Προς το περιεχόμενο

E-shop και εγγυηση 1 ετους


Predatorkill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ESHOP = ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΟ

Οι ανθρωποι ειναι απιστευτοι ΓΥΦΤΟΙ

Ενδεικτικα μαιο του 08 σε κανουριο PC αρχισανε τα reboot , κανω ενα τεστ μνημης , αρχισαν τα λαθη

Τους παιρνω τηλ τους λεω η μνημη εχει προβλημα.

Λεει πηγαινε το στο eshop point ολο το πισι

 

Οκ λεω , το πηγαινω , περνανε 2 εβδομαδες , με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε ολα οκ καναμε αναβαθμιση μπιος :lol:

Λεω μπραβο καλα κανατε , αλλα το προβλημα ηταν οι μνημες. Λεει δεν εχουν προβλημα οι μνημες ελατε να παραλαβετε. Τους λεω κοιταχτε εγω ερχομαι (εκεινη την εποχη εμενα 120 χλμ μακρια απο το κοντυνοτερο ποιντ) αλλα αν ο υπολογιστης εχει προβλημα παλι , σας το στελνω πακετο με κουριερ με δικα σας εξοδα

 

Οκ μου λενε

 

Φυσικα το πισι μετα απο 20-25 λεπτα εκανε τα δικα του , συγκεκριμενα οι μνημες αρχιζαν να βγαζουν λαθη με το που πιεζοταν λιγο

 

Το εκανα παλι πακετο και το εστειλα πισω με δικα τους εξοδα , και μετα απο αλλες 2 εβδομαδες , ηρθε οπως επρεπε με αλλαγμενες μνημες

 

ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ενα ζευγαρι μνημες , που τοτε κοστιζανε 52 ευρω :shifty:

Να σημειωσω οτι ημουν πιστος πελατης μεχρι εκεινη τη στιγμη , εχοντας αγορασει μονιτορ τηλεορασεις mp3 για εμενα και για φιλους/γνωστους . Φυσικα τους ενημερωσα οτι παυω να αγοραζω απο το μαγαζι τους , που εχει πολιτικη μικρομαγαζου στην καλλιτερη των περιπτωσεων, γιατι δεν θελω να φανταστω τι ταλαιπωρια θα περναγα αν το αντικειμενο που ηταν για αντικατασταση ηταν καποιας αξιας , μια τηλεοραση η κατι τελος παντων που να κανει πανω απο 500 ευρω , κι οχι 50...

 

 

Απο αυτη μου την εμπειρια , δεν τους εμπιστευομαι ξανα για τιποτα , μονο αναλωσιμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Γιά πείτε ποίο θεωρείται / έχετε εμπειρίες, πιό αξιόπιστο μαγαζί (ηλεκτρονικών) με καλή εγγύηση, καλή υποστήριξη (service) και μετά την εγγύηση ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιά πείτε ποίο θεωρείται / έχετε εμπειρίες, πιό αξιόπιστο μαγαζί (ηλεκτρονικών) με καλή εγγύηση, καλή υποστήριξη (service) και μετά την εγγύηση ;;

 

Το πλαίσιο.

Αλλά χάνει σε άλλους τομείς, όπως η ποικιλία των προϊόντων, η διαθεσιμότητα, οι online παραγγελίες και οι χρόνοι παράδοσης.

 

Όχι ότι και αυτοί είναι "παναγίτσες", άμα σε κόψουν λίγο άσχετο με το αντικείμενο θα σε φάνε (έχω αρκετά παραδείγματα), αλλά βγάζεις πιο εύκολα άκρη, και έχουν σχετικά γρηγορότερο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια αυτο με την εγγυηση τωρα που εκανα το eshop να δινει δηλαδη μονο 1 χρονο, δεν πρεπει να γινει καπου καταγγελια για να φαει προστιμο ? Ξερω οτι μεγαλες εταιριες τρωνε προστιμα σχετικα με εγγυησεις αλλα απλα τους συμφερει να τα πληρωνουν και να συνεχισουν να πουλανε με μειωμενη εγγυηση. Αλλα αν τα προστιμα γινονται περισσοτερα αναλογα με τις καταγγελιες τοτε τους αξιζει μια τετοια κατραπακια.

 

Βεβαια κακα τα ψεματα, ολα καλα και ωραια να τα λεμε, αλλα δυστυχως στην Ελλαδα ζουμε οποτε δε θα βγει ποτε ακρη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το e-shop το αποφεύγω όταν μπορώ γιατί έχω ακούσει εδώ χρόνια πολλά παράπονα για την after sale σκοτεινή πλευρά του, και δεν τα μπορώ αυτά.

Για αυτό προτιμάω το πλαίσιο που μπορεί να είναι 1-2 ευρό πιο ακριβό κατά μεσώ όρο αλλά ποτέ δεν μου κράτησαν πάνω από μέρα συσκευή που την είχα πάει για σέρβις ούτε μου έκαναν κορδελίτσες και τσαλιμάκια!

Άμα κάνουν κόλπα άπλα ενημέρωσε τον κόσμο και μην το προτιμάς, έτσι θα αλλάξουν χαρακτήρα.

 

 

Αν δεν κάνω λάθος κάπως έτσι έστρωσε και το πλαίσιο γιατί κι αυτό κάποτε νόμιζε ότι πούλαγε τοστιέρες και όχι υπολογιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κάνω λάθος κάπως έτσι έστρωσε και το πλαίσιο γιατί κι αυτό κάποτε νόμιζε ότι πούλαγε τοστιέρες και όχι υπολογιστές.

 

Δεν θα συμφωνήσω. Μπορεί όντως μερικοί "τεχνικοί" εκεί να νόμιζαν ότι είχαν να κάνουν με τοστιέρες, αλλά όταν κάτι ήταν χαλασμένο στο άλλαζαν χωρίς πολλά πολλά κι όχι με "bios update" (lol). Πάντα ίσχυε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν καταλαβα η cisco που κολλαει?

Η linksys ειναι η low end εταιρεια της?

 

Η linksys ειναι θυγατρικη της cisco και βγαζει τα προιοντα της CISCO σχετικα με wireless.

 

Γενικα μακρια απο eshop. Το χειροτερο aftersale εχει. Τα μαγαζακια στις γειτονιες μας ειναι πολυ καλυτερα σε αυτον τον τομεα. Δεν εχω ακουσει ατομο που να εχει πει οτι ειχε προβλημα με προιον απο το eshop και να μην του βγαλαν την πιστη (και εγω παθων 2 μηνες πριν με μητρικη)...

 

Πλαισιο και παλι πλαισιο. Οσες φορες ειχα προβλημα εξυπηρετηθηκα αμεσα. Το πολυ μεσα σε μια ωρα ειχε γινει αντικατασταση... ;) Μεχρι και μνημες 120 ευρω επεστρεψα μετα απο 1 μηνα (7 μερες λενε οτι εχεις το δικαιωμα να το επιστρεψεις αν δεν σου κανει με την συσκευασια του) και μου τις αλλαξαν κανονικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η linksys ειναι θυγατρικη της cisco και βγαζει τα προιοντα της CISCO σχετικα με wireless.

 

Γενικα μακρια απο eshop. Το χειροτερο aftersale εχει. Τα μαγαζακια στις γειτονιες μας ειναι πολυ καλυτερα σε αυτον τον τομεα. Δεν εχω ακουσει ατομο που να εχει πει οτι ειχε προβλημα με προιον απο το eshop και να μην του βγαλαν την πιστη (και εγω παθων 2 μηνες πριν με μητρικη)...

 

Πλαισιο και παλι πλαισιο. Οσες φορες ειχα προβλημα εξυπηρετηθηκα αμεσα. Το πολυ μεσα σε μια ωρα ειχε γινει αντικατασταση... ;) Μεχρι και μνημες 120 ευρω επεστρεψα μετα απο 1 μηνα (7 μερες λενε οτι εχεις το δικαιωμα να το επιστρεψεις αν δεν σου κανει με την συσκευασια του) και μου τις αλλαξαν κανονικα...

 

Ναι αλλά οι αποδείξεις πάνω λενε για διάστημα 20 ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ομως και το plaisio τωρα κανει κολπα τους καρτα γραφικων αγορασμενη πριν 2 χρονια με κοστος αγορας 250 ευρω και σου λενε οτι στην αλλαζουν αλλα το πιστωτικο που κανουν γιατι δεν εχουν ιδια φυσικα να στην αντικαταστησουν μονον 150 ευρω γιατι λεει ειναι παλια και εγω ρωταω τοτε η εγγυηση τι ρολο παιζει δεν οφειλουν να στην αντικαταστησουν με μια ιδια και αν δεν εχουν δεν πρεπει να σου δωσουν μια τουλαχιστον με ιδιες προδιαγραφες και παλι αν δεν εχουν πρεπει να σου πιστωσουν ολο το ποσο τις αγορας αλλιως εχεις μιση εγγυηση αυτα για το πλαισιο. για e-shop σιγουρα ειναι χειροτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ομως και το plaisio τωρα κανει κολπα τους καρτα γραφικων αγορασμενη πριν 2 χρονια με κοστος αγορας 250 ευρω και σου λενε οτι στην αλλαζουν αλλα το πιστωτικο που κανουν γιατι δεν εχουν ιδια φυσικα να στην αντικαταστησουν μονον 150 ευρω γιατι λεει ειναι παλια και εγω ρωταω τοτε η εγγυηση τι ρολο παιζει δεν οφειλουν να στην αντικαταστησουν με μια ιδια και αν δεν εχουν δεν πρεπει να σου δωσουν μια τουλαχιστον με ιδιες προδιαγραφες και παλι αν δεν εχουν πρεπει να σου πιστωσουν ολο το ποσο τις αγορας αλλιως εχεις μιση εγγυηση αυτα για το πλαισιο. για e-shop σιγουρα ειναι χειροτερο

 

Οχι, σου κοβουν πιστωτικο με βαση την τωρινη τιμη του προιοντος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πόσο γουστάρω τέτοιες καταστάσεις....να του το τρίβεις στη μάπα μέχρι να φύγει το μελάνι!

 

Του ειπα του συνεταιρου να τον τραβηξει φωτογραφια την ωρα που το διαβαζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ειπα του συνεταιρου να τον τραβηξει φωτογραφια την ωρα που το διαβαζει...

 

και καλά εσύ ήσουνα ''διαβασμένος'' και τους κανόνισες για τα καλά

 

εμ οι άλλοι απλοί καταναλωτές τι να πούνε που τους πιάνουν κορόιδο κάθε μέρα και δεν έχουν ούτε συμβόλαια,ούτε ξέρουν τρόπο να αντιδράσουν???

τι πρέπει να κάνουν δηλαδή ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμ οι άλλοι απλοί καταναλωτές τι να πούνε που τους πιάνουν κορόιδο κάθε μέρα και δεν έχουν ούτε συμβόλαια,ούτε ξέρουν τρόπο να αντιδράσουν???

τι πρέπει να κάνουν δηλαδή ?

 

Απο αυτους ζουνε και λογω αυτων οι εγγυησεις μενουν στον 1 χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...