Προς το περιεχόμενο

E-shop και εγγυηση 1 ετους


Predatorkill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
πήγαινε ζήτα πιστωτικό, χαμός από κοντά...50 μέρες, wtf?!

 

Τους εχω πει για πιστωτικο τις 2 τελευταιες φορες που τους πηρα τηλ, αλλα κανουν τον κινεζο!! Δεν μου λενε ουτε οχι ουτε ναι!!! Τι ειναι αυτοι ρε;;;;;;

 

χαμος που απο κοντα ομως; στα κεντρικα ή στο Ελληνικο οπου το παρεδωσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα παω σημερα στο Ελληνικο να δω τι θα μου πουνε, θα τους παρει και θα τους σηκωσει. Μιλαμε για ΤΗΝ απαθεια....

Αλλη δουλεια δεν ειχαμε, θα ασχολουμαστε με το Eshop ρε φουστη μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα παω σημερα στο Ελληνικο να δω τι θα μου πουνε, θα τους παρει και θα τους σηκωσει. Μιλαμε για ΤΗΝ απαθεια....

Αλλη δουλεια δεν ειχαμε, θα ασχολουμαστε με το Eshop ρε φουστη μου...

 

ο νομος 3043 που εναρμονιζει τη νομοθεσια συμφωνα με την οδηγια της Ε.Ε και παλι ειναι αρκετα θολος καθως επειδη τον εχω διαβασει αλλα ρωτησει και δικηγορο, η υποχρεωση του πωλητη για 2 χρονια ενω μετα παραγραεται ναι μεν ισχυει, αλλα μιλαει για ελαττωμα που διαπιστωνεται εντος εξι μηνων απο την παραδοση.

 

Μετα απο αυτο προσωπικα εχω μεινει μπερδεμενος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη για λογαριασμο τριτου προσωπου εχω μιλησει και με τη γενικη γραμματεια καταναλωτη μου ειπαν οτι δεν ισχυει διετης εγγυηση και οτι αυτο δεν ειναι νομος αλλα μια οδηγια της Ε.Ε. και οτι η εγγυηση η πραγματικη ειναι αυτη που ισχυει αρχικα (τρεχα γυρευε συμπερασμα δε βγαινει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη για λογαριασμο τριτου προσωπου εχω μιλησει και με τη γενικη γραμματεια καταναλωτη μου ειπαν οτι δεν ισχυει διετης εγγυηση και οτι αυτο δεν ειναι νομος αλλα μια οδηγια της Ε.Ε. και οτι η εγγυηση η πραγματικη ειναι αυτη που ισχυει αρχικα (τρεχα γυρευε συμπερασμα δε βγαινει).

 

H Cisco δινει 2 ή 3 χρονια στο προιον αυτο, δεν το εχει το service του eshop αλλα της Cisco.

 

Δικο τους προβλημα ομως, εγω απο αυτους το αγορασα. Καθε φορα μου λενε οτι θα μιλησουν με την αντιπροσωπεια, πραγμα που δεν γινεται εδω και μερες. Τα σ'αγαπω τελειωσανε ομως, σημερα θα τους κανω κωλος.

 

Βεβαια, μπορει και να μην εχει παει ποτε στη Cisco...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη με τα μαγαζάκια. Πήγαινε κατευθείαν στα κεντρικά στο Μενίδι εφόσον το προϊόν βρίσκεται εκεί, μάθε που βρίσκεται το προϊόν πρώτα, και ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο αλλαγών και αντικαταστάσεων, αυτός είναι το μεγάλο κεφάλι εκεί μέσα και παίρνει τις αποφάσεις, όλοι οι υπόλοιποι απλά παίζουν πινγ πονγκ μεταξύ τους και με σένα, γιατί φοβούνται να χρεωθούν καταστάσεις...Στο Μενίδι θα μιλήσεις πρώτα με τον υπεύθυνο του καταστήματος εκεί, ο οποίος είναι πολύ καλός στην δουλειά του και θα προσπαθήσει να σε τυλίξει με τον τρόπο του, μην δεχτείς τίποτα πίσω, μην δεχτείς καμιά απολογία και ζήτα να διευθετηθεί το θέμα με τον πραγματικό υπεύθυνο, ζήτα τα ονόματα τους. Καλή τύχη και υπομονή....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ελαβα μηνυμα στο κινητο μου οτι πιστωθηκα 218 ευρω, οσο εκανε και η καμερα τοτε. ΑΜΗΝ.

 

Ολα αυτα απο το τηλεφωνο, αφου ζητησα να μιλησω 2 φορες σε δυο κλησεις των 7 λεπτων εκαστος και φυσικα δεν απαντησε κανεις και το εκλεισα.

 

Στη πρωτη κληση αφου εξηγησα τι ειχε γινει, ζητησα να μιλησω με υπευθυνο, τη δευτερη τον ζητησα κατευθειαν αλλα που τετοια τυχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας το thread -όπως έχω κάνει και με άλλα παρόμοια στο παρελθόν- μένω έκπληκτος που αφ' ενός μεν τόσος λαός ασχολείται με ένα τόσο νευραλγικό για την καταναλωτική του τσέπη θέμα, αφ' ετέρου όμως και πάλι δεν έχω δει ένα post "σιγουριάς" (αναφορικά με την notorious 2ετή εγγύηση) :

 

Παιδιά, αυτό που ισχύει είναι το εξής :

Μπλα, μπλα, μπλα, και μπλα.

 

...Οπότε μιας και βλέπω ότι το thread παρακολουθείται από αρκετά ζεύγη συνήθων...ύποπτων ματιών μελών που οι γενικές γνώσεις/εμπειρείες τους δε θα έλεγα πως θεωρούνται ευκαταφρόνητες, ρωτάω (αυτούς κατά βάση, οπότε ας μην απαντήσει κάποιος που δεν είναι σίγουρος) :

 

Τί ισχύει τελικά ωρέ παλληκάρια;

 

Κάπου μεσ' στο thread θα διαβάσει κανείς

 

"είναι θέμα του κατασκευαστή-δε φταίνε οι μεταπωλητές"

"δεν έχει σημασία τί συμφωνία έχει ο μεταπωλητής με τον αντιπρόσωπο, η ΕΕ ορίζει τα 2 έτη ως ελάχιστο χρόνο"

"...ναι αλλά εντός 6μήνου (ντόινγκ-το 'δα κι αυτό από το μέλος disqualified κι έχασα τελείως τη μπάλα)"

"...η ΓΓ Καταναλωτή λέει δεν είναι νόμος αλλά οδηγία (τόμπολα)"

"υπάρχει νόμος από ΕΕ, ΑΛΛΑ, η Ελλάντα ντεν τον έκει πσηφίσει, και πληρώνει (εγκω κι εσείς εντώ που τα λέμε, γκιατί Ελλάντα και αφτό είναι, υπό μία έννοια)"

"όχι νόμος δεν έχει ψηφιστεί στην Ελλάδα"

"...όχι έχει ψηφιστεί, αλλά δεν εφαρμόζεται"

 

 

...Αν στο αποπάνω τουρλουμπούκι, προσθέσω κι αυτό που εμένα μου βρώμισε διαβάζοντας το thread, ένα quote από σχετικό ΦΕΚ δηλαδή, το ότι "μετά πάροδο 2 ετών παραγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή", κι αναρωτηθώ "πώς ερμηνεύεται δηλαδή νομικά αυτό;" (Ότι έχω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 χρόνια εγγύησης σε ότι κέρατο αγοράσω; Ή ότι μετά από 2 χρόνια, διαγράφεται a priori και de jure και εις τον αιώνα τον άπαντα το δικαίωμά μου να αναζητήσω νομικά το δίκαιό μου, πχ για μία συσκευή τυπωμένης εγγυήσεως ενός έτους; Μήπως τεσπα άλλο το ένα-άλλο το άλλο; ) - τότε θ' αρχίσω ν' αναρωτιέμαι όχι αν χάθηκε η μπάλα......αλλά αν καν υπήρξε μπάλα ποτέ.

 

 

Λοιπόν : Το ερώτημα παραμένει:

 

Τί ισχύει (νομικά), όσον αφορά :

 

α) Νόμους ΕΕ

β) Αντιστοιχία νόμων στην Ελλάδα (και αν υπάρχει όντως παρανομία από μεριά της χώρας, αν δηλαδή όντως δεν συμβαδίζει με τις κελεύσεις και όχι "οδηγίες" και δεν έχει καταρτίσει σχετικό νομικό πλαίσιο που να συμβαδίζει)

γ) Τί μπορεί κανείς ΠΡΑΚΤΙΚΑ να κάνει, αν δεν μιλάμε για αντικείμενο/ποσό που να "δικαιολογεί" τέτοιου είδους "αναστάτωση" ( εξηγούμαι : μιλάμε πχ για ένα δίσκο, για κάποιο "μικροαντικείμενο" τεσπα της τάξης των +-~50, όπου νομίζω ότι "ο μέσος καθ' ένας" ΔΕΝ θα αποφασίσει "να το κυνηγήσει") ; Να απευθυνθεί σε ιδιώτη δικηγόρο; Στον συνήγορο του πολίτη; Στην ΓΓ Καταναλωτή; Σε άλλες "παρόμοιες" υπηρεσίες; Διότι, πες πως πας μία πχ tv card γι' αλλαγή (ψόφησε, κάηκε, γαμήθηκε). Είσαι στους 15 μήνες, και η τυπωμένη εγγύηση μιλάει για ένα χρόνο. Άντε και τους κατεβάζεις 3 κιλά PDF, και τους τα κάνεις και δώρο να έχουν να βάζουν στο βεσε, να κάνουν οικονομία στο χαρτί, για να αποσβέσουν τη ζημιά που θα έχουν αν η μαμά εταιρία είχε συμφωνία μαζί τους για 1 χρόνο. ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕΕΦ ΣΟΥ; Δικηγόρο μετά; Ή μήπως τπτ άλλο; Πχ να ζητάς όλο και υψηλότερα ιστάμενους προϊστάμενους, να κάνεις τζερτζελέ, να πέφτεις στο πάτωμα και ν' αφρίζεις μέχρι ν' αποφασίσουν ότι δεν τον γαμείς, κόφτε του ένα πιστωτικό του καραγκιόζη να φύγει απ' το κεφάλι και το μαγαζί μας; Επειδή το 2ο δεν το θεωρώ οπσιόν, τί ακριβώς μπορείς να διεκδικήσεις με έναν δικηγόρο; Τα +-~50€ της θεωρητικής κάρτας; Μόνο; Διότι δε νομίζω κανείς σοβαρός δικηγόρος ν' αναλαμβάνει +-~50€ υποθέσεις.

 

Τί κάνουμε στην τελική τεσπα;

Απάντηση pls μόνο όσοι τα έχουν ξεκαθαρισμένα όλ' αυτά, κι όχι απλά λινκάρισμα ενός ΦΕΚ, που δεν θα έχει καν υπογραμμισμένες τις απαντήσεις που θα ενδιαφέρουν.

 

Για να μπορεί επιτέλους όλος ο κόσμος να βοηθηθεί από ένα τέτοιο thread, κι όχι απλά να διαβάζει με τις ώρες, τις ΑΠΟΨΕΙΣ του καθ' ένα περί

α) νόμων

β) συμβουλών

 

 

* κι ένα τελευταίο : στις τελευταίες σελίδες (του παρόντος thread), παίζει το ζήτημα της ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ κατά το RMA (aka XP = Xontro Psyxovgalsimo). Προβλέπονται όρια( νομικά) σε αυτό; Πότε/πώς (και πάλι...) μπορείς να κινηθείς "εναντίον", και σε ποιόν; Στον μεταπωλητή; Στον αντιπρόσωπο; Στην μαμα-εταιρία; Και ΑΝ ναι, τί ακριβώς μπορείς να διεκδικήσεις, εάν έχουν καταπατηθεί τα πιθανά ορισμένα όρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...