγκεκριμενο υποκαταστημα με εναν κουβα νερο και κανω μουσκεμα οτι κινητο βρω μπροστα μου θα φταιω;Θα ειμαι παραλογος;
tzotzo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Τα κινητα εχουν εναν αισθητηρα υγρασιας. Το κινητο μπορει να δουλευει μια χαρα,εστω και αν ο αισθητηρας δειχνει οτι εχει υγρασια. Απλα αυτοι για να ειναι καλυμενοι σου λενε οτι εχει προβλημα λογω υγρασιας.
Sotosgl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Τα κινητα εχουν εναν αισθητηρα υγρασιας.Το κινητο μπορει να δουλευει μια χαρα,εστω και αν ο αισθητηρας δειχνει οτι εχει υγρασια. Απλα αυτοι για να ειναι καλυμενοι σου λενε οτι εχει προβλημα λογω υγρασιας. Mηπως λεω μηπως διαβασες μονο οτι εχω με Bold και εχασες το νοημα αυτου του Thread; Πως απο μια καλωδιοταινια που ηθελε κουμπωμα,απο ενα κινητο που ηθελε απλα καθαρισμα και απο ενα τριτο που ειναι απλα κλειδωμενο ερχεται η ιδια ακριβως απαντηση για την υγρασια και ζητωντας μου καθε φορα (ασχετα για την βλαβη που τους το πηγα) κερατιατικα.. Μπορεις να μου εξηγησεις καλυτερα αυτο.... Απλα αυτοι για να ειναι καλυμενοι σου λενε οτι εχει προβλημα λογω υγρασιας.
Technology fan Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δε πιστεύω οτι φταίει ή nokia.. περισσότερο λόγω ελλάδας ρίχνω το φταίξιμο και οι κακοί υπάλληλοι
Sotosgl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μα δεν κατηγορησα στιγμη τους υπαλληλους την πολιτικη της Alpha Copy ή τεσπα των καταστηματων της. Αν θελουν να μην σου επισκευασουν το προιον και να σε πεταξουν εκτος εγγυησης δειτε ποσο ευκολο ειναι! Και αντε να αποδειξεις οτι το κινητο ειναι μονιμα σε τσαντακι και στην θηκη του οποτε για υγρασια ουτε λογος.... Μονο σε εμενα και στο συγκεκριμενο καταστημα Αγιας Παρασκευης και οχι ο Κωστας που μας εχει σωσει απειρες φορες... εχουν αυτη την πιπιλα και την πετανε για καθε συσκευη;
Technology fan Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 ε ναι και εγώ αυτό εννοούσα.. alpha copy είναι μονόδρομος ε? ίσως να πήγαινες και σε κάποιο άλλο κατάστημα... η αλήθεια είναι οτι όταν δε ξέρουν τι βλάβη έχει το κινητό πετάνε ένα "απο υγρασία", και νομίζουν οτι την γλιτώνουν ενώ κανονικά θα 'πρεπε να χάνουν πελάτες (Τουλάχιστον πες δε ξέρω..) .Μου 'τυχε και μένα κάτι αντίστοιχο και νευρίασα οπότε και έβαλα το κινητό μου σε ένα βάζο μαζι με κάτι πέτρες που μαζεύουνε την υγρασία και όταν μαζέψουν αλλάζουν το χρώμα τους αλλα καμία αλλαγή οπότε το πήγα σε ένα άλλο μαγαζάκι οπου το έφτιαξαν κάτι με καλώδια έφταιγε... Παράθεση όχι το κινητό που είχε χαλάσει δεν ήταν νοκια και δε πιστεύω οτι έχει νόημα στο συγκεκριμένο τοπικ εφόσον δε φταίνε οι εταιρείες αλλα οι έλληνες εκπρόσωποί τους..
parlapipas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Έτσι είναι. Η εδώ αντιπροσωπεία είναι από μόνη της λόγος για να μην πάρεις Nokia. Και να έλεγες ότι πρόκειται για φτηνά κινητά, άντε ας το καταπιώ "ως υπόθεση εργασίας και μόνο" ότι παίρνεις ένα κάκιστο after sales service εν γνώσει σου ότι δίνοντας λιγότερα χρήματα παίρνεις λιγότερο αξιόπιστο support. Εδώ όμως κατά κανόνα οι συσκευές της Nokia πωλούνται ακριβότερα από τις αντίστοιχες του ανταγωνισμού και απαιτείς όχι μόνο αυτά που προβλέπονται από το νόμο, αλλά και πολύ παραπάνω! Σε επίπεδο συμπεριφοράς, ταχύτητας εξυπηρέτησης κλπ. Και το λέω γιατί μια φορά που παλιά είχα χρειαστεί το service τους, η πρώτη κουβέντα τους όταν τους άφηνα τη συσκευή ήταν ότι αν υπάρχει υγρασία στο κινητό, όχι μόνο δε θα καλύπτομαι από την εγγύηση αλλά και θα πρέπει να τους πληρώσω κι από πάνω επειδή έριξαν μια ματιά χωρίς βέβαια να φτιάξουν τίποτε... Η οποία συσκευή εννοείται ότι λειτουργούσε κανονικά την ώρα της παράδοσης, το μόνο που ήθελε ήταν μια αναβάθμιση. Και εγώ δηλαδή τότε γιατί θα έπρεπε να είμαι καλόπιστος, ότι σε κάποιο καλόπαιδο εκεί μέσα δε θα έπεφτε κατά λάθος από τα χέρια του ένα ποτήρι νερό στο κινητό για να μου πουνε μετά ότι η συσκευή που τους είχα αφήσει ήταν βρεγμένη από μένα; Για να μη θυμηθώ ότι είχα μείνει πόσες βδομάδες χωρίς κινητό, χωρίς να μου λένε τί και πότε θα το πάρω πίσω, ενώ στο τέλος μου το επέστρεψαν χωρίς τη μπαταρία! Και αντί να μου ζητήσουν συγνώμη που τελικά αποδείχθηκε ότι κάπου στη διαδρομή μέχρι τα κεντρικά στην Καλλιθέα έχασαν τη δική μου μπαταρία, πουλούσαν και πνεύμα ότι όταν έδωσα τη συσκευή έπρεπε να την είχα κρατήσει εγώ και ούτε λίγο ούτε πολύ εγώ έφταιγα που τους την έδωσα. Τότε ρε παλιο@*# γιατί δε μου το είπατε, όταν γράφατε στο φύλλο παράδοσης ότι σας παραδίδω συσκευή και μπαταρία μαζί; Αλλά αυτοί είναι, έτσι ανεύθυνοι και αλαζόνες. Έχουν καταντήσει στην Alpha copy λες και πουλάνε Mercedes σε κινητό, που και να πουλούσαν πάλι με τα λεφτά μου παίρνω αυτό που θέλω και έχω την απαίτηση το ελάχιστο για μια ανθρώπινη και έντιμη αντιμετώπιση! Στο τέλος θυμάμαι που έφτασαν μετά από βδομάδες να μου επιστρέψουν τη συσκευή χωρίς καθόλου μπαταρία και να μένω χωρίς κινητό για ένα μήνα, για το λόγο ότι αφού δε θα έβρισκαν τη δικιά μου μπαταρία, θα έπρεπε να ψάχνουν ένα μήνα για μεταχειρισμένη που τελικά και μου την έδωσαν σε σακουλάκι σαν αυτά που τυλίγουν τα τρόφιμα... Δηλαδή τί είναι δηλαδή μια μπαταρία για να τη χάσουν έτσι απλά, δεν έχει σειριακό, αύριο θα μας πουν τα ίδια ότι χάνουν και τις ίδιες τις συσκευές και σα να μην τρέχει τίποτε θα μας επιστρέφουν μεταχειρισμένες. Λες και δεν έκαναν αυτοί το λαθος να το παραδεχθούν που έχασαν την μπαταρία του λίγων ημερών τότε κινητού μου... Αλλά αυτά είναι, μάλλον φαίνεται ότι η Alpha copy στην πραγματικότητα είναι μια μικρή επιχείρηση που δε μπορεί να διαχειριστεί τις απαιτήσεις των καταναλωτών αλλά και αυτά που σήμερα επιβάλλει ο νόμος. Και φυσικά δε δέχομαι ότι η Nokia δεν έχει ευθύνη. Απλά ο πολυεθνικός κολοσσός βλέπει μόνο ότι η εδώ αντιπροσωπεία-εισαγωγική γράφει πωλήσεις και από κει και πέρα ουδέν!
Sotosgl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Έτσι είναι. Η εδώ αντιπροσωπεία είναι από μόνη της λόγος για να μην πάρεις Nokia. Ενταξει ειπαμε ειναι η τακτικη τους αλλα δεν ειμαστε και ζωα να ακουμε μονο αυτους και πανω απο ολα μην υποβαθμιζεις τον προιον ισοπεδώνοντας τα ολα! Με την ιδια λογικη να μην ψωνιζουμε απο πλαισιο eshop multirama ή απο καποιες εταιριες μονο και μονο επειδη μας εχουν κατσει στραβες. Συμφωνω οτι η τακτικη που ακολουθουν ειναι ηλιθια και υποτιμα την νοημοσυνη μας αλλα απαιτησε τα δικαιωματα σου αν πιστευεις οτι εχεις 100% δικιο... Εγω τους ειπα για το Ν95 κοψτε τον λαιμο σας και ξεκλειδωστε το στην τιμη που ειχαμε πει και αν μου λετε παντα για υγρασια να μου το αποδειξετε αλλιως θα το στελνω συνεχεια.. Χρεωση για τον ελεγχο δεν μου εχουν ζητησει ποτε! Και μια φορα που χρειαστηκα αλλαγη στην Camera του 5800 γιατι το ειχα κανει webcam και δουλευε 10 ωρες ασταματητα(πολυ παραπανω για τις ωρες που εχει κατασκευαστει) και ενω το προγραμμα μου ελεγε οτι υπαρχει κινδυνος να χαλασει η συσκευη μου.. Οταν το πηγα μου αντικατεστησαν με ολοκαινουργιο! Να λεμε και τα καλα! Ασχετο μια φιλη μου που δουλευει στο Service της Nokia μου ειπε οτι τα κινητα απο Πλαισιο Γερμανο και γενικα απο της αλυσιδες μονο πανε σε αυτην ενω της Alpha Copy στα δικα της γραφεια ή Φιλανδια...
parlapipas Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Κοίτα εγώ επιμένω σ' αυτό που είπα και αν το προσέξεις, δύσκολα θα βρεις κάποιον που να διαφωνήσει σ' αυτό: Η εδώ αντιπροσωπεία είναι από μόνη της λόγος για να μην πάρεις Nokia. Δηλαδή κάποιος που θα αγοράσει ένα κινητό, ανάμεσα σε ένα Νόκια και σε μια άλλη μάρκα δε θα σταθμίσει στα πλην του Νόκια την απαίσια αντιπροσωπεία; Θα βάλει τα πλην και τα συν και πιθανό να αγοράσει Νόκια ή κάτι άλλο. Αλλά σίγουρα στα πλην του Νόκια θα βάλει το απαράδεκτο service και από κει και μετά αν προτιμήσει το Νόκια θα προσεύχεται να μη χρειαστεί την Alpha copy! Καλή και άξια η Νόκια, λίγο τσιμπημένες βέβια οι τιμές αλλά δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει τώρα που γράφω εδώ. Δεν μπορώ να μην την κρίνω αυστηρά για το γεγονός ότι δεν έχει ασχοληθεί με τα πεπραγμένα του αντιπροσώπου της στην Ελλάδα. Και επαναλαμβάνω: Η εδώ αντιπροσωπεία είναι από μόνη της λόγος για να μην πάρεις Nokia. Και για να μην παρεξηγούμαι, και σε μένα αρέσουν τα Νόκια και πολλές φορές έχω αναφερθεί εδώ μέσα σ' αυτά, αλλά δε με ενδιαφέρει να κολακέψω τη Νόκια όυτε να ωραιοποιήσω τα κακώς κείμενα της Alpha copy στην Ελλάδα. ΥΓ: Εμένα όπως είπα παλιά μου είχαν αναφέρει το ενδεχόμενο να με χρεώσουν στην περίπτωση που βρουν υγρασία. Μην έχεις αμφιβολία για αυτό που σου λέω, είμαι παλιός πελάτης Νόκια. Επειδή όμως την πρακτική αυτή εφάρμοζαν και σε service άλλων εταιρειών ηλεκτρονικών στην Ελλάδα, πιθανολογώ ότι τελικά αναγκάστηκαν να μαζευτούν μετά από καταγγελίες, ακριβώε επειδή κάτι τέτοιο ήταν καταχρηστικό. Από τα χέρια μου έχουν περάσει πολλά κινητά Νόκια. Σε ένα που μου έβγαλε πρόβλημα, προτίμησα να μείνω με το πρόβλημα από το να ξαναταλαιπωρηθώ με το service τους. Δε λέω καλά και ανθεκτικά κινητά, λιγάκι τσιμπημένες τιμές, αλλά τα κακά να τα λέμε αλλιώς δεν έχουν σκοπό να διορθωθούν. Αλλιώς αν λέμε μόνο τα καλά θα 'ναι σα να κάνουμε διαφήμιση. Λοιπόν το λέω και κλείνω εδώ, η εξυπηρέτηση από το service της Nokia στην Ελλάδα έχει τα μαύρα της τα χάλια, η Νόκια έχει για μένεα τεράστια ευθύνη και η Alpha copy όπως το βλέπω εγώ είναι σοβαρός λόγος για να μην αγοράσει κάποιος Νόκια. (Κατά τα λοιπά εγώ για Νόκια το βλέπω να ξαναπηγαίνω, αλλά αν χρειαστεί service, προτιμώ να το στείλω σε άλλο κράτος να επισκευαστεί... Άντε και ο Θεός βοηθός, και λίγο χιούμορ δε βλάπτει!)
Sotosgl Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2009 Xαχαχα για να ανοιγω εγω το θεμα λες να θελω να προστατεψω την Νοκια απο την δυσφημηση αλλα πρεπει να αναφερθω και στα καλα γιατι οπως ειπα σε μερικες συσκευες δεν επεμενα γιατι ηξερα πολυ καλα οτι τους ειχα βγαλει τα ματια! Με τον φιλο μου που ρωτησα μου ειπε οτι παιζει πολυ μεγαλο ρολο αν θα αγορασεις το κινητο απο το Nokia Service γιατι σε θεωρουν πελατη τους που μπορει να παρει και μια θηκη αργοτερα ή ενα Bluetooth και οχι σαν εναν που βαριεται να το δωσει απο εκει που το πηρε και απλα φορτωνει σε εσενα την ευθυνη (Βλακεια θα μου πεις αλλα ισχυει) Και μιας και τα Πλαισιο κλπ εταιριες τα δινουν σε αλλο μερος για το Service μαλλον η καλυτερη λυση θα ειναι να το πηγαινουμε απο εκει που το πηραμε... Αλλα και εγω Νοκια θα ξαναπαρω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.