Προς το περιεχόμενο

Lucid Hydra(???)


scorpion8283

Προτεινόμενες αναρτήσεις

:confused::confused:

Παραθετω εδω, γιατι περισσοτερο καρτες γραφικων αφορα, παρα M/B...:

 

http://www.fudzilla.com/content/view/15680/1/

http://www.fudzilla.com/content/view/15669/1/

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3646&p=1

 

Καπου το ειχα ξαναδει παλαιοτερα, αλλα μου φαινοταν Τ:P:p G:p:pD to be true...

Ομως συντομα θα εχουμε την πρωτη Mobo...(!)

 

Δηλαδη τι μας λενε οι τυποι?Οτι θα μπορω χωρις προβλημα να συνδοιασω μια 4870Χ2 με...μια 5870, ή ακομα περισσοτερο με μια GTX 285???

Μου φαινεται πολυ...dream thing οτι κατι τετοιο θα μπορουσε να δουλεψει απροβληματιστα........Εδω πολλα παιχνιδια εχουν προβλημα με μια μονη καρτα γραφικων αν δεν υπαρχουν σωστοι drivers.....

Xωρια που κατι τετοιο θα εκανε κακο στις Ati-Nvidia, γιατι πολλοι θα κρατουσαν τις πιο παλιες τους καρτες......:X

 

Το φανταζεστε ομως να μπορουσε να δουλεψει σωστα?B):rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Ποια εταιρεία έχει επενδύσει χρήμα στην Lucid και μελλοντικά θα την αγοράσει;

 

΄Οσο και να νιαουρίζω στα δικά μου κεραμίδια εκτός από κάτι ζαλισμένες μύγες δεν βλέπω τίποτε άλλο LOL Ποιός υποτίθεται ότι θα την αγοράσει; Το ότι είναι καραμούφεν η ιστορία στο είπανε τα συναδελφικά αιλουροειδή; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά νέα.

 

New Lucid HYDRA 200 Chip Integrated into Intel Platform

 

Core i5 and i7 / P55 Platform Delivers Groundbreaking Graphics Capabilities

Intel Developer Forum 2009, San Francisco.

 

http://eon.businesswire.com/portal/site/eon/permalink/?ndmViewId=news_view&newsId=20090922006031&newsLang=en

About Lucid

 

LucidLogix Technologies is reinventing multi-core graphics with its HYDRA real-time distributed processing engine that will improve visual computing for both business and gaming applications. Lucid is a fabless SoC provider headquartered in Kfar Netter, Israel with sales and marketing offices in Santa Clara, Calif. Its innovations are protected by more than 60 patents and patents pending, and it is backed by leading venture providers Rho Ventures, Giza Venture Capital, Genesis Partners and Intel Capital.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για το Hydra, τα πράγματα είναι απλά...αν δουλέψει, δούλεψε. Ειδάλλως, ζωή σε λόγου μας...:devil:

 

Κοντός ψαλμός αλληλούια, πάντως θα είναι απλά hilarious να διαβάσουμε τις ανακοινώσεις nvidia και ATI αν το hydra δουλεύει...XD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικά νέα.

 

New Lucid HYDRA 200 Chip Integrated into Intel Platform

 

Core i5 and i7 / P55 Platform Delivers Groundbreaking Graphics Capabilities

Intel Developer Forum 2009, San Francisco.

 

http://eon.businesswire.com/portal/site/eon/permalink/?ndmViewId=news_view&newsId=20090922006031&newsLang=en

 

Η Intel Capital έχει επίσης το 15% της Imagination Technologies, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα την αγοράσουν κιόλας. Εξακολουθούν να χρησιμοποιούν IP της δεύτερης.

 

Ριιιντ μι γκαμότο:

 

http://channel.hexus.net/content/item.php?item=20357

 

΄Οσων αφορά την Lucid (και εκτός αν η Intel χρειάζεται περισσότερους engineers) πες μου αν έχεις το Θεό σου τι στο διάτανο να την κάνει η Intel μια τέτοια εταιρία; To LRB είναι multi-core και ανεβάζεις τον αριθμό των cores ανά πυρήνα όσο σου χρειάζεται αντί να πλαστρακώνεις 2 πυρήνες σε ένα PCB και να τους τρέξεις με AFR.

 

Πάντως με αυτή την λογική και μιας και η Intel έχει ποσοστό στην IMG θα πω και γω με την σειρά μου ότι η επόμενη γενιά LRB θα είναι tile based deferred renderer ala PowerVR μιας και η Ιntel θα αγοράσει την εταιρία (not really....LOL) και θα γίνει πραγματικότητα το πιο άγριο όνειρό μου. Και μετά ξύπνησα....

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:10 ----------

 

Πάντως για το Hydra, τα πράγματα είναι απλά...αν δουλέψει, δούλεψε. Ειδάλλως, ζωή σε λόγου μας...:devil:

 

Κοντός ψαλμός αλληλούια, πάντως θα είναι απλά hilarious να διαβάσουμε τις ανακοινώσεις nvidia και ATI αν το hydra δουλεύει...XD

 

Να σου πω τότε ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων όπου το Hydra αποτυγχάνει για ευνόητους τεχνολογικούς λόγους δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να αφήνει τις κάρτες να κάνουν AFR όπως θα το έκαναν ούτως ή άλλος;

 

Πες μου τι κάνει αυτή η τσαταριά σε περίπτωση που έχεις full screen post processing με 2 πυρήνες και θα σου δώσω ένα virtual cookie ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε αν καταλαβα καλα, οποιος εχει αυτο το "κολπακι" δεν θα τον νοιαζει

αν το παιχνιδι υποστηριζει multi-GPU ουτε αν οι GPU drivers τα πανε καλα με

το CF/SLI. δηλαδη φτου ξελευθερια :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε αν καταλαβα καλα, οποιος εχει αυτο το "κολπακι" δεν θα τον νοιαζει

αν το παιχνιδι υποστηριζει multi-GPU ουτε αν οι GPU drivers τα πανε καλα με

το CF/SLI. δηλαδη φτου ξελευθερια :D

 

Mάλλον δεν κατάλαβες καλά. Η Lucid έχει πρόσβαση μόνο σε πληροφορίες όσων αφορά το ΑPI/DDI. Σε πολύ απλές περιπτώσεις παιχνιδιών πιθανότατα να κάνει μια διαφορά. Σε πολύπλοκες περιπτώσεις όπως fs post processing ή που θα το γυρίσει πάλι στο AFR ή που θα τρέχει ένας μόνο πυρήνας.

 

Αυτό που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι αυτή η τσαταριά δεν έχει πρόσβαση ούτε στο framebuffer μιας GPU αλλά ούτε και ουσιαστικά στον οδηγό της.

 

Aπό το δικό τους whitepaper:

 

The HYDRA engine contains processes to analyze the frames

before rendering and intelligently distribute the rendering tasks

between the GPUs on board. The frame decision mechanism

resolves bottlenecks and inter-frame dependencies prior to

rendering, in real-time, such that there is no additional latency.

 

Και τι νομίζετε ότι κάνουν οι σημερινοί οδηγοί όταν δούνε μια εφαρμογή που δεν έχει profile για SLi/CF; *sigh*

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω τότε ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων όπου το Hydra αποτυγχάνει για ευνόητους τεχνολογικούς λόγους δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να αφήνει τις κάρτες να κάνουν AFR όπως θα το έκαναν ούτως ή άλλος;

 

Πες μου τι κάνει αυτή η τσαταριά σε περίπτωση που έχεις full screen post processing με 2 πυρήνες και θα σου δώσω ένα virtual cookie ;)

 

Εε...δεν ξέρω και δεν με απασχολεί κιόλας. Τα πράγματα είναι απλά imo. Ή θα δουλέψει δίνοντας καλό scaling σε παιχνίδια ασχέτως drivers και hardware (οπότε θα είναι ένα ενδιαφέρον προϊόν στην αγορά), ή δεν θα δουλέψει, και θα πάει άπατο.

 

Ενδιαφέρουσα βλέπω την ανακοίνωση της nvidia για περιορισμό χρήσης του PhyX σε συνεργασία με κάρτες άλλων vendors. Θα μπορούσε να συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με το παραπάνω...ίδωμεν, κοντός ψαλμός αλληλούια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...