paschalia Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Προ ολίγου μίλαγα με τον προσφάτως συνεργαζόμενο τεχνικό μου και μου έλεγε ότι το μαγαζί του άλλαξε την πολιτική του και ακολουθεί πολιτική χρέωσης σε όλους τους πελάτες,εταιρείες και ιδιώτες. Πόσο ''στέκει'' σαν ορολογία και πραγματικότητα μια τέτοια πολιτική για ένα συνοικιακό μαγαζί προς τους ιδιώτες πελάτες του ? Ή είμαι εκτός για τόσο καιρό που είναι πλέον ο κανόνας κάτι τέτοιο ?
firewalker Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Τι υπηρεσίες προσέφερε δωρεάν έως τώρα;
paschalia Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν παρείχε δωρεάν υπηρεσίες. Αλλά δεν χρειαζόταν να υπογράφω και χαρτιά για το κοίταγμα και την επιδιόρθωση του υπολογιστή μου. Κάπου δεν μου κολλάει αυτή η ένωση . Και όσο το σκέφτομαι,τόσο περισσότερο με ξενίζει το όλο θέμα.
firewalker Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Για να καταλάβουμε. Πας τον υπολογιστή για φτιάξιμο και σου ζητά να υπογράψεις κάποιο χαρτί παράδοσης παραλαβής (χρεωστικό); Αποποίηση ευθυνών; Κουπόνι παραλαβής του μηχανήματος;
iced Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Ναι ρε Πασχαλια, εξηγησε μας να καταλαβουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.