Προς το περιεχόμενο

E-shop και εγγυηση 1 ετους


Predatorkill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
λέει για κινητα και ακίνητα, η καρτα γραφκων ή μητρική ή ο επεξεργαστής σε ποια κατηγορία ανήκουν;

 

στα κινητά ίσως? :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

δηλαδή ενα νοκια 6120 που αγόρασα και εχει εγγύηση ενα χρόνο δεν ισχύει ε; ολα τα παλιόχαρτά του γραφουν για ενα χρόνο εγγύηση, θα παω αυριο στον γερμανό να τους ρωτήσω για διετη εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχει αγοραστεί ένα playstation 3 από το eshop πριν 1,5 χρόνο. Sony και eshop μιλάνε για ένα χρόνο εγγύηση.

Υπάρχει σχετική κοινοτική οδηγία προς όλα τα κράτη της Ε.Ε. για υποχρεωτική εγγύηση 2 χρόνων.

 

"..για όλες τις χώρες της ΕΕ, προβλέπεται μια εγγύηση δύο ετών για τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (οδηγία 1999/44/ΕΚ). Σε ορισμένες χώρες μπορεί η διάρκεια να είναι μεγαλύτερη ενώ κάποιοι κατασκευαστές μπορεί να προσφέρουν μία ακόμα μεγαλύτερη περίοδο εγγύησης..."

 

Τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωι με πηραν τηλεφωνο, θελουν λεει και το τροφοδοτικο μαζι αλλιως δεν το δεχεται η Linksys. Του εξηγω του τυπου οτι το καλωδιο ειναι δομημενο και περναει μεσα απο 5 καναλια για να φτασει στη καμερα το ρευμα.

 

Μου λεει πως η αντιπροσωπεια μας το ζηταει, του λεω αδερφε δεν γινεται να βγει το τροφοδοτικο, πρεπει να ξηλωσω το μισο γραφειο. Καλα μου λεει, θα το στειλω ετσι και θα δουμε τι θα γινει.

 

Ειναι να αναρωτιεσαι παντως. Ολοκληρο Service δεν εχουν ενα τροφοτικο για μια καμερα; Κι ας μην εχουν της καμερας, δεν εχουν ενα ηλεκτρονικο τροφοδοτικο; Ποιο σοβαρο σερβις στον ματαιο τουτο κοσμο δεν εχει τροφοδοτικο στις εγκαταστασεις του; (το δικο μου τροφοδοτικο της καμερας το εχω μετρησει με πολυμετρο, δουλευει, αλλιως δεν θα εμπαινα στη διαδικασια να ασχοληθω με το eshop, θα αγοραζα ενα αλλο)

 

Δηλαδη αμα μου χαλασει η τηλεοραση πρεπει να παω και το τηλεκοντρολ μαζι επειδη δεν εχουν αλλο; Ημαρτον πια!

 

Ετσι και το γυρισουν πισω θα γινει της πουτανας με δαυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop παλικαρια δεν πρεπει να "υπαρχει"...προσφατα ηταν η τελευταια φορα που το τιμησα το μπουρδελακι τους...παρελαβα μηχανημα την προηγουμενη πεμπτη...καποιο απο τα παρτς αποδειχθηκε ελλατωματικο,και στο μαγαζακι τους στην καλαματα που υποτιθεται εχει service δεν ειχαν παρτς για να το κοιταξουν!(δεν ειχαν καν ddr 3)!To γαματο ομως της φασης ειναι οτι απο δευτερα που θελησαν να το στειλουν αθηνα τους ειχε χαλασει λεει το ρουτερ κ δε μπορουσαν να φτιαξουν τα πρακτικα του doa για να το στειλουν αθηνα...φυσικα το μηχανημα ειναι ακομα εδω κ θα φυγει παρασκευη!(να ρθει το ρουτερ τους ντε!!!καηκε!!!)αναρωτιεμαι αν παω στην αντιπρωσοπια της vw να μου αλλαξουν κανα μπουζι θα χουν η θα πρεπει να το στειλουν αθηνα?! ρε κλειστε το αμα δε μπορειτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Το Service του Eshop είναι πραγματικά για ξύλο. Έχω αγοράσει πολλά προϊόντα για προσωπική και επαγγελματική χρήση από τότε που άνοιξε. Είχα πάντα προβλήματα σε περιπτώσεις Service αλλά την κοροϊδία με το DOA δεν την ανέχομαι. Αγοράζω ένα Belkin Router (100+ Euro) το Σάββατο. Το πάω πίσω Δευτέρα, το κρατάνε 20 μέρες και μου λένε δεν έχει τίποτα. Τους λέω το δοκιμάσατε; Μου απαντάνε φυσικά. Το παίρνω και δεν δουλεύει. Γίνεται η ίδια ιστορία ξανά. Αφού πάω και κάνω φασαρία στο μαγαζί το δοκιμάζουν για 10 λεπτά και όντως έχει πρόβλημα. Είχα το Router 1 μήνα και δεν έκαναν δοκιμή ούτε 10 λεπτά! Σου λέει δεν μπορεί, θα βαρεθεί και θα το κρατήσει. Ο ορισμός της αλητείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και εγώ είχα πάει μια μητρική κάρτα την πέμπτη και η εγγύησή της έλλειγε σε 1βδομάδα...και με περνουν τηλέφωνο την επόμενη δευτέρα και μου λένε "έχει πρόβλημα η μητρική σας αλλά δεν μπορούμε να την αντικαταστήσουμε γιατί έχει τελιώσει η εγγύησή της".......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

από την στιγμή που έχεις απόδειξη αγοράς και απόδειξη παραλαβής του eshop για service και δεν έχει περάσει η περίοδος που ισχύει η εγγύηση προφανώς μην δεχτείς τίποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπομονη και κουραγιο.. ου μπλεξεις με το after sales τους τελικα.. το διαπιστωσα και εγω αφου (δυστυχως..) αγορασα ενα laptop (το οποιο αντιμετωπισε ενα προβληματακι - δεν τους το αφησα ομως αφου μου ειπαν οτι θα γυρισει το ιδιο πισω - δεν εμπιστευομαι με τιποτα την καταληξη του στα χερια τους).. οταν φυγεις απο εκει, ειρωνια και υφακια αντιμετωπιζεις μονο.. στα μικροπραγματα καλοι ειναι.. στα μεγαλα ομως..!

τα λεφτακια μου ομως στα δεντρα δε φυτρωνουν.. απλα κριμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχως που εψαξα στο forum γιατι ετοιμαζομουν να παραδωσω ελατωματικη mobo που πηρα απο eshop.Τουλαχιστον τωρα θα ειμαι προετοιμασμενος.Να ρωτησω και το εξης, αν παει τελικα για αντικατασταση και δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο θα δικαιουμαι να παρω αντιστοιχης αξιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...